Przetarg 7294436 - Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich...

   
Analizuj Zamówienie 7294436 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-22
przedmiot ogłoszenia
Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich zadanie nr 1 - m. Kożuchów,zadan
ie nr 2 - m. Lubsko,zadanie nr 3 - m. Nowa Sól,zadanie nr 4 - m. Żagań,zadanie nr 5 - m. Iłowa,zadanie nr 6 - droga wojewódzka nr 289 ,zadanie nr 7 - m. Gubin,zadanie nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra
Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3310-4/2020

1. PRZEDMIOTEM ZAMOWIENIA JEST :

ZADANIE NR 1 - 3:
1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach
(obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca).
2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści
i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania
maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia.
3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści
i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca).
4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:
a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie
obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną.
Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia.
b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie
poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia.
5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.


ZADANIE NR 4 - 5:
1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach
(obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca).
2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści
i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia.
3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści
i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca).
4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem
skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym
faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia.
5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.

ZADANIE NR 6:
1) Utrzymanie w ciągłej czystości poprzez mechaniczne zamiatanie :
2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 km 0+000÷11+714i km 11+870÷14+032, poprzez :
- usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca.
- usuwanie trawy przerastającej nawierzchnie, chodnik, ścieżkę rowerową.
Usuwanie trawy poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania
maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia.
3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści
i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca).
4) Wykaszanie traw i chwastów z pobocza oraz na skarpach i przeciwskarpach.
5) Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie
liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew – 5-krotnie w trakcie
trwania umowy
Prace poprzedzone będą zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni
od dnia otrzymania zlecenia.
6) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.

ZADANIE NR 7:
1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0-1,5m przy
krawężnikach.
Zamawiający wymaga aby zamiatanie mechaniczne przy krawężnikach odbywało się w zależności od potrzeb i polega na usunięciu błota i piasku po deszczach, liści i śmieci po silnych wiatrach i wichurach. Wykonawca ma obowiązek ciągłego kontrolowania stanu drogi pod względem utrzymania czystości.
2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:
a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy.
Zamawiający wymaga taką ilość i krotność koszenia zależną od wzrostu roślin i nie przekraczającą określonej wysokości:
- dla trawników, klombów, wysepek max. 10cm.
- dla rowów max. 15cm.
b) Przycięcie żywopłotów
c) Pielęgnacja drzew – odcinka odrostów przy pniu od ziemi na wysokości korony oraz podcinka gałęzi ograniczająca
widoczność, zasłaniających znaki drogowe
3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich (w tym chodników), usuwanie papierów, puszek,
butelek, liści i innych zanieczyszczeń
4. Utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez oczyszczenie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń.
5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.
ZADANIE NR 8:
- sprzątanie nawierzchni przy krawężnikach obejmuje: mechaniczne zamiatanie nawierzchni przy krawężniku w pasie o szer. średnio 0,5 m wraz z likwidacja chwastów pomiędzy krawężnikami a nawierzchnią (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizację urobku,
- zbieranie śmieci (papierów, puszek, opakowań plastikowych, szklanych itp.) z pasa drogowego tj. z poboczy, rowów, skarp
wraz z wywozem i utylizacją,
- oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych poza krawężnikiem z odgarnięciem na pobocze – szerokość 0,5 m,
- oczyszczanie chodnika z trawy i chwastów.
2. Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach
zamiejskich Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost.

2. PRAWO OPCJI (DOTYCZY ZADANIA NR 8)

Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art.
34 ust. 5 ustawy Pzp.
1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum).
Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ (dla
zadania nr 8).
Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, dla zadania nr 8 .
2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji
Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie:
- dla zadania nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra,
3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji:
- w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, warunków pogodowych stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia,
- w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie
przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym
załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części
zamówienia.
Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności:
- konieczność utrzymania czystości poprzez mechaniczne zamiatanie ulic, zbieranie śmieci, oczyszczania chodnika z
traw i chwastów, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia
„podstawowego”,
- konieczność wykonania prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia.
4) Termin realizacji usług objętych opcją
Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.12.2020r.
5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją
Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia
na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania.
Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy
nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia.
Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje,
że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego.
6) Wynagrodzenie Wykonawcy
Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będzie liczone wg stawek jednostkowych wskazanych w
ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac
wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywistych ilości usług zrealizowanych w ramach opcji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: zadanie nr 1 - m. Kożuchów
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: zadanie nr 2 - m. Lubsko
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: zadanie nr 3 - m. Nowa Sól
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie), dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. b) utrzymanie żywopłotów (przycinanie): trzykrotne przycinanie w okresie obowiązywania umowy. Każde przycinanie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: zadanie nr 4 - m. Żagań
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: zadanie nr 5 - m. Iłowa
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0m przy krawężnikach (obustronnie) i chodników poprzez zamiatanie ręczne dwa razy w miesiącu (w drugim i czwartym tygodniu miesiąca). 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich poprzez usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń - jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca oraz usuwanie trawy przerastającej nawierzchnię lub chodnik – na zlecenie przesłane faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy, 5-krotnie w okresie obowiązywania umowy. Każde koszenie poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 5) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: zadanie nr 6 - droga wojewódzka nr 289
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości poprzez mechaniczne zamiatanie : 2) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego drogi woj. nr 289 km 0+000÷11+714i km 11+870÷14+032, poprzez : - usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w tygodniu - w każdy czwartek lub piątek miesiąca. - usuwanie trawy przerastającej nawierzchnie, chodnik, ścieżkę rowerową. Usuwanie trawy poprzedzone będzie zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od daty otrzymania zlecenia. 3) Utrzymanie w czystości osadników studzienek kanalizacji deszczowej poprzez oczyszczenie osadników z piasku, liści i innych zanieczyszczeń, jeden raz w miesiącu (w ostatnim tygodniu każdego miesiąca). 4) Wykaszanie traw i chwastów z pobocza oraz na skarpach i przeciwskarpach. 5) Utrzymanie czystości w pasie zieleni i obrębie drzew przydrożnych na odc. nawierzchni kostkowej poprzez wygrabienie liści, trawy oraz usuwanie połamanych, zbyt nisko zwisających gałęzi i odrostów przy pniach drzew – 5-krotnie w trakcie trwania umowy Prace poprzedzone będą zleceniem przesłanym faxem lub pocztą elektroniczną. Termin wykonania maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zlecenia. 6) Wywóz i utylizację wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ

Część nr: 7 Nazwa: zadanie nr 7 - m. Gubin
Przedmiotem zamówienia jest: 1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0-1,5m przy krawężnikach. Zamawiający wymaga aby zamiatanie mechaniczne przy krawężnikach odbywało się w zależności od potrzeb i polega na usunięciu błota i piasku po deszczach, liści i śmieci po silnych wiatrach i wichurach. Wykonawca ma obowiązek ciągłego kontrolowania stanu drogi pod względem utrzymania czystości. 2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez: a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy. Zamawiający wymaga taką ilość i krotność koszenia zależną od wzrostu roślin i nie przekraczającą określonej wysokości: - dla trawników, klombów, wysepek max. 10cm. - dla rowów max. 15cm. b) Przycięcie żywopłotów c) Pielęgnacja drzew – odcinka odrostów przy pniu od ziemi na wysokości korony oraz podcinka gałęzi ograniczająca widoczność, zasłaniających znaki drogowe 3. Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich (w tym chodników), usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń 4. Utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez oczyszczenie z piasku, liści i innych zanieczyszczeń. 5. Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: zadanie nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra
Przedmiotem zamówienia jest: - sprzątanie nawierzchni przy krawężnikach obejmuje: mechaniczne zamiatanie nawierzchni przy krawężniku w pasie o szer. średnio 0,5 m wraz z likwidacja chwastów pomiędzy krawężnikami a nawierzchnią (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizację urobku, - zbieranie śmieci (papierów, puszek, opakowań plastikowych, szklanych itp.) z pasa drogowego tj. z poboczy, rowów, skarp wraz z wywozem i utylizacją, - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych poza krawężnikiem z odgarnięciem na pobocze – szerokość 0,5 m, - oczyszczanie chodnika z trawy i chwastów. 2. Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach zamiejskich Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost. 2. PRAWO OPCJI (DOTYCZY ZADANIA NR 8) Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum). Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SIWZ (dla zadania nr 8). Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, dla zadania nr 8 . 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 8 - tereny zamiejskie Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra, 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, warunków pogodowych stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji w Rozdziale III SIWZ, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia. Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności: - konieczność utrzymania czystości poprzez mechaniczne zamiatanie ulic, zbieranie śmieci, oczyszczania chodnika z traw i chwastów, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - konieczność wykonania prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.12.2020r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Wynagrodzenie Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będzie liczone wg stawek jednostkowych wskazanych w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywistych ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90610000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10325653 2024-04-02
godz. 10:00
Śląskie Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych 1) przedmiote...
10344176 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie Utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nieporęt w zakresie koszenia pasów dróg gminnych Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie pasów drogowych (poboczy, rowów odwadniających, pas...
10401434 2024-04-11
godz. 10:00
Opolskie Wykonanie jednorazowego pozimowego, wykonywanie cotygodniowego sprzątania jezdni, chodników, ścieków, ścieżek rowerowych dróg powiatowych na terenie miasta Namysłów oraz odbiór, tr...
10366209 2024-04-17
godz. 11:00
Lubelskie Świadczenie usługi sprzątania budynku i posesji Sądu Rejonowego w Zamościu przy ulicy Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11 G.261.4.2024 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOS...
10418328 2024-04-18
godz. 10:00
Dolnośląskie Sprzątanie jezdni i chodników w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Siechnice w roku 2024 Przedmiotem zamówienia jest: Sprzątanie jezdni i chodników w ciągu dróg gminnych na teren...
10416119 2024-04-18
godz. 12:00
Pomorskie Letnie utrzymanie w sezonach 2024 i 2025 pasów drogowych dróg wewnętrznych PSSE, terenów zielonych otwartego zbiornika retencyjnego oraz przepompowni F-13 i C-13, zlokalizowanych w miejs...
10398782 2024-04-19
godz. 09:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia są: USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W PASACH DROGOWYCHKod CPV:90 60 00 00 – 3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na terenach miejskich i wiejskich oraz us...
10447300 2024-04-22
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie PZD 417/21/2024 Utrzymanie terenów zielonych i oczyszczanie pasa drogowego wraz z utrzymaniem zieleni ulic w miejscowości Świecie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Utrzymanie terenów zielonych...
10457625 2024-04-24
godz. 23:59
Śląskie Utrzymanie terenów zielonych, czystości dróg, placów i chodników oraz zimowe utrzymanie dróg na terenie JSW S.A. KWK Budryk
10395678 2024-05-06
godz. 10:00
Podkarpackie Utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych w Sanoku na lata 2024/2025 r. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie czystości i porzą...