Przetarg 7297875 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE STADIONU MIEJSKIEGO TYCHY...

   
Analizuj Zamówienie 7297875 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-23
przedmiot ogłoszenia
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE STADIONU MIEJSKIEGO TYCHY
Numer referencyjny: ZP 01/2020/TS

3.1. Przedmiotem zamówienia jest u
trzymanie czystości na terenie Stadionu Miejskiego Tychy.
3.2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
3.2.1. Sprzątanie przed, w trakcie i po meczu/imprezie
3.2.1.1. Zakres sprzątania obejmuje:
1) 4 trybuny o łącznej powierzchni ok. 12 055 m2 ,
2) krzesełka w ilości 15 150 szt.,
3) poziom 1: ciągi komunikacyjne o łącznej powierzchni ok. 1 988,14 m2 (ciągi komunikacyjne za trybunami) wraz z klatkami schodowymi, schodami i womitoriami), 19 sanitariatów o łącznej powierzchni 546,5 m2, 3 pomieszczenia pomocy medycznej o łącznej powierzchni 46,2 m2,
4) poziom 0: szatnie gości i szatnie gospodarzy (hol, szatnie, zaplecze socjalne -toalety, natryski, pomieszczenie do mycia obuwia, odnowa biologiczna), hol główny (strefa mieszana), wejście od strony VIP, klatki schodowe, ciągi komunikacyjne – łączna pow. ok. 794 m2,
5) Strefa „VIP”,
6) ciąg komunikacyjny poddasza od strony zachodniej,
7) Teren wokół stadionu wraz z przyległymi parkingami.
3.2.1.2. Zakres czynności sprzątania obejmuje:
1) 4 trybuny: sprzątanie i mycie krzesełek oraz trybun w tym również usuwanie gum do żucia, papierków, butelek i innych zanieczyszczeń, usuwanie wody, lodu/śniegu z krzesełek i trybun, usuwanie ptasich odchodów na wszystkich powierzchniach – w tym bandach reklamowych, mechaniczne i chemiczne usuwanie plam po napojach;
2) ciągi komunikacyjne: mechaniczne zamiatanie ciągów komunikacyjnych wraz z usunięciem zanieczyszczeń, wymianą worków na śmieci oraz wyniesieniem odpadów w miejscu ich składowania (wywóz śmieci - koszt zamawiającego), mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych (poziom1), usuwanie lodu/śniegu z ciągów komunikacyjnych, w razie konieczności posypywanie ciągów komunikacyjnych środkiem antypoślizgowym, zbieranie śmieci, wymiana worków na śmieci oraz wywóz odpadów włącznie z odpadami gastronomii,
3) sanitariaty: mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie powierzchni podłóg, mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych, uzupełnianie podajników na papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło;
4) punkty medyczne: mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie powierzchni podłóg, mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych, uzupełnianie podajników na papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło;
5) poziome 0: mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie powierzchni podłóg, mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych, uzupełnianie podajników na papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło.
3.2.1.3. Dodatkowo utrzymanie czystości podczas meczów/imprez (przed, w trakcie, po) obejmuje również utrzymanie czystości w strefie VIP wraz z lożami i korytarzem, salą konferencyjną, w strefie pracy mediów, studia TV, pomieszczeniem policji i monitoringu – 1 399,22m2. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do mycia przeszkleń na ciągach komunikacyjnych strefy VIP – według potrzeb. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości powierzchni socjalnej na poz. II (17 pomieszczeń, w tym przy strefie VIP, media, monitoring, policja) – 119,22 m2. Uzupełnianie dozowników na mydło oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe;
3.2.1.4. Zamawiający przewiduje udzielenie około 25 usług sprzątania (maksymalnie) przed meczem/imprezą w okresie obowiązywania umowy.
3.2.1.5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić gotowość serwisu sprzątającego w trakcie meczu/imprezy w ilości co najmniej 3 osób (w tym 1 osoba tylko do obsługi strefy VIP). W ramach serwisu sprzątającego w trakcie meczu/imprezy Wykonawca zobowiązany jest do: bieżącego sprzątania trybun i ciągów komunikacyjnych, wymiany worków na śmieci, wymiany wypełnień podajników w sanitariatach, interwencyjnego mycia powierzchni podłóg w sanitariatach i punktach medycznych.
3.2.1.6. W okresie między rozgrywkami (pomiędzy rundami) wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia krzesełek workami foliowymi, w miejscach najbardziej narażonych na zanieczyszczenie ich ptasimi odchodami (około 300 krzesełek) – wykonawca dostarczy worki we własnym zakresie.
3.2.2. Codzienne sprzątanie
3.2.2.1. Zakres sprzątania obejmuje Codzienne sprzątanie w szczególności: ciągi komunikacyjne, sale konferencyjne, hol VIP, hol kibiców, hol strefy mieszanej, hol główny, pomieszczenie BMS, centrala, szatnie z przyległymi pomieszczeniami, w tym odnowa biologiczna, suszarnia, pralnia, pokój badań, sala rozgrzewkowa, magazynki oraz klatki schodowe, windy, wszystkie loże VIP, pomieszczenia biurowe – ok. 1912,20m2. uzupełnianie dozowników na mydło oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, w tym:
a) poziom 0: powierzchnia ogółem: 1 218,63 m2 - hol główny, ciągi komunikacyjne w powierzchniach biurowych oraz szatniach gospodarzy, toalety w ciągach komunikacyjnych, pomieszczenie ochrony - BMS, pomieszczenia biurowe (sekretariat, pokoje Prezesów, kadry, księgowość, pokój delegata, marketing),
b) poziom II: serwis strefy VIP, tj. codzienne sprawdzenie stanu czystości oraz sprzątanie według potrzeb - odkurzanie wykładzin dywanowych w strefie VIP, media, monitoring, sala konferencyjna, ciągi komunikacyjne + mycie toalet., serwis wind – 2 szt.
c) teren zewnętrzy: codzienne sprzątanie terenu zewnętrznego z grubszych zanieczyszczeń (zbieranie śmieci, butelek, puszek, zamiatanie liści).
3.2.2.2. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przegląd stanu czystości wind w ilości 6 szt. z ich umyciem. Windy wykorzystywane są jedynie w okresie sezonowym (mecz/imprezy). W dni powszednie używane są dwie windy, na potrzeby strefy VIP, druga na potrzeby muzeum i sali konferencyjnej.
3.2.3. Sprzątanie pomieszczeń kasowych:
3.2.3.1. Zakres sprzątania obejmuje: sprzątanie pomieszczeń kas biletowych i depozytu zlokalizowanych w obrębie terenów utwardzonych Stadionu - częstotliwość sprzątania – 2 razy w tygodniu w okresie 7 miesięcy. Zakres sprzątania obejmuje zamiatanie i mycie podłóg, przetarcie i odkurzanie mebli i sprzętów, mycie przeszkleń oraz opróżnianie koszy na śmieci.
3.2.4. Sprzątanie szatni strefa północna poz. 0:
3.2.4.1. Zakres sprzątania obejmuje: mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie powierzchni podłóg (w tym przedsionek i korytarz na bieżąco w ramach potrzeb) , mycie powierzchni ścian pokrytych glazurą, opróżnianie pojemników na śmieci i wymiana worków foliowych, uzupełnianie podajników na papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło - sprzątanie 2 razy w tygodniu powierzchni ok. 1 123m2 (ciągi komunikacyjne, szatnie zawodników i trenerów). Podłogi w części sanitarnej – mycie codzienne.
3.2.4.2. Przewiduje się, w ramach punktu 3.2.4.1. możliwość częstszego (według potrzeb) mycia powierzchni przedsionka i korytarzy.
3.2.5. Utrzymanie czystości terenu przyległego:
3.2.5.1. Zamiatanie ręczne i maszynowe terenów utwardzonych – według potrzeb, lecz nie częściej niż dwa razy w tygodniu. ok. 25 000m2 terenu utwardzonego z kostki brukowej, sprzątanie śmieci, liści, gałęzi itp. z całości terenów zewnętrznych, opróżnianie koszy na śmieci, popielniczek, wynoszenie śmieci, utrzymanie czystości przy kontenerze.
3.2.6. Utrzymanie terenów zielonych:
3.2.6.1. Koszenie trawnika (utrzymanie wysokości trawy poniżej 8mm) nie częściej niż 2 razy w miesiącu w okresie od 1 maja do 31 października – ok. 9 000m2. Według potrzeb usuwanie chwastów
3.2.7. Zimowe utrzymanie terenu przyległego:
3.2.7.1. Mechaniczne bądź ręczne odśnieżanie terenu według potrzeb i w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Czas reakcji odśnieżania terenu – do 1 godziny od chwili ustania opadów. W zakres wchodzi wywóz śniegu.
3.2.8. Wywóz odpadów – odpady opakowaniowe
Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia na koszt własny dodatkowych 6 szt. zamykanych pojemników na odpady o poj. min. 1100 l. Wykonawca ustawi pojemniki w razie potrzeby, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Pojemniki muszą być tak zabezpieczone (zamykane) aby uniemożliwić wrzucanie do nich odpadów przez osoby trzecie. Pojemniki mają służyć do zbierania odpadów opakowaniowych, powstałych głównie podczas imprez odbywających się na obiekcie. Szacuje się, iż średnio miesięcznie nastąpi sześciokrotne napełnienie i opróżnienie wszystkich pojemników.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10335701 2024-03-28
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiot zamówienia: Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A. 1/DA/2024
10342653 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eve...
10323273 2024-03-29
godz. 15:59
Dolnośląskie Usługa mycia kostki brukowej na patio we Wróblowicach -
10341779 2024-04-02
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Utrzymywanie czystości i obsługa obiektów turystycznych Wolińskiego Parku Narodowego Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymywania należytego stanu czystości oraz sanitarno¬higien...
10346872 2024-04-04
godz. 10:00
Śląskie FL/N/PN/148/2024 - Wykonanie prac czyszczeniowych urządzeń turbodmuchaw TD-1, 2 i 3 -
10370651 2024-04-08
godz. 09:00
Łódzkie Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa – Niska -Akacjowa – Zagajnikowa w Tomaszowie Mazowieckim. 2. Zakres prac:1) sprząta...
10381489 2024-04-09
godz. 11:00
Mazowieckie Usługa bieżącego utrzymania w czystości, konserwacji oraz otwierania i zamykania obiektu handlowego we Wrocławiu przy ul. Krakowskiej 1
10303024 2024-04-11
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest:,, Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątanie posesji przed budynkiem oraz obsługa szatni przy ul. Nankiera 15b, ul G...
10381512 2024-04-11
godz. 13:00
Mazowieckie OPWiK/9/P/2024 SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ NALEŻĄCYCH DO OSTROŁĘCKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10341674 2024-04-22
godz. 11:30
Dolnośląskie Usługi utrzymania czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług:1) porządkowo – sanitarnych, sprzątania i ...