Przetarg 7564669 - “Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach...

   
Analizuj Zamówienie 7564669 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-01
przedmiot ogłoszenia
“Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” w Częstochowie Sp. z
o.o. – z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych ”
Numer referencyjny: DTIZ.2611.13.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej „TBS” w Częstochowie Sp. z o.o. –
z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych polegające na:
1) wycince drzew wraz z wywozem drewna,
2) cięciu w koronie drzew wraz z wywozem gałęzi, w zależności od potrzeb, obejmujące min.: cięcia sanitarne, korygujące, formujące, prześwietlające, techniczne, redukcyjne,
3) koszeniu i grabieniu trawników, wycince, przycinaniu krzewów, żywopłotów i odrostów krzewów wraz z wywozem skoszonej trawy i gałęzi, w terminach:
a) od 15 sierpnia do 15 październik 2020 roku – jednokrotnym koszeniu trawników,
b) od 01 maja do 31 lipiec 2021 roku – dwukrotnym koszeniu trawników,
4) wykonaniu nasadzeń.
2. Prace dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał według potrzeb Zamawiającego, zgodnie z umową zawartą z Zakładem Gospodarki
Mieszkaniowej „TBS” w Częstochowie Sp. z o.o., na podstawie zleceń wystawianych przez Oddziały Eksploatacji, zawierających zakres robót niezbędnych do wykonania wraz
z terenem objętym realizacją zamówienia. Uwaga! Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oględzin terenów w uzgodnieniu
z właściwym Oddziałem Eksploatacji. Adresy oraz numery telefonów siedziby Oddziałów Eksploatacji stanowi załącznik nr 9.
3. Wśród drzew do wycinki opisanych w pkt III.1.1) SIWZ uwzględnione zostały drzewa ujęte w wydanych decyzjach oraz wycinki wynikające z nagłej potrzeby Zamawiającego.
4. Przewidywany zakres prac podany w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, ma charakter szacunkowy i służy do ustalenia ceny zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowy. Przewidywany zakres prac może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia określonego zakresu usług, a w przypadku ich nie wykonania obniży stosownie wynagrodzenie Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie:
1) minimum 60 % zamówienia polegającego na wycince drzew wraz z wywozem,
2) minimum 60 % zamówienia polegającego na cięciu w koronach drzew wraz z wywozem gałęzi,
3) 100% zamówienia polegającego na koszeniu i grabieniu trawników, wycince, przycinaniu
krzewów, żywopłotów i odrostów krzewów wraz z wywozem skoszonej trawy i gałęzi,
4) 100 % zamówienia polegającego na wykonaniu nasadzeń.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą
starannością i na warunkach ustalonych w SIWZ, a w szczególności:
1) w zakresie wycinki drzew, tj.: ścięcie drzewa, odcięcie konarów, zebranie drewna
i gałęzi, załadunek na środek transportu i wywóz, usuwanie wiatrołomów
i wiatrozwałów wraz z pocięciem powalonego lub złamanego drzewa, załadunek
i wywóz z terenu,

2) w zakresie cięcia w koronie drzew, tj.: usunięcie z korony drzewa pędów, gałęzi, konarów suchych, złamanych, chorych, zamierających; usunięcie (przycięcie) z korony drzewa w miarę potrzeby przyrostów pędów, gałęzi dla zachowania określonej formy i wielkości korony; usunięcie wad budowy korony, poprawienie statyki drzewa, zmniejszenie wysokości drzewa i wielkości korony, usunięcie gałęzi krzyżujących się i zagęszczających celem utrzymania odpowiedniego kształtu korony; usuniecie i przerzedzenie pędów przybyszowych tzw. mioteł poprzez usunięcie części pędów (nie więcej niż 30% masy asymilacyjnej); odcięcie lub zdjęcie złamanych, wiszących gałęzi i konarów, wyrównanie (docięcie) miejsc po złamanych gałęziach i konarach; wywóz pozyskanego materiału i uporządkowanie miejsca pracy,
3) w oparciu o ustawę o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 2013 r. poz. 627 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, wiedzy technicznej
i doświadczenia, z należytą starannością, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych usług oraz przy użyciu specjalistycznego sprzętu przez osoby posiadające doświadczenie z zakresu pielęgnacji i wycinki zieleni wysokiej,
4) przeprowadzanie prac, w sposób nie zakłócający spokoju mieszkańców, w godzinach określonych Regulaminem Porządku Domowego tj. od godziny 7:00 do godziny 21:00,
5) utrzymywanie miejsc prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
6) oczyszczanie z zabrudzeń (pozostałości ziemi, usuniętych chwastów, skoszonej trawy, gałęzi itp.) z chodników i dróg znajdujących się w bezpośrednim oddziaływaniu prowadzonych prac,
7) niezwłoczne usuwanie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji prac,
8) odbudowywanie nawierzchni uszkodzonych w trakcie pielęgnacji drzew, krzewów
i trawników,
9) załadunek oraz wywóz odpadów „zielonych” z terenów objętych utrzymaniem zieleni powinno się odbyć w terminie do 48 godzin od wykonania prac. Wybór miejsca wywózki i koszty składowania lub unieszkodliwiania obciążą Wykonawcę. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania wywozu umowami lub fakturami za ich składowanie lub unieszkodliwienie. W przypadku wywożenia obciętych gałęzi drzew, krzewów, żywopłotów i odrostów przy drzewach we własnym zakresie Wykonawca zobowiązany jest do wskazania miejsca ich składowania lub unieszkodliwiania,
10) potwierdzenia wykonania powyższych czynności w protokole odbioru sporządzonym przez Oddział Eksploatacji.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich materiałów oraz sprawnego sprzętu i narzędzi niezbędnych do realizacji zadania, a mianowicie: kosiarek, grabi, pazurków do wygrabiania, nożyc i sekatorów do obcinania gałęzi oraz wszelkich innych, których użycie będzie konieczne do realizacji zadania,
7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych jak również zapewnienia w tym zakresie sprzętu i odzieży dla osób uczestniczących przy realizacji zadania.
8. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, w tym:
1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby bezpośrednio wykonujące czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę,


2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Obowiązek, o którym nowa w zdaniu poprzednim nie zaistnieje w sytuacji, rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, dotyczy osoby, której rola w wykonaniu zamówienia została zakończona,
3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, określone zostały:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.8.1). SIWZ,
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę, wymagań, o których mowa w pkt III.8.1). SIWZ,
c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.8.1). oraz pkt III.8.3).a). i pkt III.8.3).b). SIWZ.
9. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia – klauzula społeczna:
1) na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania
z Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2017r., poz. 1065 z późn. Zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
2) wyżej wskazana osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,
3) Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:
a) zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi
w niniejszym punkcie specyfikacji istotnych warunków zamówienia– klauzula społeczna – w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usług, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,
b) przedłożenia Zamawiającemu: zgłoszenia ofert pracy przedstawionego Powiatowemu Urzędowi Pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę – w terminie do 21 dni od daty rozpoczęcia usług,
4) w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym,
5) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osoby,
6) w przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia – za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.
10. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
branża Tereny zielone
podbranża zieleń
kody CPV 77211400, 77310000, 77314000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: zieleń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10333805 2024-03-28
godz. 10:00
Podlaskie Utrzymanie zieleni drogowej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Białostockiego – wycinka drzew i krzaków w roku 2024 z podziałem na 3 części Część 1: Część ...
10372344 2024-04-02
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie ŚR.ZPP.18.2024 Wykonanie wybranych prac zieleniarskich na terenie Gminy Żnin PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10311532 2024-04-02
godz. 12:00
Mazowieckie Dwukrotne koszenie traw, chwastów z poboczy przy szerokości od 1,00 m do 1,50 m i skarp przy szerokości od 1,20 m do 1,50 m w ciągu dróg powiatowych na terenie gmin: Nur, Boguty - Piank...
10344832 2024-04-03
godz. 10:00
Pomorskie 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni oraz konserwacją elementów małej architektury na terenach administrowanych i zarządzanych prz...
10379586 2024-04-08
godz. 09:00
Pomorskie Wycinka drzew oraz utrzymanie pasa drogowego w zakresie zieleni.
10378601 2024-04-09
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Sprzedaż drewna wraz z wycinką drzew rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych
10344853 2024-04-09
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem inwestycji jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa istniejącego urządzenia wodno-ziemnego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wo...
10330740 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Usuwanie roślin inwazyjnych na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu Przedmiotem zamówienia jest usługa likwidacji roślin inwazyjnych – Barszczu Sosnowskiego na terenie Zarządu Zlew...
10341728 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn.: „Zagospodarowanie zielenią terenów miejskich w ramach Zielonego Budżetu miasta Katowice - Część 1” 2. Przedmiot zamówienia ob...
10365920 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych obiektów kubaturowych, powierzchni zewnętrznych utwardzonych oraz utrzymaniu i pielęgnacji terenów zielonych w kom...