Przetarg 6745311 - Usuwanie usterek instalacji elektrycznych, piorunochronnych...

   
Analizuj Zamówienie 6745311 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-07
przedmiot ogłoszenia
Usuwanie usterek instalacji elektrycznych, piorunochronnych i oddymiania w gminnych budynkach mieszkalnych i użytkowych
Numer ref
erencyjny: DL.4221.6.2019.AWP

1) Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonywaniu robót w celu usunięcia usterki instalacji elektrycznych, piorunochronnych i odymiania wg zakresu określonego w protokole przekazania frontu robót. Wykaz budynków stanowi Załącznik nr 13A oraz 13B do SIWZ.
2) Tryb wykonywania czynności:
- zlecenie wykonania robót będzie następować w formie pisemnej,
- Inspektor nadzoru określi w protokole przekazania robót – termin rozpoczęcia i zakończenia robót, rodzaj protokołów wymaganych do sporządzenia oraz rodzaj dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót. Wszelkie uzgodnienia z inspektorem nadzoru dokonywane będą w formie pisemnej (protokół lub notatka),
- odbiór robót następować będzie na podstawie zgłoszenia wykonania danego zakresu zgodnie z protokołem przekazania – zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej w biurze podawczym MZN; za moment zgłoszenia przyjmuje się datę wpływu do MZN,
- odbiór robót zostanie przeprowadzony przez inspektora nadzoru w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia (do zgłoszenia należy dołączyć wszelkie wymagane dokumenty związane z realizacją robót, w tym: deklaracje zgodności, certyfikaty, protokoły badań, dokumenty wskazane do dostarczenia przez inspektora nadzoru i inne wymagane przepisami prawa). Brak wskazanych dokumentów w zgłoszeniu będzie traktowany jak brak realizacji zadania. Zadania i czynności odbiorowe nie zostaną rozpoczęte (będą miały wówczas zastosowanie zapisy dotyczące kar umownych),
- rozliczenie wykonania robót następować będzie każdorazowo po ich zakończeniu, na podstawie protokołu odbioru i kosztorysów powykonawczych sprawdzonych przez inspektora nadzoru,
- w przypadku zlecenia obejmującego kilka obiektów, kosztorysy powykonawcze muszą zostać wystawione na każdy budynek oddzielnie,
- podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony przez inspektora nadzoru protokół odbioru wraz z załącznikami.
3) Zakres realizacji robót każdorazowo zostanie określony ogólnie w protokole przekazania robót i uzupełniany w trakcie ich prowadzenia stosownie do potrzeb i w zakresie niezbędnym do wykonania zadania. Inspektor Nadzoru określi również rodzaj protokołów wymaganych do sporządzenia oraz rodzaj dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót.
4) Materiały: każdorazowo zostaną określone przez inspektora nadzoru i oznaczone w notatce lub protokole. Jako podstawę do określenia wartości materiałów przyjmowane będą ceny średnie z kosztami zakupu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa “Sekocenbud” - informatory kwartalne. Do cen materiałów nie dolicza się wskaźnika narzutu zysku.
W przypadku konieczności użycia materiałów nie ujętych w informatorach cena zostanie ustalona w oparciu o faktury zakupu (wartość netto) powiększone o koszty zakupu z aktualnego miesięcznika „Błyskawica”. Kopię faktury należy dołączyć do zgłoszenia zakończenia robót. Wszystkie materiały muszą posiadać dokumenty określone w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane – przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Ceny materiałów zawarte w wydawnictwach “Sekocenbud” są cenami netto.
5) Sprzęt: Jako podstawę do określenia wartości sprzętu przyjmowane będą ceny średnie określone jako ceny pracy sprzętu zawarte we wskazanych (ostatnich aktualnych) informatorach wydawnictwa „Sekocenbud” - informatory kwartalne. Do ceny sprzętu nie będą naliczane koszty pośrednie i zysk. Ceny pracy sprzętu zawarte w wydawnictwach „Sekocendbud”, „Błyskawica” są cenami netto.
6) W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
7) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – Załącznik nr 11 do SIWZ.
8) Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
9) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: minimum 12 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty: 12 miesięcy.
10) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
- na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę;
- na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik
nr 11 do SIWZ;
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ;
c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy (t.j. z dnia 16.05.2018 r. - Dz. U z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- demontaż instalacji elektrycznych lub odgromowych wraz z robotami towarzyszącymi,
- montaż instalacji elektrycznych lub odgromowych wraz z robotami towarzyszącymi,
- demontaż lub montaż urządzeń elektrycznych oraz wszelkiego typu osprzętu elektrycznego,
- wszystkie roboty budowlane lub ziemne niezbędne do wykonania remontu instalacji elektrycznych lub piorunochronnych.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami oraz sytuacji w zakresie spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.
branża Energoelektryczna, Ochrona
podbranża instalacje wewnętrzne, sprzęt i instalacje p-poż
kody CPV 45311200, 45312200, 45315300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje wewnętrzne , sprzęt i instalacje p-poż

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10343174 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie [ZAK/2024/000734] Modernizacja instalacji elektrycznej i oświetlenia Lagun -
10341884 2024-04-03
godz. 09:00
Śląskie Remonty i naprawy bieżące drzwi p.poż w Zakładzie Wytwarzania Katowice
10341514 2024-04-03
godz. 09:55
Śląskie Dostawa przyrządu do badania hydrantów dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Marcel - grupa materiałowa 285-5 1 PRZYRZĄD DO BADANIA HYDRANTÓW WODNIAK-52 lub równowa...
10381581 2024-04-03
godz. 11:00
Lubelskie KZA-4/203/WM-KTMPNL/2024 Usługa rejestracji zużycia energii elektrycznej przez dwie wycinarki laserowe wykorzystywane w firmie Intercompact PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa rejestracji ...
10324476 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Wymiana instalacji elektrycznej w czterech lokalach mieszkalnych Część 1: 1. Część I: Wymiana instalacji elektrycznej w 2 lokalach:- lokal nr 24 przy ul. Majewskiego 6 w Warszawie,- l...
10378739 2024-04-04
godz. 00:00
Mazowieckie Prowadzenie konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) zamontowanego w Oddziale Podlaskim PFRON
10381578 2024-04-04
godz. 11:00
Śląskie OZ/261/206-WS(SK)/2024 Redukcja węża strażackiego przełącznik Storz 75/52 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Redukcja węża strażackiego przełącznik Storz 75/52 zgodnie z przedmiotem zamó...
10339157 2024-04-08
godz. 10:00
Śląskie Remont dachu w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Północnej 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku Prokuratury Rejonowej w Jastrzębiu-Z...
10341134 2024-04-09
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Remont zalanych pomieszczeń i naprawa instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim Nr 8 im. Jana Brzechwy w Kołobrzegu Remont zalanych pomieszczeń i naprawa instalacji elektrycznej w p...
10368496 2024-04-19
godz. 09:00
Śląskie Wymiana butli z środkiem gaśniczym w systemie SUG - o/Bielsko - Biała