Przetarg 7595265 - Usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021,...

   
Analizuj Zamówienie 7595265 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-07-17
przedmiot ogłoszenia
Usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023, tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dr
óg woj. administrowanych przez RDW w Białej Podl. – III postępowanie Numer referencyjny: R1.ST.372.13.2020.mś
Zadanie 1. droga nr 808 - Piaskarka/ Solarka opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy)III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu drogi wojewódzkiej nr 808 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie - Piaskarką/ Solarką opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) 190 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg,stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo- remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,3. Użyte w Umowie określenia oznaczają:1) „sprzęt” - urządzenie, pojazd mechaniczny-nośnik lub maszynę budowlaną określone w pkt. I Specyfikacji Technicznej2) „gotowość do pracy sprzętu” - podstawienie do pracy:a) sprzętu do zwalczania śliskości zimowej (piaskarki lub solarki) załadowanego solą, lub mieszanką piaskowo -solną,b) sprzętu do odśnieżania dróg (nośniki pługów średnich) załadowanego balastem zgodnie z wymaganiami ST,4. Wykonawca przed rozpoczęciem każdego sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne-nośniki, na których zostaną zamontowane solarki/piaskarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS), a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mech. urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.
Zadanie 2. droga nr 807 - Piaskarka/ Solarka opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy)III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu drogi wojewódzkiej nr 807 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie- Piaskarką/ Solarką opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) 190 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg,stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo- remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,3. Użyte w Umowie określenia oznaczają:1) „sprzęt” - urządzenie, pojazd mechaniczny-nośnik lub maszynę budowlaną określone w pkt. I Specyfikacji Technicznej2) „gotowość do pracy sprzętu” - podstawienie do pracy:a) sprzętu do zwalczania śliskości zimowej (piaskarki lub solarki) załadowanego solą, lub mieszanką piaskowo -solną,b) sprzętu do odśnieżania dróg (nośniki pługów średnich) załadowanego balastem zgodnie z wymaganiami ST,4. Wykonawca przed rozpoczęciem każdego sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne-nośniki, na których zostaną zamontowane solarki/piaskarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS), a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mech. urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.
Zadanie 3. droga nr 806 - Piaskarka/ Solarka opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy)III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu drogi wojewódzkiej nr 806 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie- Piaskarką/ Solarką opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) 190 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg,stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo- remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,3. Użyte w Umowie określenia oznaczają:1) „sprzęt” - urządzenie, pojazd mechaniczny-nośnik lub maszynę budowlaną określone w pkt. I Specyfikacji Technicznej2) „gotowość do pracy sprzętu” - podstawienie do pracy:a) sprzętu do zwalczania śliskości zimowej (piaskarki lub solarki) załadowanego solą, lub mieszanką piaskowo -solną,b) sprzętu do odśnieżania dróg (nośniki pługów średnich) załadowanego balastem zgodnie z wymaganiami ST,4. Wykonawca przed rozpoczęciem każdego sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne-nośniki, na których zostaną zamontowane solarki/piaskarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS), a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mech. urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.
Zadanie 4. droga nr 813 - Piaskarka/ Solarka opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy)III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu drogi wojewódzkiej nr 813 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie- Piaskarką/ Solarką opłuż. z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) 190 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg,stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo- remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,3. Użyte w Umowie określenia oznaczają:1) „sprzęt” - urządzenie, pojazd mechaniczny-nośnik lub maszynę budowlaną określone w pkt. I Specyfikacji Technicznej2) „gotowość do pracy sprzętu” - podstawienie do pracy:a) sprzętu do zwalczania śliskości zimowej (piaskarki lub solarki) załadowanego solą, lub mieszanką piaskowo -solną,b) sprzętu do odśnieżania dróg (nośniki pługów średnich) załadowanego balastem zgodnie z wymaganiami ST,4. Wykonawca przed rozpoczęciem każdego sezonu zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne-nośniki, na których zostaną zamontowane solarki/piaskarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS), a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mech. urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych.
Zadanie 5. teren OD w Łukowie - Pług średni (osprzęt Wykonawcy)III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 803,806, 807, 808 i 813 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie - Pługiem średnim (osprzęt Wykonawcy) 70 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo -remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,
Zadanie 6. teren OD w Łukowie - Pług średni (osprzęt Wykonawcy)III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 803,806, 807, 808 i 813 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie - Pługiem średnim (osprzęt Wykonawcy) 70 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo -remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,
Zadanie 7. teren OD w Łukowie - RówniarkaIII. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 803,806, 807, 808 i 813 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie - Równiarka 70 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo -remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,
Zadanie 8. teren OD w Łukowie - RówniarkaIII. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 803,806, 807, 808 i 813 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie - Równiarka 70 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo -remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,
Zadanie 9. teren OD w Łukowie - ŁadowarkaIII. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg w sezonach 2020/2021, 2021/2022 i 2022/2023 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej PodlaskiejKod CPV:90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń90.62.00.00-9 Usługi odśnieżaniaWykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 803,806, 807, 808 i 813 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie - Ładowarka 50 godz. (Planowana ilość kontraktowanych godzin w każdym sezonie)1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 2068 z późn. zm.);b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010z późn. zm.);d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110 z późn. zm.).2. Zakres zamówienia obejmuje:a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacji Technicznej) oraz przedmiarami usług.b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2020, 2021, 2022, do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonach 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2021,2022, 2023.c) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o:• aktualnym stanie przejezdności dróg,• czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg,• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,• innych zdarzeniach zauważonych na drodze.d) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości.e) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo -remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową,
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10376596 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie ZP.2710.8.2024 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rząśnik w 2024 roku PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Rząśnik w 2...
10340842 2024-04-04
godz. 09:30
Lubelskie RDW w Zamościu: „Usługi odmulenia i oczyszczenia rowów” Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są: RDW Zamość: „Usługa odmulenia i oczyszczenia rowów”Zadanie nr 1 – Obwód...
10344319 2024-04-04
godz. 11:00
Podkarpackie Świadczenie usług w zakresie utrzymania szlaków i ścieżek turystycznych w Bieszczadzkim Parku Narodowym w 2024 roku Zamówienie składa się z 6 części (pakietów); podział na poszcz...
10335343 2024-04-05
godz. 10:00
Podkarpackie Bieżące utrzymanie ulic i chodników o nawierzchni mineralno - asfaltowej 2024/2025 Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ulic i chodników o nawierzchni mineralno-asfaltowej ...
10395462 2024-04-11
godz. 08:30
Wielkopolskie Mycie wybranych chodników miasta Poznania w 2024 roku Część 1: Część 1 – obejmuje usunięcie wszelkiego rodzaju występujących plam oraz zabrudzeń (wariant A) oraz dodatkowe usun...
10431452 2024-04-16
godz. 00:00
Śląskie Oczyszczanie kostki brukowej oraz krawężników z wyrastającej trawy.
10315293 2024-04-18
godz. 10:50
Podlaskie Usługi utrzymania estetyki pasów drogowych i obiektów inżynierskich dróg krajowych na terenie Oddziału w Białymstoku w podziale na 6 części: Część I. Rejon w Augustowie, Część...
10428397 2024-04-19
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest: Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. Przedmiot zamówienia określony zosta...
10447300 2024-04-22
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie PZD 417/21/2024 Utrzymanie terenów zielonych i oczyszczanie pasa drogowego wraz z utrzymaniem zieleni ulic w miejscowości Świecie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Utrzymanie terenów zielonych...
10429718 2024-04-23
godz. 11:00
Śląskie SPRZĄTANIE budynku Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO oraz terenu zewnętrznego usytuowanego w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 24 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie ...