Przetarg 7331987 - Usługi w zakresie remontów dróg gruntowych z...

   
Analizuj Zamówienie 7331987 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-13
przedmiot ogłoszenia
Usługi w zakresie remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską
Numer referencyjny: ZP.
271.5.2020

gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską.
2. Zamówienie podzielone jest na trzy części:
1) Część nr 1 zamówienia – „Wykonywanie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Bącz, Głusino, Mirachowo, Nowa Huta, Sianowo, Staniszewo, Stara Huta, Kolonia w 2020 roku”,
2) Część nr 2 zamówienia – „Wykonywanie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Kiełpino, Mezowo, Borowo, Dzierżążno, Sitno, Kaliska, Brodnica Dolna, Brodnica Górna w 2020 roku”,
3) Część nr 3 zamówienia – „Wykonywanie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie Łapalice, Prokowo, Pomieczyńska Huta, Sianowska Huta, Ręboszewo, Smętowo, Kosy, Grzybno oraz miasto Kartuzy w 2020 roku”.
3. Szacowane ilości poszczególnych maszyn na dane Części zamówienia:

LP RODZAJ MASZYNY BUDOWLANEJ ILOŚĆ WYNAJMOWANYCH MASZYN BUDOWLANYCH
cz. nr 1 cz. nr 2 cz. nr 3
1 Równiarka 1 1 1
2 Koparko-ładowarka 1 1 1
3 Walec drogowy 1 1 1
4. Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne:
1) Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm,
2) Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3,
3) Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t.
5. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.
6. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać
w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.
7. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.
8. Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny.
9. Orientacyjne zapotrzebowanie na wynajem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską wynosi:

NUMER CZĘŚCI ZAMÓWIENIA RODZAJ MASZYNY BUDOWLANEJ
RÓWNIARKA[h] KOPARKO-ŁADOWARKA [h] WALEC DROGOWY[h]
1 120 40 75
2 120 40 75
3 120 40 75
10. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do:
1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%,
2) zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,
3) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%.
11. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym:
1) zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju,
2) żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej.
12. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych.
13. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia.
14. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych.
15. Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp.
16. Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność:
1) wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni,
2) uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego,
3) uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,
4) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy,
5) usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza,
6) zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki.
17. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy.
18. Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody.
19. Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót.
20. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o:
1) rodzaju zamawianej maszyny budowlanej,
2) miejscu prowadzenia robót,
3) zakresie i technologii wykonania robót,
4) terminie rozpoczęcia robót.
21. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót.
22. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową.
23. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach.
24. Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót.
25. Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie.
26. Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót.
27. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.
28. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach;
2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn);
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie usługi polegającej na wynajmie maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Bącz, Głusino, Mirachowo, Nowa Huta, Sianowo, Staniszewo, Stara Huta, Kolonia w 2020 roku
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską. 2. Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne: 1) Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm, 2) Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3, 3) Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t. 3. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 4. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia. 5. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych. 6. Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny. 8. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%, 2) zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie, 3) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%. 9. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym: 1) zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju, 2) żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej. 10. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 11. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia. 12. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych. 13. Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp. 14. Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność: 1) wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, 2) uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego, 3) uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein, 4) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy, 5) usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6) zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki. 15. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy. 16. Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody. 17. Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót. 18. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o: 1) rodzaju zamawianej maszyny budowlanej, 2) miejscu prowadzenia robót, 3) zakresie i technologii wykonania robót, 4) terminie rozpoczęcia robót. 19. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót. 20. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową. 21. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach. 22. Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót. 23. Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 24. Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót. 25. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi. 26. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach; 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn); • terminie rozpoczęcia robót. 27. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót. 28. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową. 29. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach. 30. Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 31. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót. 32. Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 33. Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót. 34. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.

Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie usługi polegającej na wynajmie maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Kiełpino, Mezowo, Borowo, Dzierżążno, Sitno, Kaliska, Brodnica Dolna, Brodnica Górna w 2020 roku
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską. 2. Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne: 1) Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm, 2) Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3, 3) Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t. 3. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 4. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia. 5. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych. 6. Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny. 8. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%, 2) zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie, 3) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%. 9. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym: 1) zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju, 2) żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej. 10. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 11. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia. 12. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych. 13. Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp. 14. Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność: 1) wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, 2) uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego, 3) uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein, 4) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy, 5) usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6) zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki. 15. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy. 16. Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody. 17. Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót. 18. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o: 1) rodzaju zamawianej maszyny budowlanej, 2) miejscu prowadzenia robót, 3) zakresie i technologii wykonania robót, 4) terminie rozpoczęcia robót. 19. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót. 20. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową. 21. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach. 22. Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót. 23. Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 24. Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót. 25. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi. 26. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach; 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn); • terminie rozpoczęcia robót. 27. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót. 28. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową. 29. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach. 30. Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 31. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót. 32. Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 33. Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót. 34. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.

Część nr: 3 Nazwa: Wykonywanie usługi polegającej na wynajmie maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską na terenie Łapalice, Prokowo, Pomieczyńska Huta, Sianowska Huta, Ręboszewo, Smętowo, Kosy, Grzybno oraz miasto Kartuzy w 2020 roku.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie bieżących remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem maszyn budowlanych wraz z obsługą operatorską. 2. Wynajmowane maszyny budowlane muszą spełniać n/w parametry techniczne: 1) Równiarka - ciężar całkowity równiarki 10 t – 15 t, szerokość lemiesza środkowego 3000 mm – 4500 mm, 2) Koparko-ładowarka – ciężar całkowity 8 t – 9 t, pojemność łyżki dwudzielnej 1m3 – 1,5m3, 3) Walec drogowy – ciężar całkowity 8 t – 12 t. 3. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 4. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia. 5. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych. 6. Operatorzy maszyn budowlanych muszą posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia danego typu maszyny. 8. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w okresie obowiązywania umowy oraz kosztorysowy charakter rozliczenia, Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 15%, 2) zmiany ilości godzin dla poszczególnych maszyn przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie, 3) zwiększenia ilości godzin pracy maszyn danego rodzaju przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie z jednoczesnym założeniem, że wartości zawartej umowy ulegnie zwiększeniu maksymalnie o 50%. 9. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11, w tym: 1) zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie cen jednostkowych za godzinę pracy maszyny danego rodzaju, 2) żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej. 10. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą spełniać warunki techniczne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych. 11. Wynajmowane przez Zamawiającego maszyny budowlane muszą pozostawać w gotowości technicznej przez cały okres realizacji zamówienia. 12. W przypadku awarii wynajmowanej maszyny podczas wykonania zleconego zakresu prac, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia w ciągu 2 godz. maszyny zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych. 13. Wynajmowane maszyny budowlane wykorzystywane będą do prowadzenia robót na terenie gminy Kartuzy, polegających na równaniu i profilowaniu dróg gruntowych, wałowaniu, formowaniu przydrożnych skarp, czyszczeniu rowów, układaniu płyt YOMB, równomiernym rozkładaniu kruszywa na drogach, itp. 14. Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg, obejmuje wykonanie następujących czynność: 1) wyrównywanie wybojów ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, 2) uzupełnienie głębokich lokalnych ubytków materiałem zbliżonym do miejscowego, 3) uzyskanie przekroju daszkowego (za zgodą inspektora nadzoru dopuszcza się inny przekrój), ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein, 4) wykonanie rowków odprowadzających wodę w przypadku występowania zawyżonych poboczy, 5) usunięcie nasypanego w trakcie roboty gruntu z pobocza, 6) zagęszczanie walcem samojezdnym po każdorazowym przejechaniu równiarki. 15. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami ochrony środowiska i warunkami bezpieczeństwa pracy. 16. Zamawiający nie zapewnia zaplecza dla potrzeb Wykonawcy ani miejsca poboru energii elektrycznej oraz wody. 17. Podczas wykonywania robót Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót. 18. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji roboty nastąpi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego zawierającego informacje między innymi o: 1) rodzaju zamawianej maszyny budowlanej, 2) miejscu prowadzenia robót, 3) zakresie i technologii wykonania robót, 4) terminie rozpoczęcia robót. 19. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót. 20. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową. 21. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach. 22. Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót. 23. Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 24. Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót. 25. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi. 26. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności nie krótszy niż 14 dni nie dłuższy niż 30 dni, od daty złożenia w siedzibie Zamawiającego prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego prawidłowej wraz z wymaganymi dokumentami. Termin płatności należy podać w pełnych dniach; 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w zakresie obsługi wynajętych maszyn (operatorzy maszyn); • terminie rozpoczęcia robót. 27. Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie stosować się do poleceń i uwag upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie prowadzonych robót. 28. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową. 29. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego jest uprawniony do dokonywania kontroli prowadzonych robót, a Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia wszelkiej niezbędnej pomocy w tych czynnościach. 30. Wykonane roboty podlegają odbiorowi przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 31. Z czynności odbiorowych sporządzane będą protokoły odbioru robót. 32. Rozliczenie wynajmu odbywać się będzie zewnętrznym dowodem księgowym w oparciu o stawki jednostkowe za godzinę najmu określone przez Wykonawcę w ofercie. 33. Do każdego zewnętrznego dowodu księgowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć potwierdzone przez upoważnionego pracownika Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę karty pracy sprzętu oraz protokoły odbioru robót. 34. Zamawiający przy rozliczeniu będzie uwzględniał tylko rzeczywisty czas pracy maszyny w zleconym zakresie robót, nie uwzględniając czasu dojazdu do miejsca prowadzenia robót, powrotu oraz przestojów związanych z czynnościami serwisowymi.
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10453537 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie remontu poszczególnych elementów SG Orlen I i II, naprawa zniszczonych powłok malarskich, odtworzenie dróg wewnętrznych. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót na stac...
10431858 2024-05-06
godz. 10:00
Dolnośląskie Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizacje oświetlenia drogowego i przebudowę dróg Część 1: Przebudowa dróg - Wolibórz.Przebu...
10446071 2024-05-08
godz. 12:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn.: „Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich” w ramach którego będą realizowany następujący zakres zamówienia:1.1. Z...
10395126 2024-05-09
godz. 09:00
Podlaskie Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 690 - ul. Szkolnej w Czyżewie. Roboty budowlane związane z inwestycją o nazwie:„Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 690 - ul. Szkolnej w Czyżewie” ...
10450777 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na p...
10398779 2024-05-09
godz. 11:00
Łódzkie Przebudowa drogi krajowej nr 42 w m. Radomsko. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji oraz wykonanie robót budowlanych do...
10455027 2024-05-09
godz. 12:00
Wielkopolskie Przebudowa ul. Kościuszki na odc. od ul. Śródmiejskiej do ul. Szkolnej w Kaliszu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1/ roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,2/ robot...
10462407 2024-05-13
godz. 10:00
Lubuskie "Budowa ulicy Chopina w Żaganiu" , dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład : Program Inwestycji Strategicznych Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy Chopina w Żaganiu, us...
10462842 2024-05-13
godz. 14:00
Podlaskie Wykonanie utwardzenia terenu części działek o nr ewid. 3162/18 i 3158/24 zlokalizowanych przy ul. Konwaliowej w Białymstoku
10286598 2024-05-22
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiot zamówienia jest robota budowlana pn. przebudowa ul. Prostej w Kwidzynie. Dla inwestycji została wydana Decyzja zezwalająca na realizację inwestycji drogowej. Inwestycja dofi...