Zlecenie 7395275 - Usługi w zakresie badań przemysłowych. Założenia...
(zakończone) | Zamówienie 7395275|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-03-20 |
przedmiot zlecenia | Usługi w zakresie badań przemysłowych. Założenia lingwistyczno-pedagogiczne do systemu wspomagającego wychowanie w dwujęzyczności zamierzonej dla dzieci od urodzenia do 10 roku życia Założenia lingwistyczno-pedagogiczne do systemu wspomagającego wychowanie w dwujęzyczności zamierzonej dla dzieci od urodzenia do 10 roku życia. 1. Schematyczne opracowanie działania systemu ewaluacyjno-rekomendacyjnego wraz określeniem indykatorów rozwoju i zakresu językowego dziecka do 10 roku życia w procesie wychowania go w dwujęzyczności kultywowanej. 2. Weryfikacja pod tym kątem (z punktu 1) pierwszego okresu zanurzenia, czyli od urodzenia do siódmego roku życia. Wskazanie ewentualnych braków, luk czy możliwości rozszerzenia zakresów językowych kursów będących własnością Wnioskodawcy, do osiągnięcia ewentualnie bardziej pełnego wymiaru wychowania w dwujęzyczności. Opracowanie metod ewaluacji ilościowej i jakościowej postępów językowych. 3. Szczegółowe opracowanie schematów osłuchiwania dziecka od urodzenia wraz ze stopniowym wprowadzaniem rodziców w metodę wychowania w dwujęzyczności również uzależnioną od tego w jakim stopniu rodzice/opiekunowie znają język. Scenariusze muszą zawierać opcję, że rodzice/opiekunowie uczą się od zera razem z dzieckiem. Nauka rodziców/opiekunów również powinna być kontekstowa, tzn. z zasady unikać pośrednictwa innego języka. 4. Szczegółowe opracowanie scenariuszy postępowania, które uzależnione są od miesiąca, w którym dziecko przyłącza się do Programu; okres od urodzenia do 36 miesiąca (ewentualnie z marginesem do 48). 5. Określenie typów gier preferowanych przez dzieci w okresie do 7 roku życia i w okresie 7-10, które będą stanowić wytyczne dla ich twórców w kolejnym etapie realizacji systemu. 6. Określenie podstawowego zakresu językowego i w tym kontekście określenie tematów fakultatywnych (minimum 200), które w określonej przez zainteresowania dziecka formule będą wprowadzały założone słownictwo fakultatywne (5-10 słów na temat) na bazie ciągłego, harmonijnego rozwijania wszystkich lub przyjemniej trzech głównych umiejętności językowych (rozumienie, mówienie, czytanie, ewentualnie pisanie z użyciem klawiatury). Cel zamówienia Celem zapytania ofertowego jest wyłonienie Wykonawcy dla projektu dotyczącego rozwoju oferty produktów pomagające w wychowania dzieci w dwujęzyczności zamierzonej. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac badawczych w zakresie lingwistyczno-pedagogicznym. Główny zakres badań: Założenia lingwistyczno-pedagogiczne do systemu wspomagającego wychowanie w dwujęzyczności zamierzonej dla dzieci od urodzenia do 10 roku życia. 1. Schematyczne opracowanie działania systemu ewaluacyjno-rekomendacyjnego wraz określeniem indykatorów rozwoju i zakresu językowego dziecka do 10 roku życia w procesie wychowania go w dwujęzyczności kultywowanej. 2. Weryfikacja pod tym kątem (z punktu 1) pierwszego okresu zanurzenia, czyli od urodzenia do siódmego roku życia. Wskazanie ewentualnych braków, luk czy możliwości rozszerzenia zakresów językowych kursów będących własnością Wnioskodawcy, do osiągnięcia ewentualnie bardziej pełnego wymiaru wychowania w dwujęzyczności. Opracowanie metod ewaluacji ilościowej i jakościowej postępów językowych. 3. Szczegółowe opracowanie schematów osłuchiwania dziecka od urodzenia wraz ze stopniowym wprowadzaniem rodziców w metodę wychowania w dwujęzyczności również uzależnioną od tego w jakim stopniu rodzice/opiekunowie znają język. Scenariusze muszą zawierać opcję, że rodzice/opiekunowie uczą się od zera razem z dzieckiem. Nauka rodziców/opiekunów również powinna być kontekstowa, tzn. z zasady unikać pośrednictwa innego języka. 4. Szczegółowe opracowanie scenariuszy postępowania, które uzależnione są od miesiąca, w którym dziecko przyłącza się do Programu; okres od urodzenia do 36 miesiąca (ewentualnie z marginesem do 48). 5. Określenie typów gier preferowanych przez dzieci w okresie do 7 roku życia i w okresie 7-10, które będą stanowić wytyczne dla ich twórców w kolejnym etapie realizacji systemu. 6. Określenie podstawowego zakresu językowego i w tym kontekście określenie tematów fakultatywnych (minimum 200), które w określonej przez zainteresowania dziecka formule będą wprowadzały założone słownictwo fakultatywne (5-10 słów na temat) na bazie ciągłego, harmonijnego rozwijania wszystkich lub przyjemniej trzech głównych umiejętności językowych (rozumienie, mówienie, czytanie, ewentualnie pisanie z użyciem klawiatury). |
branża | Laboratoria |
podbranża | usługi laboratoryjne |
kody CPV | 73000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Małopolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Mazowieckie |