Przetarg 8851689 - Usługi utrzymania i rozwoju systemu wspierającego procesy...

   
Analizuj Zamówienie 8851689 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-04-19
przedmiot ogłoszenia
Usługi utrzymania i rozwoju systemu wspierającego procesy windykacyjne Numer referencyjny: ZP/05/22
Usługi utrzymania i rozwoju s
ystemu wspierającego procesy windykacyjne
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi Utrzymania oraz Modyfikacja i Rozwój wspierającego procesy windykacyjne Systemu Pwind. 2. W ramach zamówienia podstawowego rozwój Systemu będzie realizowany w ramach puli 10 000 Roboczogodzin, Usługa Utrzymania przez okres 24 miesięcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i zasady świadczenia Usługi Utrzymania oraz Modyfikacji i Rozwoju Systemu zawiera Załącznik 1 do SWZ/Załącznik nr 1 do Umowy (dalej jako „OPZ”). 4. Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe do Dokumentacji i Kodów Źródłowych Oprogramowania Dedykowanego Systemu. 5. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający w ramach Umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (dalej jako „Opcja”) w zakresie: 5.1. wydłużenia terminu realizacji Umowy o maksymalnie 24 miesiące. Łączny termin realizacji Przedmiotu Umowy nie przekroczy łącznego okresu 48 miesięcy od zawarcia Umowy; 5.2. zwiększenia puli Roboczogodzin w ramach realizacji Modyfikacji i Rozwoju Systemu o maksymalnie 10 000 Roboczogodzin. Łączna pula Roboczogodzin w ramach zamówienia podstawowego i Opcji nie przekroczy 20 000 Roboczogodzin. 5.3. ograniczenie zakresu Przedmiotu Umowy do 25% wartości zamówienia podstawowego brutto. Szczegóły dotyczące Opcji zawarte są w Paragrafie 20 Umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ. 6. Na podstawie art. 95 ust .1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wśród personelu przewidzianego do realizacji Umowy był/były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osobę/osoby wykonującą/wykonujące czynności związane z kierowaniem realizacją Umowy, w szczególności w zakresie współpracy z Zamawiającym w celu bieżącego zarządzania Umową, sprawowania nadzoru nad obsługą przez Wykonawcę wszelkich Zleceń i Wniosków oraz monitorowania prawidłowej realizacji usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 Paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). 7. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 6, musi trwać przez cały okres realizacji czynności wymienionych w pkt. 6. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę/osoby zatrudnioną/zatrudnione lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w formie dokumentowej (pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy e-mail wskazane w Paragrafie 5 ust.1 Umowy lub za pośrednictwem Portalu Serwisowego) w terminie 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie/ wygaśnięcie stosunku pracy. W takim przypadku Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę w terminie 1 miesiąca licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie/wygaśnięcie stosunku pracy z poprzednim zatrudnionym.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 091-251405 z dnia 2022-05-11:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Miejsce:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób NIEpełnosprawnych, 01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 19, pokój nr 311.
Otwarcie ofert nastąpi w formie elektronicznej na platformie zakupowej.
Powinno być:
Miejsce:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób NIEpełnosprawnych, 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13
Otwarcie ofert nastąpi w formie elektronicznej na platformie zakupowej.
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 13/08/2022
Powinno być:
Data: 20/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 16/05/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 23/05/2022
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 16/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 23/05/2022
Czas lokalny: 11:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 096-266312 z dnia 2022-05-18:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 23/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 20/08/2022
Powinno być:
Data: 24/08/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 23/05/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 101-280856 z dnia 2022-05-25:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia:
Zamiast:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi Utrzymania oraz Modyfikacja i Rozwój wspierającego procesy windykacyjne Systemu Pwind.
2. W ramach zamówienia podstawowego rozwój Systemu będzie realizowany w ramach puli 10 000 Roboczogodzin, Usługa Utrzymania przez okres 24 miesięcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i zasady świadczenia Usługi Utrzymania oraz Modyfikacji i Rozwoju Systemu zawiera Załącznik 1 do SWZ/Załącznik nr 1 do Umowy (dalej jako „OPZ”).
4. Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe do Dokumentacji i Kodów Źródłowych Oprogramowania Dedykowanego Systemu.
5. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający w ramach Umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (dalej jako „Opcja”) w zakresie:
5.1. wydłużenia terminu realizacji Umowy o maksymalnie 24 miesiące. Łączny termin realizacji Przedmiotu Umowy NIE przekroczy łącznego okresu 48 miesięcy od zawarcia Umowy;
5.2. zwiększenia puli Roboczogodzin w ramach realizacji Modyfikacji i Rozwoju Systemu o maksymalnie 10 000 Roboczogodzin. Łączna pula Roboczogodzin w ramach zamówienia podstawowego i Opcji NIE przekroczy 20 000 Roboczogodzin.
5.3. ograniczenie zakresu Przedmiotu Umowy do 25% wartości zamówienia podstawowego brutto.
Szczegóły dotyczące Opcji zawarte są w Paragrafie 20 Umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
6. Na podstawie art. 95 ust .1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wśród personelu przewidzianego do realizacji Umowy był/były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osobę/osoby wykonującą/wykonujące czynności związane z kierowaniem realizacją Umowy, w szczególności w zakresie współpracy z Zamawiającym w celu bieżącego zarządzania Umową, sprawowania nadzoru nad obsługą przez Wykonawcę wszelkich Zleceń i Wniosków oraz monitorowania prawidłowej realizacji usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 Paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
7. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 6, musi trwać przez cały okres realizacji czynności wymienionych w pkt. 6. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę/osoby zatrudnioną/zatrudnione lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w formie dokumentowej (pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy e-mail wskazane w Paragrafie 5 ust.1 Umowy lub za pośrednictwem Portalu Serwisowego) w terminie 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie/ wygaśnięcie stosunku pracy. W TAKim przypadku Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę w terminie 1 miesiąca licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie/wygaśnięcie stosunku pracy z poprzednim zatrudnionym.
Powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie Usługi Utrzymania oraz Modyfikacja i Rozwój wspierającego procesy windykacyjne Systemu Pwind.
2. W ramach zamówienia podstawowego rozwój Systemu będzie realizowany w ramach puli 10 000 Roboczogodzin, Usługa Utrzymania przez okres 24 miesięcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i zasady świadczenia Usługi Utrzymania oraz Modyfikacji i Rozwoju Systemu zawiera Załącznik 1 do SWZ/Załącznik nr 1 do Umowy (dalej jako „OPZ”).
4. Zamawiający posiada autorskie prawa majątkowe do Dokumentacji i Kodów Źródłowych Oprogramowania Dedykowanego Systemu.
5. Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający w ramach Umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (dalej jako „Opcja”) w zakresie:
5.1. wydłużenia terminu realizacji Umowy o maksymalnie 24 miesiące. Łączny termin realizacji Przedmiotu Umowy NIE przekroczy łącznego okresu 48 miesięcy od zawarcia Umowy;
5.2. zwiększenia puli Roboczogodzin w ramach realizacji Modyfikacji i Rozwoju Systemu o maksymalnie 10 000 Roboczogodzin. Łączna pula Roboczogodzin w ramach zamówienia podstawowego i Opcji NIE przekroczy 20 000 Roboczogodzin.
5.3. ograniczenie zakresu Przedmiotu Umowy maksymalnie o 25% wartości zamówienia podstawowego brutto. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia w wysokości 75% wartości zamówienia podstawowego. NIEzrealizowanie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w wysokości większej niż 75% wartości zamówienia podstawowego, NIE może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu NIEzrealizowania zamówienia oraz NIE może stanowić podstawy do zmiany cen.
Szczegóły dotyczące Opcji zawarte są w Paragrafie 20 Umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
6. Na podstawie art. 95 ust .1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wśród personelu przewidzianego do realizacji Umowy był/były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osobę/osoby wykonującą/wykonujące czynności związane z kierowaniem realizacją Umowy, w szczególności w zakresie współpracy z Zamawiającym w celu bieżącego zarządzania Umową, sprawowania nadzoru nad obsługą przez Wykonawcę wszelkich Zleceń i Wniosków oraz monitorowania prawidłowej realizacji usług, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 Paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
7. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 6, musi trwać przez cały okres realizacji czynności wymienionych w pkt. 6. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę/osoby zatrudnioną/zatrudnione lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji Umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w formie dokumentowej (pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy e-mail wskazane w Paragrafie 5 ust.1 Umowy lub za pośrednictwem Portalu Serwisowego) w terminie 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie/ wygaśnięcie stosunku pracy. W TAKim przypadku Wykonawca lub Podwykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę w terminie 1 miesiąca licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie/wygaśnięcie stosunku pracy z poprzednim zatrudnionym.
Numer sekcji: II.2.11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje o opcjach
Zamiast:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający w ramach Umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (dalej jako „Opcja”) w zakresie:
5.1. wydłużenia terminu realizacji Umowy o maksymalnie 24 miesiące. Łączny termin realizacji Przedmiotu Umowy NIE przekroczy łącznego okresu 48 miesięcy od zawarcia Umowy;
5.2. zwiększenia puli Roboczogodzin w ramach realizacji Modyfikacji i Rozwoju Systemu o maksymalnie 10 000 Roboczogodzin. Łączna pula Roboczogodzin w ramach zamówienia podstawowego i Opcji NIE przekroczy 20 000 Roboczogodzin.
5.3. ograniczenie zakresu Przedmiotu Umowy do 25% wartości zamówienia podstawowego brutto.
Szczegóły dotyczące Opcji zawarte są w Paragrafie 20 Umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
Powinno być:
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający w ramach Umowy zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji (dalej jako „Opcja”) w zakresie:
5.1. wydłużenia terminu realizacji Umowy o maksymalnie 24 miesiące. Łączny termin realizacji Przedmiotu Umowy NIE przekroczy łącznego okresu 48 miesięcy od zawarcia Umowy;
5.2. zwiększenia puli Roboczogodzin w ramach realizacji Modyfikacji i Rozwoju Systemu o maksymalnie 10 000 Roboczogodzin. Łączna pula Roboczogodzin w ramach zamówienia podstawowego i Opcji NIE przekroczy 20 000 Roboczogodzin.
5.3. ograniczenie zakresu Przedmiotu Umowy maksymalnie o 25% wartości zamówienia podstawowego brutto. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia w wysokości 75% wartości zamówienia podstawowego. NIEzrealizowanie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w wysokości większej niż 75% wartości zamówienia podstawowego, NIE może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu NIEzrealizowania zamówienia oraz NIE może stanowić podstawy do zmiany cen.
Szczegóły dotyczące Opcji zawarte są w Paragrafie 20 Umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.
Numer sekcji: III.1.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamiast:
11. Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, NIE składa podmiotowych środków dowodowych lub oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający kontynuuje procedurę ponownego badania i oceny ofert, o której mowa w pkt.11, w odniesieniu do ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, do momentu wyboru najkorzystniejszej Oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
13. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w SWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (DUUE). Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NIE będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w DUUE.
VII. Podstawy wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się̨ Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.108 ust.1 oraz art.109 ust.1 pkt 1i4 Pzp z zastrzeżeniem art.110 ust2 Pzp. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art.111 ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, o którym mowa w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13kwietnia2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835), na zasadach określonych w tej ustawie.
3. Wykonawca NIE podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art.108 ust.1 pkt 1, 2 i 5 Pzp lub art.109 ust1 pkt4 Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art.110 ust.2 Pzp.
4. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa powyżej, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności NIE są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
5. Zamawiający w trakcie trwania postępowania żąda od Wykonawcy podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art.7 ust.17 Pzp.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawcy podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Rodzaje podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okres ich ważności oraz formy, w jakich mogą być one składane, wyznacza rozporządzenia Ministra Rozwoju wydane na podstawie art.128 ust.6 Pzp.
7. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Powinno być:
11. Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca ten NIE spełnia warunków udziału w postępowaniu, NIE składa podmiotowych środków dowodowych lub oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający kontynuuje procedurę ponownego badania i oceny ofert, o której mowa w pkt.11, w odniesieniu do ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu, a następnie dokonuje kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, do momentu wyboru najkorzystniejszej Oferty albo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
13. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w SWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (DUUE). Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NIE będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w DUUE.
VII. Podstawy wykluczenia
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się̨ Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.108 ust.1 oraz art.109 ust.1 pkt 1i4 Pzp z zastrzeżeniem art.110 ust2 Pzp. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art.111ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, o którym mowa w art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13kwietnia2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).
3. Wykonawca NIE podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art.108 ust.1 pkt 1, 2 i 5 Pzp lub art.109 ust1 pkt4 Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art.110 ust.2 Pzp.
4. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa powyżej, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności NIE są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.
5. Zamawiający w trakcie trwania postępowania żąda od Wykonawcy podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art.7 ust.17 Pzp.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawcy podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Rodzaje podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okres ich ważności oraz formy, w jakich mogą być one składane, wyznacza rozporządzenia Ministra Rozwoju wydane na podstawie art.128 ust.6 Pzp.
7. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII. Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, NIE krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 06/06/2022
Czas lokalny: 11:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 24/08/2022
Powinno być:
Data: 03/09/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 27/05/2022
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 06/06/2022
Czas lokalny: 12:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 22471000, 72250000, 72260000, 72262000, 72267000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10291703 2024-04-03
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do prowadzenia ćwiczeń, warsztatów i szkoleń
10294438 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Usługi Oracle ACS dla middleware i baz danych Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie przez Wykonawcę świadczenia Asysty Rozszerzonej ACS Producenta Oprogramowania Oracle dla technol...
10380837 2024-04-04
godz. 16:00
Mazowieckie Serwis i rozwój Bazy Monitorującej 1 i 2, Aplikacji Pomostowej oraz serwis i rozwój stron internetowych www.rodzinnawarszawa.pl, www.spot.waw.pl Cześć I: Bieżąca obsługa systemu, wsp...
10365583 2024-04-05
godz. 11:00
Opolskie Zakup programu do ewidencji i zarządzania zbiorami Centralnego Muzeum Jeńców Wojennych Przedmiotem zamówienia jest Zakup programu do ewidencji i zarządzania zbiorami, archiwaliami i pr...
10378665 2024-04-12
godz. 11:00
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Neofilologii Uniwersytetu Rzeszowskiego.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizac...
10329621 2024-04-17
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze SENIOR LEVEL ARTIST. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawc...
10329032 2024-04-17
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze PRINCIPAL LIGHTING ARTIST. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wy...
10330131 2024-04-17
godz. 23:59
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze 3D ANIMATOR. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawcy usług...
10334487 2024-04-18
godz. 09:00
Mazowieckie Utrzymanie i rozwój systemu Quorum oraz dostęp poprzez przeglądarkę internetową do dodatkowych usług. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i rozwój systemu Quorum oraz dostę...
10370878 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa asysty i wsparcia technicznego Oracle zapewnienie usług wsparcia i asysty technicznej Oracle dla produktów i licencji posiadanych przez Zamawiającego, nabytych na podstawie odrę...