Przetarg 12194832 - usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części...

   
Analizuj Zamówienie 12194832
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-03
przedmiot ogłoszenia
usługi utrzymania czystości pomieszczeń i części wspólnych budynków administrowanych przez ZGL Sp. z o.o.

Część 1: Budynek przy ul. Piłsudskiego 15 w Białej Podlaskiej:Zakres obowiązków o
bejmuje:1) codzienne sprzątanie części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 206,23m2:a) korytarzy, sali głównej, klatek schodowych - 2 szt., poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu itp.b) utrzymanie w czystości sanitariatów, z uzupełnianiem środków czystości (dla ok. 36 osób),c) mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku: w korytarzach, sali głównej, klatkach schodowych, łazienkach oraz wycieranie poręczy co najmniej jeden raz w miesiącu (ok. 35m2).2) sprzątanie pomieszczeń biurowych:a) dwa razy w tygodniu sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 147,83m2 poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp.,b) codzienne opróżnianie koszy,c) raz w tygodniu sprzątanie sali rozpraw i archiwum o pow. 48,22 m2,d) mycie okien w pomieszczeniach biurowych dwa razy w roku (ok. 110m2).

Część 2: Budynek usługowy przy ul. Brzeskiej 1 w Białej Podlaskiej:Zakres obowiązków obejmuje:1) utrzymanie czystości części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 176,15m2:a) 2 klatek schodowych oraz dźwigu osobowego, poprzez zamiatanie, zmywanie 1 x w tygodniu,b) wycieranie poręczy, skrzynek, parapetów, omiatanie pajęczyn 1 x w miesiącuc) mycie lamperii, okien, mycie drzwi wejściowych 2 x w roku2) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca.

Część 3: Budynek hali sportowej „Podlasie” przy ul. Piłsudskiego 36 w Białej Podlaskiej:Zakres obowiązków obejmuje:1) codzienne sprzątanie parteru budynku wraz z klatką schodową na piętro o łącznej powierzchni ok. 1738,84 m2:a) zamiatanie i mycie podłóg w klasopracowniach i innych pomieszczeniach funkcyjnych,b) sprzątane i mycie ciągów komunikacyjnych, c) sprzątanie i mycie holu wejściowego do budynku, d) utrzymanie czystości parkietu w hali sportowej, e) mycie szyb w drzwiach wejściowych oraz wszystkich pozostałych do obiektu, f) sprzątanie toalet i czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury, w tym dezynfekowanie, g) opróżnianie koszy na śmieci do pojemników, h) dbanie o czystość w sanitariatach oraz pomieszczeniu pojemników na śmieci, i) mycie klamek, kontaktów i poręczy na schodach, w tym dezynfekowanie, j) mycie parapetów okiennych, k) bieżące zaopatrywanie w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło i worki na śmieci, l) usuwanie pajęczyn, czyszczenie lamp i luster, 2) co 6 miesięcy:a) mycie okien. b) Mycie daszków przeszklonych nad wejściami,3) Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji oraz podmiotów korzystających z obiektu. 4) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia oraz środki higieniczne stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, mydło itp.), zapewnia Wykonawca.

Część 4: Budynek trybun Stadionu Miejskiego przy ul. Artyleryjskiej 9 w Białej Podlaskiej:Zakres obowiązków obejmuje wykonywanie, po każdorazowym zleceniu określającym ich rodzaj, następujących czynności:1) Sprzątanie pomieszczeń na piętrze budynku o pow. użytk. 502,48m2 ,2) Sprzątanie pomieszczeń na piętrze budynku, z myciem okien wewnątrz,3) Uzupełnienie mydła w dozownikach oraz papieru w toaletach,4) Sprzątanie szatni oraz łazienek o pow. użytk. 267,28m2, 5) Mycie okien i przeszkleń od strony zewnętrznej (ściana od strony murawy stadionu), 6) Mycie siedzisk na trybunach oraz zamiatanie posadzki pod nimi o pow. użytk. 768,24m2, 7) Sprzątanie otoczenia budynku oraz korytarzy i klatek schodowych (zewnętrznych i wewnętrznych), 8) Mycie daszków przeszklonych nad wejściami, 9) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia oraz środki higieniczne stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, mydło itp.), zapewnia Wykonawca.

Część 5: Usuwanie śniegu z zadaszenia trybun Stadionu Miejskiego przy ul. Artyleryjskiej 9 oraz hali sportowej „Podlasie” przy ul. Piłsudskiego 36 w Białej Podlaskiej o pow. ok. 1200m2:Zakres obowiązków obejmuje wykonywanie, po każdorazowym zleceniu określającym ich rodzaj, następujących czynności:1) Odciążenie konstrukcji dachu poprzez przesunięcie śniegu na stronę bardziej odporną na obciążenie,2) Oczyszczenie dachu ze śniegu z rozmieszczeniem usuniętego śniegu na terenie obiektu stadionu, tak aby nie przeszkadzał w jego funkcjonowaniu,3) Sprzęt, materiały i środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca.

Część 6: Budynek Stanicy Wodnej przy ul. Sidorskiej 6D w Białej Podlaskiej:Zakres obowiązków obejmuje:1) sprzątanie budynku o łącznej powierzchni ok 450m2: a) pomieszczeń biurowych i socjalnych korytarzy i klatki schodowej poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu itp.(około.320m2) dwa razy w tygodniu;b) utrzymanie w czystości szatni, pryszniców, sanitariatów, z uzupełnianiem środków czystości , (około.130 m2.) dwa razy w tygodniu;c) mycie okien - dwa razy do roku;d) mycie drzwi w częściach wspólnych budynku: w korytarzach, szatniach, klatkach schodowych, łazienkach oraz wycieranie poręczy co najmniej jeden raz w miesiącu. 2) Sprzęt, materiały i środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia oraz środki higieniczne stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, mydło itp.), zapewnia Wykonawca.

U/5/2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000, 90910000, 90911200, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu