Przetarg 7555860 - Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym...

   
Analizuj Zamówienie 7555860 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-24
przedmiot ogłoszenia
Usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w
ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców” w ramach Działania 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, RPPM.03.03.01-22-0018-16-00.
Numer referencyjny: SR.272.10.2020.RG

1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla nauczycieli Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli w ramach projektu „Warszawska – czas zawodowców” w ramach Działania 3.3. Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 20 części, w ramach branż tematycznych:
1) Branża tematyczna nr 1 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych”,
2) Branża tematyczna nr 2 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”,
3) Branża tematyczna nr 3 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”,
4) Branża tematyczna nr 4 – „Szkolenia dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń”.

Założenia wspólne dla wszystkich części:
1. Terminy realizacji szkoleń zostaną doprecyzowane pomiędzy stronami przed podpisaniem umowy.
2. Dni szkoleń: od poniedziałku do piątku, w godz. od 12.30 do 15.30.
3. Sale do przeprowadzenia szkoleń nieodpłatnie udostępnia Zamawiający w budynku Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54.
4. Wykonawca może realizować zajęcia teoretyczne także w innym miejscu (np. siedzibie firmy).
5. W przypadku realizacji szkoleń poza terenem Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim, Wykonawca zapewni dowóz i odwiezienie jego uczestników, wliczając transport w cenę oferty.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć.
7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (kadrę dydaktyczną) należy przedstawić przed podpisaniem umowy.
8. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
10. Każde szkolenie powinno prowadzić do nabycia kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem.
11. Celem szkoleń jest zdobycie przez ich uczestników odpowiedniej wiedzy i umiejętności.
12. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przekazania wszystkim uczestniczącym w szkoleniach nauczycielom Zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających ich udział w szkoleniu oraz przygotowania i prowadzenia Listy obecności na szkoleniach.
13. Koszty transportu i ubezpieczenia od wszelkich ryzyk utraty i uszkodzenia w trakcie dostawy materiałów dydaktycznych/szkoleniowych przeznaczonych do realizacji szkolenia pod adres wskazany przez Zamawiającego obciążają Wykonawcę.
14. Wykonawca ma obowiązek zapewnić każdemu z uczestników odpowiednie Materiały dydaktyczne/szkoleniowe. Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020.
15. Materiały dydaktyczne/szkoleniowe muszą być nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich, oraz muszą posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim oraz muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej, posiadać deklarację zgodności WE, oraz gwarancję producenta.
16. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich wad w przedmiocie zamówienia ujawnionych w terminie objętym okresem gwarancyjnym.
17. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, pod warunkiem, że wady te ujawnią się i zostaną zgłoszone Wykonawcy w ciągu terminu obowiązywania gwarancji.
18. Nie wszystkie szkolenia będą prowadzić do uzyskania kwalifikacji, lecz mogą prowadzić do nabycia kompetencji, pod warunkiem zrealizowania wszystkich etapów nabycia kompetencji, określonych w Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020.

3. Na każde z poniżej wymienionych 20 szkoleń/kursów należy składać oddzielną ofertę, wraz z informacją której części oferta dotyczy:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: 1) Branża tematyczna nr 1 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych”,
Branża tematyczna nr 1 „Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych” 1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów turystycznych i gastronomicznych, 2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób. 3. Terminy realizacji zamówienia: 1) Część nr 1a – maj 2021 r. 2) Część nr 1b – październik 2020 r. 3) Część nr 1c – grudzień 2020 r. 4) Część nr 1d – listopad 2020 r. 5) Część nr 1e – marzec 2021 r. 4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe. 5. Nazwa i tematyka szkoleń: 1) Część nr 1a „Przygotowanie do egzaminów w branży gastronomicznej”: a) Zakres tematyczny: warsztaty z kwalifikacji dot. przygotowania i wydawania dań oraz organizacji żywienia i usług gastronomicznych, przygotowywanie ucznia do egzaminu zawodowego, sprawdzanie egzaminów oraz ewaluacja, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Kalkulator prosty, 8-pozycyjny, zasilanie bateryjne, baterie dołączone, szerokość 6-8 cm – 10 sztuk, Segregator A4, grzbiet 8 cm, etykieta grzbietowa wymienna, klasyczny mechanizm dźwigniowy, listwa zaciskowa, kolor niebieski – 10 sztuk, Zestaw zadań z rozwiązaniem i kluczem oceniania, żywienie i usługi gastronomiczne – 10 zestawów. 2) Część nr 1b „Nauka obsługi kelnerskiej”: a) Zakres tematyczny szkolenia: standardy nakrycia stołu (bielizna stołowa, linia szkła, porcelany i sztućców), resztkowanie (sprzątanie brudnej zastawy), motywacyjny proces obsługi kelnerskiej, pokazowe serwowanie wina musującego, dekantacja wina czerwonego, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Notatnik kelnerski, wymiary około: 140 x 75 mm, wyposażony w notes papierowy i miejsce na długopis, otwieranie wertykalne, kolor czarny – 10 sztuk, Etui na płatność, kolor czarny – 10 sztuk. 3) Część nr 1c „Nowoczesne potrawy kuchni polskiej”: a) Zakres tematyczny szkolenia: zajęcia warsztatowe z przygotowania i ekspozycji nowoczesnych potraw na bazie produktów regionalnych, głównie Pomorza, Kaszub i Żuław, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Książka „Lekcje smaku. 14 szefów kuchni i cukierni” K. Szulborski, J. Kempa – 10 sztuk, Książka „Od kuchni” – zbiór przepisów ilustrowanych etapami przygotowania dań wydawnictwo Marketing & more – 10 sztuk. 4) Część nr 1d „Przygotowanie do egzaminów w branży turystycznej” a) Zakres szkolenia: przygotowywanie ucznia do egzaminu dotyczącego przygotowania imprez i usług turystycznych oraz obsługi klienta, rozliczania imprez i usług turystycznych, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Wskaźnik laserowy, długość około 13-15 cm, kolor obudowy czarny, barwa światła czerwona, materiał wykonania metal, zasilanie na baterie, baterie dołączone – 10 sztuk, Pendrive minimum 32GB pojemności, prędkość zapisu minimum 4MB/s, kolor czarny – 10 sztuk. 5) Część nr 1e „Zasady zdrowego odżywiania!”: a) Zakres tematyczny szkolenia: zdrowe odżywanie, prezentacja, warsztaty, pokaz, poczęstunek, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Książka „Żywienie i usługi gastronomiczne cz. VII Usługi żywieniowe”, B. Sawicka, A. Tul-Krzyszczuk – 10 sztuk, Książka „Wartość odżywcza wybranych produktów spożywczych i typowych potraw”, B. Przygoda, H. Kunachowicz, I. Nadolna, K. Iwanow, Wydawnictwo Lekarskie PZWL – 10 sztuk, Rollup, wymiary około 100 x 200 cm z wydrukiem piramidy żywieniowej, jednostronny, waga do 3,5 kg, pokrowiec transportowy – 1 sztuka.

Część nr: 2 Nazwa: 2) Branża tematyczna nr 2 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”
Branża tematyczna nr 2 „Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów informatycznych” 1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów informatycznych”. 2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 6 osób. 3. Terminy realizacji zamówienia: 1) Część nr 2a – maj 2021 r. 2) Część nr 2b – czerwiec 2021 r. 3) Część nr 2c – październik 2020 r. 4) Część nr 2d – grudzień 2020 r. 5) Część nr 2e – marzec 2021 r. 4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe. 5. Nazwa i tematyka szkoleń: 1) Część nr 2a WINDOWS Serwer 2012 i WINDOWS Server 2016”, edycja 1: a) Zakres tematyki szkolenia: wirtualizacja w systemach serwerowych Windows 2012/ Windows 2016: omówienie wirtualizacji; hosty wirtualne; zmiany w zakresie wirtualizacji w Windows 2016 (VBS, Nested Virtualization); system wirtualny vs maszyna fizyczna; instalowanie i konfiguracja usługi Hyper-V; rodzaje dysków; dodawanie i modyfikowanie maszyny wirtualnej, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Dysk SSD format: 2,5 cala; interfejs: SATA III (6 GB/s) kompatybilny z SATA II (3 Gb/s) i SATA I (1,5 Gb/s); pojemność dysku minimum 2048 GB (2TB); pamięć podręczna 4GB; rodzaj kości pamięci: TLC; technologia: NAND MLC, szybkość odczytu min.: 560 MB/s; szybkość zapisu min: 530 MB/s; pamięć cache min.: 2GB, szyfrowanie sprzętowe, zastosowane technologie: Device Sleep Support (DSS), Garbage Collection , NCQ, S.M.A.R.T., szyfrowanie AES 256 bit, TRIM; gwarancja producenta: 5 lat (TBW min. 2400); niezawodność (MTBF) 2 mln godzin – 6 sztuk, Pamięć flash – typ USB (Pendrive) – pojemność minimum 512 GB; USB 3.1 Gen 1 (USB 3.0, kompatybilny wstecznie z USB 2.0), parametry transferu danych potwierdzone wynikami testów diagnostycznych: minimalna prędkość odczyt: 350 MB/s, minimalna prędkość zapisu:250 MB/s; wymiary: szerokość umożliwiająca umieszczenie 2 pamięci flash USB w sąsiadujących portach USB komputera typu laptop; obudowa: kolor czarny + metaliczny czerwony; pięcioletnia gwarancja producenta – 6 sztuk, 2) Część nr 2b WINDOWS Serwer 2012 i WINDOWS Server 2016”, edycja 2: a) Zakres tematyki szkolenia: automatyzacja tworzenia hostów wirtualnych; korzystanie z kontenerów, maszyn wirtualnych i chmury; konta komputerów wirtualnych w domenie, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Książka „Windows Server 2016. Inside Out” (ebook), O. Thomas – 6 sztuk, Książka „Egzamin 70-741. Windows Server 2016 – praca w sieci”, A., J. Warren – 6 sztuk, Książka „Egzamin 70-744. Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016”, C. Zacker, T. Warner – 6 sztuk. 3) Część nr 2c „Systemy operacyjne Windows/Linux”: a) Zakres tematyczny szkolenia: integracja systemów Windows/Linux w szkolnej sieci komputerowej: analiza systemu autoryzacji użytkowników i komputerów w systemach Linux i Windows; sieci i sprzęt sieciowy; zapewnianie wydajności i niezawodności sieci; analiza sieci i rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem; kopie zapasowe, monitorowanie systemu i inne zadania administracyjne; tworzenie hostów wirtualnych; konfigurowanie użytkowników serwerów Linux/Windows; zarządzanie uprawnieniami użytkowników; skrypty powłoki, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk, Książka „Unix i linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie V”, Evi Nemeth, Garth Snyder, Trent R. Hein, Ben Whaley, Dan Mackin - 6 sztuk, Książka: „Linux. Profesjonalne administrowanie systemem. Wydanie II”, Dennis Matotek, James Turnbull, Peter Lieverdink – 6 sztuk, Książka: "Skrypty powłoki systemu Linux. Receptury. Wydanie III", Clif Flynt, Sarath Lakshman, Shantanu Tushar – 6 sztuk, Książka: "Skrypty powłoki systemu Linux. Zagadnienia zaawansowane” Wydanie II", Mokhtar Ebrahim, Andrew Mallett – 6 sztuk. 4) Część nr 2d „Domena Activ; Directory serwera Windows 2016”: a) Zakres tematyczny szkolenia: integracja stacji roboczych pracujących w systemach operacyjnych Windows i Linux w domenie Activ Directory serwera Windows 2016: konfiguracja sieci w Windows Server 2016; metody zarządzania serwerem lokalnym oraz zdalnym; narzędzia administracyjne dla Active Directory; użytkownicy i grupy w Active Directory; komputery Linux/Windows w Active Directory, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk. Pisaki do białych tablic – w komplecie 4 kolory – 6 kompletów, Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 6 sztuk, 5) Część nr 2e „Nowe technologie – druk 3D”: a) Zakres tematyczny szkolenia: drukarki 3D/drukowanie 3D, technologia druku 3D: przykłady prostych programów komputerowych do projektowania elementów w technologii 3D; przygotowanie wydruku 3D, projektowanie detali przestrzennych; przygotowanie i obsługa drukarki 3D. b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, kolor czarny, wkład: kolor niebieski – 6 sztuk, Notatnik, format A4, klejony po krótszej krawędzi, min. 30 kartek, podklejony tekturą – 6 sztuk, Teczki tekturowe twarde na 50 ark. A4, zamykane rzepami lub gumką, kolor niebieski – 6 sztuk, Pisaki do białych tablic – w komplecie 4 kolory – 6 kompletów, Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 6 sztuk, Filamenty do druku 3D - min. 3 kolory, 5 szpul zasobników w jednym kolorze, min. 600g/szpula (w komplecie 3 kolory) – 6 kompletów, Książka „Świat druku 3D. Przewodnik”, A. Kaziunas France – 6 sztuk.

Część nr: 3 Nazwa: 3) Branża tematyczna nr 3 – „Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”
Branża tematyczna nr 3 „Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych” 1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli przedmiotów mechanicznych”. 2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób. 3. Terminy realizacji zamówienia: 1) Część nr 3a – maj 2021 r. 2) Część nr 3b – październik 2020 r. 3) Część nr 3c – grudzień 2020 r. 4) Część nr 3d – luty 2021 r. 5) Część nr 3e – kwiecień 2021 r. 4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe. 5. Nazwa i tematyka szkoleń: 1) Część nr 3a „Technologie łączenia metali”: a) Zakres tematyczny szkolenia: lutowanie, zgrzewanie, klejenie. Pokaz, ćwiczenia w technikach łączenia metali różnych, metody łączenia. Stosowanie różnych materiałów jako czynnika łączącego, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Pisaki do białych tablic – (w komplecie 4 kolory) – 10 kompletów. Zmywacz do białych tablic z atomizerem/rozpylaczem poj. 500 ml – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Spawanie, zgrzewanie i cięcie metali. Technologie”, A. Klimpel, wydawnictwo WNT – 10 sztuk. 2) Część nr 3b „Praca na obrabiarce CNC”; a) Zakres tematyczny szkolenia: charakterystyka obrabiarek CNC, sterowanie punktowe, liniowe, kształtowe. Pokaz, ćwiczenia: idea sterowania numerycznego, dobór parametrów podczas prac na obrabiarkach CNC, sposoby ustalania narzędzi i przedmiotów obrabianych, zapoznanie z systemami sterowania obrabiarek CNC, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Podręcznik operatora: obsługa i programowanie obrabiarek CNC”, W. Habrat, wydawnictwo CABE – 10 sztuk, „Poradnik obróbki skrawaniem”, wydawnictwo SANDVIK Coromant – 10 sztuk. 3) Część nr 3c „Komputerowa diagnostyka samochodu”; a) Zakres tematyczny szkolenia: kodowanie kluczyków, odczyt i kasacja błędów, kodowanie wtrysków, programowanie modułów. Pokaz ćwiczenia: diagnostyka komputerowa z wykorzystaniem różnych oprogramowani diagnostycznych, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych”, P. Wróblewski, J. Krupiec, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ – 10 sztuk. 4) Część nr 3d „Nowoczesne jednostki napędowe”; a) Zakres tematyczny szkolenia: rodzaje zasilania silników benzynowych, typy elektronicznego wtrysku benzyny, rodzaj zasilania silników Diesel’a, typy wtrysku oleju napędowego, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Silniki pojazdów samochodowych. Podręcznik Klasa I-3. Szkoła zawodowa” P. Zając, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ – 10 sztuk. 5) Część nr 3e „Programowanie obrabiarek CNC”; a) Zakres tematyczny szkolenia: charakterystyka programu; pokaz i ćwiczenia: podstawy programowania obrabiarek CNC z wykorzystaniem funkcji modalnych, kompatybilne systemy oprogramowania obrabiarek CNC i realizacja na stanowisku, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym niebieskim korpusem, wkład: kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek, podklejony tekturą – 10 sztuk, Książka „Solid Edge 8/9”, G. Kazimierczak – 10 sztuk, Książka „Solid Edge. Komputerowe wspomaganie projektowania”, G. Kazimierczak, B. Pacula, A. Budzyński – 10 sztuk.

Część nr: 4 Nazwa: 4) Branża tematyczna nr 4 – „Szkolenia dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń”.
Branża tematyczna nr 4 „Szkolenie dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń doradców zawodowych” 1. Przedmiotem zamówienia, jest organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń dla nauczycieli w ramach powiatowej sieci współpracy i wymiany doświadczeń. 2. Ilość uczestników każdego ze szkoleń – 10 osób. 3. Terminy realizacji zamówienia: 1) Część nr 4a – maj 2021 r. 2) Część nr 4b – październik 2020 r. 3) Część nr 4c – grudzień 2020 r. 4) Część nr 4d – luty 2021 r. 5) Część nr 4e – kwiecień 2021 r. 4. Czas każdego ze szkoleń – 3 godziny zegarowe. 5. Nazwa i tematyka szkoleń: 1) Część nr 4a „Praca z grupą w doradztwie edukacyjno – zawodowym”: a) Zakres szkolenia: metody i narzędzia pracy z grupą w doradztwie zawodowym, warsztaty praktyczne, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Książka „Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków”, wydawnictwo Wolters Kluwer, rok wydania 2015 – 10 sztuk, 2) Część nr 4b „Rozmowa doradcza jako narzędzie pracy doradcy zawodowego”: a) Zakres tematyczny szkolenia: przykładowe scenariusze i przebieg rozmowy doradczej dostosowane do różnych grup wiekowych, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Segregatory A4, grzbiet 8 cm, etykieta grzbietowa wymienna, klasyczny mechanizm dźwigniowy, listwa zaciskowa, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Teczki informacji o zawodach. Zawody przyszłości – powinny zawierać opisy zawodów przyszłości; teczki zawodoznawcze powinny zawierać zadania i czynności, wymagania zawodu, kształcenie, płace, szanse zatrudnienia, specjalizacje, podnoszenie kwalifikacji ( informacje o 20 zawodach przyszłości) – 2 komplety, Książka „Jakiego koloru jest twój spadochron” R. N. Bolles, wydawnictwo Emka rok wydania 2011 – 10 sztuk, Książka „Planowanie kariery, a interaktywna sieć zawodów” K. Lelińska, wydawnictwo DIFIN – 10 sztuk. 3) Część nr 4c „Planowanie kariery i rozwoju osobistego (z uwzględnieniem typu szkoły)”: a) Zakres tematyczny szkolenia: etapy planowania dla różnych grup wiekowych, sukcesy i porażki, modyfikacje planu, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Gra z wykorzystaniem kart, kompleksowo przygotowująca do rozmowy kwalifikacyjnej. Przeprowadza gracza od momentu przygotowań, przez spotkanie z rekruterem, aż do zachowania się po rozmowie. Gracz musi mieć możliwość przećwiczyć odpowiedzi na pytania pracodawców. Gra, która pozwoli przeprowadzić zajęcia grupowe – 10 kompletów. Indywidualny Plan Kariery dla ucznia szkoły podstawowej i ponadpodstawowej Książka z CD dla uczniów szkoły podstawowej i ponadpodstawowej ) – 10 sztuk. Film edukacyjny zawierający wskazówki dotyczące założenia własnej firmy; TREŚCI KONIECZNE: przykłady rodzajów firm w różnych branżach. Odwołuje się do analizy konkurencji, analizy rynku, dystrybucji i promocja, ocena szans i zagrożeń prowadzenia działalności gospodarczej – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący prowadzenia firmy; TREŚCI KONIECZNE: powinien zawierać przykłady biznes planu, szablony do wypełnienia. Film powinien określać przyczyny niepowodzeń w funkcjonowaniu firmy, szczególnie w pierwszym roku działalności, strategie firm, sposoby budowania przewagi konkurencyjnej, organizacja pracy szefa firmy – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący poszukiwania pierwszej pracy; TREŚCI KONIECZNE: film powinien przedstawiać typową rozmowę rekrutacyjną, cel rozmowy kwalifikacyjnej kandydata z pracodawcą, autoprezentacja kandydata (pierwsze wrażenie, przywitanie, mowa ciała), sposoby wypowiedzi, podstawowe błędy popełniane przez osoby poszukujące pracy – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący autoprezentacji; TREŚCI KONIECZNE: sposób poruszania się, uścisk dłoni, sfery psychologiczne, kontakt wzrokowy, mimika twarzy, podejmowanie decyzji, błędy występujące w interpretacji mowy ciała – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący savoir-vivre w pracy; TREŚCI KONIECZNE: film powinien przedstawiać przestrzeganie zasad savoir-vivre, zasady doboru ubioru na każdą okazję, powitanie, zasady prezentacji i witania gości, wizytówka, kultura języka, zasady prowadzenia korespondencji elektronicznej, zachowanie się w sytuacja nietypowych – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący wywierania dobrego wrażenia na pracodawcach; TREŚCI KONIECZNE: tworzenie pozytywnego wizerunku, wykazywanie zainteresowania rozmówcą, okazywanie uznania rozmówcy, prezentacja siebie jako ciekawej osoby – 1 sztuka, Film edukacyjny dotyczący planowania własnej kariery; TREŚCI KONIECZNE: typy osobowości i odpowiadające im zawody, etapy wyboru zawodu, czynniki psychologiczne oraz środowiskowe wpływające na wybór zawodu – 1 sztuka, Kreatywna gra planszowa dotycząca kierowania karierą; TREŚCI KONIECZNE: metody i techniki poszukiwania pracy, analiza sytuacji i wyszukiwania rozwiązań, argumentowanie, przewidywanie, podejmowanie decyzji w planowaniu kariery, dostrzegania i wykorzystywania szans pojawiających się w kształtowaniu drogi kariery – 1 sztuka, 4) Część nr 4d „Wykorzystanie multimedialnych narzędzi diagnostycznych w pracy doradcy zawodowego”: a) Zakres tematyczny szkolenia: rodzaje narzędzi, ich przydatność i sposób wykorzystania w pracy doradcy, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk. Film edukacyjny prezentujące dostępne zawody na rynku; TREŚCI KONIECZNE: prezentacja zawodów, wymagane predyspozycje i wykształcenie, szanse zatrudnienia, zawody najchętniej wybierane, nowe zawody z przyszłością – 1 sztuka, Gra korporacyjna Młodzieżowe Portfolio Kariery (ćwiczenia dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych) – 2 sztuki. 5) Część nr 4e „Diagnoza i rozwijanie talentów w doradztwie edukacyjno-zawodowym”: a) Zakres tematyczny szkolenia: umiejętność – zdolność – talent – czym są i jak nimi zarządzać?, talenty w doradztwie zawodowym i edukacji – plan pracy, kwestionariusz do diagnozy talentów ucznia, ćwiczenia na odkrywanie rozwijanie talentów w pracy z uczniem, b) Każdemu z uczestników należy zapewnić odpowiednie materiały szkoleniowe oraz piśmiennicze. c) Pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia. d) Materiały winny być oznaczone zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów operacyjnych polityki spójności na lata 2014-2020, w ilościach i asortymencie wg. wykazu: Długopis z metalowym korpusem, niebieski wkład, kolor niebieski – 10 sztuk, Notatnik, format A5, klejony po krótszej krawędzi, 50 kartek – 10 sztuk, Teczka, format A4, gumka z zakuwkami, tektura o gramaturze 300g, kolor niebieski – 10 sztuk, Pendrive 32GB pojemności, minimalna prędkość zapisu 4MB/s – 10 sztuk, Książka „Wykorzystaj swoje silne strony. Użyj dźwigni swojego talentu” M. Buckingham – 10 sztuk, Książka „Jak wszechstronnie rozwinąć zdolności dziecka” L. Bradway, B. Hill Albert – 10 sztuk, Książka „Zarządzanie sobą - Zrozum siebie i zrealizuj marzenia", Beata Kozyra, Warszawa 2015 – 10 sztuk, Książka „Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym” I .Kania, wydawnictwo DIFIN – 10 sztuk.
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne, szkolenia zawodowe, kursy informatyczne
kody CPV 22100000, 30190000, 80500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , szkolenia zawodowe , kursy informatyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10417198 2024-04-16
godz. 11:00
Dolnośląskie Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka czeskiego dla pracowników Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska we Wrocławiu w ramach projektu nr CZ.11.04.02/00/23_003/0000006 pn.: „Ś...
10417799 2024-04-16
godz. 23:59
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest realizacja Kursu Operatora koparko-ładowarki wraz z egzaminem zewnętrznym dla 20 UP projektu pt. „Podnosimy kwalifikacje!”. Uczestnikami projektu będą os...
10429925 2024-04-17
godz. 00:00
Lubelskie zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Operator koparko-ładowarki kl III dla 2 osób bezrobotnych.
10425777 2024-04-18
godz. 09:00
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: diagnoza potrzeb UP oraz opracowanie Indywidualnego Planu Działania (IPD) w formie indywidualnego poradnictwa zawodowego dla 96 UP (58 kobie...
10386261 2024-04-19
godz. 10:00
Łódzkie CZĘŚĆ 1 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia on-line: Część 1: „Team Building i współpraca w zespole”. Szczegółowy opis...
10430772 2024-04-19
godz. 10:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia są Szkolenia z obsługi i napraw rusznikarskich dla zadania 1-5. Przedmiot zamówienia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik z...
10434195 2024-04-19
godz. 10:30
Dolnośląskie DWK.KZP.273.PK.14.2024 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu stylizacja paznokci wraz z materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem uczestników kursu oraz z usługą cateringową i egzamina...
10449593 2024-04-26
godz. 14:00
Mazowieckie Opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu W koronach miasta
10445834 2024-04-29
godz. 14:00
Zachodniopomorskie Wybór realizatora zadania z zakresu zdrowia publicznego, w tym przypadku na realizację zadania Nr 1 celu operacyjnego Nr 3 Narodowego Programu Zdrowia polegającego: na rozwijaniu świadom...
10444673 2024-05-12
godz. 11:00
Pomorskie PWK/224 Interaktywne, wirtualne techniki szkoleniowe dla instalacji produkcyjnej 900, 1100 Zakładu PZD Rafinerii Gdańskiej -