Przetarg 8986514 - Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez...

   
Analizuj Zamówienie 8986514 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-06-20
przedmiot ogłoszenia
Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie garnizonu dolnośląski
ego Numer referencyjny: PUZ-2380-056-049-056/2022/KS
Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Bolesławcu, KPP w Dzierżoniowie, KPP w Głogowie, KPP w Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Kamiennej Górze, KPP w Lwówku Śląskim, KPP w Miliczu, KPP w Oławie, KPP w Polkowicach, KPP w Środzie Śląskiej, KPP w Trzebnicy, KPP w Ząbkowicach Śląskich i KPP w Złotoryi.
KPP Bolesławiec Część nr 1 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Bolesławcu. 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część I: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu bolesławieckiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 550, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 50. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP DZIERŻONIÓW Część nr 2 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Dzierżoniowie 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część II: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu dzierżoniowskiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 450, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 50. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Głogów Część nr 3 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Głogowie 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część III: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu głogowskiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 130, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 60. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Jawor Część nr 4 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Jaworze 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część IV: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu jaworskiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 120, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 30. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Lubań Część nr 5 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Lubaniu 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część V: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu lubańskiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 200, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 60. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Kamienna Góra Część nr 6 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Kamiennej Górze 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część VI: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu kamiennogórskiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 300, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 60. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Lwówek Śląski Część nr 7 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Lwówku Śląskim 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część VII: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu lwóweckiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 150, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 80. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Milicz Część nr 8 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP Miliczu 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część VIII: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu milickiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 430, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 350. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Oława Część nr 9 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Oławie 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część IX: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu oławskiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 360, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 40. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Polkowice Część nr 10 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP wPolkowicach 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część X: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu polkowickiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 360, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 40. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Środa Śląska Część nr 11 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Środzie Śląskiej 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część XI: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu średzkiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 210, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 50. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Trzebnica Część nr 12 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Trzebnicy 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część XII: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu trzebnickiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 1400, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 370. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Ząbkowice Śląskie Część nr 13 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Ząbkowicach Śląskich 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część XIII: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu ząbkowickiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 150, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 100. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
KPP Złotoryja Część nr 14 Usługi przechowywania pojazdów zabezpieczonych przez Policję do dalszego postępowania procesowego na terenie podległym KPP w Złotoryi. 2. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych (dotyczy wszystkich części postępowania) Zamawiający opisał w PPU, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 części w zależności od miejsca realizowania usługi. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, kilka lub wszystkie części postępowania. Część XIV: wskazanie ilości dób przechowywania depozytów na terenie powiatu złotoryjskiego: - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3,5 tony – 620, - orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3,5 tony – 268. 4. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla tej części, dla której składa ofertę. 5. Przewidywane ilości dób przechowywanych depozytów - poniżej i powyżej 3,5 tony w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami orientacyjnymi. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, kilku lub wszystkich częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej zarówno przechowywanie depozytów (pojazdów) poniżej 3,5 tony, jak i depozytów (pojazdów) powyżej 3,5 tony przez cały okres obowiązywania umowy w ramach danej części postępowania. Maksymalna ilość części, w której wykonawca może złożyć ofertę: 14. Zamawiający wymaga posiadania parkingu położonego na terenie każdego powiatu odpowiadającego miejscu wykonywania usługi określonego dla danej części zamówienia, w którym wykonawca składania ofertę.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża parkingi
kody CPV 98351100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: parkingi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10297318 2024-04-02
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa w formie dzierżawy parkomatów oraz systemu do obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Lublinie Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie dzierżawy 175 fabrycznie nowych parkom...
10366694 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa systemu parkingowego na terenie Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wraz z dostawą i sprzedażą abonamentu na obsługę systemu S...
10379299 2024-04-09
godz. 10:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ustka w latach 2024-2026.2. W obrębie funkcjonowani...
10309364 2024-04-10
godz. 11:00
Pomorskie Usługa serwisowania Śródmiejskiej Strefy Płatnego Parkowania i Strefy Płatnego Parkowania w Gdyni 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa serwisowania wyposażenia śródmiejskiej stre...
10380386 2024-04-12
godz. 11:00
Lubelskie Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję do celów dochodzeniowo – śledczych oraz w sz...
10380775 2024-04-22
godz. 12:00
Podlaskie Usuwanie z obszarów wodnych Powiatu Suwalskiego statków lub innych obiektów pływających poprzez wprowadzanie ich do strzeżonego portu lub do przystani, a w przypadku braku dostatecznie...
10330763 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Obsługa wnoszenia opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego w m.st. Warszawie. Szczegółowe zapisy znajdują się w SW...
10341794 2024-04-23
godz. 11:00
Wielkopolskie Świadczenie usług w zakresie holowania i parkowania do celów procesowych Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów, części zamiennych i innych r...
10380330 2024-04-29
godz. 11:00
Małopolskie Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania pojazdów i ich części zatrzymanych dla celów procesowych wraz z ich holowaniem na teren parkingu. 1) Przedmiote...
10380350 2024-05-07
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i/lub części samochodowych zabezpieczonych przez KPP Gryfice, KPP Police, KMP Koszalin, KPP Myślibórz, KPP Kołobrzeg, KPP Goleniów 1. Przed...