Przetarg 8491835 - Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie 1....

   
Analizuj Zamówienie 8491835 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-27
przedmiot ogłoszenia
Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Namysłów bieżącej
realizacji usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie: a) przyjmowania i doręczania pod wskazany adres przesyłek pocztowych rejestrowanych i paczek pocztowych (również z usługą zwrotnego potwierdzenia odbioru) oraz przesyłek nierejestrowanych, przesyłek reklamowych i przekazów pocztowych na terenie kraju i zagranicy,b) zwrotu przesyłek rejestrowanych do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania ich adresatom, c) zwrotu pokwitowanych przez adresata potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych, d) zapewnienia stałego monitorowania online realizacji usługi, umożliwiające Zamawiającemu lokalizację przesyłek rejestrowanych w czasie rzeczywistym wg danych Wykonawcy (nr nadania przesyłki) bez ponoszenia dodatkowych kosztów (usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu, oprogramowania i innych ograniczeń), 2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, regulującymi usługi pocztowe, w tym szczególnie: a) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, z późn. zm.),b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, z późn. zm.), c) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540, z późn. zm.), d) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia. 3. Przesyłki pocztowe, nadane w trybach specjalnych, zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający jako organ administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego przez niego postępowania administracyjnego oraz postępowania podatkowego, Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego lub Ordynacji podatkowej. 4. Przesyłki pocztowe, nadane na zasadach ogólnych, wymagające urzędowego potwierdzenia ich nadania w rozumieniu art. 17 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2021 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, z późn. zm.) dla skuteczności domniemania prawnego, związanego z doręczeniem, Wykonawca nie będzie miał obowiązek zachowania terminów ustawowych przy doręczeniu zastępczym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wysyłania przesyłek wymagających zapewnienia skutku nadania pisma (na podstawie odrębnego wykazu) przez Wykonawcę, za pośrednictwem operatora wyznaczonego. 6. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której przesyłki pocztowe wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zostaną nadane przez inny podmiot na rzecz lub w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający.7. Druki „potwierdzenie odbioru” dla przesyłek nadawanych w trybach specjalnych, zostaną zapewnione przez Zamawiającego i będą spełniały wymagania formalno-prawne, określone w przepisach Prawo Pocztowe. Wykonawca dostarczy potwierdzenia odbioru, wymagane przy nadaniu przesyłek na zasadach ogólnych. 8. Wykonawca powinien dysponować w celu realizacji zamówienia minimum 1 placówką awizacyjną na terenie miasta, czynną przez co najmniej 5 dni w tygodniu z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w celu zapewnienia możliwości dogodnego odbioru przez adresata awizowanej przesyłki. 9. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Wykonawca ma obowiązek jej zabezpieczenia i oznakowania, zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, obowiązującym u Wykonawcy. 10. Szacunkowa liczba przesyłek pocztowych, wskazana w formularzu cenowym, stanowiąca roczną ilość przesyłek różnego rodzaju może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z powodu aktualnych potrzeb tut. Urzędu. 11. Kwota umowy zostanie określona na podstawie środków, jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotu zamówienia.12. Opierając się na analizie przesyłek zrealizowanych w 2021 roku (w załączniku nr 3 do SWZ) została przedstawiona szacunkowa liczba spodziewanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy, która w trakcie umowy może ulec zmianie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości nadawanych i zwracanych przesyłek pocztowych będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy.14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który wygrał przetarg zobowiązany jest dostarczyć regulamin świadczenia usług Wykonawcy oraz wszystkich cenników usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę. W przypadku odmiennych zapisów SWZ, umowy i Regulaminu, wiążące dla Wykonawcy pozostają zapisy SWZ, umowy i załączników do nich. W przypadku aktualizacji cennika Wykonawca przekaże Zamawiającemu uaktualniony dokument, najpóźniej w terminie 7 dni od dna dokonania aktualizacji. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

ZP.271.113.2021.KK

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00256666/01 z dnia: 2021-11-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Namysłów bieżącej realizacji usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie: a) przyjmowania i doręczania pod wskazany adres przesyłek pocztowych rejestrowanych i paczek pocztowych (również z usługą zwrotnego potwierdzenia odbioru) oraz przesyłek nierejestrowanych, przesyłek reklamowych i przekazów pocztowych na terenie kraju i zagranicy,
b) zwrotu przesyłek rejestrowanych do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania ich adresatom, c) zwrotu pokwitowanych przez adresata potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych, d) zapewnienia stałego monitorowania online realizacji usługi, umożliwiające Zamawiającemu lokalizację przesyłek rejestrowanych w czasie rzeczywistym wg danych Wykonawcy (nr nadania przesyłki) bez ponoszenia dodatkowych kosztów (usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu, oprogramowania i innych ograniczeń), 2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, regulującymi usługi pocztowe, w tym szczególnie: a) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, z późn. zm.),
b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, z późn. zm.), c) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540, z późn. zm.), d) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia. 3. Przesyłki pocztowe, nadane w trybach specjalnych, zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający jako organ administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego przez niego postępowania administracyjnego oraz postępowania podatkowego, Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego lub Ordynacji podatkowej. 4. Przesyłki pocztowe, nadane na zasadach ogólnych, wymagające urzędowego potwierdzenia ich nadania w rozumieniu art. 17 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2021 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, z późn. zm.) dla skuteczności domniemania prawnego, związanego z doręczeniem, Wykonawca nie będzie miał obowiązek zachowania terminów ustawowych przy doręczeniu zastępczym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wysyłania przesyłek wymagających zapewnienia skutku nadania pisma (na podstawie odrębnego wykazu) przez Wykonawcę, za pośrednictwem operatora wyznaczonego. 6. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której przesyłki pocztowe wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zostaną nadane przez inny podmiot na rzecz lub w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający.
7. Druki „potwierdzenie odbioru” dla przesyłek nadawanych w trybach specjalnych, zostaną zapewnione przez Zamawiającego i będą spełniały wymagania formalno-prawne, określone w przepisach Prawo Pocztowe. Wykonawca dostarczy potwierdzenia odbioru, wymagane przy nadaniu przesyłek na zasadach ogólnych. 8. Wykonawca powinien dysponować w celu realizacji zamówienia minimum 1 placówką awizacyjną na terenie miasta, czynną przez co najmniej 5 dni w tygodniu z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w celu zapewnienia możliwości dogodnego odbioru przez adresata awizowanej przesyłki. 9. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Wykonawca ma obowiązek jej zabezpieczenia i oznakowania, zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, obowiązującym u Wykonawcy. 10. Szacunkowa liczba przesyłek pocztowych, wskazana w formularzu cenowym, stanowiąca roczną ilość przesyłek różnego rodzaju może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z powodu aktualnych potrzeb tut. Urzędu. 11. Kwota umowy zostanie określona na podstawie środków, jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotu zamówienia.
12. Opierając się na analizie przesyłek zrealizowanych w 2021 roku (w załączniku nr 3 do SWZ) została przedstawiona szacunkowa liczba spodziewanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy, która w trakcie umowy może ulec zmianie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości nadawanych i zwracanych przesyłek pocztowych będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy.
14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który wygrał przetarg zobowiązany jest dostarczyć regulamin świadczenia usług Wykonawcy oraz wszystkich cenników usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę. W przypadku odmiennych zapisów SWZ, umowy i Regulaminu, wiążące dla Wykonawcy pozostają zapisy SWZ, umowy i załączników do nich. W przypadku aktualizacji cennika Wykonawca przekaże Zamawiającemu uaktualniony dokument, najpóźniej w terminie 7 dni od dna dokonania aktualizacji. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Gminy Namysłów bieżącej realizacji usług pocztowych, w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie: a) przyjmowania i doręczania pod wskazany adres przesyłek pocztowych rejestrowanych i paczek pocztowych (również z usługą zwrotnego potwierdzenia odbioru) oraz przesyłek nierejestrowanych, na terenie kraju i zagranicy,
b) zwrotu przesyłek rejestrowanych do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania ich adresatom, c) zwrotu pokwitowanych przez adresata potwierdzeń odbioru przesyłek rejestrowanych, d) zapewnienia stałego monitorowania online realizacji usługi, umożliwiające Zamawiającemu lokalizację przesyłek rejestrowanych w czasie rzeczywistym wg danych Wykonawcy (nr nadania przesyłki) bez ponoszenia dodatkowych kosztów (usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu, oprogramowania i innych ograniczeń), 2. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, regulującymi usługi pocztowe, w tym szczególnie: a) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, z późn. zm.),
b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, z późn. zm.), c) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540, z późn. zm.), d) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia. 3. Przesyłki pocztowe, nadane w trybach specjalnych, zawierające pisma i decyzje administracyjne, które Zamawiający jako organ administracji publicznej doręcza adresatom w toku prowadzonego przez niego postępowania administracyjnego oraz postępowania podatkowego, Wykonawca zobowiązany jest doręczać adresatom zgodnie z trybem i sposobem określonym w Kodeksie postępowania administracyjnego lub Ordynacji podatkowej. 4. Przesyłki pocztowe, nadane na zasadach ogólnych, wymagające urzędowego potwierdzenia ich nadania w rozumieniu art. 17 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2021 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, z późn. zm.) dla skuteczności domniemania prawnego, związanego z doręczeniem, Wykonawca nie będzie miał obowiązek zachowania terminów ustawowych przy doręczeniu zastępczym. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wysyłania przesyłek wymagających zapewnienia skutku nadania pisma (na podstawie odrębnego wykazu) przez Wykonawcę, za pośrednictwem operatora wyznaczonego. 6. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której przesyłki pocztowe wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zostaną nadane przez inny podmiot na rzecz lub w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający.
7. Druki „potwierdzenie odbioru” dla przesyłek nadawanych w trybach specjalnych, zostaną zapewnione przez Zamawiającego i będą spełniały wymagania formalno-prawne, określone w przepisach Prawo Pocztowe. Wykonawca dostarczy potwierdzenia odbioru, wymagane przy nadaniu przesyłek na zasadach ogólnych. 8. Wykonawca powinien dysponować w celu realizacji zamówienia minimum 1 placówką awizacyjną na terenie miasta tj. miasta Namysłów, czynną przez co najmniej 5 dni w tygodniu z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w celu zapewnienia możliwości dogodnego odbioru przez adresata awizowanej przesyłki. 9. W przypadku uszkodzenia przesyłki, Wykonawca ma obowiązek jej zabezpieczenia i oznakowania, zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, obowiązującym u Wykonawcy. 10. Szacunkowa liczba przesyłek pocztowych, wskazana w formularzu cenowym, stanowiąca roczną ilość przesyłek różnego rodzaju może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z powodu aktualnych potrzeb tut. Urzędu. 11. Kwota umowy zostanie określona na podstawie środków, jakie Zamawiający posiada na realizację przedmiotu zamówienia.
12. Opierając się na analizie przesyłek zrealizowanych w 2021 roku (w załączniku nr 3 do SWZ) została przedstawiona szacunkowa liczba spodziewanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy, która w trakcie umowy może ulec zmianie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości nadawanych i zwracanych przesyłek pocztowych będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy.
14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który wygrał przetarg zobowiązany jest dostarczyć regulamin świadczenia usług Wykonawcy oraz wszystkich cenników usług pocztowych świadczonych przez Wykonawcę. W przypadku odmiennych zapisów SWZ, umowy i Regulaminu, wiążące dla Wykonawcy pozostają zapisy SWZ, umowy i załączników do nich. W przypadku aktualizacji cennika Wykonawca przekaże Zamawiającemu uaktualniony dokument, najpóźniej w terminie 7 dni od dna dokonania aktualizacji. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-08 09:00
Po zmianie:
2021-11-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-08 10:00
Po zmianie:
2021-11-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-07
Po zmianie:
2021-12-14


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00265313/01 z dnia: 2021-11-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-15 09:00
Po zmianie:
2021-11-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-15 10:00
Po zmianie:
2021-11-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-14
Po zmianie:
2021-12-17
branża Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe
kody CPV 64110000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10343345 2024-03-28
godz. 00:00
Podkarpackie Świadczenie usług pocztowych i usług kurierskich na rzecz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie i jej Wydziałów Spraw Terenowych I w Krośnie i II w Przemyślu.
10338557 2024-03-29
godz. 09:00
Małopolskie Usługi pocztowe i kurierskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich SZ.261.68.2024
10347569 2024-03-29
godz. 12:00
Mazowieckie Doręczanie/odbiór przesyłek KEP na obszarze działania RD Poznań - Śrem Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego Usługi B, polegającej na doręczaniu i odbio...
10343271 2024-04-02
godz. 12:00
Mazowieckie Usługa B doręczanie i odbiór paczek pocztowych i przesyłek kurierskich obszar RD Kraków (8 rejonów Miasta Krakowa) Usługa B doręczanie i odbiór paczek pocztowych i przesyłek kurie...
10297250 2024-04-02
godz. 12:00
Wielkopolskie Zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi na podstawie art. 132 w związku z art. 359 pkt 1) ustawy Pzp.1.Przedmiotem zamówienia jest:-świadczenie usług pocztowych oraz...
10381223 2024-04-05
godz. 00:00
Świętokrzyskie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach wraz z Wydziałem Technologii i Jakości Budowy Dróg...
10368007 2024-04-05
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie usług pocztowych w Agencji Pocztowej, 73-111 Stargard, ul. Henryka Wieniawskiego świadczenie usług pocztowych na rzecz Poczty Polskiej S.A
10371234 2024-04-08
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, Biura Regionalnego w Elblągu oraz Biura Regionalnego w Ełku. Przedm...
10378512 2024-04-10
godz. 00:00
Mazowieckie świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie korespondencji wychodzącej z Biura do spraw Transportu Międzynarodowego Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
10370920 2024-04-25
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie usług przewozu przesyłek w ramach transportu samochodowego w ruchu międzynarodowym (usługa AM) dla RD w Warszawie - 2 części Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sam...