Przetarg 11880154 - „Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o...

   
Analizuj Zamówienie 11880154 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-05
przedmiot ogłoszenia
„Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 160103”

Szczegółowy Opis Przedmiot Zamówienia:1. Przedmiotem zam
ówienia jest świadczenie „Usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03-opony” w Master - Odpady i Energia sp. z o.o. (zużyte opony) pochodzących z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – opony osobowe oraz ciężarowe zbierane w kontenerze lub luzem.2. Sposób zagospodarowania odpadu o kodzie 16 01 03 musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku lub unieszkodliwiania wyszczególnionymi w załączniku nr 1 lub 2 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r., poz. 779, ze zm.). 3. Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania nie przekroczy 550 Mg, ale nie będzie niższa niż 385 Mg w okresie trwania zawartej w wyniku postępowania umowy. Rzeczywista ilość przekazanego do zagospodarowania odpadu wg zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości odebranych odpadów. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest wartością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający będzie realizował załadunek tych odpadów do uprzednio podstawionych przez Wykonawcę kontenerów lub na naczepy typu wanna, ruchoma podłoga.5. Jednostki transportowe powinny być dostosowane do transportu odpadów i posiadać trwałe zabezpieczenia uniemożliwiające zwiewanie lub wysypywanie się odpadów podczas transportu. 6. Odpad o kodzie 16 01 03 będzie się składał z opon osobowych oraz opon ciężarowych.7. Odbiór odpadów o kodzie 16 01 03 odbywał się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 21.00, w ilościach uprzednio ustalonych (e-mailem) przez Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy, transportem Wykonawcy i na jego koszt.8. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego odbioru i transportu odpadów w miejsce docelowego zagospodarowania nie dłużej niż w terminie 72 h od momentu zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego. Załadunek odpadu należy do Zamawiającego.9. Ważenie odpadu będzie się odbywało na wagach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie zakładu Zamawiającego i będzie potwierdzone wygenerowanym w rejestrze BDO potwierdzeniem wystawienia KPO. Dokument ten stanowić będzie wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych o kodzie 16 01 03 oraz wystawienia faktury VAT. Każdy transport odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie ewidencjonowany w systemie wagowym oraz rejestrze BDO. Wykonawca, po zakończeniu każdego transportu, będzie potwierdzał ilości odebranych do zagospodarowania odpadów o kodzie 16 01 03 na wystawionej przez Zamawiającego w systemie BDO karcie przekazania odpadów.10. Dokumenty związane z przekazaniem odpadów będą wystawiane na zasadach wynikających z wymagań prawnych w tym zakresie.11. Odpady będą przygotowane przez Zamawiającego do odbioru luzem lub w kontenerze wstawionym przez Wykonawcę po wcześniejszym uzgodnieniu.12. Odpady zostaną zagospodarowane na instalacji Wykonawcy, na którą Wykonawca posiada decyzję zezwalającą na przedmiotowym terenie prowadzić działalność w zakresie przetwarzania odpadów o kodzie 16 01 03 (decyzja ta będzie stanowiła załącznik do umowy) lub z którą Wykonawca posiada podpisaną umowę na zagospodarowanie odpadów o takim kodzie. 13. Załadunek odpadu o kodzie 16 01 03 i jego koszt leży po stronie Zamawiającego. Koszty transportu i zagospodarowania odpadów leżą po stronie Wykonawcy. Odbiór będzie się odbywał w ilości określonej w zamówieniu odbioru odpadu, które będzie przesłane mailem do przedstawiciela Wykonawcy lub uzgodnione zostanie telefonicznie.14. Wykonawca najpóźniej w przeddzień wykonania odbioru odpadów, drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Umowie wyśle awizację zawierającą: godzinę przyjazdu pojazdu, numery rejestracyjne jednostki transportowej, imię i nazwisko kierowcy wraz z numerem BDO transportującego.W przypadku braku awizacji we wskazanym terminie, wydanie odpadów nie będzie zrealizowane, a Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych zgodnie z zapisami Umowy.15. Dokument w postaci dowodu ważenia wygenerowany u Zamawiającego będzie stanowić wyłączną podstawę do określenia masy odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Na podstawie dowodów ważenia wygenerowanych u Zamawiającego będzie następowało rozliczanie z Wykonawcą. 16. Skalkulowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za 1 Mg będzie podstawą do określenia należności za faktycznie odebraną ilość odpadów w danym miesiącu. Cena jednostkowa będzie zawierała w sobie wszelkie koszty, w tym m.in. koszty transportu i zagospodarowania odpadów. 17. Zamawiający będzie każdorazowo sporządzał Kartę Przekazania Odpadu za pośrednictwem indywidulanego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach (BDO) oraz o gospodarce odpadami zgodnie z art. 67 ust 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. z 2021 poz. 779) oraz przekazywał potwierdzenie wygenerowania karty wskazanemu przez Wykonawcę Przewoźnikowi. Wykonawca lub prowadzący instalację końcową, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę zobowiązany jest potwierdzić Kartę Przekazania Odpadu niezwłocznie po dostarczeniu odpadu wraz z DW.18. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez Zamawiającego do czasu poddania ich i zakończenia procesów zagospodarowania. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużył do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników. 19. Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu pisemne potwierdzenie poddania odebranego odpadu procesowi zagospodarowania po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego, w którym będzie miał miejsce odbiór jego odbiór, w terminie 14 dni od zakończenia miesiąca oraz umożliwi weryfikację prawidłowego zagospodarowania odebranych odpadów zgodnego z przepisami ustawy o odpadach (w szczególności określonych w warunkach decyzji administracyjnej Wykonawcy).20. Zamawiający oświadcza, że jest dużym przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 118 z późn.zm.).21. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 22. Wykonawca uprawniony jest do powierzenia realizacji części przedmiotu umowy podwykonawcom wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.23. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie Podwykonawcy i oświadcza, że podwykonawca będzie posiadał wszelkie niezbędne pozwolenia do wykonania powierzonej części przedmiotu umowy.24. Odebrany odpad nie będzie podlegał zwrotowi.

OZ-OP/11/2025 r.
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska