Przetarg 6765891 - Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej...

   
Analizuj Zamówienie 6765891 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-15
przedmiot ogłoszenia
Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z
siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)
Numer referencyjny: DAG-253-46/19

Przedmiotem zamówienia są: „Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)”, położonego pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów. Zakres sprzątania i usług ochrony
Zakres sprzątania – zamówienie podstawowe:
termin realizacji zadania od dnia 25.08.2019 r. do 31.08.2020 r.
sprzątanie stałe pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek ogólnodostępnych i pomieszczeń gospodarczych, opisanych
w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) - tabele nr 1, 2 i 3 - codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 15:30 do 22:00,
z zastrzeżeniem, że sprzątanie pomieszczeń o tzw. ,,ograniczonym dostępie” odbywać się będzie w obecności użytkownika pomieszczenia –jeden lub dwa razy w tygodniu oraz sprzątanie klatki zewnętrznej odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie (szczegóły w tabeli nr 1 i 2);
sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 4, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego
i we wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 800 sprzątań w roku, tj. średnio 67 sprzątań w miesiącu (ilość będzie uzależniona od realnych potrzeb Zamawiającego) - 2 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje trzyosobowe wg tabeli nr 4);
sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 5,
w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego - łącznie dla wszystkich sal wykładowych - 100 sprzątań w roku, tj. średnio 8 - 9 sprzątań w miesiącu (4 sale wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5);
sprzątanie doraźne interwencyjne (nierejestrowane).
Zakres usług ochrony – zamówienie podstawowe:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej oraz prowadzenie działań interwencyjno-ochronnych w przypadku wystąpienia zagrożenia obiektu należącego do Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie położonego
w Brwinowie przy ul. Pszczelińskiej 99 wraz z obsługą Punktu Informacyjnego.
termin realizacji zadania od dnia określonego w umowie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia od dnia 17.06.2019 r.) do dnia 31.08.2020 r.
ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego:
Wykonawca zapewni ochronę obiektu wraz obsługą Punktu Informacyjnego w Budynku:
• w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach od 21:00 do 7:00;
• w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) – całodobowo.
Ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego obejmuje szacunkowo 6.516 godziny w okresie realizacji zamówienia.
montaż urządzeń kontrolnych do kontroli pracy ochrony oraz obsługa monitoringu – ustalenie trasy obchodu pracownika ochrony, montaż urządzeń kontrolnych (dostarczonych przez Wykonawcę), patrolowanie budynku oraz terenu nie rzadziej niż raz na 4 godziny, kontrola pracy ochrony poprzez system monitorowania.
Zakres sprzątania – zamówienie opcjonalne:
termin realizacji zadania: od momentu wyczerpania zamówienia podstawowego do 31.08.2020 r.
sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 4, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego
i we wskazanych przez niego terminach – do 800 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym);
sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 5,
w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego – do 100 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym).
Zakres usług ochrony – zamówienie opcjonalne:
ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze, poza godzinami określonymi w zamówieniu podstawowym, w sytuacjach awaryjnych - szacowana ilość do 280 godzin w okresie obowiązywania umowy - termin realizacji zadania - od dnia określonego w umowie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, (przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia od dnia 17.06.2019 r.) do dnia 31.08.2020 r.
ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze –
we wskazanym przez Zamawiającego terminie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. – wydłużenie ochrony obiektu i obsługi Punktu Informacyjnego o maksymalnie 6 godzin dziennie. Przewidywane dodatkowe godziny: 7:00 – 8:00 oraz 16:00 – 21:00. Zamawiający zastrzega, że wskazane godziny mogą ulec przesunięciu.
Zamówienie opcjonalne obejmuje szacunkowo do 1.014 godzin.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540098539-N-2019 z dnia: 2019-05-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem
zamówienia są: „Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu
Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)”,
położonego pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów. Zakres sprzątania i usług ochrony Zakres
sprzątania – zamówienie podstawowe: termin realizacji zadania od dnia 25.08.2019 r. do 31.08.2020 r.
sprzątanie stałe pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek ogólnodostępnych i
pomieszczeń gospodarczych, opisanych w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia (dalej: SIWZ) - tabele nr 1, 2 i 3 - codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami
pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 15:30 do 22:00, z zastrzeżeniem, że sprzątanie pomieszczeń o
tzw. ,,ograniczonym dostępie” odbywać się będzie w obecności użytkownika pomieszczenia –jeden lub
dwa razy w tygodniu oraz sprzątanie klatki zewnętrznej odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie (szczegóły w tabeli nr 1 i 2); sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (według potrzeb
wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 4, obejmujące
sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według
potrzeb Zamawiającego i we wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 800
sprzątań w roku, tj. średnio 67 sprzątań w miesiącu (ilość będzie uzależniona od realnych potrzeb
Zamawiającego) - 2 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje trzyosobowe wg tabeli nr
4); sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego),
opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 5, w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez
Zamawiającego - łącznie dla wszystkich sal wykładowych - 100 sprzątań w roku, tj. średnio 8 - 9 sprzątań
w miesiącu (4 sale wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5); sprzątanie doraźne
interwencyjne (nierejestrowane). Zakres usług ochrony – zamówienie podstawowe: Przedmiotem
zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej oraz prowadzenie działań
interwencyjno-ochronnych w przypadku wystąpienia zagrożenia obiektu należącego do Centrum
Doradztwa Rolniczego w Brwinowie położonego w Brwinowie przy ul. Pszczelińskiej 99 wraz z obsługą
Punktu Informacyjnego. termin realizacji zadania od dnia określonego w umowie, jednakże nie później
niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia
od dnia 17.06.2019 r.) do dnia 31.08.2020 r. ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego:
Wykonawca zapewni ochronę obiektu wraz obsługą Punktu Informacyjnego w Budynku: • w dni robocze
(od poniedziałku do piątku) – w godzinach od 21:00 do 7:00; • w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i
święta) – całodobowo. Ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego obejmuje szacunkowo
6.516 godziny w okresie realizacji zamówienia. montaż urządzeń kontrolnych do kontroli pracy ochrony
oraz obsługa monitoringu – ustalenie trasy obchodu pracownika ochrony, montaż urządzeń kontrolnych
(dostarczonych przez Wykonawcę), patrolowanie budynku oraz terenu nie rzadziej niż raz na 4 godziny,
kontrola pracy ochrony poprzez system monitorowania. Zakres sprzątania – zamówienie opcjonalne:
termin realizacji zadania: od momentu wyczerpania zamówienia podstawowego do 31.08.2020 r.
sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (według potrzeb wskazanych przez
Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 4, obejmujące sprzątanie pokoi i
łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb
Zamawiającego i we wskazanych przez niego terminach – do 800 sprzątań (założenia takie jak w
zamówieniu podstawowym); sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych
przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 5, w terminach (w częstotliwości)
wskazanych przez Zamawiającego – do 100 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym).
Zakres usług ochrony – zamówienie opcjonalne: ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego
w dni robocze, poza godzinami określonymi w zamówieniu podstawowym, w sytuacjach awaryjnych - szacowana ilość do 280 godzin w okresie obowiązywania umowy - termin realizacji zadania - od dnia
określonego w umowie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,
(przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia od dnia 17.06.2019 r.) do dnia 31.08.2020 r.
ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze – we wskazanym przez
Zamawiającego terminie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. – wydłużenie ochrony obiektu i
obsługi Punktu Informacyjnego o maksymalnie 6 godzin dziennie. Przewidywane dodatkowe godziny:
7:00 – 8:00 oraz 16:00 – 21:00. Zamawiający zastrzega, że wskazane godziny mogą ulec przesunięciu.
Zamówienie opcjonalne obejmuje szacunkowo do 1.014 godzin.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia są: „Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)”, położonego pod adresem:
ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów.
Zakres sprzątania i usług ochrony
Zakres sprzątania – zamówienie podstawowe:
termin realizacji zadania od dnia 25.08.2019 r. do 31.08.2020 r.
sprzątanie stałe pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek ogólnodostępnych i pomieszczeń gospodarczych, opisanych
w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) - tabele nr 1, 2 i 3 - codziennie od poniedziałku do piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 15:30 do 22:00,
z zastrzeżeniem, że sprzątanie pomieszczeń o tzw. ,,ograniczonym dostępie” odbywać się będzie w obecności użytkownika pomieszczenia –jeden lub dwa razy w tygodniu oraz sprzątanie klatki zewnętrznej odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie (szczegóły w tabeli nr 1 i 2);
sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 4, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego
i we wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 800 sprzątań w roku, tj. średnio 67 sprzątań w miesiącu (ilość będzie uzależniona od realnych potrzeb Zamawiającego) - 2 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje trzyosobowe wg tabeli nr 4);
sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 5,
w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego - łącznie dla wszystkich sal wykładowych - 100 sprzątań w roku, tj. średnio 8 - 9 sprzątań w miesiącu (4 sale wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5);
sprzątanie doraźne interwencyjne (nierejestrowane).
Zakres usług ochrony – zamówienie podstawowe:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej oraz prowadzenie działań interwencyjno-ochronnych w przypadku wystąpienia zagrożenia obiektu należącego do Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie położonego
w Brwinowie przy ul. Pszczelińskiej 99 wraz z obsługą Punktu Informacyjnego.
termin realizacji zadania od dnia określonego w umowie, jednakże nie wcześniej niż od dnia 01.07.2019 r., do dnia 31.08.2020 r.
ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego:
Wykonawca zapewni ochronę obiektu wraz obsługą Punktu Informacyjnego w Budynku:
• w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach od 21:00 do 7:00;
• w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) – całodobowo.
Ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego obejmuje szacunkowo 6.516 godziny w okresie realizacji zamówienia.
montaż urządzeń kontrolnych do kontroli pracy ochrony oraz obsługa monitoringu – ustalenie trasy obchodu pracownika ochrony, montaż urządzeń kontrolnych (dostarczonych przez Wykonawcę), patrolowanie budynku oraz terenu nie rzadziej niż raz na 4 godziny, kontrola pracy ochrony poprzez system monitorowania.
Zakres sprzątania – zamówienie opcjonalne:
termin realizacji zadania: od momentu wyczerpania zamówienia podstawowego do 31.08.2020 r.
sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 4, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego
i we wskazanych przez niego terminach – do 800 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym);
sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ – tabela nr 5,
w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego – do 100 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym).
Zakres usług ochrony – zamówienie opcjonalne:
ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze, poza godzinami określonymi w zamówieniu podstawowym, w sytuacjach awaryjnych - szacowana ilość do 280 godzin w okresie obowiązywania umowy - termin realizacji zadania - od dnia określonego w umowie, jednakże nie wcześniej niż od dnia 01.07.2019 r., do dnia 31.08.2020 r.
ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze –
we wskazanym przez Zamawiającego terminie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. – wydłużenie ochrony obiektu i obsługi Punktu Informacyjnego o maksymalnie 6 godzin dziennie. Przewidywane dodatkowe godziny: 7:00 – 8:00 oraz 16:00 – 21:00. Zamawiający zastrzega, że wskazane godziny mogą ulec przesunięciu.
Zamówienie opcjonalne obejmuje szacunkowo do 1.014 godzin.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2019-05-23 godzina 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2019-05-28 godzina 10:00
branża Ochrona, Sprzątanie
podbranża ochrona osób i mienia, usługi pralnicze, sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 79710000, 90910000, 90911100, 90911200, 90911300, 90919200, 98310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia , usługi pralnicze , sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365793 2024-04-23
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Obsługi Podróżnych (BOP) ‘’Węzeł Sądowa’’, ‘’Węzeł Zawodzie’’, ‘’Węzeł Brynów’’ zarządza...
10432201 2024-04-25
godz. 09:30
Śląskie usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Żorach oraz czynności wykonywane przez pracownika gospodar...
10458653 2024-04-26
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, przy użyci...
10457711 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia na Targowisku Namysłowska oraz Bazarze Różyckiego2. W ramach realizacji umowy, Wykonawca będzie w szczególności zobowią...
10456706 2024-04-26
godz. 10:00
Opolskie Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej ZP-4/2024
10460614 2024-05-06
godz. 12:59
Świętokrzyskie Czyszczenie hali klinkieru Cementownia Kujawy -
10365920 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych obiektów kubaturowych, powierzchni zewnętrznych utwardzonych oraz utrzymaniu i pielęgnacji terenów zielonych w kom...
10484809 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A ZP/SR/01/2024/TP
10446923 2024-05-16
godz. 13:00
Wielkopolskie Świadczenie usług utrzymania czystości Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9/10 or...
10457532 2024-05-21
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony w budynkach jednostek organizacyjnych ENEA Operator Sp. z o.o. Oddział Dystrybucji Bydgoszcz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 czę...