Przetarg 10694644 - Usługa wynajmu 78 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych z...

   
Analizuj Zamówienie 10694644 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-07-18
przedmiot ogłoszenia
Usługa wynajmu 78 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania oraz oprogramowaniem do zarządzani
a drukowaniem dla PGW WP Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach wraz zjednostkami terenowymi na okres 36 miesięcy z opcją przedłużenia o kolejne 12 miesięcy

Przedmiotem Zamówienia jest usługa wynajmu 78 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją drukowania, skanowania i kopiowania oraz oprogramowaniem do zarządzania drukowaniem.Na powyższą usługę składa się: A) usługa wydruku podążającegoB) usługa najmu systemu do zarządzania wydrukiem i kontroli kosztów,C) Najem urządzeń wg poniższych danych:Grupa I: 12 urządzeń wielofunkcyjnych wysokowydajnych kolorowych z formatem drukowania A4 i A3 – wysokowydajne urządzenia wielofunkcyjne A3 kolorowe z modułem czytnika karty zbliżeniowej typu EM 125 kHzGrupa II: 51 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych z formatem drukowania A4 i A3 – urządzenia wielofunkcyjne A3 kolorowe z modułem lub bez modułu czytnika karty zbliżeniowej typu EM 125 kHzGrupa III: 8 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych z formatem drukowania A4 - urządzenia wielofunkcyjne A4 kolorowe z modułem lub bez modułu czytnika karty zbliżeniowej typu EM 125 kHzGrupa IV: 7 urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych z formatem drukowania A4 zgodnych ze specyfikacją - urządzenia wielofunkcyjne A4 mono z modułem lub bez modułu czytnika karty zbliżeniowej typu EM 125 kHz W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:a) Dostarczenia urządzeń do miejsc wskazanych przez Zamawiającegob) Instalacji, uruchomienia oraz konfiguracji urządzeń w sposób umożliwiający wydruk,autoryzację oraz monitorowanie stanów liczników poszczególnych urządzeńc) Dostarczenia 300 kart zbliżeniowych: 150 typu UNIKE 125 kHz i 150 Mifare w standardzieobsługiwanym przez dostarczone czytniki w urządzeniach, skonfigurowanie ich w systemie zarządzania drukowaniem oraz szkolenie Zamawiającego w zakresie rejestracji kolejnych kart dla wskazanych przez Zamawiającego.d) przeszkolenia wybranych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń orazprzeprowadzenia szkolenia zaawansowanego z obsługi urządzeń i zaproponowanego rozwiązania do zarządzania flotą drukarek wraz z raportowaniem.e) Dostarczenia instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim i deklaracji zgodności CE.f) Dostawy licencji na oprogramowanie do zarządzania wydrukiem opisane w SIWZ wrazze wsparciem oraz możliwością aktualizacji do nowych wersji w czasie trwania umowy.g) Zapewnienie pełnej obsługi serwisowej składającej się z:1) Bieżącego monitorowania stanu urządzeń oraz systemu do zarządzania wydrukiem i kontroli kosztów.2) Dostarczania części3) Przeprowadzania napraw, regulacji oraz kontroli stanu technicznego urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu do zarządzania wydrukiem i kontroli kosztów (w tym aktualizacje).4) Wykonywania przeglądów technicznych urządzeń zgodnie z dokumentacjątechniczną.5) Bieżącego monitorowania stanu zużycia tonerów oraz dostawie materiałów eksploatacyjnych do dostarczonych urządzeń w celu zapewniania ciągłości działania usługi na własny koszt.6) Podłączenia wszystkich urządzeń do instalacji sieciowej pod nadzoremwyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego.7) Dostarczenia urządzenia zastępczego w przypadku długotrwałej awarii8) reakcji serwisowej na zgłoszone awarie9) Odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości urządzeń drukujących do maksymalnie 5 dowolnych sztuk, a w przypadku potrzeby przedłużenia trwania umowy – wydłużenia okresu realizacji o maksymalnie 12 miesięcy. Zamówienie w ramach opcji realizowane jest z zachowaniem następujących zasad:a) Określone zakresy opcji są zakresami maksymalnymi. Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w mniejszym zakresie, tzn. w zakresie mniejszej niż 5 liczbie urządzeń lub okresie krótszym niż 12 miesięcy lub nie skorzystać z prawa opcji w ogóle.b) Opcje zwiększenia liczby urządzeń oraz wydłużenia czasu realizacji umowy są względem siebie niezależne i zamawiający ma prawo realizacji zamówienia w ramach opcji w jednym lub obu zakresach.c) Zamawiający złoży Wykonawcy pisemne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji zewskazaniem ilości dodatkowych urządzeń drukujących wraz z wskazaniem ich lokalizacji lub oświadczenie o okresie przedłużenia trwania umowy.d) Zamawiający ma prawo do wielokrotnego korzystania z prawa opcji, aż do osiągnięcia maksymalnego wymiaru opcji, tj. wydłużenia trwania umowy o łącznie do 12 miesięcy oraz zwiększenia ilości urządzeń do maksymalnie 5 sztuk.e) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji najpóźniej na 30 dni przed upływem terminuobowiązywania umowy.f) Realizacja zamówienia w ramach opcji odbywa się na zasadach właściwych dla zamówieniapodstawowego.g) Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczone w ramach Prawa Opcji były fabrycznienowe o parametrach nie gorszych niż dostarczone w ramach zamówienia podstawowego.h) Od momentu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji do przedmiotu zamówienia udzielanego w ramach prawa opcji odnoszą się wszystkie zapisy umowy regulujące sposób wykonania umowy w zakresie zamówienia podstawowego.i) Rozliczenie przedmiotu umowy objętego zakresem zamówienia w ramach prawa opcjinastąpi na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy.j) Prawo opcji stanowi wyłączne uprawnienie Zamawiającego, a Wykonawcy nie służyroszczenie o wykonanie przez Zamawiającego tego prawa. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne
kody CPV 79810000, 79811000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10786143 2024-09-13
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa drukowania offsetowego materiałów informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby Teatru Wielkiego – Opery Narodowej 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizow...
10750653 2024-09-13
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa macierzy dyskowej wraz z usługą serwisu i gwarancją 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem i niezbędnymi licencjami o szczegół...
10771698 2024-09-16
godz. 00:00
Lubelskie Dostawa wyposażenia pracowni w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski Część 1: Wyposażenie pracowni sensorycznej w Publicznej Szkole Podstawowej w Janowie Lubelskim....
10778904 2024-09-16
godz. 00:00
Małopolskie Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych, laptopów, monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie. Część 1: Część I – Komputery...
10792309 2024-09-16
godz. 13:00
Mazowieckie Zakup komputera, oprogramowania i elementów wyposażenia serwerowni
10792432 2024-09-16
godz. 17:00
Wielkopolskie Zapytanie ofertowe na zakup monitorów -
10769413 2024-09-17
godz. 12:00
Wielkopolskie zakup sprzętu komputerowego – z podziałem na części Część 1: Zakup, transport sprzętu do siedziby Instytutu Ochrony Roślin-PIB w Poznaniu-ul. Władysława Węgorka 20 (60-318 Poz...
10771226 2024-09-17
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych NBP 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, w tym: notebooków menadżerskich, notebook...
10787625 2024-09-18
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa pomocy naukowych do placówek oświatowych z Gminy Kwidzyn Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy multimedialnych pomocy dydaktycznych – zgodnie z załączn...
10795549 2024-09-20
godz. 15:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem, konfiguracją i uruchomieniem pomocy dydaktycznych – sprzętu elektronicznego do oddziałów przedszkolnych, zlokalizowanych w budynku szk...