Przetarg 6642209 - Usługa sprzątania pomieszczeń należących do KPP w...

   
Analizuj Zamówienie 6642209 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-13
przedmiot ogłoszenia
Usługa sprzątania pomieszczeń należących do KPP w Żywcu, KPP w Raciborzu, KPP w Tarnowskich Górach
Numer referencyjny: ZP-2380-3
4/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest.Usługa sprzątania pomieszczeń należących do KPP w Żywcu, KPP w Raciborzu, KPP w Tarnowskich Górach tj.: świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń określonych w załączniku nr 3 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90919200-4- Usługi sprzątania biur
3. Zamówienie zostało podzielone na 3 nw. (części) zadania:

Zadanie 1- Sprzątanie pomieszczeń należących do Komendy Powiatowej Policji w Żywcu przy ul. Piłsudskiego 52
Zadanie 2- Sprzątanie pomieszczeń należących do Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu rzy ul. Bosackiej 42
Zadanie 3- Sprzątanie pomieszczeń należących do Komendy Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach

4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia
5.Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy przynajmniej jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia.
6. Zamawiający wymaga aby osoby wskazane do realizacji zamówienia, spełniały wmagania opisane w Rozdziale XI pkt 3 oraz zaoferowane w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ
7. Do wykonywania prac na wysokości powyżej 1 m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia.
8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi sprzątania przy użyciu sprzętu ręcznego
i mechanicznego odpowiedniego do rodzaju sprzątanych powierzchni.
9. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług sprzątania do zapewnienia należytego ładu i porządku, zabezpieczenia miejsc wykonywania usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego spowodowane działaniem Wykonawcy podczas wykonywania czynności sprzątania.
10. Wykonawca winien obejrzeć teren do sprzątania przed złożeniem oferty. Obejrzenie terenu objętego niniejszym zamówieniem jest możliwe wyłącznie po uprzednim kontakcie z Zamawiającym.
11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa ubezpieczeniowa obejmować musi ochroną ubezpieczeniową działalność Wykonawcy obejmującą realizację zamówienia.
12. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych opisem przedmiotu zamówienia, wyposażonych w odzież ochronną – estetyczną.
14. Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności sprzątania nieruchomości Zamawiającego obowiązuje zakaz:
a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiającego,
b) korzystania ze sprzętu biurowego Zamawiającego,
c) przeglądania kopiowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiającego,
d) korzystania z telefonów Zamawiającego,
e) picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków
i posesji Zamawiającego,
f) stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania (budynków, posesji) w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających
15. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia, w każdej z części, objęty niniejszym postępowaniem.
16. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców w zakresie kluczowej części zamówienia tj. czynności sprzątania.
17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące
w zakres świadczonej Zamawiającemu czynności sprzątania były zatrudnione przez Wykonawcę, na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn.
zm.).
17.1. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, złożone na odrębnym dokumencie.
17.2. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
17.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 17.1. i 17.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę.
17.5. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 17 Kontrola dopuszcza wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia do wglądu dokumentów w postaci kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
17.6. Kopie umów i zgłoszeń do ubezpieczeń powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1- Sprzątanie pomieszczeń należących do Komendy Powiatowej Policji w Żywcu przy ul. Piłsudskiego 52
4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia 5.Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy przynajmniej jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. 6. Zamawiający wymaga aby osoby wskazane do realizacji zamówienia, spełniały wmagania opisane w Rozdziale XI pkt 3 oraz zaoferowane w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 7. Do wykonywania prac na wysokości powyżej 1 m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi sprzątania przy użyciu sprzętu ręcznego i mechanicznego odpowiedniego do rodzaju sprzątanych powierzchni. 9. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług sprzątania do zapewnienia należytego ładu i porządku, zabezpieczenia miejsc wykonywania usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego spowodowane działaniem Wykonawcy podczas wykonywania czynności sprzątania. 10. Wykonawca winien obejrzeć teren do sprzątania przed złożeniem oferty. Obejrzenie terenu objętego niniejszym zamówieniem jest możliwe wyłącznie po uprzednim kontakcie z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa ubezpieczeniowa obejmować musi ochroną ubezpieczeniową działalność Wykonawcy obejmującą realizację zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych opisem przedmiotu zamówienia, wyposażonych w odzież ochronną – estetyczną. 14. Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności sprzątania nieruchomości Zamawiającego obowiązuje zakaz: a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiającego, b) korzystania ze sprzętu biurowego Zamawiającego, c) przeglądania kopiowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiającego, d) korzystania z telefonów Zamawiającego, e) picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Zamawiającego, f) stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania (budynków, posesji) w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających 15. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia, w każdej z części, objęty niniejszym postępowaniem. 16. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców w zakresie kluczowej części zamówienia tj. czynności sprzątania. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres świadczonej Zamawiającemu czynności sprzątania były zatrudnione przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). 17.1. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, złożone na odrębnym dokumencie. 17.2. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 17.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 17.1. i 17.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 17.5. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 17 Kontrola dopuszcza wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia do wglądu dokumentów w postaci kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 17.6. Kopie umów i zgłoszeń do ubezpieczeń powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2- Sprzątanie pomieszczeń należących do Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu rzy ul. Bosackiej 42
4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia 5.Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy przynajmniej jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. 6. Zamawiający wymaga aby osoby wskazane do realizacji zamówienia, spełniały wmagania opisane w Rozdziale XI pkt 3 oraz zaoferowane w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 7. Do wykonywania prac na wysokości powyżej 1 m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi sprzątania przy użyciu sprzętu ręcznego i mechanicznego odpowiedniego do rodzaju sprzątanych powierzchni. 9. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług sprzątania do zapewnienia należytego ładu i porządku, zabezpieczenia miejsc wykonywania usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego spowodowane działaniem Wykonawcy podczas wykonywania czynności sprzątania. 10. Wykonawca winien obejrzeć teren do sprzątania przed złożeniem oferty. Obejrzenie terenu objętego niniejszym zamówieniem jest możliwe wyłącznie po uprzednim kontakcie z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa ubezpieczeniowa obejmować musi ochroną ubezpieczeniową działalność Wykonawcy obejmującą realizację zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych opisem przedmiotu zamówienia, wyposażonych w odzież ochronną – estetyczną. 14. Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności sprzątania nieruchomości Zamawiającego obowiązuje zakaz: a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiającego, b) korzystania ze sprzętu biurowego Zamawiającego, c) przeglądania kopiowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiającego, d) korzystania z telefonów Zamawiającego, e) picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Zamawiającego, f) stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania (budynków, posesji) w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających 15. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia, w każdej z części, objęty niniejszym postępowaniem. 16. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców w zakresie kluczowej części zamówienia tj. czynności sprzątania. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres świadczonej Zamawiającemu czynności sprzątania były zatrudnione przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). 17.1. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, złożone na odrębnym dokumencie. 17.2. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 17.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 17.1. i 17.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 17.5. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 17 Kontrola dopuszcza wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia do wglądu dokumentów w postaci kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 17.6. Kopie umów i zgłoszeń do ubezpieczeń powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3- Sprzątanie pomieszczeń należących do Komendy Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach
4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia 5.Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy przynajmniej jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. 6. Zamawiający wymaga aby osoby wskazane do realizacji zamówienia, spełniały wmagania opisane w Rozdziale XI pkt 3 oraz zaoferowane w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ 7. Do wykonywania prac na wysokości powyżej 1 m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi sprzątania przy użyciu sprzętu ręcznego i mechanicznego odpowiedniego do rodzaju sprzątanych powierzchni. 9. Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług sprzątania do zapewnienia należytego ładu i porządku, zabezpieczenia miejsc wykonywania usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego spowodowane działaniem Wykonawcy podczas wykonywania czynności sprzątania. 10. Wykonawca winien obejrzeć teren do sprzątania przed złożeniem oferty. Obejrzenie terenu objętego niniejszym zamówieniem jest możliwe wyłącznie po uprzednim kontakcie z Zamawiającym. 11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa ubezpieczeniowa obejmować musi ochroną ubezpieczeniową działalność Wykonawcy obejmującą realizację zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej ilości osób sprzątających, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych opisem przedmiotu zamówienia, wyposażonych w odzież ochronną – estetyczną. 14. Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności sprzątania nieruchomości Zamawiającego obowiązuje zakaz: a) wprowadzania osób trzecich do budynków i posesji Zamawiającego, b) korzystania ze sprzętu biurowego Zamawiającego, c) przeglądania kopiowania lub wynoszenia wszelkiego rodzaju dokumentów Zamawiającego, d) korzystania z telefonów Zamawiającego, e) picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Zamawiającego, f) stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania (budynków, posesji) w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających 15. Zamawiający ustala wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym za wykonany przedmiot zamówienia, w każdej z części, objęty niniejszym postępowaniem. 16. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców w zakresie kluczowej części zamówienia tj. czynności sprzątania. 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres świadczonej Zamawiającemu czynności sprzątania były zatrudnione przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). 17.1. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, złożone na odrębnym dokumencie. 17.2. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 17.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 17.1. i 17.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 17.5. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 17 Kontrola dopuszcza wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia do wglądu dokumentów w postaci kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 17.6. Kopie umów i zgłoszeń do ubezpieczeń powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540050951-N-2019 z dnia: 2019-03-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-03-20, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-03-21, godzina: 09:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540052921-N-2019 z dnia: 2019-03-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2019-03-21, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
2019-03-22, godzina: 09:00
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366151 2024-03-31
godz. 23:59
Wielkopolskie Zlecę sprzątanie małej stajni, prace ogrodnicze, gospodarcze, remontowe w jednej lokalizacji.
10379628 2024-04-03
godz. 11:00
Mazowieckie Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator Wykonawstwo Elektroenergetyczne Sp. z o.o. Szczegóły w załączonym zapytaniu ofertowym. Instrukcja ...
10366885 2024-04-08
godz. 15:30
Dolnośląskie Usługa polegająca na świadczeniu usług porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości powierzchni wewnętrznej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkan...
10396475 2024-04-10
godz. 23:59
Wielkopolskie W związku z realizacją przez Fundację AKME w partnerstwie z Miastem i Gminą Buk / Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Buku oraz Stowarzyszaniem Osób i Rodzin na Rzecz Zdrowia Psychicznego ...
10403398 2024-04-15
godz. 10:00
Dolnośląskie Świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w siedzibach Prokuratury Okręgowej w Legnicy Część 1: świadczenie usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biuro...
10413923 2024-04-15
godz. 15:00
Mazowieckie Świadczenie usług utrzymania czystości wewnątrz nowej siedziby PSE S.A. w Radomiu przy ul. A. Stanikowskiego
10413976 2024-04-17
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2024/2025 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i podawania posiłk...
10334432 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków Skarbu Państwa, budynków administracyjno-biurowych, terenów zewnętrznych przy budynkach SP oraz stałe...
10462390 2024-04-29
godz. 11:00
Łódzkie Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach Usługa...
10452041 2024-04-30
godz. 12:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu pr...