Przetarg 7288787 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w...

   
Analizuj Zamówienie 7288787 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-20
przedmiot ogłoszenia
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Elblągu

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w MOPS w Elblągu zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.
I. Sprzątanie codzienne obejmować będzie:

A. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu przy ul. Winnej 9:
Łączna powierzchnia: 2.006,80 m2 oraz 2 tarasy o łącznej powierzchni 40 m2:
1. 78 pokoi biurowych – 1.201,57 m2 z wykładziną typu tarkett
2. 2 pokoje biurowe – 35,60 m2 z panelami podłogowymi
3. 4 korytarze – 307,00 m2 z wykładziną typu tarkett,
4. 3 łazienki oraz 20 toalet (w tym 28 umywalek, 23 sedesy i 1 kabina prysznicowa oraz 2 brodziki) łącznie 153,60 m2 z wykładziną typu terakota,
5. 2 sale konferencyjne –120,70 m2 z wykładziną typu tarkett,
6. 2 klatki schodowe oraz 1 wiatrołap – 229,4 m2 z wykładziną typu terakota,
7. 3 pomieszczenia gospodarcze – 11,10 m2 z wykładziną typu terakota,
8. 2 tarasy - 40 m2 z wykładziną typu terakota.

B. Teren przyległy do budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu przy ul. Winnej 9:
1. chodnik o łącznej powierzchni 136,50 m2,
2. parking o powierzchni 348 m2,
3. chodnik o powierzchni 45 m2 przylegający do parkingu.

C. 151 okien o łącznej powierzchni 250,37 m2 (w tym 29 okien połaciowych o łącznej powierzchni 27,76 m2) oraz 13 drzwi balkonowych o łącznej powierzchni 31,73 m2
Ogółem łączna powierzchnia okien i drzwi balkonowych (czyszczenie dwustronne): 564,20 m2

1. Szczegółowy zakres usług oraz terminy ich wykonywania:

1) sprzątanie w dni robocze pomieszczeń biurowych (w godzinach od 15.30 do 19.00, oprócz pomieszczeń kasy – w godzinach od 14:00 do 15:30,
a) zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
b) wycieranie kurzu z mebli, parapetów i urządzeń biurowych, listew ściennych, drzwi i przeszkleń itp.,
c) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
d) opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
2) sprzątanie w dni robocze toalet (w godzinach od 15:30 do 19:00),
a) dezynfekcja i mycie muszli klozetowych oraz pisuarów,
b) czyszczenie luster,
c) czyszczenie umywalek i armatury,
d) czyszczenie glazury łazienkowej,
e) zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
f) wycieranie kurzu z parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń, itp.
g) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
h) opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
i) wyposażanie w miarę potrzeb:
pojemników na ręczniki we wkłady: ręczniki papierowe zielone, składane, jednowarstwowe, o wymiarach 330 mm x 250 mm;
pojemników na papier toaletowy we wkłady: papier toaletowy w rolce, jednowarstwowy, o średnicy 190 mm, wymiarach 245m x 95 mm, gramaturze 27 g/mkw.,
pojemników na mydło w płynie we wkłady: mydło w płynie z gliceryną( dla 130 pracowników).
3) sprzątanie w dni robocze korytarzy, klatek schodowych, wiatrołapów i pozostałych pomieszczeń (w godzinach od 15.30 do 19.00):
a) zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
b) wycieranie kurzu z parapetów, listew ściennych, poręczy, drzwi i przeszkleń itp.
c) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
4) wykonywanie pozostałych prac wewnętrznych (w godzinach od 15.30 do 19.00):
a) mycie powierzchni drzwi oraz poręczy – w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc,
b) mycie okien i drzwi balkonowych (framug, szyb i ram okiennych od zewnątrz i od wewnątrz) – 2 razy w roku,
c) pranie tapicerki – 1 raz w roku,
d) mycie grzejników – po zakończeniu sezonu grzewczego,
e) pastowanie i polerowanie posadzek – 1 raz na kwartał,
f) akrylowanie tarkettu – 2 razy w roku,
g) mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych – 2 razy do roku,
h) sprzątanie tarasów – w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc.
5) zapewnienie stałej obsługi porządkowej w formie serwisu dziennego w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 15:00, obejmujące:
a) bieżące zamiatanie i zmywanie ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i windy, a także ewentualne sprzątanie innych pomieszczeń w przypadku nagłej konieczności utrzymania czystości,
b) całoroczne bieżące utrzymanie porządku i czystości wokół budynku położonego w Elblągu, przy ul. Winnej 9,
c) zimowe utrzymanie chodnika o łącznej powierzchni 136,50 m2, w tym utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Winnej z dojściem do budynku o powierzchni 126 m2 oraz utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Zacisze z dojściem do budynku o powierzchni 10,50 m2 (obejmującego odśnieżanie, posypanie materiałem szorstkim, usunięcie błota pośniegowego, skucie lodu itp.),a także parkingu o powierzchni 348 m2 i przylegającego do tego parkingu chodnika o powierzchni 45 m2 (obejmującego posypanie materiałem szorstkim, usunięcie błota pośniegowego, skucie lodu itp.).odśnieżanie – w tym maszynowe.
Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1.000.000 zł - Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zakres ubezpieczenia z powyższej polisy OC powinien być rozszerzony przynajmniej o następujące klauzule:
szkody wyrządzone przez podwykonawców osób objętych ubezpieczeniem,
szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa,
szkody w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych usług o podobnym charakterze wykonywanych przez ubezpieczonego.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonywany przez co najmniej 4 osoby (w wymiarze co najmniej 2,5 etatu przeliczeniowego), zatrudnione przez Wykonawcę wyłącznie na podstawie umów o pracę lub umów cywilno-prawnych, przynajmniej na okres realizacji całego zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dokumentowania zatrudnienia tych osób poprzez przedłożenie Zamawiającemu pisemnego wykazu osób, zawierającego informację o formie ich zatrudnienia oraz pisemnego informowania Zamawiającego o rozwiązaniu bądź wygaśnięciu tych umów, a także o zatrudnieniu nowych osób spełniających wyżej wskazane warunki. W zakresie kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania od Wykonawcy pisemnych informacji o liczbie, strukturze i formach zatrudnienia osób zatrudnionych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w PZdsON w Elblągu zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
II. Sprzątanie codzienne obejmować będzie:

A. Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Elblągu przy ul. Zamkowa 16 A:
Łączna powierzchnia: 278,43 m2. :
1. 9 pokoi biurowych – 150,74 m2 (8 z linoleum i 1 z panelami),
2. 1 korytarz – 110,36 m2 , typu lastryko
3. 2 toalety (w tym 2 umywalki, 3 sedesy – łącznie 17,33 m2.

B. Teren przyległy do budynku Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Elblągu przy ul. Zamkowej 16 A:

1. zimowe utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Zamkowej 16 A z dojściem do budynku.

C. 19 okien (czyszczenie dwustronne)
II. Szczegółowy zakres usług oraz terminy ich wykonywania:
1) sprzątanie w dni robocze pomieszczeń biurowych i korytarza (w godzinach od 7:30 do 15:30,:
a) zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
b) wycieranie kurzu z mebli, parapetów i urządzeń biurowych, listew ściennych, drzwi i przeszkleń itp.,
c) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
d) opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
2) sprzątanie w dni robocze toalet (w godzinach od 7:30 do 15:30):
a) dezynfekcja i mycie muszli klozetowych,
b) czyszczenie luster,
c) czyszczenie umywalek i armatury,
d) czyszczenie glazury łazienkowej,
e) zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
f) wycieranie kurzu z parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń, itp.
g) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
h) opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
i) wyposażanie w miarę potrzeb:
- pojemników na ręczniki we wkłady: ręczniki papierowe zielone, składane, jednowarstwowe, o wymiarach 330 mm x 250 mm;
- pojemników na papier toaletowy we wkłady: papier toaletowy w rolce, jednowarstwowy, o średnicy 190 mm, wymiarach 245 m x 95 mm, gramaturze 27 g/mkw.,
- pojemników na mydło w płynie we wkłady: mydło w płynie z gliceryną.
3) sprzątanie w dni robocze korytarza (w godzinach od 7:30 do 15:30):
a) zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
b) wycieranie kurzu z parapetów, listew ściennych, poręczy, drzwi i przeszkleń itp.
c) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
4) wykonywanie pozostałych prac wewnętrznych (w godzinach od 7:30 do 15:30):
a) mycie powierzchni drzwi oraz poręczy – w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc,
b) mycie okien (framug, szyb i ram okiennych od zewnątrz i od wewnątrz) – 2 razy w roku,
c) mycie grzejników – po zakończeniu sezonu grzewczego,
d) pastowanie i polerowanie posadzek – 1 raz na kwartał,
e) mycie maszynowe ciągu komunikacyjnego – 2 razy do roku,
f) całoroczne bieżące utrzymanie porządku i czystości przed budynkiem położonym w Elblągu, przy ul. Zamkowej 16 A,
g) zimowe utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Zamkowej 16 A z dojściem do budynku.
III. Odśnieżanie
1) zapewnienie odśnieżenia - na żądanie Zleceniodawcy, w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu: chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Zamkowej 16 A z dojściem do budynku (obejmującego odśnieżanie – w tym maszynowe, posypanie materiałem szorstkim, usunięcie błota pośniegowego, skucie lodu itp.).
Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1.000.000 zł - Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zakres ubezpieczenia z powyższej polisy OC powinien być rozszerzony przynajmniej o następujące klauzule:
szkody wyrządzone przez podwykonawców osób objętych ubezpieczeniem,
szkody wyrządzone nieumyślnie, w tym wskutek rażącego niedbalstwa,
szkody w mieniu powierzonym, które stanowiło przedmiot obróbki, naprawy, czyszczenia lub innych usług o podobnym charakterze wykonywanych przez ubezpieczonego.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonywany przez co najmniej 1 osobę (w wymiarze 1 etatu ), zatrudnioną przez Wykonawcę wyłącznie na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej, przynajmniej na okres realizacji całego zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do dokumentowania zatrudnienia tej osoby poprzez przedłożenie Zamawiającemu pisemnego wykazu osób, zawierającego informację o formie ich zatrudnienia oraz pisemnego informowania Zamawiającego o rozwiązaniu bądź wygaśnięciu tej umowy, a także o zatrudnieniu nowej osoby spełniającej wyżej wskazane warunki. W zakresie kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający zastrzega sobie prawo do otrzymania od Wykonawcy pisemnej informacji o liczbie, strukturze i formie zatrudnienia osoby zatrudnionej przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540016759-N-2020 z dnia: 2020-01-29
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – pokój nr 317 (sekretariat), w terminie do dnia 28 stycznia 2020 r. do godz. 10.00
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – pokój nr 317 (sekretariat), w terminie do dnia 29 stycznia 2020 r. do godz. 10.00
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90911300, 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406066 2024-04-15
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce ...
10422218 2024-04-17
godz. 10:00
Pomorskie Flagowanie miasta - montaż i demontaż flag na słupach trakcyjnych dwukrotnie w ciągu roku.
10457290 2024-04-19
godz. 12:00
Podlaskie wykonanie usług pn. Mycie floty samochodów służbowych będących w użytkowaniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego na terenie miasta Białegostoku na okres od dnia podpis...
10413910 2024-04-23
godz. 11:00
Mazowieckie ŚWIADCZENIE USŁUGI KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I PORZĄDKU CZĘŚCI WSPÓLNYCH NALEŻĄCYCH DO ZASOBÓW SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ NA SKRAJU: C - części wspólnych budynków mie...
10418149 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywna umowa na świadczenie usług utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji na terenie i w obiektach należących do PGE En...
10334406 2024-04-24
godz. 13:00
Śląskie świadczenie usług opróżniania i płukania zbiorników na fekalia w zamkniętym systemie WC toalet oraz napełniania zbiorników przeznaczonych na czystą wodę użytkową dla potrzeb Sp...
10445274 2024-04-25
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie „Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie – oznaczenie sprawy TP-02/2024” 1. Przedmiotem niniejszego zamówieni...
10433579 2024-04-25
godz. 09:00
Wielkopolskie Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania Pracowni Ekonomii Społecznej Ładne Rzeczy, mieszczące...
10450100 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie usługi uprzątnięcia ptasich nieczystości wraz z dezynfekcją, dezynsekcją, transportem i utylizacją odpadów z wiaty na peronie nr 5 stacji Kraków Główny oraz montażem za...
10451822 2024-04-25
godz. 10:00
Małopolskie Mycie elewacji zewnętrznej oraz przeszkleń wewnątrz budynku biurowego przy ul. Podole 60 w Krakowie