Przetarg 7294183 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów...

   
Analizuj Zamówienie 7294183 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-22
przedmiot ogłoszenia
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów zewnętrznych przy budynku CEiZ Biebrzańskiego Parku Narodowego
Numer referencyj
ny: ZP.26.2.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Centrum Edukacji i Zarządzania w Osowcu- Twierdzy 8.
2. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych biura Centrum Edukacji i Zarządzania oraz kancelarii Obrębu Ochronnego Basenu Dolnego będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy jednostki, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie np.: (kasa, archiwum, serwerownia, kancelaria tajna, pokój kadr), gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej.
3. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności w budynku w ramach serwisu dziennego świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę i niedzielę, w czasie dyżurów turystycznych w godzinach od 08.00 do 17.00 , w okresie od 20 kwietnia 2020 r. do 10 września 2020 r. oraz w czasie imprez organizowanych przez Zamawiającego, takich jak: Targi Biebrzańskie i Biebrzańskie Sianokosy przez co najmniej 1 pracownika i związana będzie z:
a) utrzymaniem na bieżąco czystości w łazienkach, pokojach biurowych, pokojach gościnnych, pomieszczeniu socjalnym, korytarzach, klatkach schodowych, salach konferencyjnych i salach narad,
b) uzupełnianiem papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników z mydłem,
c) niezwłocznego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
4. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Centrum Edukacji Zarządzania w Osowcu-Twierdzy świadczona będzie przez co najmniej 3 pracowników codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:30 do godziny 19:00.
5. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 9 do SIWZ.
6. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonywania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta.
7. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, zapachowych, worków na śmieci, zawieszek do WC, mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych.
8. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
9. W obiekcie Zmawiającego jest zatrudnionych około 100 pracowników.
10. Mapę zagospodarowania terenu CEiZ BbPN stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
11. Powierzchnia wewnętrzna podlegająca sprzątaniu: 2311,50 m2, w tym:
a) liczba toalet – 24
b) liczba pojemników na mydło - 13
c) liczba pojemników na papier - 23
d) liczba pojemników na ręczniki -13
12. Powierzchnia okien do mycia: - 509,40 m2
13. Powierzchnia drzwi do mycia: - 579,70 m2
14. Powierzchnia toalet - 88,02m2
15. Powierzchnia wykładzin dywanowych (biuro i pokoje gościnne) - 517,76 m2
16. Powierzchnia wykładzin twardych PCV (biuro i pokoje gościnne) – 581 m2
17. Powierzchnia wykładzin twardych terakota(klatka schodowa, hol, łazienki w pokojach
gościnnych) - 754,73 m2
18. Powierzchnia klatki schodowa - 315,18m2
19. Powierzchnia terenu wokół budynku, w tym:
a) parking i dojazdy: 320 m2
b) schody zewnętrzne: 158 m2
c) plac utwardzony i chodniki: 700 m2
20. Sprzątanie pomieszczeń obejmuje:
20.1. Pomieszczenia biurowe, korytarze, klatki schodowe:
a) opróżnianie i mycie koszy na śmieci i niszczarek wyposażonych w kosze oraz
wymiana worków jednorazowych - codziennie,
b) zamiatanie, mycie i czyszczenie podłóg - codziennie,
c) odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - codziennie,
d) czyszczenie lub pranie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych - w miarę potrzeb,
e) pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg ,
f) oczyszczanie wycieraczek wewnętrznych,
g) wycieranie z kurzu mebli przy użyciu środków pielęgnacyjnych - codziennie,
h) mycie witryn, gablot i luster przy użyciu środków do mycia szyb - codziennie (lub w miarę potrzeb),
i) wycieranie sprzętu biurowego, parapetów - codziennie,
j) mycie drzwi, lamp, wyłączników i kontaktów prądu, likwidowanie pajęczyn - raz w tygodniu,
k) odkurzanie wertikali pionowych i rolet - 2 razy w roku (lub w miarę potrzeb),
l) odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, kaloryferów i zakamarków - w miarę potrzeby,
m) mycie klamek i poręczy schodowych - codziennie,
n) mycie włączników światła i gniazdek elektrycznych - codziennie (lub w miarę potrzeb)
o) mycie przeszklonych drzwi - raz w tygodniu.
20.2. Pomieszczenia sanitarne, łazienki:
a) mycie i dezynfekowanie posadzek - codziennie,
b) sprzątanie sanitariatów (miski sedesowe, umywalki, pisuary) z użyciem płynów odkażających i środków usuwających kamień - codziennie,
c) wymiana worków jednorazowych, opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz popielniczek - codziennie,
d) mycie okładzin ściennych przy użyciu płynu do mycia glazury - raz w miesiącu,
e) mycie luster codziennie lub w miarę potrzeb,
f) uzupełnianie ręczników papierowych (ręczniki białe składane w Z-Z wysokiej jakości), papieru toaletowego (papier biały wysokiej jakości), i mydła w płynie (mydło nie powodujące wysuszenia skóry, o przyjemnym delikatnym zapachu wysokiej jakości) - codziennie i w miarę potrzeb,
g) zapewnienie w toaletach środków zapachowych ustawianych (pojemniki z żelem typu np. Brise lub podobnym ) oraz środków zapachowo - odkażających do misek ustępowych - codziennie,
h) mycie opraw oświetleniowych i kaloryferów oraz omiatanie pajęczyn - w miarę potrzeb,
i) udrożnianie chemiczne i mechaniczne sanitariatów - w miarę potrzeb.
20.3 Archiwum:
a) zamiatanie i mycie podłóg - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb,
b) opróżnianie i mycie koszy na śmieci oraz wymiana worków jednorazowych - codziennie lub w miarę potrzeb,
c) wycieranie regałów, mebli, drzwi i pozostałego wyposażenia, omiatanie pajęczyn - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb.
20.4 Pomieszczenia pomocnicze (kotłownia, magazyn) korytarze piwniczne, klatki schodowe:
zamiatania i mycie podłóg, wycieranie regałów i innego wyposażenia - raz w miesiącu lub w miarę potrzeb.
20.5 Mycie okien obustronne z ramami i parapetami - wykonywane będzie dwa razy w roku (w sezonie wiosennym i jesiennym) personelem i środkami Wykonawcy.
20.6 W przypadku sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Kancelarię tajną, kasę, archiwum, serwerownię, pokój kadr powyższe usługi wykonywane będą w obecności osób zatrudnionych w w/w komórkach organizacyjnych, w godzinach urzędowania Parku przez pracownika serwisu dziennego.
11 Sprzątanie terenów zewnętrznych obejmuje: Prace porządkowe:
a) zamiatanie chodników, schodów i parkingów - codziennie,
b) grabienie liści codziennie lub w miarę potrzeb,
c) mycie schodów, poręczy - codziennie lub w miarę potrzeb,
d) opróżnianie i mycie koszy - codziennie,
e) zbieranie śmieci oraz niedopałków - codziennie,
f) usuwanie plam bądź innych zanieczyszczeń - w razie potrzeb,
g) podlewanie drzewek, trawników, pielenie kwiatów, mycie pomników.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90911200, 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10422218 2024-04-17
godz. 10:00
Pomorskie Flagowanie miasta - montaż i demontaż flag na słupach trakcyjnych dwukrotnie w ciągu roku.
10434654 2024-04-17
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Mycie podciśnieniowe wraz z usunięciem graffiti z elementów konstrukcji sceny znajdującej się przy filii MDK Warszów przy ul. Sosnowej w Świnoujściu.
10345445 2024-04-17
godz. 14:00
Podkarpackie sprzątanie budynków mieszkalnych i wielorodzinnych będących w zasobach spółdzielni oraz przyległego terenu wraz z koszeniem i odśnieżaniem
10344730 2024-04-18
godz. 10:00
Opolskie Przedmiot zamówienia obejmują: Usługi sprzątania nieruchomości Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie w podziale na części:Cz. 1 ...
10450720 2024-04-24
godz. 12:00
Łódzkie Usługa utrzymania czystości oraz zieleni miejskiej na terenie miasta Złoczewa w tym podlewanie rabat kwiatowych/ krzewów oraz kwiatów/krzewów w donicach.
10457361 2024-04-24
godz. 23:59
Mazowieckie 148/2024/GMT Zapytanie ofertowe na zatrudnienie osoby świadczącej usługi sprzątania w KP Mszczonów PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa sprzątania Usługa sprzątania w pomieszczeniach ...
10451763 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem Zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Świadczenie usług utrzymania terenów zewnętrznych Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział we Wrocławiu”, ...
10456430 2024-04-25
godz. 11:00
Świętokrzyskie ZP - nr 431/2024 Usługa mycia podstawowego pojazdów służbowych Policji użytkowanych w KPP Starachowice. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Mycie pojazdów osobowych Proszę o dołączenie skan...
10446926 2024-05-16
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Sprzątanie obiektów, sprzątanie i utrzymanie terenu oraz wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem budynków Oddziału Regionalnego Przedmiotem postępowania jest świadczenie kom...
10440799 2024-05-17
godz. 09:00
Dolnośląskie rozdział V SWZ1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego sprzątania – KWP Wrocław, budynek ,,Śnieżka’’, ul. Muzealna 16. Powierzchnia kompleksowego sprzątania – 1952...