Przetarg 12191808 - USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH...

   
Analizuj Zamówienie 12191808
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, utrzymania czystości i mycia okien w
obiektach Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej w okresie 12 miesięcy (od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.)W skład obiektów Zakładu Gospodarki Odpadami wchodzą następujące budynki:1) Budynek administracyjny o pow. ok. 430 m2;2) Budynek sortowni – szatnia, część sanitarno-socjalna, pomieszczenia biurowe, komunikacja, sterówka, część sanitarna na hali sortowni ok. 330 m2;3) Budynek kompostowni – część sanitarno-socjalna, pomieszczenia biurowe, komunikacja ok. 330 m2;4) Budynek warsztatu – część sanitarno-socjalna, pomieszczenia biurowe ok. 34 m2;5) Budynek warsztatu – część techniczna – mycie okien;6) Budynek wagi – część sanitarno-socjalna, pomieszczenia biurowe, komunikacja ok. 70 m2;7) Budynek „gabaryty” – szatnia, część sanitarno-socjalna, komunikacja ok. 47 m2;8) Budynek „gabaryty” – część techniczna – mycie okien;9) Budynek podczyszczalni odcieków – część sanitarno-socjalna, pomieszczenia biurowe ok. 33 m2;10) Budynek portierni – pomieszczenia biurowe oraz 2 WC w kontenerze ok. 18 m2;11) Budynek PSZOK na terenie zakładu – pomieszczenia biurowe ok. 12 m2;12) Budynek PSZOK przy ul. Szyprów 8 (Bielsko-Biała) – szatnie, część sanitarno-socjalna, pomieszczenia biurowe, komunikacja ok. 74,4 m2;13) Kontener Utrzymania Ruchu na hali sortowni – pomieszczenie ok. 15 m2.W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca wykonywać będzie między innymi następujące czynności:- opróżnianie pojemników na śmieci i pojemników niszczarek;- wymiana worków w koszach na śmieci i niszczarkach;- usuwanie kurzu z mebli, parapetów, listew przypodłogowych i innych powierzchni;- wycieranie i polerowanie wszystkich biurek;- zamiatanie/odkurzanie mycie powierzchni podłóg z płytek ceramicznych/wykładziny PCV;- odkurzanie powierzchni pokrytych wykładziną dywanową;- odkurzanie tapicerki meblowej;- kompleksowe sprzątanie pomieszczeń socjalnych;- odkurzanie ścian, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów;- czyszczenie lamp sufitowych;- czyszczenie drzwi;- mycie okien;- usuwanie plam i zabrudzeń z wykładzin dywanowych, środkami odpowiednimi do wyłożonych wykładzin (2 razy w roku: jesienią i wiosną);- rozmrażanie lodówek, mycie kuchenek mikrofalowych.W cenę usługi wliczone są koszty zakupu środków czystości (nie dotyczy: mydła w płynie, środków dezynfekcyjnych, ręczników papierowych i papieru toaletowego) oraz narzędzi i sprzętu w ilości i jakości zapewniającej prawidłową i sprawną realizację usługi.Wymagana minimalna ilość mycia okien w obiektach Zamawiającego - 4 razy w roku.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

19/ZP/ZGO/2025
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90911200, 90911300, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się