Przetarg 6517186 - Usługa serwisowa systemu CliniNet Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 6517186 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-01-10
przedmiot ogłoszenia
Usługa serwisowa systemu CliniNet
Numer referencyjny: PN-1/19/13

Usługa serwisowa systemu CliniNet
OPIS CZYNOŚCI SERWISOWYC
H
Gwarancja na oprogramowanie aplikacyjne CGM. TAK
Aktualizacja produktu w zakresie niezbędnym do naprawy błędów gwarancyjnych. Aktualizacje będą wykonywana w dni robocze w godzinach 8-16. TAK
Modyfikacje produktu uwzględniające zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne). W zakresie modułów Systemu posiadanych w dacie zawarcia umowy serwisowej. TAK
Zgłaszanie błędów poprzez System Obsługi Zgłoszeń. TAK
Dostęp do systemu serwisowego System Obsługi Zgłoszeń. (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę)
Możliwość zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji produktu, które będą uwzględniane w najbliższych planach rozwojowych produktu, za pomocą systemu serwisowego System Obsługi Zgłoszeń. TAK
Doradztwo w zakresie rozbudowy Systemu o kolejne moduły. TAK
Zgłaszanie błędów telefonicznie. TAK
Telefoniczne konsultacje w zakresie obsługi produktu. TAK
Instalacja nowych wersji produktu. TAK
Dostęp do stanowiska pomocy HelpDesk. (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę)
Gwarantowany czas reakcji na Błędy blokujące (Status VERY HIGH). 2 godziny
Gwarantowany czas reakcji na Błędy krytyczne (Status HIGH). 4 godziny
Gwarantowany czas reakcji na usterki. 8 godzin
Gwarantowany czas naprawy Błędów blokujących (Status VERY HIGH). 8 godzin
Gwarantowany czas naprawy Błędów krytycznych (Status HIGH). 24 godziny
Gwarantowany czas naprawy Usterki (pozostałe). 36 godzin
Dostęp do konsultantów w zakresie standardowych prac serwisowych (przygotowanie raportów, konsultacje zdalne). TAK
Dostęp do konsultantów w zakresie rozliczeń. TAK
Dostęp do konsultantów w zakresie oprogramowania systemowego oraz sprzętu (systemy operacyjne, bazy danych, wirtualizacja, sieć). TAK
Pakiet godzin miesięcznie na dodatkowe usługi serwisowe, z możliwością przenoszenia niewykorzystanych godzin na kolejne miesiące w zakresie opisanym poniżej: 15
Usługi związane z oprogramowaniem systemowym oraz sprzętem (systemy operacyjne, bazy danych, wirtualizacja, sieć):
Aktualizacja motoru bazy danych (pod warunkiem wykupienia przez Klienta wsparcia producenta i praw do aktualizacji produktu). TAK
Aktualizacja narzędzi administratora. TAK
Konsultacje z zakresu mechanizmów bezpieczeństwa (kopie bezpieczeństwa, odzyskiwanie danych z kopii zapasowych). TAK
Konsultacje w zakresie administrowania systemem operacyjnym i rozszerzeniami sprzętowymi. TAK
Konsultacje w zakresie administrowania motorem bazy danych. TAK
Konsultacje w zakresie administrowania siecią i urządzeniami sieciowymi. TAK
Konsultacje w zakresie administrowania środowiskiem Vmware. TAK
Aktualizacja systemu operacyjnego (pod warunkiem wykupienia przez Klienta wsparcia producenta i praw do aktualizacji produktu). TAK
Instalacja i konfiguracja dodatkowego systemu CGM wykonywania kopii zapasowych pomiędzy serwerami. TAK
Pomoc w awaryjnym odtwarzaniu lub przenoszeniu danych na wniosek Zamawiającego. TAK
Usługi związane z pracami konsultantów w zakresie rozliczeń
Asysta przy rozliczeniach z NFZ. TAK
Usługi związane z wykonaniem standardowych prac serwisowych (przygotowanie raportów, konsultacje zdalne):
Tworzenie nowych i edycja istniejących, raportów, wydruków, formularzy, danych opisowych. TAK
Konsultacje w zakresie tworzenia nowych raportów, wydruków, formularzy, danych opisowych. TAK
Konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania oraz dostosowania produktu do potrzeb Klienta oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów produktu. Konsultacje obejmują wszystkie moduły i funkcje wdrożone u Klienta. TAK
Pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. CD, łącza telekomunikacyjne, itp.). TAK
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża serwis, naprawa
kody CPV 72000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10334374 2024-03-28
godz. 12:00
Mazowieckie Wsparcie urządzeń DELL
10381100 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Zakup ploterów wraz z usługą serwisową dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie Zakup ploterów wraz z usługą serwisowa dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie BZP.27...
10381336 2024-04-08
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup gwarancji dla routerów Cisco Przedmiot niniejszego Zamówienia stanowi dostawa serwisu gwarancyjnego oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego dla urządzeń: 1) Cisco 1111-8PL...
10395024 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie RFI na Wsparcie usług Microsoft
10394475 2024-04-12
godz. 00:00
Mazowieckie Wykonywanie usług serwisowania, bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw kserokopiarek, użytkowanych w budynku przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie, będącego siedzibą Sądu Okręgowe...
10414849 2024-04-15
godz. 10:00
Śląskie Serwis pogwarancyjny terminali mobilnych BlueBird EF500R oraz ładowarek
10423016 2024-04-16
godz. 15:00
Dolnośląskie Roczne wsparcie dla licencji Citrix Virtual Apps and Desktops Advanced Edition - Per User/Device.
10403629 2024-04-25
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę naprawę drukarki - Warszawa Witam. Mam problem z OKI C931. W polu na druku "wrzuca" żółty pasek. Zlecę naprawę. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
10458288 2024-04-26
godz. 09:00
Pomorskie Wyk. usług w zakr. kons. oraz bieżących napraw urz. drukujących, kopiujących i skanujących, zasilaczy oraz sprz. komp. znajdującego się na wyposażeniu 6 WOG oraz jedn. i instytucji ...
10402200 2024-05-08
godz. 10:00
Świętokrzyskie Dostawa urządzeń i systemów wraz z gwarancją, wsparciem producenta, wsparciem technicznym dla wybranych elementów infrastruktury teleinformatycznej Przedmiotem zamówienia jest:1) prze...