Przetarg 7621184 - Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i serwisowaniu...

   
Analizuj Zamówienie 7621184 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-31
przedmiot ogłoszenia
Usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i serwisowaniu parkomatów w Strefie Płatnego Parkowania w Częstochowie od września 2020
roku do kwietnia 2021 roku
Numer referencyjny: MZDiT.ZP.26.205.2020

1. Realizacja przez Wykonawcę usług bieżącego utrzymania parkomatów i prowadzenia obsługi serwisowej w szczególności polegać będzie na:
1) naprawie, wymianie i utrzymaniu w sprawności podzespołów elektrycznych i elektronicznych parkomatów, a w szczególności: paneli, wyświetlaczy, monetników, kas pośrednich, drukarek, czytników kart, wiązek elektronicznych, czujników, przycisków,
2) utrzymaniu napięcia zasilającego, doładowaniu i wymianie akumulatorów żelowych, utylizacja uszkodzonych i przeterminowanych akumulatorów żelowych, naprawie lub wymianie paneli solarnych, wymianie baterii na płytach głównych, wymianie bezpieczników parkomatów,
3) utrzymaniu w sprawności: zamków i elementów blokujących drzwi, regulacji zawiasów, wymianie uszczelek drzwi parkomatów,
4) utrzymaniu w sprawności oraz zapewnienia prawidłowej konfiguracji oprogramowania parkomatów zgodnie z aktualnie obowiązującą Uchwałą Rady Miasta Częstochowa (np. czasu funkcjonowania, dni świątecznych, wysokości opłat itp…),
5) zapewnienie transmisji danych GSM pomiędzy parkomatami i serwerem zewnętrznym, na którym znajdują się między innymi dane finansowe, dane transakcji, dane o stanie technicznym parkomatów, które przechowywane będą co najmniej 18 miesięcy, oraz oprogramowanie do zarządzania parkomatami,
6) zapewnienie dostępu on-line do oprogramowania na serwerze zewnętrznym służącym do zarządzania parkomatami i monitorowania ich pracy (dostęp musi być możliwy zarówno z komputerów, jak i innych urządzeń mobilnych),
7) przeglądy i konserwacja wykonywana minimum raz w trakcie trwania umowy tj. utrzymanie w czystości i pełnej sprawności, wszystkich podzespołów wewnątrz parkomatów,
8) stałym monitorowaniu pracy parkomatów za pomocą oprogramowania, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 6) umowy.
2. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia i wykonywania wszelkich czynności koniecznych w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania wszystkich parkomatów znajdujących się w Strefie Płatnego Parkowania, chyba, że dana czynność jest wprost wyłączona niniejszą umową z obowiązków Wykonawcy.
3. Usługami wyłączonymi z przedmiotu umowy będzie:
1) czyszczenie zewnętrze obudowy parkomatu,
2) wymiana rolek papieru termicznego,
3) naprawa parkomatu w zakresie uszkodzeń powstałych wyłącznie na skutek aktów wandalizmu lub kolizji drogowych,
4) wymiana kaset z monetami w związku ich napełnieniem.
4. Oprogramowanie, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt. 6) umowy w szczególności powinno:
1) rejestrować każde zdarzenie dotyczące danego parkomatu (w tym każdą zaistniałą awarię lub usterkę) z podaniem daty i godziny jego zaistnienia,
2) pozwalać wybierać zdarzenia i wybierać parkomaty dla uzyskania podglądu obecnego statusu w czasie rzeczywistym,
3) przygotować profile konfiguracji parkomatów,
4) dodawać parkomaty, przypisywać i transferować konfiguracje,
5) zarządzać ustawieniami osobistymi (użytkownik, hasło),
6) tworzyć statystyki wybranych zdarzeń, taryf, dla danych parkomatów we wskazanym okresie czasu, do analizy błędów lub celów statystycznych,
7) tworzyć statystyki uwzględniające: status, brakujące dni, opróżnienia kaset, pojedynczych płatności, czasy awarii, raporty finansowe i czasy trwania biletów,
8) umożliwiać eksport danych do arkusza Excel.
5. Czas funkcjonowania parkomatów: od poniedziałku do piątku od 05:00 do 17:00 (za wyjątkiem świąt).
Czasu gotowości do działania (możliwość zakupu biletu) w parkomatach:
P-22 ul. Piłsudskiego/Katedralna, P-84 ul. Orzechowskiego Poczta, P-85 ul. Orzechowskiego PKP,
P-108 ul. Orzechowskiego PKS - godziny 2000-1700.
Czas funkcjonowania strefy: od godz. 09:00 do 17:00 w dni robocze.
6. Serwisowi podlegać będzie 119 sztuk parkomatów typu CITEA produkcji firmy Hectronic GmbH.

Zamawiający wymaga zabezpieczenia od 2 do 5 sztuk urządzeń w celu odtworzenia stanu faktycznego parkomatów w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego wszelkich zdarzeń losowych (m.in. takie jak: akty wandalizmu, kolizje drogowe, anomalie pogodowe). Wymiana urządzenia na nowe w pełni sprawne i kompatybilne z zainstalowanymi parkomatami nastąpi w drodze odrębnego zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga usunięcia usterki w ciągu minimum 1 godziny, ale nie dłużej niż w ciągu maksymalnie 3 godzin od jej ujawnienia przez system monitorujący prace parkomatów lub zgłoszenia przez Zamawiającego.
Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia
na podstawie umowy o pracę:
1) W zakresie zastosowania art. 29. ust 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy, osób wykonujących następujące czynności: związane z monitorowaniem i serwisowaniem parkomatów.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie
1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion
i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów
o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) Imię
i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek
na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
branża Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża instalacje, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 50000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10314029 2024-03-27
godz. 10:00
Śląskie Dostawa hydrauliki siłowej do obudowy ścianowej typu BW dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo – Produkcyjny - nr grupy 295-27-09.
10324156 2024-03-28
godz. 23:59
Mazowieckie Dear All, I invite you to submit offers in the tender: RFP - Dzierżawa wagonów do przewozu ropy/ RFP - Rental of RTC's for oil transportation Best regards Katarzyna Bartoszewska
10324353 2024-03-29
godz. 00:00
Mazowieckie Zakup aparatury kontrolno-pomiarowej na rok 2024 dla 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
10307872 2024-03-29
godz. 14:00
Pomorskie RG/160034364/15268 AS - CZĘŚCI DO ZAWORÓW TYCO Z SIŁOWNIKAMI ALGAS
10277336 2024-03-29
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Zakup podnośnika teleskopowego w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Cukrownia Werbkowice w Werbkowicach, według specyfikacji stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
10292517 2024-04-02
godz. 23:59
Wielkopolskie Część 1 - Dostawa węzła betoniarskiego Przedmiotem zamówienia jest nabycie nowego węzła betoniarskiego do produkcji mieszanki betonowej o określonych parametrach technicznych 1. Mie...
10300109 2024-04-08
godz. 08:00
Podkarpackie Obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych do badania trzeźwości dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz dla jednostek t...
10307270 2024-04-08
godz. 11:00
Podlaskie Utrzymanie Systemu Sygnalizacji Ostrzegawczej na Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich usługi
10330731 2024-04-15
godz. 09:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych i utrzymania sieci teletechnicznej, strukturalnej, sieci alarmowej, instalacji kamer, kontroli d...
10314712 2024-04-17
godz. 09:00
Śląskie Remont wózków hamulcowych kolejek eksploatowanych w Polskiej Grupie Górniczej S.A.