Zlecenie 8076221 - Usługa polega na opracowaniu transgranicznego produktu...

   
Zamówienie 8076221 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-14
przedmiot zlecenia
Usługa polega na opracowaniu transgranicznego produktu turystycznego typu pakiet turystyczny, oferującego autentyczne doznania zwi
ązane z kulturą karpacką i tworzącego spójną ofertę poznania dziedzictwa kulturowego pogranicza polsko-słowackiego. Gotowy produkt turystyczny powinien wpisywać się w najnowsze trendy w turystyce, wpływając na wartość turystyczną regionu. Działanie polegało będzie na opracowaniu produktu turystycznego EtnoCarpathia w formie dokumentu strategiczno-wdrożeniowego, na który składać się będą: 1) Opracowanie dokumentu strategii 7 submarek etnograficznych Działanie polegać będzie na opracowaniu dokumentu strategii 7 submarek etnograficznych, zidentyfikowanych i skatalogowanych w raporcie z inwentaryzacji zasobów etnograficznych EtnoCarpathia. Submarki obejmują dziedzictwo kultur pogranicza polsko-słowackiego określonych jako: Pogórzanie, Łemkowie, Bojkowie i Dolinianie po stronie polskiej oraz Šariš, Zemlpin i Zamagurie po stronie słowackiej. Wykonawca na podstawie udostępnionego raportu z inwentaryzacji zasobów etnograficznych EtnoCarpathia opracuje dla każdej submarki oraz dla wspólnej marki EtnoCarpathia strategię zawierającą: a) opis kapitału marki etnograficznej; b) rekonstrukcję tożsamości marki; c) pozycjonowanie, ideę główną i wartości marki; d) rekomendacje komunikacyjne marki. Wykonawca w procesie opracowania strategii submarek zapewni udział ekspertów marketingu miejsc. Dokument opracowany zostanie w języku polskim oraz przetłumaczony będzie na język słowacki. 2) Opracowanie produktu turystycznego EtnoCarpathia Na bazie powstałych w ramach zamówienia dokumentów opracowany zostanie gotowy produkt turystyczny EtnoCarpathia, obejmujący następujące części: a) analiza sytuacji wyjściowej, w tym: analiza badań trendów kulturowych i turystycznych pod kątem wyboru adresatów produktu turystycznego EtnoCarpathia, wskazanie najlepszych funkcjonujących już rozwiązań w zakresie turystyki kulturowej na świecie; b) analiza otoczenia infrastrukturalnego i dostępności obszaru produktu turystycznego EtnoCarpathia: komunikacja i dostępność cyfrowa; c) analiza potencjału organizacyjnego, w tym: kluczowe podmioty zarządzające turystyką oraz kluczowe podmioty partnerskie obszaru produktu turystycznego EtnoCarpathia z określeniem ich potencjału oraz roli w procesie wdrażania produktu EtnoCarpathia. d) analiza oraz wybór, zgodnych z założeniami marki EtnoCarpathia i 7 submarek etnograficznych, potencjałów i zasobów pod kątem możliwości realizacji produktu turystycznego: • miejsca, obiekty, szlaki itp. • wydarzenia, imprezy związane z kulturą pogranicza itp. • oferty produktów komercyjnych: imprezy turystyczne/związane z kulturą pogranicza, usługi przewodnickie, warsztaty, szkolenia itp. • obiekty usługowe: noclegowe, gastronomiczne, miejsca sprzedaży lokalnych produktów, wyrobów związanych z kulturą karpacką, obiekty świadczące usługi związane z rzemiosłem • lokalni twórcy, • dostępność kluczowych obiektów dla osób z niepełnosprawnościami, e) koncepcję produktu turystycznego EtnoCarpathia zawierającą: • określenie charakteru produktu oraz produktów-elementów składowych produktu EtnoCarpathia, • określenie grup odbiorców produktów, • określenie najbardziej efektywnego modelu zarzadzania produktem, • określenie sposobów sprzedaży (komercjalizacji) produktu, • konsultacje i współpraca z podmiotami tworzącymi produkt specjalizującymi się w turystyce; f) koncepcję planu komunikacji marketingowej produktu zawierającą: • cel komunikacji produktu, • rekomendacje dot. narzędzi komunikacji; g) koncepcję rozwoju produktu; h) założenia procesu certyfikacji produktów i elementów składowych produktu EtnoCarpathia. i) gotowa oferta turystyczna produktu EtnoCarpathia (obejmująca najważniejsze7 submarek, 10-14 dni) j) oferta pakietów turystycznych dla każdej z 7 submarek (min. 3 dni każda) uzależniona od zasobów k) testowe przejście gotowej modelowej oferty turystycznej (najbardziej atrakcyjne zasoby 7 kultur) przez min. 1 osobę. Z testu zostanie sporządzony dokument w formie relacji videoblogerskiej (ok. 20 - minutowy materiał w jakości HD z wersją skrótową ok. 3 min.) i blogerskiej (tekst i zdjęcia), które będą służyły ocenie spełnienia założeń, Proces opracowywania produktu powinien zakładać współpracę z organizacjami turystycznymi, obiektami turystycznymi, instytucjami oraz samorządami w postaci konsultacji oraz spotkań. Dokument opracowanego produktu turystycznego EtnoCarpathia będzie przygotowany w formie elektronicznej (format PDF oraz w wersji edytowalnej) w językach polskim i słowackim. 3) Opracowanie brandbooka Działanie polegać będzie na opracowaniu graficznym i merytorycznym brandbooka marki EtnoCarpathia i submarek etnograficznych w wersji elektronicznej (format PDF oraz wersja edytowalna). Zawartość brandbooka obejmować będzie prezentację założeń marki EtnoCarpathia wraz koncepcją znaku marki EtnoCarpathia (spójnego z Księgą Marki Carpathia) oraz wariantów znaku (na poziomie brandline) dla każdej z 7 submarek. Założenia techniczne brandbooka: a) format A4 poziomo; b) ilość stron minimum 20; c) ilość fotografii z prawami do nieograniczonego wykorzystania minimum 30. Brandbook opracowany zostanie w języku polskim oraz przetłumaczony będzie na język słowacki. 4) Spotkania zespołu eksperckiego. W ramach wykonania usługi Wykonawca zapewni: - organizację i przeprowadzenie w uzgodnionych z Zamawiającym terminach 2 spotkań roboczych (terenowych) zespołu eksperckiego z partnerami projektu: 1 w Polsce (woj. podkarpackie) i 1 na Słowacji (kraj preszowski) dla 20 osób każde (2 dni). Koszt obejmuje: zakwaterowanie, wyżywienie, min. 2 ekspertów (w tym eksperta od marketingu miejsc), czas pracy grupy roboczej 5 godzin/dzień. - organizację i przeprowadzenie w uzgodnionych terminach min. 2 okresowych spotkań zespołu eksperckiego z partnerami projektu w siedzibie Zamawiającego związanych z zarządzaniem produktem. Każde spotkanie będzie trwało 5 godzin. Za każde kolejne, dodatkowe 5 godzinne spotkanie związane z zarządzaniem produktem będą przyznawane dodatkowe punkty zgodnie z warunkami zawartymi w kryterium wyboru oferty. Prawa autorskie W cenie usługi Wykonawca zapewni przekazanie praw autorskich i pokrewnych do wszystkich materiałów/opracowań wykorzystanych do opracowania produktu jak również wykonanych w ramach zlecenia na wszystkie pola eksploatacji. Wykonawca powinien oświadczyć, iż przeniesienie ww. praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
branża Ekonomia, prawo i organizacja, Gastronomia, catering, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport, Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia, Usługi reklamowe
podbranża analizy, audyty, certyfikaty, usługi restauracyjne, hotelarstwo, tłumaczenia, akcje promocyjne, konsulting, doradztwo
kody CPV 55120000, 55300000, 73220000, 79000000, 79300000, 79310000, 79411000, 79530000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: analizy, audyty, certyfikaty , usługi restauracyjne , hotelarstwo , tłumaczenia , akcje promocyjne , konsulting, doradztwo

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10346434 2024-03-29
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest: • organizacja wyjazdu dla trzech przedstawicieli AMLSEC Sp. z o.o. na targi: 1) Finanz’24 w Szwajcarii odbywające się w terminie 24-25 kwietnia 2024 r. 2)...
10283388 2024-04-02
godz. 10:00
Mazowieckie Przeprowadzenie audytu dotychczasowej działalności spółki Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. w obszarze projektowym w części dotyczącej pozostałych projektów (nie lotniskowych ...
10289045 2024-04-02
godz. 12:00
Mazowieckie Audyt działalności Spółki Centralny Port Komunikacyjny w zakresie działań marketingowych i PR 1. Przedmiotem Zamówienia jest sporządzenie przez Wykonawcę raportu, w którym przedst...
10334772 2024-04-04
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie RGŚ.2024.4 Jednorazowa usługa wykonania audytu infrastruktury technicznej na Oczyszczalni Ścieków "Łyna" w Olsztynie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 usługa wykonania audytu infrastruktury ...
10380616 2024-04-05
godz. 09:00
Łódzkie HOTELARSKIE USŁUGI NOCLEGOWE Część 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w rejonie miejscowości Powidz dla maksymalnie 110 osób. Część 1 – 20 osób w p...
10380579 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w Polsce i za granicą. 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdów w następującym zakresie: rezerwacja i zakup miejsc hotelowych w kraju i ...
10344809 2024-04-09
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest badanie ewaluacyjne pt. „Ewaluacja ex-post Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020” zgodnie z zapisami SWZ a w...
10375239 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie Przeprowadzenie cyklu audytów na Wydziale Laboratorium Chemiczne Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ
10319077 2024-04-10
godz. 23:55
Podkarpackie Prowadzenie działań w zakresie upowszechniania i ochrony praw konsumentów
10341825 2024-04-10
godz. 23:59
Mazowieckie Kompleksowa realizacja zadania CORE TEAM - promocja konsumpcji owoców i warzyw i forum współpracy sektora, IV edycja