Zlecenie 8202005 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie...

   
Zamówienie 8202005 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-06-11
przedmiot zlecenia
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wynikającym z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach
zamówienia publicznego pn. Utworzenie dziennego domu seniora w miejscowości Jaszczów w formule zaprojektuj i wybuduj, które jest realizowane w ramach inwestycji finansowanej ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19.
2. Roboty budowlane podlegające nadzorowi inwestorskiemu doprecyzowane są programem funkcjonalno-użytkowym dostępnymi na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/464570
3. Do zakresu zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało:
1) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z dokumentacją tj. projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz um ową o realizację robót budowlanych,
w ścisłym porozumieniu z Inwestorem, którym dla przedmiotowego zadania jest Powiat Łęczyński,
2) sprawowanie w zakresie odpowiadającym poniższym wymaganiom, zgodnie z art. 25 i 26 z ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4) zatwierdzanie zastosowania danego materiału wyrobu lub urządzenia w przypadkach:
a) zastosowanie rozważań zamiennych,
b) braku szczegółowego opisu materiałów lub urządzeń,
5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, poszczególnych etapów, odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do
użytkowania,
6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
7) kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez akceptację na fakturze wskazanego zakresu robót,
8) monitorowanie zgodności robót z zapisami zawartymi w harmonogramie rzeczowo- finansowym stanowiącym załącznik do umowy,
9) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,
10) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy, które wymagają dodatkowo
uzgodnienia z Zamawiającym,
11) kontrola i weryfikacja przedkładanych obmiarów robót oraz kosztorysów,
12) uczestniczenie przy prowadzeniu przez wykonawców robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń,
13) organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań w zależności od potrzeb,
14) kontrola i monitoring, aby osoby zatrudnione przez wykonawców robót budowlanych posiadały kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych,
15) kontrola i monitoring, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową i wymaganiami umowy,
16) egzekwowanie od Wykonawcy stosowania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego,
17) sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu,
18) wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych,
19) zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne,
20) weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcy robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane,
21) uzgadnianie z wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym,
22) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów związanych z rozpoczęciem robót, odbiorem końcowym oraz złożeniem zawiadomienia o zakończeniu,
23) weryfikacja i sprawdzenie sporządzonych przez Wykonawcę kosztorysów różnicowych,
24) uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji, komisjach odbiorów gwarancyjnych oraz przeglądach gwarancyjnych,
25) zarządzanie całym procesem przekazania obiektów do użytkowania,
26) inne roboty niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia: informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawców robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
27) poświadczenie terminu zakończenia robót,
28) Inspektor Nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania samodzielnie decyzji niosących skutki finansowe dla Zamawiającego
4. Usługi nadzoru obejmować będą branże w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
5. Ogłoszenie oraz dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru przedmiotowych robót budowlanych są zamieszczone i udostępniane na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/464570
6. Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane art.25 i 26 ustawy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)
7. Wykonawca będzie nadzorował budowę (w trakcie realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż 3 razy w tygodniu
(w tym minimum 2 razy w godzinach pracy Urzędu) oraz na wezwanie kierownika budowy
lub Zamawiającego - wizyty Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będą dokumentowane wpisami w dzienniku budowy. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i udziału w naradach koordynacyjnych przypadających w dni robocze w godzinach pracy Urzędu.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71700000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370472 2024-04-03
godz. 11:00
Śląskie Wykonanie pomiarów i analizy wyższych harmonicznych pól zasilających rozdzielni o napięciu 10,5kV potrzeb własnych 10BBA i 10BBB bloku nr 10 w TAURON Wytwarzanie S.A. Oddział Elektrow...
10338527 2024-04-04
godz. 08:00
Wielkopolskie Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego wraz z nadzorem inwestorskim. Część 1: 1. Zadanie częściowe Nr I obejmuje przebudowę i modernizację dróg po...
10373854 2024-04-04
godz. 12:00
Śląskie 15_2024 pełnienie funkcji inwestora zastępczego do zadań na terenie Euroterminal Sławków Sp. z o.o. -
10318890 2024-04-04
godz. 12:00
Śląskie Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlany...
10374571 2024-04-05
godz. 09:00
Podlaskie Usługa w zakresie wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości stanowiących lokale mieszkalne i użytkowe będące własnością Gminy Miasta Suwałki według bi...
10345116 2024-04-08
godz. 11:00
Pomorskie „Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego” z podziałem na 6 zadań Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji drogi powiatow...
10286411 2024-04-09
godz. 08:00
Mazowieckie Wykonanie okresowych kontroli wskazanych obiektów budowlanych SP OR AMW w Bydgoszczy, w zakresie sprawdzania przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) z czyszczeniem wsk...
10364802 2024-04-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę na zadaniu inwestycyjnym pn.: Zespół Inspektorów nadzoru dla zadania pn. ,,Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Okonku ...
10379950 2024-04-17
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego i oceny nośności użytkowej obiektu mostowego znajdującego się w ciągu drogi nr 020216C relacji Runowo – Puszcza – Katarzyniec, związanej z ...
10376044 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Kontrole okresowe roczne przewodów kominowych, instalacji gazowej, kontrola 5-letnia systemu ogrzewania w budynkach znajdujących się w dyspozycji AMW Oddział Regionalny Gdynia. Przedmio...