Przetarg 6886537 - Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu...

   
Analizuj Zamówienie 6886537 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-07-09
przedmiot ogłoszenia
Usługa opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
N
umer referencyjny: UMW/IZ/PN-64/19

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę usługi opieki powdrożeniowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP v6.10 lub nowsza, zwanego dalej oprogramowaniem, które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów). Obecnie Zamawiający dysponuje następującymi modułami:
SIMPLE.ERP – FK (Finanse i Księgowość)
SIMPLE.ERP – OT (Obrót Towarowy)
SIMPLE.ERP – MT (Majątek Trwały)
SIMPLE.ERP – PER (Personel)
SIMPLE.ERP – HR Umowy o pracę
SIMPLE.ERP – INFO (Biblioteka rozszerzeń)
SIMPLE.ERP – Budżetowanie
SIMPLE.ERP – Zarządzanie projektami
SIMPLE.ERP – Jednolity Plik Kontrolny
SIMPLE.ERP – BI
SIMPLE.ERP – e-PIT
Szkolenie z obsługi systemu
W okresie trwania umowy może nastąpić rozszerzenie o kolejne funkcjonalności (moduły), które zostaną objęte opieką powdrożeniową.
2. Zakres rzeczowy świadczenia usług
W ramach świadczenia opieki powdrożeniowej Wykonawca zapewni:
1) Wykonywanie na rzecz Zamawiającego prac o charakterze opieki powdrożeniowej dla oprogramowania w wymiarze nieprzekraczającym 1200 godzin, nie dłużej jednak niż w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
2) Rozpoczęcie wykonywania wszelkich prac na zlecenie Zamawiającego wynikających z potrzeb eksploatacyjnych oprogramowania w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia zapotrzebowania (termin realizacji zlecenia stanowi kryterium oceny ofert), ich realizację w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie oraz uzgadnianie ich czasochłonności przed pisemnym zgłoszeniem zapotrzebowania. Zamawiający zgłasza zlecenia przez internetowy system zgłoszeń Wykonawcy, który umożliwia Zamawiającemu wgląd w aktualny stan realizacji zgłoszenia.
3) Rozliczenie wykonanych prac nastąpi po wykonywaniu czynności przez Wykonawcę.
4) Wykonywanie prac związanych z zapewnieniem komunikacji i integracji oprogramowania
z innymi systemami informatycznymi Zamawiającego, w szczególności z systemami wymiany informacji z ZUS, bankami, EOD- DOCUsafe, Systemem Dziekanatowym Bazus, Log system.
5) W ramach opieki powdrożeniowej zostanie udostępniony użytkownikom pakiet szkoleń z obsługi systemu SIMPLE.ERP do wykorzystania na szkolenie Użytkowników systemu w ilości 100 godzin nie wchodzących w zakres 1200 godzin wymienionych w ppkt 1. Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Wykonawcą.
Godziny szkoleniowe będą udostępniane do wykorzystanie przez Użytkowników przyrostowo, proporcjonalnie do zużycia pakietu Opieki Powdrożeniowej o którym mowa w ppkt 1.
50 godzin od momentu podpisania Umowy do czasu wykorzystania 500h z pakietu o którym mowa w ppkt 1.
Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 500h z pakietu o którym mowa w ppkt 1.
Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 600h z pakietu o którym mowa w ppkt 1
Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 700h z pakietu o którym mowa w ppkt 1
Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 800h z pakietu o którym mowa w ppkt 1
Dodatkowe 10 godzin po wykorzystaniu 900h z pakietu o którym mowa w ppkt 1
6) Konsultacje, szkolenia i pomoc udzielaną w siedzibie Zamawiającego przez konsultanta Wykonawcy w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów.
7) Konsultacje i pomoc telefoniczną w zakresie wykorzystania oprogramowania oraz wszelkich zmian jego definiowalnych elementów, realizowaną poprzez wskazane numery telefoniczne Wykonawcy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09:00 do 16:00.
8) Konsultacje i szkolenia w zakresie wykorzystania nowych funkcjonalności w kolejnych wersjach oprogramowania.
9) Przesyłanie raz na kwartał do Zamawiającego raportu rozliczeniowego dotyczącego realizacji usług opieki powdrożeniowej.
3. Szczegółowe procedury współpracy Wykonawcy i Zamawiającego oraz zasady, warunki i sposób świadczenia opieki powdrożeniowej określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Zamawiający zobowiązuje się do udzielenia zamówienia w wysokości co najmniej 50% prognozowanej ilości podanej w Formularzu ofertowym.
5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do SIWZ) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.
7. Informacja o umowie ramowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72250000, 72260000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10291690 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Zakup licencji Microsoft O365 E3, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
10321530 2024-04-04
godz. 09:30
Łódzkie Dostawa, instal,, konfiguracja komputerów, drukarek, niszczarek, urządzeń wielofunk., UPS-a oraz instalacja i uruchom elektron. rejestracji pacjentów dla WZZOZCLChPłiR w Łodzi z podzia...
10368877 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie świadczenie Usługi Serwisu Urządzeń wraz z Oprogramowaniem będących w posiadaniu Zamawiającego, tj. Ministerstwa Zdrowia, w podziale na 4 (cztery) części
10380066 2024-04-08
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 5 sztuk dwustronnych tablic systemu dynamicznej informacji pasażerskiej. DZP/7/TP/2024
10309345 2024-04-08
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup stanowisk specjalistycznych wraz z oprogramowaniem”. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
10312353 2024-04-09
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa komputerów do pracowni CAD/CAM dla Branżowego Centrum Umiejętności – kadry dla przemysłu lotniczego 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:1) 17 zestawów komputerów stacjo...
10381357 2024-04-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego – KOMPUTERY STACJONARNE z dedykowaną kartą graficzną i oprogramowaniem - w ilości 20 sztuk, w ramach projektu ,, Ksz...
10373533 2024-04-15
godz. 00:00
Mazowieckie Zlecę naprawę drukarki Epson 1110- Warszawa Zlecę naprawę drukarki Epson 1110. Drukarka była w pełni sprawna, jednak przez kilka miesięcy nie była użytkowana. Obecnie drukuje (pobie...
10380629 2024-04-17
godz. 10:00
Mazowieckie Bezzałogowy System Powietrzmy klasy VTOL, Dodatkowe baterie do BSP VTOL, Payloat do BSP VTOL– kamera multispektralna, Payloat do BSP VTOL - kamera do zdjęć ukośnych, Payloat do BSP VTO...
10380404 2024-04-26
godz. 10:00
Mazowieckie Przedłużenia licencji Systemu QRadar SIEM celem zwiększenia bezpieczeństwa sieci oraz obsługi numeru alarmowego operatora OST 112 Przedmiotem zamówienia jest: „Przedłużenie licenc...