Przetarg 7618859 - USŁUGA NAJMU URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANUJĄCYCH,...

   
Analizuj Zamówienie 7618859 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-30
przedmiot ogłoszenia
USŁUGA NAJMU URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANUJĄCYCH, KOPIUJĄCYCH ORAZ FAKSUJĄCYCH WRAZ Z OBSŁUGĄ SERWISOWĄ
Numer referencyjny: 186/ZP/
2020

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa najmu urządzeń drukujących, skanujących, kopiujących oraz faksujących wraz z obsługą serwisową i przeglądy w Zakładzie Opieki Długoterminowej w Makowie Podhalańskim (Pakiet 1) / w Przychodni Lekarskiej w Kocmyrzowie-Luborzycy (Pakiet 2), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A/1B do specyfikacji.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone;
4. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Najem urządzeń drukujących, skanujących, kopiujących oraz faksujących na okres od daty zawarcia umowy do dnia 16 grudnia 2023 roku:
a) Dostawa i uruchomienie (wraz z instalacją) dostarczonych urządzeń i oprogramowania oraz uruchomienie systemu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 28 dni od daty zawarcia umowy do:
Pakiet 1: Zakład Opieki Długoterminowej w Makowie Podhalańskim, ul. Mickiewicza 7, 34-220 Maków Podhalański,
Pakiet 2: Przychodnia Lekarska w Kocmyrzowie-Luborzycy, ul. Plac Niepodległości 1, 32-010 Kocmyrzów
b) Przekazanie Zamawiającemu urządzeń przez Wykonawcę odbędzie się w obecności pracownika Zamawiającego na podstawie pisemnego protokołu odbioru potwierdzonego przez obydwie Strony.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń drukujących i świadczenie przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 16 grudnia 2023 roku kompleksowej obsługi urządzeń drukujących będących przedmiotem najmu a użytkowanych przez Zamawiającego w Zakładzie Opieki Długoterminowej w Makowie Podhalańskim (Pakiet 1). 2. URZĄDZENIA DRUKUJĄCE Przedmiotem najmu są urządzenia opisane w tabeli nr 1 . Tabela nr 1 Typ drukarki Liczba urządzeń Opis urządzenia 1 2 Drukarka laserowa A4 wydruk monochromatyczny prędkość wydruku powyżej 35 stron na min. rozdzielczość min. 1200dpi automatyczny druk dwustronny maksymalna liczba wydruków na miesiąc – min. 50000 stron dostępne tonery o poj. powyżej 8000 stron porty min. USB, Ethernet, wydruk formatów min. A4, A5 i format recepty min. 2 podajniki na papier ze względu na ograniczoną ilość miejsca wysokość urządzenia nie może przekraczać 33cm Współpraca z systemami: Windows XP, 7, 10 2 5 Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4, drukarka, kopiarka, skaner, fax rozdzielczość min. 1200dpi automatyczny druk dwustronny prędkość wydruku min. 24 str/min A4 mono , skaner automatyczny dupleksowy z możliwością skanowania do katalogu sieciowego, portu USB maksymalna liczba wydruków na miesiąc – powyżej 40000 stron. Dostępne tonery/tusze monochromatyczne o poj. min. 10000 stron/min. porty min. USB, Ethernet wydruk formatów min. A4, A5 i format recepty Współpraca z systemami: Windows XP, 7, 10

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest najem urządzeń drukujących i świadczenie przez okres od dnia podpisania umowy do dnia 16 grudnia 2023 roku kompleksowej obsługi urządzeń drukujących będących przedmiotem najmu a użytkowanych przez Zamawiającego w Przychodni Lekarskiej w Kocmyrzowie-Luborzycy (Pakiet 2). 2. URZĄDZENIA DRUKUJĄCE Przedmiotem najmu są urządzenia opisane w tabeli nr 1 . Tabela nr 1 Typ drukarki Liczba urządzeń Opis urządzenia 1 7 Drukarka laserowa A4 wydruk monochromatyczny prędkość wydruku powyżej 35 stron na min. rozdzielczość min. 1200dpi automatyczny druk dwustronny maksymalna liczba wydruków na miesiąc – min. 50000 stron dostępne tonery o poj. powyżej 8000 stron porty min. USB, Ethernet, wydruk formatów min. A4, A5 i format recepty min. 2 podajniki na papier ze względu na ograniczoną ilość miejsca wysokość urządzenia nie może przekraczać 33cm Współpraca z systemami: Windows XP, 7, 10 2 1 Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4, drukarka, kopiarka, skaner, fax rozdzielczość min. 1200dpi automatyczny druk dwustronny prędkość wydruku min. 24 str/min A4 mono , skaner automatyczny dupleksowy z możliwością skanowania do katalogu sieciowego, portu USB maksymalna liczba wydruków na miesiąc – powyżej 40000 stron. Dostępne tonery/tusze monochromatyczne o poj. min. 10000 stron/min. porty min. USB, Ethernet wydruk formatów min. A4, A5 i format recepty Współpraca z systemami: Windows XP, 7, 10

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540143843-N-2020 z dnia: 2020-08-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540145447-N-2020 z dnia: 2020-08-07
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółowa oferta cenowa wg tabeli stanowiącej odpowiednio Załącznik nr 4A/4B do SIWZ (Pakiet 1/Pakiet 2) UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), d) wypełniony i podpisany załącznik nr 1A/1B do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia, e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. 9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. 10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: - oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo - kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu. 11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie pkt VIII ppkt 3 SIWZ, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 14 lit. b), d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKT ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM Zamawiający nie wymaga powyższego. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) szczegółowa oferta cenowa wg tabeli stanowiącej odpowiednio Załącznik nr 4A/4B do SIWZ (Pakiet 1/Pakiet 2) UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), d) wypełniony i podpisany załącznik nr 1A/1B do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia, e) dokumenty, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji. 5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie i starannie, za pomocą nieścieralnego atramentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 8. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację. 9. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy. 10. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy: a) poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), b) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (osoby) nie mającą (mające) prawa do reprezentowania Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie: - oryginału podpisanego przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach, albo - kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Zamawiający, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, zaleca aby, Wykonawca do oferty przedłożył stosowny odpis z rejestru Wykonawcy (aktualny na dany dzień lub pełny), z którego wynika umocowanie osoby (osób) udzielających w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli stosowny odpis nie został wcześniej złożony przez Wykonawcę w niniejszym Postępowaniu. 11. Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., poz. 1503 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, pod warunkiem, że wykaże jednocześnie, że zastrzeżone przez niego w ofercie informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą – „Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, skutkować będzie ich ujawnieniem przez Zamawiającego. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę. 13. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie pkt VIII ppkt 3 SIWZ, b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 14 lit. b), d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE PRODUKTY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM Karta Katalogowa. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji. 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Poligrafia, Wydawnictwa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, serwis, naprawa, usługi kserograficzne, poligraficzne, inne
kody CPV 79810000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , serwis, naprawa , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10345167 2024-04-03
godz. 10:00
Małopolskie Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 2 (dwóch) monitorów dla Wydziału Chemii UJ 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy monitorów (2...
10369084 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Realizacja usług obsługi technicznej i serwisowej dla systemu samorządu pielęgniarek i położnych. Zawierającego: a. Centralny Rejestr Pielęgniarek i Położnych (CRPIP) b. Rejestr uk...
10344788 2024-04-03
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Wykonanie oraz dostawa materiałów wystawienniczych, w tym: ścianka reklamowa, stand. Źródło finansowania: 100% PT FEPZ. Planowany budżet na realizację zamówienia 11 788,62 netto, 14...
10380204 2024-04-04
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa przełączników sieciowych. Opis zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych przełączników sieciowych firmy CISCO zgodnych z ISE do siedziby Nadleśnictwa Lwówek Śląski: a) 3 szt. ...
10375104 2024-04-05
godz. 12:00
Śląskie DZ/2/27/2024 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania. - 1 dostawa
10371704 2024-04-08
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta i Gminy Wschowa.Przedmiot zamówienia:- komputer z oprogramowaniem – 5 szt.- komputer z oprogramowa...
10371242 2024-04-09
godz. 10:00
Małopolskie „Outsorcing druku” 1. Przedmiotem niniejszej zamówienia jest najem wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego oraz świadczeniem obsługi serw...
10341714 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Zakup przełączników SAN
10344618 2024-04-29
godz. 09:00
Dolnośląskie PN 24/24 - Dostawa, montaż i konfiguracja macierzy dyskowych wraz z deduplikatorem. Postępowanie nie jest podzielone na części.Uzasadnienie braku podziału na części: Macierze dyskowe...
10376094 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Cyfryzacja usług publicznych w Błoniu poprzez zakup sprzętu informatycznego Przedmiot zamówienia obejmuje:a). dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i licencjami oraz osprzę...