Przetarg 6700326 - Usługa najmu odzieży specjalistycznej – bezpyłowej i...

   
Analizuj Zamówienie 6700326 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-11
przedmiot ogłoszenia
Usługa najmu odzieży specjalistycznej – bezpyłowej i szafki na odzież oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzi
eży specjalistycznej dla pracowników pracujących w pomieszczeniach laboratoryjnych clean-room w strefach czystości D, C, B i A na potrzeby Katedry i Zakładu Nauk Podstawowych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny: UMW/IZ/PN–31/19

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi najmu odzieży specjalistycznej – bezpyłowej
i szafki na odzież oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzieży specjalistycznej dla pracowników pracujących w pomieszczeniach laboratoryjnych clean-room w strefach czystości D, C, B i A, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U. z 2015 poz. 1979 ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 maja 2013 w sprawie Dobrej Praktyki Laboratoryjnej i wykonywania badań zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (Dz.U.
z 2013 poz. 665) i na potrzeby Katedry i Zakładu Nauk Podstawowych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Płatne ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie umowy nr 016/RID/2018/19 z dnia 16.01.2019 r. w kwocie 11 998 121,30 zł.
2. Usługa obejmuje:
a) najem nowej odzieży specjalistycznej do pomieszczeń clean–room Zamawiającego, spełniającej wymogi dla określonych klas czystości D, C, B i A zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania,
b) pranie i serwis odzieży do pomieszczeń spełniających wymogi dla klas czystości D,C,B i A zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania.
c) najem szafki na brudną odzież wraz z obsługą
Kody CPV:
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98310000-9 – Usługi prania i czyszczenia na sucho
Kody uzupełniające:
PA01-7 - Wynajem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Szczegółowe zasady, warunki i sposób świadczenia usługi określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540081996-N-2019 z dnia: 2019-04-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-15, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540090267-N-2019 z dnia: 2019-05-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do
dnia 31.12.2022 r., w tym: 1) pobranie wymiarów wyznaczonych pracowników i dopasowanie wymiaru
odzieży oraz dostarczenie gotowej, nowej odzieży w ilościach określonych w tygodniowej tabeli
zapotrzebowania wraz z szafką na odzież zabrudzoną do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, nie
później niż do dnia 24.06.2019 r. 2) wynajem odzieży specjalistycznej – bezpyłowej i szafek na odzież
oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzieży specjalistycznej – bezpyłowej od dnia
01.07.2019 r. do dnia 31.12.2022 r. 1.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszania ilości i
częstotliwości wymian zamawianej odzieży w okresach wakacyjnych lub zawieszenia realizacji usługi na
okres nie dłuższy niż 1 miesiąc w przeciągu roku (okres wakacyjny) – pierwsze zawieszenie realizacji
usługi – miesiąc sierpień 2019 r. O kolejnych terminach zawieszenia świadczenia usługi Wykonawca
zostanie powiadomiony w formie elektronicznej z 1-miesięcznym wyprzedzeniem.
W ogłoszeniu powinno być:
1.1 Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r., w tym:
1) pobranie wymiarów wyznaczonych pracowników i dopasowanie wymiaru odzieży oraz dostarczenie gotowej, nowej odzieży w ilościach określonych w tygodniowej tabeli zapotrzebowania wraz z szafką na odzież zabrudzoną do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, nie później niż do dnia 26.08.2019 r.
2) wynajem odzieży specjalistycznej – bezpyłowej i szafek na odzież oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzieży specjalistycznej – bezpyłowej od dnia 02.09.2019 r. do dnia 31.12.2022 r.
1.2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszania ilości i częstotliwości wymian zamawianej odzieży w okresach wakacyjnych lub zawieszenia realizacji usługi na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc w przeciągu każdego roku (w okresie wakacyjnym, tj. w miesiącach od lipca do września) O terminach zawieszenia świadczenia usługi Wykonawca zostanie powiadomiony w formie elektronicznej z 1-miesięcznym wyprzedzeniem.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-26, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540090303-N-2019 z dnia: 2019-05-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-16, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540092619-N-2019 z dnia: 2019-05-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-22, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540099809-N-2019 z dnia: 2019-05-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-04, godzina: 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540108540-N-2019 z dnia: 2019-05-31
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1
W ogłoszeniu jest:
Usługa najmu odzieży specjalistycznej –
bezpyłowej i szafki na odzież oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzieży
specjalistycznej dla pracowników pracujących w pomieszczeniach laboratoryjnych clean-room w strefach
czystości D, C, B i A na potrzeby Katedry i Zakładu Nauk Podstawowych Uniwersytetu Medycznego we
Wrocławiu
W ogłoszeniu powinno być:
Usługa najmu odzieży specjalistycznej –
bezpyłowej i szafki na odzież oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzieży
specjalistycznej dla pracowników pracujących w pomieszczeniach laboratoryjnych clean-room w strefach
czystości D, C, B i A na potrzeby Katedry i Zakładu Podstaw Nauk Medycznych Uniwersytetu Medycznego we
Wrocławiu


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi najmu odzieży specjalistycznej – bezpyłowej i szafki na
odzież oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzieży specjalistycznej dla
pracowników pracujących w pomieszczeniach laboratoryjnych clean-room w strefach czystości D, C, B i
A, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej
Praktyki Wytwarzania (Dz.U. z 2015 poz. 1979 ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z
dnia 22 maja 2013 w sprawie Dobrej Praktyki Laboratoryjnej i wykonywania badań zgodnie z zasadami
Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (Dz.U. z 2013 poz. 665) i na potrzeby Katedry i Zakładu Nauk
Podstawowych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Płatne ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie umowy nr 016/RID/2018/19 z dnia 16.01.2019 r. w kwocie 11 998
121,30 zł. 2. Usługa obejmuje: a) najem nowej odzieży specjalistycznej do pomieszczeń clean–room
Zamawiającego, spełniającej wymogi dla określonych klas czystości D, C, B i A zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki
Wytwarzania, b) pranie i serwis odzieży do pomieszczeń spełniających wymogi dla klas czystości D,C,B i
A zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej
Praktyki Wytwarzania. c) najem szafki na brudną odzież wraz z obsługą Kody CPV: 50830000-2 - Usługi
w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych 98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98310000-9 – Usługi prania i czyszczenia na
sucho Kody uzupełniające: PA01-7 - Wynajem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Szczegółowe zasady, warunki i sposób świadczenia
usługi określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi najmu odzieży specjalistycznej – bezpyłowej i szafki na
odzież oraz świadczenie przez Wykonawcę usług prania i serwisu odzieży specjalistycznej dla
pracowników pracujących w pomieszczeniach laboratoryjnych clean-room w strefach czystości D, C, B i
A, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej
Praktyki Wytwarzania (Dz.U. z 2015 poz. 1979 ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z
dnia 22 maja 2013 w sprawie Dobrej Praktyki Laboratoryjnej i wykonywania badań zgodnie z zasadami
Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (Dz.U. z 2013 poz. 665) i na potrzeby Katedry i Zakładu Podstaw Nauk
Medycznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Płatne ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na podstawie umowy nr 016/RID/2018/19 z dnia 16.01.2019 r. w kwocie 11 998
121,30 zł. 2. Usługa obejmuje: a) najem nowej odzieży specjalistycznej do pomieszczeń clean–room
Zamawiającego, spełniającej wymogi dla określonych klas czystości D, C, B i A zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki
Wytwarzania, b) pranie i serwis odzieży do pomieszczeń spełniających wymogi dla klas czystości D,C,B i
A zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej
Praktyki Wytwarzania. c) najem szafki na brudną odzież wraz z obsługą Kody CPV: 50830000-2 - Usługi
w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych 98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98310000-9 – Usługi prania i czyszczenia na
sucho Kody uzupełniające: PA01-7 - Wynajem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Szczegółowe zasady, warunki i sposób świadczenia
usługi określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-07, godzina: 10:00



****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540113726-N-2019 z dnia: 2019-06-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-12, godzina: 10:00
branża Odzież, obuwie, tekstylia, Sprzątanie, Wyposażenie wnętrz
podbranża odzież, usługi pralnicze, meble i akcesoria
kody CPV 50830000, 98310000, 98311000, 98312000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież , usługi pralnicze , meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10478863 2024-04-26
godz. 07:00
Małopolskie Szafa aktowa PROFI O120/200 GŁ. 435, SZER. 1200, WYS. 199 KOLORYSTYKA KORPUS ORAZ DRZWI RAL 7035 SZARY
10447096 2024-04-26
godz. 11:00
Śląskie Dostawa łóżek z materacem, łóżeczek z materacami, szafki przyłóżkowe, szafy ubraniowe, wózki anestezjologiczne, szafy na leki, wózki opatrunkowe, szafy żaluzjowe na pościel dla ...
10465498 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie DOSTAWY ASORTYMENTU DO WYPOSAŻENIA BIUR OBSŁUGI KLIENTA „Dostawa asortymentu dla Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.”
10343329 2024-04-28
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa sprzętu kwaterunkowo - gospodarczego
10380464 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie Dostawa mebli do Biura Audytu Wewnętrznego Znak sprawy: IA1.282.18.2024.MK 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli. Meble przeznaczone są do inten...
10432882 2024-04-29
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa specjalistycznego wyposażenia technologii kuchni – zabudowa i urządzenia - wraz z ich montażem w realizowanym obiekcie przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 3, ul. Skrajna 1 ...
10468122 2024-04-29
godz. 10:00
Podkarpackie Dostawa wyposażenia RTV, AGD oraz mebli różnych. Dostawa wyposażenia RTV, AGD oraz mebli różnych ( z podziałem na 7 pakietów ) Szczegółowy opis oraz ilości zawiera Specyfikacja i...
10396150 2024-04-30
godz. 12:00
Wielkopolskie Dostawę krzeseł ewakuacyjnych 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 49 nowych krzeseł ewakuacyjnych w budynkach Urzędu Miasta Poznania (UMP) wraz z pokrowcami lub sza...
10464645 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2– etap II Część 1: 4. Częś...
10433234 2024-05-14
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z użyciem systemu RFID1. Wykonanie usługi polegać będzie na:1) udostępnieniu nowej bielizny sz...