Przetarg 7625562 - Usługa konserwacji sanitarnej i zabezpieczenia awarii...

   
Analizuj Zamówienie 7625562 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-08-04
przedmiot ogłoszenia
Usługa konserwacji sanitarnej i zabezpieczenia awarii (pogotowia awaryjnego) instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, in
stalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach i na terenach zewnętrznych oraz lokalach użytkowych należących do mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.57.2020

Przedmiotem zamówienia są: usługi konserwacji sanitarnej i zabezpieczenia awarii (pogotowia awaryjnego) instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach i na terenach zewnętrznych oraz lokalach użytkowych należących do mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.
Przedmiotem usługi jest zapewnienie pełnej sprawności i bezpieczeństwa instalacji sanitarnych przez wykonywanie czynności obsługi i konserwacji instalacji i urządzeń oraz 24-godzinnego pogotowia awaryjnego.

W zakres prac konserwacyjnych objętych zamówieniem wchodzą czynności przewidziane do okresowego wykonywania zawarte w instrukcjach obsługi i konserwacji instalacji i urządzeń, a także w odpowiednich przepisach dotyczących tych instalacji i urządzeń, jak również czynności konieczne do bezzwłocznego wykonania w wyniku stwierdzonych przez Wykonawcę lub zgłoszonych mu przez Zamawiającego awarii i uszkodzeń instalacji i urządzeń sanitarnych, w tym prace zabezpieczające.

Wykaz czynności dla Wykonawcy realizującego umowę na usługę konserwacji sanitarnej i zabezpieczenia awarii (pogotowia awaryjnego) instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach i na terenach zewnętrznych oraz lokalach użytkowych należących do mieszkaniowego zasobu Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy, w okresie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.09.2020 do dnia 31.08.2022 r.:

I. Instalacja centralnego ogrzewania – usługi polegające na konserwacji instalacji, urządzeń oraz zabezpieczaniu awarii:
1. Systematyczna kontrola stanu instalacji, zintensyfikowana w okresie grzewczym, i bieżące usuwanie nieszczelności instalacji.
2. Sprawdzanie prawidłowości wskazań i ewentualna wymiana uszkodzonych urządzeń pomiarowych (termometry, manometry, czujniki)
3. Napełnianie i uzupełnianie zładu w budynkach, w miarę potrzeb.
4. Usuwanie przyczyn niedogrzewania budynków i pomieszczeń, leżących po stronie sprawności instalacji c.o.
5. Sprawdzanie działania zaworów podpionowych z ewentualną ich regulacją i wymianą.
6. Odpowietrzanie układu i poszczególnych urządzeń.
7. Wykonywanie innych czynności typowych dla obsługi instalacji c.o., w tym:
a) wymiana zaworów grzejnikowych,
b) uzupełnianie ubytków izolacji termicznej instalacji,
II. Węzły cieplne i ciepłownie gazowe – usługi polegające na konserwacji instalacji, urządzeń i zabezpieczaniu awarii:
1. Konserwacje węzłów cieplnych (ul. Barwna 8, ul. Kłobucka 1 i 3, ul. Kłobucka 14, 16 i 16B):
a) systematyczna kontrola stanu węzłów cieplnych, w tym przyłączy sieci cieplnej,
b) czyszczenie filtrów i osadników, wymiana wkładów,
c) uzupełnianie soli w zmiękczaczu wody,
d) sprawdzanie stanu technicznego przeponowych naczyń wzbiorczych
e) sprawdzanie stanu technicznego ciśnieniowych naczyń przeponowych,
f) sprawdzanie stanu technicznego podgrzewaczy wody,
g) sprawdzanie działania pomp cyrkulacyjnych,
h) sprawdzanie i czyszczenie studzienek schładzających z pompą w węzłach cieplnych i ciepłowniach gazowych,
i) kontrola i regulacja automatyki pogodowej – przygotowanie do sezonu letniego, zgłaszanie nieprawidłowości do dostawcy ciepła (ul. Barwna 8, ul. Kłobucka 1 i 3, ul. Kłobucka 14, 16 i 16B),
j) kontrola sieci zewnętrznej c.o. pomiędzy budynkami przy ul. Kłobuckiej 16 a 18A oraz pomiędzy budynkami przy ul. Kłobuckiej 16B a 16A i 18C,
k) zgłaszanie Zamawiającemu na piśmie i powiadamianie dostawcy ciepła o nieprawidłowościach w działaniu i usterkach węzłów cieplnych przy ul. Barwnej 8, ul. Kłobuckiej 1 i 3, ul. Kłobuckiej 14, 16 i 16B),
l) zgłaszanie Zamawiającemu na piśmie wszelkich nieprawidłowości w działaniu węzłów i urządzeń wraz z informacjami o koniecznych naprawach i wymianach.
2. Konserwacja ciepłowni gazowych (ul. rtm. W. Pileckiego 109 i 111):
a) systematyczna kontrola stanu ciepłowni gazowych, w tym przyłącza gazowego,
b) czyszczenie filtrów i osadników, wymiana wkładów,
c) uzupełnianie soli w zmiękczaczu wody,
d) sprawdzanie stanu technicznego przeponowych naczyń wzbiorczych,
e) sprawdzanie stanu technicznego ciśnieniowych naczyń przeponowych,
f) sprawdzanie stanu technicznego podgrzewaczy wody,
g) okresowe czyszczenie palników i wnętrza komory spalania kotłów grzewczych, zgodnie z instrukcją obsługi kotłów,
h) kontrola stanu sondy lambda,
i) kontrola stanu urządzeń sterujących pracą kotłów i rozdziałem ciepła i wody ciepłej – wykonywanie czynności regulacyjnych i kalibracyjnych,
j) sprawdzanie działania pomp cyrkulacyjnych,
k) sprawdzanie i czyszczenie studzienek schładzających z pompą w ciepłowniach gazowych,
l) kontrola i regulacja automatyki pogodowej – przygotowanie do sezonu letniego,
m) zgłaszanie Zamawiającemu na piśmie wszelkich nieprawidłowości w działaniu ciepłowni gazowych i urządzeń wraz z informacjami o koniecznych naprawach i wymianach,
III. Instalacje wodno-kanalizacyjne - usługi polegające na konserwacji instalacji, urządzeń i zabezpieczaniu awarii:
1. Bieżące udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych do przykanalików.
2. Usuwanie nieszczelności instalacji wodociągowej, w tym:
a) uszczelnianie wszystkich zaworów wodnych oraz wymiana uszkodzonych,
b) uszczelnianie obejmami uszczelniającymi odcinków instalacji, wymagających wymiany.
3. Utrzymywanie kanalizacji sanitarnej w należytym stanie technicznym i użytkowym z wyłączeniem poziomów instalacji w mieszkaniach – ewentualne usługi będą płatne przez lokatora.
4. Zabezpieczanie instalacji i urządzeń przed mrozem.
5. Usuwanie miejscowych przecieków na pionach i poziomach kanalizacji, łącznie z wymianą poszczególnych elementów.
6. W szczególności konserwacji podlegają następujące urządzenia:
a) przyłącza wodociągowe do budynków, a w przypadku nieruchomości przy ul. Kostki Napierskiego 10A, B, C oraz przy ul. Kłobuckiej 16 także wraz z zewnętrznymi studzienkami (komorami) wodomierzowymi – w zakresie kontroli działania, szczelności i sprawności zaworów odcinających – zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu i przedsiębiorstwu wodociągowemu zauważonych usterek przyłącza, usuwanie przecieków i likwidacja zagrożeń,
b) zewnętrzna instalacja wodociągowa pomiędzy budynkami przy ul. Kłobuckiej 14, 16B, 18D i 16, 18, 18A oraz 16A, 18B, 18C,
c) instalacje wodociągowe w budynkach,
d) pompowe zestawy hydroforowe,
e) instalacje wodociągowe w budynkach i garażach podziemnych,
f) instalacje przeciwpożarowe w budynkach i podziemnych halach garażowych,
g) hydranty zewnętrzne pożarowe na terenie nieruchomości i zasilane z budynków,
h) przyłącza kanalizacji sanitarnej, w zakresie sprawności i czystości. Sygnalizowanie na piśmie Zamawiającemu i przedsiębiorstwu wodociągowemu nieprawidłowości i usterek,
i) zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej pomiędzy budynkami wraz ze studniami rewizyjnymi,
j) instalacje kanalizacji sanitarnej w budynkach i garażach podziemnych, w tym czyszczenie kanalizacji liniowej w garażach wraz z kontrolą szczelności, przynajmniej raz w miesiącu,
k) separatory substancji ropopochodnych w garażach podziemnych przy ul. Kłobuckiej 14, 16, 16B, 18A, 18B i 18C.
IV. Instalacja kanalizacji deszczowej - usługi polegające na konserwacji i usuwaniu awarii:
1. Utrzymanie kanalizacji deszczowej w należytym stanie technicznym i użytkowym przez jej kontrolę, czyszczenie i zabezpieczanie uszkodzeń.
2. W szczególności konserwacji podlegają następujące urządzenia:
a) przyłącza kanalizacji deszczowej,
b) zewnętrzne instalacje kanalizacji deszczowej na terenie nieruchomości i pomiędzy budynkami (ciśnieniowa i grawitacyjna) wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami deszczowymi,
c) instalacje kanalizacji deszczowej w budynkach i garażach podziemnych,
d) separatory substancji ropopochodnych usytuowane w garażach podziemnych przy ul. Kłobuckiej 14, 16, 16B, 18A, 18B i 18C, wraz z ich czyszczeniem i usuwaniem osadów z wykorzystaniem substancji biologicznie czynnych,
e) pompy i urządzenia odwadniające w studzienkach odwadniających przy wejściach przyłączy wodociągowych do budynków,
f) podziemny żelbetowy zbiornik retencyjny dla wód opadowych z regulatorem wypływu,
g) podziemna żelbetowa pompownia wód deszczowych z pompami zatapialnymi sterowanymi pływakami,
h) separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem, z bypassem.
V. Instalacja gazowa - usługi polegające na stałej kontroli, konserwacji i zabezpieczaniu awarii – dotyczy budynków przy ul. Kostki Napierskiego 10 C, ul. Kłobuckiej 1 i 3 oraz ul. rtm. W. Pileckiego 109 i 111:
1. Utrzymanie instalacji gazowej w należytym stanie technicznym, użytkowym i zapewniającym bezpieczeństwo użytkowania instalacji.
2. Systematyczna kontrola szczelności instalacji gazowej, bezzwłoczne usuwanie nieszczelności i wymiana zaworów, do przyłączy odbiorników gazu w lokalach włącznie – przyłącza urządzeń elastyczne i sztywne mogą być wymieniane na koszt najemcy, przy tym w razie wycieku gazu powodującego zagrożenie bezpieczeństwa należy dokonać wymiany bezzwłocznie.
3. Systematyczna kontrola stanu stacji poboru paliwa gazowego oraz instalacji w ciepłowniach gazowych zlokalizowanych przy budynkach przy ul. rtm. W. Pileckiego 109 i 111 – usuwanie nieszczelności i/lub zgłaszanie usterek, w tym urządzeń pomiarowych do dostawcy paliwa gazowego i/lub pogotowia gazowego.
4. Zgłaszanie Zamawiającemu na piśmie konieczności wymiany lub naprawy gazomierzy i przeliczników, bądź zasilających je baterii w stacjach poboru paliwa gazowego przy ul. rtm. W. Pileckiego 109 i 111.
5. Bezzwłoczne zabezpieczanie awarii instalacji gazowych, a w przypadku niemożności ich natychmiastowego ich wykonania odcinanie dopływu gazu.
6. Zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu i dostawcy paliwa gazowego wszelkich zauważonych usterek i uszkodzeń instalacji wraz z propozycją zakresu ich naprawy.
7. Powiadamianie pogotowia gazowego o przypadkach wycieku gazu wraz z informacją dla Zamawiającego.
VI. Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - usługi polegające na konserwacji i zabezpieczaniu awarii – dotyczy budynków przy ul. Kłobuckiej 14, 16, 16A, 16B, 18, 18A, 18B, 18C i 18D:
1. Utrzymanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacyjnej w należytym stanie technicznym i użytkowym, w tym czyszczenie i uszczelnianie kanałów wentylacyjnych.
2. Instalacje wentylacji mechanicznej wyciągowej obsługującej hale garażowe we wszystkich budynkach wraz z wentylatorami osiowymi zamontowanymi na dachach budynków.
3. Instalacja wentylacji mechanicznej nawiewowo-wyciągowej wraz z 3 centralami znajdującymi się na dachu budynku przy ul. Kłobuckiej 14
4. Instalacja klimatyzacyjna w budynku ul. Kłobucka 14 wraz z zespołem klimatyzatorów na dachu budynku obsługująca lokal U.1 na parterze budynku (zamontowana i obsługiwana przez SPZOZ Warszawa-Ursynów).

VII. Ponadto:
1. Wykonawca będzie uczestniczył w okresowych kontrolach obiektów budowlanych oraz niezwłocznie wykonywał wynikające z nich zalecenia w zakresie mechanicznych instalacji budynkowych.
2. Wykonawca pozostawi instalacje, urządzenia, systemy oraz miejsce wykonywanej pracy po każdorazowym przeglądzie, konserwacji w stanie całkowitej sprawności technicznej oraz pełnego bezpieczeństwa dla użytkowników, a także w czystości i porządku.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia powstałych awarii jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki, w celu usunięcia powstałego zagrożenia dla mieszkańców/użytkowników oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego, a tym samym do wyeliminowania nieplanowanych kosztów dla Zamawiającego w czasie reakcji określonym w § 6 ust. 3. Jedocześnie Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o powstaniu awarii lub o otrzymaniu zgłoszenia od najemców/użytkowników lokali o powstałej awarii, za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie lub wiadomości „sms”.
4. Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia rejestru zgłoszeń i awarii/prac konserwacyjnych który będzie dostępny na każde żądanie Zamawiającego, zgodnie z § 4 ust. 7 umowy.
5. Zlecenie zakupu materiałów, o których mowa w § 4 ust. 2 musi być poprzedzone zawiadomieniem Zamawiającego o konieczności wymiany danego materiału/elementu na nowy w związku z niemożliwym do naprawienia uszkodzeniem dotychczasowego. W zawiadomieniu należy określić typ i rodzaj materiału, który podlega wymianie na nowy oraz miejsce, gdzie musi nastąpić wymiana materiału/elementu.
6. Wykonawca w ostatnim dniu każdego miesiąca będzie dokonywał odczytów:
1) liczników wody na przyłączach miejskiej sieci wodociągowej w budynkach przy ul. Barwnej 8, ul. Kłobuckiej 1 i 3, ul. Kłobuckiej 14, 16, 16A, 16B, 18, 18A, 18B, 18C, 18D, ul. Rtm. W. Pileckiego 109 i 111,
2) liczników ciepła (ciepłomierzy) na przyłączach miejskiej sieci ciepłowniczej w węzłach cieplnych przy ul. Barwnej 8, ul. Kłobuckiej 1 i 3 ul. Kłobuckiej 14, 16 i 16B,
3) wskazań gazomierzy rotorowych i przeliczników w punktach poboru gazu zlokalizowanych na zewnątrz budynków przy ul. Rtm. W . Pileckiego 109 i 111,
oraz przekazywał te stany wraz z numerami odpowiadających im urządzeń pomiarowych do Wydziału Zasobów Lokalowych w formie tabelarycznej (excel).

Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej:

1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.).
2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności wynikające z przedmiotu umowy stanowiącej realizację zamówienia na usługę konserwacji sanitarnej i zabezpieczenia awarii (pogotowia awaryjnego) instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach i na terenach zewnętrznych oraz lokalach użytkowych, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. usługi konserwacji sanitarnej i zabezpieczenia awarii (pogotowia awaryjnego) instalacji sanitarnych tj. instalacji wody zimnej, instalacji wody ciepłej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym węzłów cieplnych i ciepłowni gazowych, instalacji kanalizacyjnej, instalacji gazowej oraz instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach i na terenach zewnętrznych oraz lokalach użytkowych.
4. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności[1] bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania,
2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
5. W razie niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 5 umowy.
6. Niezłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności.
7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ
c) zestawienie obiektów objętych przedmiotem zamówienia – załącznik nr 2 do wzoru umowy.
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja
podbranża obsługa techniczna nieruchomości
kody CPV 50000000, 50700000, 50720000, 50800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa techniczna nieruchomości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10283422 2024-03-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej Przedmiotem niniejszego postępowania je...
10240117 2024-03-31
godz. 00:00
Podkarpackie Nabór do prekwalifikacyjnej listy uprawnionych Wykonawców Obszary funkcjonowania: Usługi komunalne (w tym prąd, woda, sanitariaty/odbiór i usuwanie śmieci, oczyszczanie ścieków, ogrz...
10333292 2024-04-02
godz. 14:00
Mazowieckie RFI Utrzymanie Techniczne Oddziałów
10331376 2024-04-03
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie usług odczytów na terenie działania Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z.o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Gorzowie Wielkopolskim – w podziale na 3 części Usługi w zak...
10365383 2024-04-03
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 12/2024 ,,Wydzierżawienie, montaż, utrzymanie serwisowego oraz kompleksowa ochrona pustostanu przy ul. Krzysztofa Kolumba 86-89 w Szczecinie’’. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10297289 2024-04-04
godz. 09:00
Mazowieckie Całodobowe świadczenie usług w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i usuwania awarii infrastruktury ciepłowniczej wchodzącej w skład Miejskiej Sieci Ciepłowniczej (MSC) oraz inn...
10342296 2024-04-05
godz. 14:00
Wielkopolskie Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych. 1. Przedmiot zam...
10380305 2024-04-07
godz. 18:00
Mazowieckie Wykonywanie inwentaryzacji w punktach sprzedaży detalicznej
10374074 2024-04-08
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Świadczenie usług prac naprawczych obiektu kontenerowego (portiernia) Punktu Kontroli Dostępu na terenie Morskiej Stoczni Remontowej GRYFIA S.A. w Szczecinie
10365788 2024-04-10
godz. 10:00
Mazowieckie 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, przeglądów i obsługi technicznej dla budynku Dobra 55 etap I oraz II. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Opis prze...