Przetarg 7582745 - Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom...

   
Analizuj Zamówienie 7582745 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-10
przedmiot ogłoszenia
Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
Numer referencyjny: DA.271.
2.1.2020

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi kompleksowego sprzątania oraz dostawy środków czystości i środków higienicznych niezbędnych do wykonywania usługi wg zapotrzebowania Zamawiającego (z wyłączeniem środków do dezynfekcji powierzchni i rąk oraz środków do konserwacji i polerowania podłóg drewnianych).
Szczegółowe warunki realizacji i zakres zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ”, „specyfikacja”, w szczególności w załączniku 1 do wzoru umowy – „Opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę (lub jego podwykonawców lub dalszych podwykonawców) wszystkich zadeklarowanych w ofercie osób wykonujących stałe czynności sprzątania budynków Muzeum – w wymiarze odpowiadającym co najmniej wymiarowi czasu pracy tych osób na terenie Muzeum. Powyższe nie dotyczy działań wykonywanych rzadziej niż raz w miesiącu (np. mycie okien, elewacji, dachu) oraz osób zastępujących stały personel wykonawcy (przez okres nie dłuższy niż 2 tygodnie w okresie realizacji umowy). Zamawiający organizuje wizję lokalną budynków Muzeum. Udział w wizji nie jest obowiązkowy. Wizja odbędzie się 14.07.2020 r. (zbiórka przy wejściu do budynku Muzeum o godzinie 9:45). Podczas wizji Zamawiający oprowadzi po budynkach, w których będą świadczone usługi. Z uwagi na panujący reżim sanitarny z powodu COVID-19 w wizji mogą wziąć udział maksimum 2 osoby ze strony każdego Wykonawcy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540128368-N-2020 z dnia: 2020-07-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych: 1.1 zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 1.2 siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych Usług i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji, wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Powyższe dotyczy również przypadków zmniejszenia zakresu świadczenia Usług wynikającego z czasowego zawieszenia ich wykonywania w związku z wprowadzeniem stanu nadzwyczajnego, stanu epidemii lub przepisów prawa ograniczających działalności muzeów. W takim wypadku nie ma zastosowania ust. 1. 3. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania Usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest Usługa.4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2 z 3 dniowym wyprzedzeniem. Powyższe nie dotyczy przypadków, w których z uwagi na wystąpienie zdarzenia zewnętrznego, czy też datę ogłoszenia i wprowadzenia w życie przepisów prawa, zachowanie tego terminu okaże się niemożliwe.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych: 1.1 zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 1.2 siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych Usług i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji, wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego. Powyższe dotyczy również przypadków zmniejszenia zakresu świadczenia Usług wynikającego z czasowego zawieszenia ich wykonywania w związku z wprowadzeniem stanu nadzwyczajnego, stanu epidemii lub przepisów prawa ograniczających działalności muzeów. W takim wypadku nie ma zastosowania ust. 1. 3. Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania Usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest Usługa.4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2 z 3 dniowym wyprzedzeniem. Powyższe nie dotyczy przypadków, w których z uwagi na wystąpienie zdarzenia zewnętrznego, czy też datę ogłoszenia i wprowadzenia w życie przepisów prawa, zachowanie tego terminu okaże się niemożliwe. 5.Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 12 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
5.1. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 33711900, 33761000, 33763000, 90911200, 90911300, 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10381730 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5 Przedmiotem zamó...
10344732 2024-04-09
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Okręgowego we Włocławku, Sądu Rejonowego w Aleksandrowie Kujawskim, Sądu Rejonowego w Radziejowie oraz Sądu Rejonowego w Rypinie, przez ...
10399126 2024-04-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie UKW/DZP-282-ZO-21/2024 Usługa mycia okien na wysokości i w innych miejscach trudno dostępnych w budynkach Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa mycia okien...
10398944 2024-04-11
godz. 23:59
Lubelskie Opis Firma ECO ALFA. Zlecimy wykonanie mycia alpinistycznego firmie lub osobie z uprawnieniami, biuro urzędu w Warszawie. Kwota za mycie 600m2 - 4200zł brutto. W przypadku zainteresowania ...
10403450 2024-04-17
godz. 10:00
Lubelskie Część 1: Sprzątanie pomieszczeń Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia: w Lublinie przy ul. Szkolnej 16, Szkolnej 18, Nadstawnej 4 i Koryznowej 2d, Częś...
10441022 2024-04-23
godz. 10:00
Lubelskie Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału III a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości w pomieszczeniach Oddziału IIIb) Zamawiający...
10341691 2024-04-23
godz. 11:00
Wielkopolskie Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, archiwalnych, ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń sanitarnych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu zgodnie z zał...
10418149 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywna umowa na świadczenie usług utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji na terenie i w obiektach należących do PGE En...
10449911 2024-05-02
godz. 10:00
Wielkopolskie Kompleksowe usługi sprzątania obiektów biurowych ENEA S.A. w lokalizacjach w Poznaniu, Szamotułach i Warszawie
10406466 2024-05-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny oraz świadczenie prac pomocniczych personelu pomocniczego, niższego przy pacjencie w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olszty...