Zlecenie 7780815 - Usługa dostępu do sieci Internet i transmisji danych...

   
Zamówienie 7780815 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-10-27
przedmiot zlecenia
Usługa dostępu do sieci Internet i transmisji danych pomiędzy siedzibą Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubar
towie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów i filiach w Ostrowie Lubelskim i Kocku
2. Wykonawca uruchomi łącze dostępu do Internetu o przepustowości nie mniej niż 300/300Mbit/s w siedzibie Zamawiającego.
3. Wykonawca uruchomi dwa łącza transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Zamawiającego:
1) Łącze 1:
Lokalizacja a: Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów
Lokalizacja b: Centrum Medycyny Rodzinnej ul. Partyzantów 12, 21-110 Ostrów Lubelski
2) Łącze 2:
Lokalizacja a: Samodzielny Publiczny Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów
Lokalizacja b: Centrum Medycyny Rodzinnej ul. 1 Maja 3, 21-150 Kock
4. Minimalna, gwarantowana przepustowość łącz transmisji danych wynosi 100/1 OOMbit/s w obu kierunkach;
5. Medium łącza - skrętka miedziana lub światłowód. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia drogą radiową.
6. Dostarczone łącze powinno zapewniać komunikację pomiędzy urządzeniami Zamawiającego w technologii Ethernet oraz VLAN zgodnej ze standardem IEEE 802.lq.
Świadczenie usług dostępu do sieci Internet i transmisji danych obejmuje:
1. Utrzymanie łączy transmisji danych pomiędzy lokalizacjami o parametrach określonych w niniejszych warunkach technicznych;
2. Przeprowadzenie testów jakościowych gwarantowanej przepustowości dla łącz.
3. Zapewnienie bezpieczeństwa przesyłanych danych w sieci Wykonawcy w sposób uniemożliwiający dostęp do przesyłanych informacji przez osoby nieuprawnione oraz gwarancji integralności i wierności przesyłanych danych.
Wymagane parametry jakościowe SLA.
1. Dostępność łącz na poziomie nie mniejszym niż 99,70%.
2. Przepustowość łącz na poziomie nie mniejszym niż 99%, przy czym parametr jakościowy gwarantowanego pasma w ramach usługi transmisji danych wyrażony jest jako stosunek liczby godzin w danym miesiącu rozliczeniowym, w czasie których transmisja danych odbywa się z przepustowością gwarantowaną, do ogólnej liczby godzin w danym miesiącu rozliczeniowym;
3. Czas reakcji na zgłoszenie awarii nie dłuższy niż 1 godzina od momentu zgłoszenia awarii przez 7 dni w tygodniu, przy czym czas reakcji określa maksymalny czas podczas którego Wykonawca zobowiązuje się podjąć działania mające na celu przywrócenie możliwości nadawania i odbierania danych przez poszczególne punkty dostępu. Czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia awarii przez 7 dni w tygodniu, przy czym maksymalny czas usunięcia awarii określa czas, podczas którego Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii uniemożliwiającej nadawanie i odbieranie danych przez poszczególne punkty dostępu. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w wymaganym czasie Wykonawca powinien zastosować i eksploatować rozwiązanie zastępcze na własny koszt.
II
1. Świadczenie usług telefonii stacjonarnej będzie obejmowało:
- połączenia lokalne,
- połączenia strefowe/międzystrefowe,
- połączenia do sieci komórkowych,
- połączenia międzynarodowe
- połączenia na bezpłatne linie 0-800,
- połączenia na ulgowe linie 0-801,
- połączenia na skrócone numery alarmowe do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numeiy skrócone, np. 112, 999, 998, 997,
- połączenia na numery skrócone pięciocyfrowe,
- połączenia do biura numerów,
- prezentacja numeru,
- automatyczny wybór numeru prefiksu operatora,
- uruchomienie i utrzymanie 60 kanałów VoIP,
- uruchomienie i utrzymanie centrali abonenckiej PBX, dostosowanej do potrzeb Zamawiającego
2. Wymagane jest zachowanie dotychczasowej numeracji posiadanej przez Zamawiającego. Koszty
związane z zachowaniem dotychczasowych numerów ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych
numerów telefonicznych przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego, zgodnie z art.71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2018 r., poz. 1954 z późn. zm.).
4. Wykonawca w imieniu Zamawiającego, dokona rozwiązania umowy na świadczenie usług telefonii
stacjonarnej z obecnym operatorem (wraz ze wszystkimi czynnościami z tym związanymi) bez obciążenia Zamawiającego jakimikolwiek kosztami z tego tytułu. Zamawiający udzieli w tym celu stosownego pełnomocnictwa. Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami wynikającymi ze zmiany dotychczasowego Operatora.
5. Zamawiający informuje, że obecnie operatorami świadczącymi usługi telekomunikacyjne są firmy
Netia SA i Orange SA, INTERDUO Bujek Kłopotek Sowa sp.j.
6. Taryfikacja wszystkich połączeń telefonicznych odbywać się będzie w systemie naliczania sekundowego, bez opłaty za rozpoczęcie połączenia oraz bez opłaty za niezrealizowane połączenie.
7. Zamawiający wymaga jednakowych cen połączeń bez względu na porę dnia i dzień tygodnia oraz
jednolitych stawek do wszystkich sieci komórkowych.
8. Szczegółowy wykaz tzw. billing indywidualnych rozmów z każdego numeru Wykonawca sporządzi nieodpłatnie i dołączy do faktury/faktur lub zapewni dostęp elektroniczny.
9. Szczegółowy zakres i warunki wykonania powyższych usług telekomunikacyjnych realizowanych
na podstawie umowy określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych wydany na
podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2018 r., poz. 1954 z późn. zm.).
Regulamin będzie wiązał strony umowy w zakresie, w jakim nie będzie sprzeczny z zawartą umową oraz Opisem przedmiotu zamówienia. Regulamin będzie stanowił załącznik do umowy.
10. Do kalkulacji kosztów należy przyjąć następujący średni ruch połączeń w okresie miesiąca:
a) połączenia lokalne - około 05.24:45 minut/m-c.
b ) Dołączenia strefowe/miedzy strefowe - około 2:16.16 minut/m-c.
c) połączenia komórkowe-około 15.48:51 minut/m-c.
dł połączenia stacjonarne - około 14.52:33 minut/m-c.
e) połączenia pozostałe-około 01.15 minut/m-c,
11. Dla wszystkich numerów należy przewidzieć, bez dodatkowej zapłaty, blokadę połączeń o podwyższonej opłacie (typu np. Numery Premium Ratę) przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego.
12. Wszystkie inne połączenia oraz usługi dodatkowe związane z realizacją niniejszego zamówienia świadczone będą po cenie nie wyższej niż określono w dostępnym publicznie, aktualnym cenniku operatorskim Wykonawcy dla klientów biznesowych, który będzie stanowił załącznik do umowy.
13. Okres rozliczeniowy - opłaty abonamentowe i inne opłaty będą dokonywane w miesięcznych okresach rozliczeniowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług w technologii satelitarnej, z rodziny GSM (GSM, GPRS, EDGE, UMTS, 3G, LTE, HSPA, HSDPA itp.) oraz radiowej.
15. Charakterystyka centralki/urządzeń telefonicznych (fabrycznie nowej/nowych) przewidzianej w siedzibie i filiach Zamawiającego opisana w części nr III niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia.
16. Zamawiający wymaga, aby powyższa usługa uruchomiona została na okres 48 miesięcy.
III
1. Charakterystyka centralki telefonicznej (fabrycznie nowej) wydzierżawionej wraz z serwisem, przewidzianej w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów - wymagania minimalne:
• Obsługa minimum 220 linii analogowych wewnętrznych (wszystkie numery wewnętrzne będą funkcjonować jako numery zewnętrzne,
• zachowanie obecnie wykorzystywanej numeracji,
• 4 linie systemowe,
• 60 kanałów VoIP
• Możliwość nagrywania zapowiedzi,
• Możliwość ustawienia melodii/muzyki dla połączeń oczekujących
• Funkcja infolinii - minimum 5 poziomów
• Skalowalna, modułowa budowa,
• Zdalne zarządzanie za pomocą PC przez przeglądarkę internetową. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp do podstawowych funkcji konfiguracyjnych centralki (w tym ustawianie przekierowań, ustawianie opisów/etykiet do numerów wewnętrznych, dostęp do rejestru połączeń) - utworzy konta dostępowe i przeszkoli użytkowników wskazanych przez Zamawiającego (maksymalnie 2 osoby)
• Możliwość konfiguracji aparatów systemowych z poziomu aplikacji do zarządzania centralą,
• Taryfikacja z wykorzystaniem mechanizmów wewnętrznych centrali,
• Sygnalizacja CLIP zarówno wewnętrzna, jak i przekazywanie sygnalizacji miejskiej.
• Wykonawca zapewni system montażowy i wszelkie wymagane materiały instalacyjne
• Wykonawca zamontuje centralę w fabrycznie nowej szafie stojącej 32U 600x600
• Ethernet 10/100 Mbps,
• Zasilanie z sieci prądu zmiennego 230V, 50Hz
• Zasilanie awaryjne podtrzymujące pracę centralki 1500VA
• Zabezpieczenia kart przed przepięciami pochodzącymi z sieci telekomunikacyjnej
• Centralka ma umożliwiać rozbudowę o kolejne linie miejskie (VoIP)
2. Charakterystyka centralki telefonicznej (fabrycznie nowej) wydzierżawionej wraz z serwisem, przewidzianej w Centrum Medycyny Rodzinnej w Ostrowie Lubelskim i Kocku - wymagania minimalne:
• CMR-y zostaną połączone z siedzibą główną w jedną sieć telefoniczną za pomocą dedykowanych central / serwerów. Całość zintegrowana w sieci VLAN/LAN lub z wykorzystaniem switchów. CMR-y zachowają swoje obecne numery zewnętrzne.
Specyfikacja urządzenia w Centrum Medycyny Rodzinnej w Ostrowie Lubelskim przy ul. Partyzantów 12
• Obsługa 4 kanałów VoIP i minimum 6 analogowych linii wewnętrznych
• Porty analogowe telefonów wewnętrznych z wybieraniem impulsowym i DTMF,
• Pełna funkcjonalność dla aparatów z DTMF,
• Sygnalizacja CLIP zarówno wewnętrzna, jak i przekazywanie sygnalizacji miejskiej.
• Zdalne zarządzanie przez LAN
Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp do podstawowych funkcji konfiguracyjnych urządzenia w tym ustawianie przekierowań, ustawianie opisów/etykiet do numerów wewnętrznych, dostęp do rejestru połączeń - utworzy konta dostępowe i przeszkoli użytkowników wskazanych przez Zamawiającego.
Specyfikacja urządzenia w Centrum Medycyny Rodzinnej w Kocku ul. 1 Maja 3
• Obsługa 4 kanałów VoIP, 2 portów CTS i minimum 12 analogowych linii wewnętrznych,
• Porty analogowe telefonów wewnętrznych z wybieraniem impulsowym i DTMF,
• Pełna funkcjonalność dla aparatów z DTMF,
• Sygnalizacja CLIP zarówno wewnętrzna, jak i przekazywanie sygnalizacji miejskiej.
• Zdalne zarządzanie przez LAN
Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp do podstawowych funkcji konfiguracyjnych urządzenia w tym ustawianie przekierowań, ustawianie opisów/etykiet do numerów wewnętrznych, dostęp do rejestru połączeń - utworzy konta dostępowe i przeszkoli użytkowników wskazanych przez Zamawiającego.
Charakterystyka aparatu systemowego (fabiycznie nowego) wydzierżawionego wraz z serwisem - liczba sztuk 3
KRYTERIA OBOWIĄZKOWE
- tryb głośnomówiący
- czytelny wyświetlacz
- prezentacja numeru dzwoniącego
- różne rodzaje dzwonków
- REDIAL powtórzenie ostatnio wybieranego numeru
- menu w języku polskim
- klawisze programowalne
- sygnalizacja stanu numerów wewnętrznych i linii miejskich
- dołączona 1 konsola do 38 klawiszy
- dostęp do książki telefonicznej
- optyczna sygnalizacja dzwonienia i nieodebranych połączeń
- podręczna historia połączeń wykonywanych, odebranych i nieodebranych
- konfiguracja jako interkom (np. do sekretarki)
- blokowanie połączeń anonimowych i złośliwych (MCID)
- predefiniowane przyciski bezpośredniego dostępu do funkcji (programowalne), minimum:
■ Przekierowanie
■ Parkowanie
■ Połączenie trójstronne
- automatyczny upgrade software telefonu
- energooszczędne funkcje ekranu
- możliwość zdalnego programowania ustawień programem konfiguracyjnym centrali lub z poziomu WWW
1. Powyższe centralki telefoniczne, aparaty systemowe i konsola (fabrycznie nowe) powinny być dostarczone, zamontowane i uruchomiona/skonfigurowane (wykonane wszystkie niezbędne połączenia pomiędzy centralką a szafami dystrybucyjnymi Zamawiającego) w siedzibie Zamawiającego najpóźniej 01.12.2020 r.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone, zamontowane i uruchomione/skonfigurowane urządzenia tj. centralki telefoniczne, aparaty systemowe i konsola były fabrycznie nowe - wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich dostarczeniem oraz żeby były nieużywane.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił minimum 2 pracowników Zamawiającego z podstawowej obsługi centralki oraz aparatów systemowych i konsoli w terminie ustalonym przez obie strony.
4. Wszystkie opłaty związane z dostarczeniem, zamontowaniem, uruchomieniem/skonfigurowaniem centralki telefonicznej, aparatów systemowych i konsoli oraz uruchomieniem usług telekomunikacyjnych wraz ze szkoleniem opisanych w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
5. W przypadku awarii systemu (centralki lub usług telekomunikacyjnych) Wykonawca gwarantuje
czas reakcji nie dłuższy niż 1 godzina od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego oraz zapewni 3 godzinny czas usunięcia awarii i przywrócenia świadczonych usług. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie podjęcie czynności związanych z usunięciem awarii przez Wykonawcę. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii sprzętu umożliwiającego realizację powyższej usługi telekomunikacyjnej Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach niż uszkodzone urządzenie.
6. Wszystkie opłaty związane z naprawami oraz serwisem centralki telefonicznej, aparatu systemowego oraz konsoli/konsol przez okres trwania umowy ponosi Wykonawca.
7. Okres rozliczeniowy - opłata za dzierżawę centralki telefonicznej wraz z serwisem dokonywana
będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych.
branża Telekomunikacja, Telefony
podbranża telekomunikacja usługi
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: telekomunikacja usługi

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10344740 2024-03-28
godz. 00:00
Mazowieckie Świadczenie usług w zakresie telefonii komórkowej i bezprzewodowej transmisji danych na okres minimum 6 miesięcy dla Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
10334485 2024-04-03
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi Infolinii wraz z usługą telekomunikacyjną w zakresie Programu Profilaktycznego 40 PLUS. 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia komplek...
10381137 2024-04-10
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych pomiędzy siedzibą Śląskiego OW NFZ w Katowicach, Centrum Zapasowym a delegaturami, zgodnie z zasadami określonymi w S...
10396494 2024-04-11
godz. 09:00
Podlaskie EOP.332.17.24 Usługa telekomunikacyjna- łącza internetowe Część 1: Przedmiotem postępowania w Części 1 jest świadczenie dostępu do sieci Internet. Łącze internetowe w lokalizac...
10432086 2024-04-19
godz. 09:00
Małopolskie Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz dostępu do Internetu mobilnego wraz z dostawą urządzeń i akcesoriów dla Polskiego Wydawnictwa Muzycznego.
10448192 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie 51/ZP/2024 Zakup usługi stałego i nielimitowanego dostępu do Internetu dla funkcjonowania systemu łączności niejawnej AGAT PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup usługi stałego i nielimit...
10464112 2024-04-30
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Świadczenie kompleksowej usługi Infolinii wraz z zapewnieniem usługi telekomunikacyjnej oraz dostawą telefonów komórkowych z kartami SIM w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkol...
10482686 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usług telefonii internetowej VoIP na rzecz SPZZOZ w Żurominie
10474231 2024-04-30
godz. 11:30
Małopolskie Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Politechniki Krakowskiej w sieci telefonii ko...
10482703 2024-05-07
godz. 09:00
Wielkopolskie Wykonanie usługi streamingowej podczas IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny I.DZP.23110.Tp1-24.2024