Przetarg 6822292 - Usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i...

   
Analizuj Zamówienie 6822292 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-06-10
przedmiot ogłoszenia
Usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i rozbudowy systemu informatycznego dynamicznej informacji pasażerskiej zwanego da
lej CeSIP
Numer referencyjny: BKM-I.271.9.2019

Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i rozbudowy systemu informatycznego dynamicznej informacji pasażerskiej zwanego dalej „CeSIP”, którego producentem jest firma Pixel sp. z o.o., ul. Bogdana Raczkowskiego 5, 85-862 Bydgoszcz. Zamawiający posiada bezterminową i nielimitowaną stanowiskowo licencję na korzystanie z systemu dynamicznej informacji pasażerskiej zainstalowanego na serwerach Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym projekt umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540121747-N-2019 z dnia: 2019-06-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-06-18, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-07-04, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540134140-N-2019 z dnia: 2019-07-02
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-07-04, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-07-12, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540141387-N-2019 z dnia: 2019-07-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-07-12, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-07-26, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540152947-N-2019 z dnia: 2019-07-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-07-26, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-08-08, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540163545-N-2019 z dnia: 2019-08-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-08-08, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-09-06, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540184583-N-2019 z dnia: 2019-09-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-09-06, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-10-30, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540227546-N-2019 z dnia: 2019-10-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-10-30, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2019-11-26, godzina: 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540252568-N-2019 z dnia: 2019-11-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2019-11-26, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-01-09, godzina: 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540002819-N-2020 z dnia: 2020-01-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-01-09, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-14, godzina:08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540024991-N-2020 z dnia: 2020-02-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-14
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-02-24


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540031112-N-2020 z dnia: 2020-02-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-02-24, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-03-26, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540051572-N-2020 z dnia: 2020-03-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-03-26, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-05-26, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540086300-N-2020 z dnia: 2020-05-21
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-05-26, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-05, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540097399-N-2020 z dnia: 2020-06-05
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-05, godzina 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-16, godzina 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540101104-N-2020 z dnia: 2020-06-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-16, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-06-26, godzina: 08:45

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540111254-N-2020 z dnia: 2020-06-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-06-26, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-07-16, godzina:08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540126347-N-2020 z dnia: 2020-07-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-07-16, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-09-24, godzina: 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540182294-N-2020 z dnia: 2020-09-23
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-09-24, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-22, godzina: 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540204706-N-2020 z dnia: 2020-10-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-10-22, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-11-05, godzina: 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540215962-N-2020 z dnia: 2020-11-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-11-05, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-11-26, godzina: 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540237011-N-2020 z dnia: 2020-11-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-11-26, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-12-04, godzina: 08:45


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540539048-N-2020 z dnia: 2020-12-10
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-12-11, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-12-30, godzina: 08:45




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540555198-N-2020 z dnia: 2020-12-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-12-30, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2021-01-15, godzina: 08:45




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540401349-N-2021 z dnia: 2021-01-13
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2021-01-15, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2021-02-05, godzina: 08:45




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540412509-N-2021 z dnia: 2021-02-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2021-02-05, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2021-03-02, godzina: 08:45




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540419649-N-2021 z dnia: 2021-02-26
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Data: 2021-03-02, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2021-03-10, godzina: 08:45




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540421827-N-2021 z dnia: 2021-03-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i
rozbudowy systemu informatycznego dynamicznej informacji pasażerskiej zwanego dalej „CeSIP”, którego producentem jest firma Pixel sp. z o.o., ul. Bogdana Raczkowskiego 5, 85-862 Bydgoszcz. Zamawiający posiada bezterminową i nielimitowaną stanowiskowo licencję na korzystanie z systemu
dynamicznej informacji pasażerskiej zainstalowanego na serwerach Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym projekt
umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i rozbudowy systemu informatycznego dynamicznej informacji pasażerskiej zwanego dalej CeSIP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym projekt umowy oraz Załączniku nr 6 stanowiącym opis przedmiotu zamówienia.
2. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zakupu kodów źródłowych oferowanego oprogramowania.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę ceny za przekazanie kodów źródłowych i praw autorskich do kodów źródłowych.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 8
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 36
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 48


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
W ogłoszeniu powinno być:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — to w tym okresie — należycie wykonał lub wykonuje w sposób ciągły, przez okres co najmniej 12 miesięcy, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie, instalacji i wdrożeniu od podstaw autorskiego, kompletnego centralnego oprogramowania zarządzającego systemem dynamicznej informacji pasażerskiej i zarządzania flotą, charakteryzującego się co najmniej następującymi funkcjonalnościami:
1) Wykonawca w dostarczonym, wdrożonym i działającym autorskim systemie, opracował i zastosował autorskie algorytmy obliczeniowe rozwiązujące zadanie prognozowania rzeczywistych czasów odjazdów pojazdów z przystanków występujących na trasie, ustalonych na podstawie odczytu bieżących pozycji GPS z pojazdów, gromadzeniu, przechowywaniu i przetwarzaniu tych danych, w odniesieniu do aktualnych pozycji i czasu rejestracji pozycji i do teoretycznych rozkładów jazdy przypisanych w danym momencie do konkretnego, monitorowanego autobusu (pojazdu) przypisanego do realizacji konkretnego rozkładu jazdy, z uwzględnieniem w analizie rzeczywistych warunków natężenia ruchu wpływających na zróżnicowanie czasu przejazdu odcinków międzyprzystankowych. Dostarczone oprogramowanie ma być źródłem szacowania prognozy czasu odjazdów dla pozostałych elementów systemu.
2)Dostarczone oprogramowanie umożliwia służbom dyspozytorskim co najmniej dwóch operatorów przewozu, bieżące zarządzanie i przypisywanie pojazdów o danym numerze inwentarzowym do realizacji w wyznaczonym czasie rozkładów jazdy na konkretnej linii oraz brygadzie, bez ograniczenia liczby przypisań pojazdów i brygad w danym dniu, zarówno danego pojazdu do różnych brygad, jak i chronologicznie różnych pojazdów do tej samej brygady (brygada-to zestaw kursów do realizacji na konkretnej linii w określonym przedziale czasu).
3) Dostarczony i wdrożony przez Wykonawcę autorski system obsługuje import teoretycznych danych rozkładowych ze specjalistycznego oprogramowania dedykowanego do projektowania rozkładów jazdy, wykorzystywanego przez zamawiającego korzystającego z systemu, wskazanego przez Wykonawcę na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.
4) Dostarczony i wdrożony przez Wykonawcę autorski system może obsługiwać co najmniej sześć typów rozkładów jazdy –np. rozkład jazdy obowiązujący na dni od poniedziałku do piątku, odrębny rozkład na soboty, odrębny rozkład na niedziele i dni świąteczne jako pierwszy zestaw trzech rozkładów jazdy, a następnie automatycznie przełączający się w ustalonym dniu na kolejny zestaw trzech rozkładów jazdy obowiązujących od ustalonego dnia.
5) Dostarczony i wdrożony przez Wykonawcę autorski system zarządzania dynamiczną informacją pasażerską przetwarza w czasie rzeczywistym dane dotyczące równocześnie i równolegle działających, co najmniej 175 pojazdów transportu publicznego – jest to minimalny warunek wydajnościowy.
6) Dostarczony i wdrożony przez Wykonawcę autorski system zarządzania dynamiczną informacją pasażerską:
- udostępnia dane o prognozowanym rzeczywistym czasie przyjazdu dla co najmniej 800 przystanków na terenie obsługiwanym przez flotę pojazdów jednego zamawiającego,
- obsługuje internetowy serwis informacyjny publikujący pakiet informacji dla każdego z co najmniej 800 przystanków, zawierający co najmniej numer inwentarzowy i nazwę przystanku, numer linii, nazwę kierunku jazdy na linii, numer inwentarzowy pojazdu, prognozę minutową rzeczywistego czasu przyjazdu pojazdu na dany przystanek oraz dane charakteryzujące pojazd takie jak pojazd niskopodłogowy, pojazd jednoczłonowy lub przegubowy, pojazd klimatyzowany.
7) Dostarczony i wdrożony przez Wykonawcę autorski system zarządzania dynamiczną informacją pasażerską umożliwia zarządzanie i przesyła w czasie rzeczywistym informacje do sterowników wyświetlających dane o prognozowanym rzeczywistym czasie przyjazdu do co najmniej 10 tablic elektronicznej informacji przystankowej zlokalizowanych na terenie obsługiwanym przez zamawiającego.
Wszystkie parametry systemu wymienione w Rozdziale V SIWZ Warunki udziału w postępowaniu, ustępie 3 określającym zdolności techniczne lub zawodowe wykonawcy, wymaga się aby były zrealizowane w ramach jednego zamówienia, dla jednego zamawiającego. Spełnienie zdolności technicznej lub zawodowej poprzez łączenie kilku zamówień nie jest dopuszczalne.
Warunek nie zostanie przez Zamawiającego uznany za spełniony, jeżeli w ramach wykazanego zamówienia, wykonawca nie dostarczył autorskiego oprogramowania, a wykonał jedynie prace polegające na integracji, dodaniu lub przyłączeniu do już działającego - wcześniej zainstalowanego przez innego wykonawcę - zastanego systemu, dodatkowych urządzeń peryferyjnych jak np. dodatkowe elektroniczne tablice lub wyposażenie dodatkowych pojazdów podłączonych do wcześniej działającego systemu prognozującego czas przyjazdu autobusów na przystanki, którego autorem nie był Wykonawca.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp: Tak, Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp: Tak, Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
W ogłoszeniu powinno być:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6: 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu
potwierdzenia, że nie podlegają oni wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1)oświadczenie wstępne wykonawcy (na lub zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) – składają
wszyscy wykonawcy - do oferty; 2)dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa
każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej); 2.Wykonawca (w
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z
wykonawców) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia
ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi
wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.W
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlegają oni wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie wstępne wykonawcy (na lub zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) – składają wszyscy wykonawcy - do oferty;
2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej),
3) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ, składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V SIWZ – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej).
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:
1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ,
2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ,
3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 10 do SIWZ), które określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć, wraz z oświadczeniem, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Informacja na temat wadium
1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 600 PLN. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „Usługa asysty technicznej, bieżącej konserwacji i rozbudowy systemu informatycznego dynamicznej informacji pasażerskiej zwanego dalej CeSIP”. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6.Zamawiający
odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda
ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy
stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 600 PLN.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „System informatyczny CeSip”.
4. Wadium wnoszone w pozostałych formach – oryginał wadium załączyć do oferty (luzem). Wadium wnoszone w postaci dokumentu cyfrowego opatrzonego elektronicznym podpisem kwalifikowalnym należy przesłać w terminie składania ofert na adres bkm@um.bialystok.pl.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie
się na koncie Zamawiającego.
6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących
po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria i znaczenie:
cena oferty - 60,00%,
czas usunięcia błędów krytycznych - 40,00%
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria i znaczenie:
1)Cena ofertowa za 48-miesięczny okres realizacji zamówienia: KA - 10%,
2)Czas na wykonanie i wdrożenie systemu (od podpisania umowy do podpisania protokołu odbioru końcowego): KB - 80%,
3)Czas usunięcia błędów krytycznych: KC - 10%



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
Zmiana umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia należnego
Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu, 2) wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)
zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki
składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez
wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy na okres dłuższy niż 12
miesięcy, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych
zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie
negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń
negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 3. W
razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia"
należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z
podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do
wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia
minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej obowiązującej po zmianie przepisów lub jej
odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 4. W razie
zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 3, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy
rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o
pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą
fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia
dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej
umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie
zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 5. Zmiana
numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 6. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie ma prawa przelać wierzytelności wynikającej z niniejszej
umowy na osoby trzecie.
W ogłoszeniu powinno być:
Zmiana umowy:
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej
pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
1)stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu,
2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dni od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony
o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji.
3.W razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych
w wymiarze niższym niż pełen etat.
4.W razie zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 3, przez pojęcie "odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania,
w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
5.W razie zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust. 2 - 4 stosuje się odpowiednio.
6.Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 - 5, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.
7.Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga sporządzenia aneksu
do umowy.
8.Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie ma prawa przelać wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2021-03-10, godzina: 08:45
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2021-03-25, godzina: 10:30


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
KOMUNIKACJA:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, ul. Składowa 11
W ogłoszeniu powinno być:
KOMUNIKACJA:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Słonimska 1



II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Informacje dodatkowe:
Okres wykonania zamówienia będzie wynosił 48 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wdrożonego systemu.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
kody CPV 72000000, 72220000, 72267000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10327257 2024-03-20
godz. 15:00
Małopolskie Odnowienie icencji dla Urządzenie FortiGate-80E (FGT80ETK18017039 24x7 Unified Threat Protection na 1 rok
10320093 2024-03-21
godz. 12:00
Mazowieckie Rozszerzenie subskrypcji FortiClient EMS typu VPN/ZTNA Zero Trust Network Access (S/N: FCTEMS8822007310) o dodatkowe 500 endpointów okres od 17.04.2024 do końca czasu trwania obecnie posia...
10320139 2024-03-22
godz. 09:00
Podkarpackie Część 1: Pełna nazwa zamówienia:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowegoZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych ZADANIE...
10323479 2024-03-22
godz. 12:00
Mazowieckie Aktualizacja oprogramowania TRADOS
10314874 2024-03-22
godz. 12:00
Wielkopolskie Dostawa 210 licencji zintegrowanego systemu bezpieczeństwa antywirusowego na okres 24 miesięcy Powstaje w kontekście projektu
10325540 2024-03-22
godz. 23:59
Dolnośląskie ZAKUP INTELIGENTNEGO MAGAZYNU FARMACEUTYCZNEGO Z SYSTEMEM OCZYSZCZANIA I FILTROWANIA POWIETRZA. Powstaje w kontekście projektu
10325809 2024-03-25
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup wsparcia serwisowego (ATiK) RSA Authentication Manager
10332011 2024-03-26
godz. 12:00
Małopolskie 80.272.29.2024 Wstępne Konsultacje Rynkowe związane z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego celem realizacji projektu VR Talent Lab, realizowanego w ramach konk...
10294455 2024-04-04
godz. 10:30
Małopolskie Przebudowa oficjalnego portalu województwa małopolskiego w domenie www.malopolska.pl 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja oficjalnego portalu województwa małopolski...
10321366 2024-04-15
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest: a)świadczenie usługi asysty technicznej oprogramowania baz danych Oracle Software Update License & Support poziomy Software Updates oraz Produkt Support na po...