Przetarg 8697010 - „USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI...

   
Analizuj Zamówienie 8697010 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-02-07
przedmiot ogłoszenia
„USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDZANYMI PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI”

Część 1: 1) Cz. 1 – Częs
tochowa, ul. Wręczycka 11A-Dozór ciągły nieruchomości w dni robocze w godzinach 15.00 - 8.00 oraz od 6.00 – 8.00. - Obchód nieruchomości w godzinach wieczornych i nocnych w dni robocze a w dni wolne i świąteczne co najmniej trzy razy w ciągu doby.- Niezwłoczne informowanie właściwych służb w przypadku stwierdzenia kradzieży, włamania czy dewastacji nieruchomości, w przypadku stwierdzenia pożaru oraz innych sytuacji związanych z ingerowaniem w nieruchomość osób trzecich lub siły wyższej.- Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych oraz innych nieprawidłowościach na nieruchomości pod nr telefonu wskazane przez Zamawiającego.- Utrzymywanie czystości wewnątrz budynku biurowego: sprzątanie korytarzy i sanitariatów oraz terenów zewnętrznych nieruchomości. - W ramach obowiązującej umowy Wykonawca zabezpieczy środki czystości niezbędne do wykonania zadania, a także zapewni zaopatrzenie sanitariatów w mydło, ręczniki i papier toaletowy.-W okresie jesienno - zimowym odśnieżanie i posypywanie śliskiej nawierzchni wejścia na teren nieruchomości mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb. Do wykonania powyższego, Wykonawca zapewni we własnym zakresie niezbędną ilość piasku i soli.-Zapewnienie obsługi kotłowni gazowej, znajdującej się w budynku biurowym przez osobę posiadającą uprawnienia do obsługi dwóch kotłów gazowych firmy BUDERUS; typ GE 305 – 95 kW oraz typ GE 305 – 70 kW.-Na wyraźne polecenie Zamawiającego – skoszenie trawy z grabieniem i wywozem skoszonej zieleni z terenu działki (zalecana wizja lokalna) - UWAGA: wymagany własny sprzęt;Koszenie trawy z grabieniem i wywozem powierzchni 5882 m² - ok. 3 razy w ciągu roku, cięcie żywopłotu z wywozem powierzchnia 499,5 m² - ok. 2 razy w roku, cięcie żywopłotu wysokiego z wywozem powierzchnia 271 m – ok. 1 raz w roku.

Część 2: 2) Cz. 2. – Gliwice, ul. Ślusarska 4- Dozór ciągły w godz. 17.00 – 8.00 rano.- Obchód nieruchomości co najmniej 3 razy w godzinach 22.00-6.00 oraz w dni wolne i świąteczne.- Niezwłoczne informowanie właściwych służb w przypadku stwierdzenia kradzieży, włamania czy dewastacji nieruchomości, w przypadku stwierdzenia pożaru oraz innych sytuacji związanych z ingerowaniem w nieruchomość osób trzecich lub siły wyższej.- Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych oraz innych nieprawidłowościach na nieruchomości.- Dokonywania odczytu zamontowanych na nieruchomości liczników i podliczników i przekazywanie ich stanów Zamawiającemu.- W okresie zimowym posypywaniu śliskiej nawierzchni wjazdu na teren nieruchomości ok 6 metrów mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb.- W okresie wiosenno - letnim koszenie zieleni znajdującej się na terenie nieruchomości.

Część 3: 3) Cz. 3 – Parzymiechy, ul. Częstochowska 1- Dokonywanie odczytów liczników i podliczników wody, energii elektrycznej najemców lokali mieszkalnych z końcem każdego miesiąca.- Powiadamianie najemców o wysokości opłat i doręczanie comiesięcznych naliczeń na piśmie; doręczanie Zleceniodawcy za pomocą poczty elektronicznej i poczty comiesięcznych naliczeń w terminie do 05 dnia każdego miesiąca - Kontrola i potwierdzanie wywozu śmieci z nieruchomości (w miarę potrzeb).- Kontrola poprawności realizacji innych zleceń związanych z nieruchomością, a dotyczących w szczególności: obsługi instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznej, zachowania czystości, konserwacji, napraw i remontów.- Współuczestniczenie w odczytach dokonywanych przez dostawców mediów do nieruchomości; potwierdzanie zgodności wskazań liczników; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i odpowiedniego dostawcy mediów o zaistniałych nieprawidłowościach i awariach.- Przekazywanie Zleceniodawcy zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia i części zamienne.- Współuczestniczenie w okresowych przeglądach wynikających z przepisów Prawa budowlanego.- Niezwłoczne informowanie Zleceniodawcy o wszelkich nieprawidłowościach i awariach.- W okresie zimowym w miarę potrzeb odśnieżanie polegające na:• bieżącym usuwaniu śniegu, lodu oraz błota pośniegowego z chodnika przebiegającego wzdłuż budynku i ze schodów wejściowych,• składowaniu usuniętego śniegu, lodu oraz błota pośniegowego w sposób nieutrudniający komunikacji pieszej i ruchu pojazdów na terenie nieruchomości,• posypywaniu śliskiej nawierzchni chodnika i schodów mieszaniną piasku i soli w miarę potrzeb.- W okresie wiosennym, letnim i jesiennym utrzymanie terenów zielonych przynależnych do administrowanego budynku, poprzez koszenie trawy na nieruchomości i jej usunięcie.- Bieżące informowanie Zleceniodawcy o zapotrzebowaniu na materiały niezbędne do prawidłowego realizowania zlecenia.

Część 4: 4) Cz. 4 – Zawiercie, ul. Paderewskiego112 - Obsługa kotła węglowego.- Kontrola stanu technicznego urządzeń kotłowni, obserwowanie przyrządów pomiarowych i podejmowanie działań zgodnie z instrukcją obsługi.- Czyszczenie i utrzymywanie w należytym stanie technicznym kotła węglowego i kotłowni.- Utrzymywanie prawidłowych parametrów w układzie grzewczym.- Informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach.- Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowanie na niezbędne materiały i urządzenia. Usuwanie śniegu, błota pośniegowego oblodzenia chodników z dojść wejść do budynku, posypywanie śliskiej nawierzchni mieszaniną soli i piasku, w miarę potrzeb. Utrzymywanie czystości wokół budynku. Zsypywanie materiału opałowego do kotłowni.

Część 5: 5) Cz. 5 – Katowice, ul. Kościuszki 3. - Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowania na niezbędne materiały i narzędzia.- Utrzymanie czystości w budynku i jego otoczeniu, poprzez:• zamiatanie klatki schodowej 2 x w tygodniu lub w zależności od potrzeb,• zamiatanie chodników wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego od strony ulicy Kościuszki i Konopnickiej w zależności od potrzeb,• mycie klatki schodowej, nie rzadziej niż raz w tygodniu lub w miarę potrzeb,• mycie stolarki okiennej i drzwiowej w części wspólnej budynku, nie rzadziej niż raz na kwartał lub w miarę potrzeb,• mycie drzwi wejściowych do budynku i w wiatrołapie nie rzadziej niż raz w miesiącu lub wg potrzeb, • zamiatanie podwórka, strychu i części wspólnej piwnic, w miarę potrzeb,• usuwanie zanieczyszczeń wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego z chodników w zależności od potrzeb i umieszczanie ich w kontenerze na odpadki.• usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia chodników wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego z dojść i wejść do budynku przed godziną 7:00 codziennie, a w czasie późniejszym w miarę potrzeb.• składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej.• posypywanie śliskiej nawierzchni chodników wzdłuż budynku należącego do Zamawiającego mieszaniną piasku i soli, w miarę potrzeb.

Część 6: 6) Cz. 6 - Jeziorowice nr 25A, gm. Żarnowiec-Dozorowanie nieruchomości poprzez codzienny jej obchód (teren zewnętrzny w obrębie ogrodzenia jak i wnętrze budynków) dokonywany o różnych porach dnia. -W ramach dozorowania dokonywanie przeglądu nieruchomości pod względem ewentualnych uszkodzeń i awarii, w tym powstałych w wyniku działania osób trzecich, a w przypadku ich stwierdzenia bezzwłoczne telefoniczne poinformowanie o tym fakcie Zleceniodawcy. -Udostępnianie nieruchomości osobom lub podmiotom wskazanym przez Zleceniodawcę w celu wykonania np. przeglądów technicznych, usług różnych itp. w miarę takich potrzeb.-Utrzymanie czystości na terenie nieruchomości poprzez usuwanie wszelkich nieczystości (w tym śmieci i liści) z terenu utwardzonego posesji, wejścia głównego oraz z parkingu zewnętrznego przed ogrodzeniem – w miarę potrzeb. -W okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia z terenu utwardzonego posesji – w miarę potrzeb. Składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i samochodowej. Dokonywanie w miejscach dostępnych dla sprzętu mechanicznego koszenia terenu zielonego posesji raz w miesiącu w okresie od maja do października danego roku.-W okresie letnim dokonywanie cyklicznego wietrzenia budynków poprzez otwieranie części okien i następnie zamykanie ich przed zmrokiem.

Część 7: 7) Cz. 7 - Racibórz ul. Transportowa 9, działki nr 428/101, 776/100, 782/106, 785/103, 792/170-Dozorowanie nieruchomości poprzez codzienny jej obchód (teren zewnętrzny w obrębie ogrodzenia jak i zewnętrzne oględziny budynków) dokonywany o różnych porach dnia. -W ramach dozorowania dokonywanie przeglądu nieruchomości, w szczególności wszystkich budynków i budowli pod względem ewentualnych uszkodzeń i awarii, w tym powstałych w wyniku działania osób trzecich, a w przypadku ich stwierdzenia bezzwłoczne telefoniczne poinformowanie o tym fakcie Zleceniodawcy. -Udostępnianie nieruchomości osobom lub podmiotom wskazanym przez Zleceniodawcę w celu wykonania np. przeglądów technicznych, usług różnych itp. w miarę takich potrzeb.-Utrzymanie czystości na terenie nieruchomości poprzez usuwanie wszelkich nieczystości (w tym śmieci i liści) z terenu utwardzonego posesji, wjazdu na teren posesji oraz miejsc parkingowych – w miarę potrzeb. -W okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i oblodzenia z terenu utwardzonego posesji, wjazdu na teren posesji oraz miejsc parkingowych – w miarę potrzeb. Składowanie usuniętego śniegu, lodu i błota pośniegowego w sposób nie utrudniający komunikacji pieszej i samochodowej.-Dokonywanie koszenia terenu zielonego wokół budynków na terenie posesji raz w miesiącu w okresie od maja do października danego roku oraz usuwanie z nich wszelkich nieczystości i odpadów.-Dokonywanie koszenia terenu zielonego części niezabudowanej posesji od strony wałów przeciwpowodziowych przynajmniej raz na sezon letni danego roku oraz bieżące usuwanie z tego terenu wszelkich nieczystości i odpadów.

Część 8: 8) Cz. 8 – Bystra, ul. Szczyrkowska 75-Dokonywanie odczytów liczników i podliczników wody, energii elektrycznej i gazu na koniec każdego miesiąca kalendarzowego.-Kontrola i potwierdzanie wywozu śmieci i innych odpadów z nieruchomości.-Kontrola poprawności realizacji innych zleceń związanych z nieruchomością, a dotyczących w szczególności: obsługi instalacji ogrzewania, instalacji elektrycznej, zachowania czystości, konserwacji, napraw i remontów.-Współuczestniczenie w odczytach dokonywanych przez dostawców mediów do nieruchomości; potwierdzanie zgodności wskazań liczników; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającemu i odpowiedniego dostawcy mediów o zaistniałych nieprawidłowościach i awariach.-Przekazywanie Zamawiającemu zapotrzebowania na niezbędne materiały, narzędzia i części zamienne.-Współuczestniczenie w okresowych przeglądach wynikających z przepisów Prawa budowlanego.-Merytoryczne potwierdzanie poprawności wykonania prac naprawczych, budowlanych i związanych z przeglądami okresowymi.-Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i awariach.

TP-1.2022
branża Nieruchomości, grunty, parkingi, administracja, Ochrona
podbranża administracja nieruchomości, ochrona osób i mienia
kody CPV 70330000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: administracja nieruchomości , ochrona osób i mienia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10289040 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów i budynków oraz dozór ekspozycji w Muzeum Narodowym w Warszawie i jego oddziałach.Zadanie 1: Usługa ochrony obiektów i budynków w...
10315417 2024-04-02
godz. 11:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi ochrony obiektów Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie, z możliwością składania ofert częściowych C...
10381596 2024-04-02
godz. 12:00
Wielkopolskie Organizacja i zarządzanie Tymczasową przystanią jachtową nad rzeką Wartą w Poznaniu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i zarządzanie tymczasowej przy...
10371215 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej im. „Matysiaków” w Warszawie przy ul. Arabskiej 3. Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia...
10342577 2024-04-04
godz. 09:00
Lubuskie KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY CSR SŁOWIANKA SP. Z O.O. 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ochrony CSR „Słowianka” Sp. z o.o. obejmująca:A. Bezpośrednią stałą ochro...
10370147 2024-04-05
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie usługi ochrony imprezy masowej pt. „Warszawiacy śpiewają (nie) ZAKAZANE PIOSENKI” organizowanej przez Muzeum Powstania Warszawskiego Przedmiotem zamówienia jest świadc...
10320596 2024-04-05
godz. 13:00
Lubelskie Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprezy masowej w dniu 14-16.06.2024 r dzięki: - profesjonalnie przygotowanym pracownikom, którzy posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej ...
10376611 2024-04-10
godz. 14:00
Zachodniopomorskie Najem działek należących do Centrum Usług Logistycznych mieszczących się w Poznaniu przy ulicy Dojazd PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Pozycja cena jednostkowa 1 m^2
10305922 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Przetarg nieograniczony PN/10O/03/2024 na świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usł...
10318311 2024-04-11
godz. 12:30
Łódzkie Ochrona fizyczna i techniczna Politechniki Łódzkiej CZĘŚĆ I: Ochrona wybranych obiektów i mienia Politechniki Łódzkiej, monitorowanie systemów alarmowych wraz z ochroną w trakcie ...