Zlecenie 7703856 - „Uruchomienie produkcji zabezpieczonych przed wielokrotnym...

   
Zamówienie 7703856 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-09-18
przedmiot zlecenia
„Uruchomienie produkcji zabezpieczonych przed wielokrotnym otwieraniem tub polietylenowych powlekanych powłoką biobójczą”

Przed
miotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego oraz budowa budynku produkcyjnego z zapleczem socjalno-biurowym o następujących parametrach podstawowych: • powierzchnia zabudowy – 3752 m2 • powierzchnia użytkowa – 5432 m2 • kubatura – 45021 m3, wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan., c.o., gazową, went. mech., klimatyzacji, ze zbiornikiem retencyjnym na wody deszczowe, dojściem i dojazdem wraz z komunikacją wewnętrzną z miejscami postojowymi oraz instalacjami zewnętrznymi: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, gazowa i elektryczna – wlz wraz z instalacją fotowoltaiczną 22 kW na dz. nr 519/2, 519/3, 520/1 w miejsc Balice, gm. Zabierzów. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z niniejszym zapytaniem oraz Dokumentacją Przetargową dostępną: • na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://www.myqnapcloud.com/smartshare/6e456khl4l6p7098t8x575x5_67lyocc Dokumentacja techniczna udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego ze względu na ochronę tajemnicy przedsiębiorstwa została zabezpieczona hasłem. Aby uzyskać pełen dostęp do dokumentacji, należy zwrócić się o udostępnienie hasła, swoją prośbę kierując drogą mailową na adres: k.slowik@g2j.pl. Hasło zostanie udostępnione każdemu zainteresowanemu Oferentowi. Z zakresu Przedmiotu Zamówienia wyłączone są: b) dostawa i montaż maszyn stanowiących wyposażenie części produkcyjnej (zakres zostanie zrealizowany bezpośrednio przez Zamawiającego); d) skablowanie sieci elektroenergetycznej biegnącej wzdłuż północnej części działki (zakres wykonania będzie przedmiotem robót dodatkowych lub zostanie zrealizowany na bezpośrednie zlecenie Zamawiającego). Poza wykonaniem robót określonych w Dokumentacji Przetargowej, Przedmiot Zamówienia obejmuje również: A. uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych, uzgodnień, pozwoleń, badań, aprobat, licencji, atestów oraz wszystkich innych dokumentów wymaganych podczas realizacji inwestycji budowlanej, w tym w szczególności decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, B. wykonanie (na warunkach określonych w Umowie i zgodnie z Dokumentacją Przetargową) wszelkich czynności związanych z przeprowadzeniem odbiorów i uzyskaniem odpowiednich dokumentów odbiorowych oraz dopuszczeń do użytkowania, C. przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego w zakresie zainstalowanych urządzeń, D. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi i konserwacji oraz instrukcji eksploatacji urządzeń, E. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Dokumentacji Powykonawczej. Pełen opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący uzupełnienie jego treści, znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego - Kompletny opis Przedmiotu Zamówienia. MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT Wersja papierowa powinna zostać złożona w zamkniętej kopercie opisanej w sposób wskazujący na zawartość (np. „Oferta na opracowanie projektu wykonawczego oraz budowę budynku produkcyjnego z zapleczem socjalno-biurowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”) w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Grupa 3 Druk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Balicka 100 30-149 Kraków Oferta może zostać dostarczona wyłącznie w jeden z poniższych sposobów: 1. osobiście, 2. za pośrednictwem Poczty Polskiej, 3. za pośrednictwem firmy kurierskiej, 4. drogą elektroniczną, wysyłaną na adres e-mail: biuro@sdruk.pl podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym Oferty będą przyjmowane do godziny 15:00 dnia 05/10/2020 roku (decyduje godzina i data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego). Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w terminie nie dłuższym niż 330 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Wykonanie projektu wykonawczego powinno nastąpić w odpowiednim czasie i z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwiającym dotrzymanie terminu umownego. Termin ten obejmuje doprowadzenie do Odbioru Końcowego przedmiotu Umowy (definicja Odbioru Końcowego została określony w Umowie) wraz z uzyskaniem decyzji w przedmiocie udzielenia pozwolenia na użytkowanie. KRYTERIA OCENY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o sumę uzyskanych punktów w poniższych kryteriach szczegółowych. 1. Cena – do 90 punktów Punkty w tym kryterium będą przyznawane wg zależności: C= (Cn/Co)*90 gdzie: Cn - cena netto najkorzystniejszej oferty Co- cena netto rozpatrywanej oferty a) Cena w ofercie winna być wyrażona w PLN. b) Oferta winna zawierać cenę netto i cenę brutto (rozumianą jako cenę netto powiększoną o obowiązujący podatek VAT), zaokrągloną do drugiego miejsca po przecinku. c) Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. d) Cena ofertowa powinna obejmować pełne wykonanie przedmiotu zamówienia, na podstawie niniejszego Zapytania Ofertowego oraz Dokumentacji Przetargowej e) Zamawiający informuje, iż wiążącym dla Wykonawców dokumentem stanowiącym materiał do skalkulowania ceny oferty jest Dokumentacja Przetargowa składająca się z: • Warunki umowy o roboty budowlane • Decyzja PNB • Dokumentacja projektowa: o Projekt Budowlany o Dokumentacja geotechniczna o Mapa do celów projektowych o Projekt zjazdów z drogi powiatowej o Decyzja na wycinkę drzew (na razie nie ma, załączymy jeżeli dostaniemy przed rozpoczęciem przetargu) o Uzgodnienia z gminą Zabierzów odnośnie wykonania zbiornika retencyjnego (na razie nie mamy i czekamy na uzyskanie przez Projektanta. Jest to zobowiązanie narzucone w decyzji jako dodatkowe do PNB) o Suplement doszczegóławiający oczekiwany standard realizacyjny Za ustalenie ilości robót przedstawianych w Rozbiciu Kwoty Kontraktowej oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada Wykonawca. Wszystkie elementy prac budowlanych składające się na Roboty zgodnie z Umową i obowiązującymi wymaganiami prawnymi powinny zostać wycenione przez Oferenta w odpowiedniej sekcji Rozbicia Kwoty Kontraktowej. f) Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania oraz obejmować wszystkie koszty związane z uzyskaniem przez wykonawcę przychodu z tytułu niniejszego zamówienia jak również koszty usług nieujętych w dokumentacji, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np. koszty robót przygotowawczych, koszty ochrony, zużycia mediów w trakcie realizacji robót, koszty utrzymania porządku i bezpieczeństwa w trakcie realizacji robót, koszt zorganizowania i utrzymania placu budowy, koszty utylizacji odpadów, wszelkie opłaty, narzuty, podatki, cła itp., wykonanie dokumentacji wykonawczej oraz powykonawczej, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień, nadzorów, wpięć, sprawdzeń, opinii, odbiorów, szkoleń pracowników własnych oraz Zamawiającego). g) Cena ofertowa powinna zawierać wynagrodzenie za opracowanie projektu wykonawczego oraz wynagrodzenie za kompleksowe zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym oraz Dokumentacji Przetargowej. 2. Gwarancja na budowę – do 10 punktów Punkty w tym kryterium będą przyznawane za długość (ilość miesięcy) udzielonej gwarancji: • 60 miesięcy i więcej – 10 pkt. • od 48 do 59 miesięcy – 5 pkt. • 47 miesięcy – 0 pkt. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów, liczonych jako suma punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów za pośrednictwem portalu „Baza konkurencyjności”. WYKLUCZENIA Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza: I. Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postepowaniu; II. Wykonawcę, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym; przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; III. Wykonawcę, który w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych wyrządził Zamawiającemu szkodę lub był/jest z Zamawiającym w sporze przed sądem lub innym organem orzekającym; IV. Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz. U. 2019, poz. 243, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 498, z późn. zm.); V. Wykonawcę, który złożył dokumenty nieprawdziwe lub nierzetelne.
branża Projektowanie
podbranża projekt budowlany
kody CPV 45000000, 71221000, 71240000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10300055 2024-04-04
godz. 10:30
Pomorskie Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla zadania nr 35304 – Budowa budynków magazynowych w m. Braniewo
10371723 2024-04-05
godz. 09:00
Opolskie Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Głuszynie - etap I - opracowanie dokumentacji projektowej Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej moderni...
10331325 2024-04-05
godz. 10:00
Śląskie Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy oddzia...
10384094 2024-04-05
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Usługa wykonania dokumentacji budowlanej wielobranżowej na potrzeby remontu
10331933 2024-04-09
godz. 10:00
Małopolskie Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a w Krakowie wraz z rozbiórką dawnego budynku...
10312347 2024-04-09
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj obejmujące zadanie inwestycyjne p.n. :„Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z instalacj...
10346290 2024-04-10
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, decyzji oraz pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych w ramach re...
10314300 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie Dokumentacja projektowa - magazyn amunicji
10321270 2024-04-15
godz. 10:00
Mazowieckie Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dotyczącej budowy budynku Sądu Okręgowego w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 Przedmiotem zamówienia jest: Opracowa...
10341043 2024-04-20
godz. 00:00
Śląskie Realizację zadania pn. Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac konserwatorskich na cmentarzu parafialnym w Cielętnikach