Przetarg - Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę...

   
Analizuj Zamówienie 6299425 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-09-18
przedmiot ogłoszenia
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę infrastruktury wodociągowej w miejscowości Strzyżowice
Numer referencyjn
y: ZGK/353/2018

1. Przedmiotem inwestycji jest uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę infrastruktury
wodociągowej w miejscowości Strzyżowice. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci
wodociągowej w ul. 1 Maja w Strzyżowicach od istniejącego wodociągu PE ø160mm zlokalizowanego w
rejonie ulicy Belnej w Strzyżowicach, do granicy Gminy Psary. Sieć wodociągową wykonana z rur PE100
SDR11 DN ø160x14,6 mm łączonych przez zgrzewanie doczołowe bądź za pomocą kształtek
elektrooporowych wraz z przyłączami do budynków jednorodzinnych z montażem studni
wodomierzowych i wodomierzy do odczytu radiowego kompatybilnych z posiadanym przez ZGK w
Psarach systemem odczytu. Sieć wodociągową należy wykonać od istniejącego wodociągu PE ø160mm
zlokalizowanego w rejonie ulicy Belnej w Strzyżowicach, połączonego za pomocą tulei kołnierzowej PE
do zgrzewania z kołnierzem przesuwnym Ø160 do istniejącej zasuwy DN150. Sieć wodociągową należy
wykonać z rur PE100 SDR11 DN ø160x14,6 mm łączonych przez zgrzewanie doczołowe bądź za pomocą
kształtek elektrooporowych. Rury PE układać w wykopie na podsypce piaskowej grub. 25cm, bądź metodą
przewiertu sterowanego. 2. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do: 1) urządzenia i oznakowania terenu
budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, 2)
wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, 3) wykonania wszystkich
robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, 4) wykonania
ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów
zużycia mediów, 5) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 6)
wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem
warunków bhp, 7) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami sieci i uzbrojenia
terenu, 8) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci
uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w
przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie jego koszty, 9) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów
oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru z ramienia
Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, 10) zabezpieczania zgodnie z
warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj. siecią
wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi, 11) w przypadku zniszczenia lub
uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia
ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 12) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub
zanikających, 13) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku
nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 14) zapewnienia na budowie
uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15)
usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu
budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
17) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z
uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), 18) przedsięwzięcia wszelkich środków
ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały
stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć
przedmiotowe materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty
poniesione na transport do 5 km i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte
przez Wykonawcę. 19) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i
inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja
powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych
obiektów z wpisanymi numerami działek. Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób
mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie,
20) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 21)
wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Pozostałe
warunki zamówienia: 1) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące
następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia, które to szkody Wykonawca
zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 2) Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Zamawiającemu -
na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot zamówienia celem oceny stopnia realizacji oraz
poprawności wykonania zgodnie z zapisami SIWZ. 3) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia,
Wykonawca przedstawi propozycję konkretnych rozwiązań technologicznych i materiałowych, z których
zostanie wykonany przedmiot zamówienia. 4) W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie
przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony Zamawiającego na co najmniej 10 dni
roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 5) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane
nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia
2004 r. o wyrobach budowlanych t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570), jak również spełniają wszystkie
wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
(ogólnych i szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych. 6) Wszystkie materiały/sprzęt
/urządzenia instalowane w trakcie wykonania robót muszą być fabrycznie nowe, zgodne z wymaganiami
określonymi w poszczególnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz spełniać
wymogi bezpieczeństwa i obowiązujące normy. 7) Ewentualne materiały budowlane i ich producenci
wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub
przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych
po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 8) Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych,
sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami
nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 9) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania
Zamawiającemu kompletu certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu,
kontroli i konserwacji sprzętu. 10) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu
bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych
w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac
na każde wezwanie Zamawiającego. Wymagane są konsultacje i wizyty w siedzibie Zakładu Gospodarki
Komunalnej w Psarach lub w miejscu inwestycji w godzinach pracy Zakładu Gospodarki Komunalnej w
ilości koniecznej do realizacji inwestycji w terminie – z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz na
miesiąc, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwoływania narad nadzwyczajnych w
uzasadnionych przypadkach. 11) Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy
na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy
charakter wynagrodzenia Wykonawcy, w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty związane
z wykonywanymi robotami, a wynikające z zakresu robót. 4. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiary robót
mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien
sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowywania oferty i wycenić wszystkie
prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie
przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją a przedmiarami, Wykonawca powinien
zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie.
Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku,
gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie
zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. 2)
Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na
podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i
odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca
przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania
umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany
aktualizować harmonogram rzeczowy na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go
Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w
formie aneksu. Zasady sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego zostały opisane w § 5 umowy
- załącznik nr 4 do SIWZ 5. Klauzule społeczne. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1)
Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji
zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących
czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu
pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r.
poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi
podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg
zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z
wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw.
pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową,
wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2) Wymagania zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, osób wykonujących wskazane przez
Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w § 3 umowy – załącznik nr
4 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: 2.1. sposób dokumentowania zatrudnienia
osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, 2.2. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcje z tytułu braku
zatrudnienia osób na umowę o pracę, 2.3. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których
dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie
realizacji zamówienia. 3) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga aby wszyscy robotnicy
budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika budowy lub Kierowników
robót, związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy,
były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę. 4) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby, o których mowa powyżej na okres od
rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy
przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany
do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, jeżeli taka konieczność będzie wynikała z potrzeby realizacji
robót budowlanych w tym zakresie. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych 5)
Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot
zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 Pzp, tj.
dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. 6.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w: 1) Dokumentacji projektowej, 2) Specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) Przedmiarach robót, 4) Uzgodnieniu Polska
Spółka Gazownictwa sp. z o.o. W101/104/160013290/16 z dnia 25.03.2016r. 5) Uzgodnieniu Orange
Polska S.A.TODDKA.IT.211-6608/16 z dnia 06.02.2016r. 6) Uzgodnieniu Operator Gazociągów
Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. OS-DL.404.55.2016/4(WN) z dnia 28.01.2016r. 7) Uzgodnieniu
TAURON Dystrybucja S.A. TD/OBD/OMD/2016-02-01 z dnia 01.02.2016r. 8) Uzgodnieniu Powiatowy
Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku W.DiM.7040.P.13.2016 z dnia 29.02.2016r. 9) Decyzji
Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z s. w Rogoźniku Nr W.O.P.7040.P.45.2016 z dnia 14.04.2016 10)
Piśmie Starostwa Powiatowego w Będzinie WGiGN-IV.6852.0007.2016 z dnia 25.07.2016 r. 11)
Uzgodnieniu ILF Consulting Engineers Polska Sp. z o.o. K325-ILFWs-OC-0299 z dnia 05.08.2016 r. 12)
Decyzji Wójta Gminy Psary RPPVII.7230.1.069.2016 z dnia 22.08.2016 r. 13) Zgłoszenie robót
budowlanych nr 6740.8.25.2016 z dnia 5.09.2016 r. 14) Zgłoszenie nr IFXV.7843.2.66.2016 Śląskiego
Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego z dnia 19 września 2016 r. 7. Zamówienie musi być
realizowane zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332);
2) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych
przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz.1650 z późn. zm.). 8. Rozwiązania
równoważne. 1) Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie,
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak
towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który
charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie
norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o
których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza
złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w
stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów
technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów
i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru
użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d)
parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki
liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 2)
Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych
materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu
zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich
Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku
Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 3) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy
przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru
Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 Pzp. 4) W
przypadku zastosowania materiału równoważnego Wykonawca, przed jego wbudowaniem, przedłoży
inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu do akceptacji karty techniczne materiałów, w których opisane są
parametry techniczne przytoczone powyżej, na minimum 10 dni roboczych przed wbudowaniem. Nie
przedłożenie kart technicznych materiałów równoważnych jest równoznaczne z tym, że Wykonawca
zastosuje materiały zastosowane w projekcie budowlano-wykonawczym. 5) Wykonawca przed
wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru
potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. 9.
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1) Wykonawca w
okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł
(słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), a dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej
liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP
obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie
obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. 3) W przypadku zmiany
terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia
ustalonego przez Strony. 4) Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte
wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej
w Umowie. 10. Gwarancja i rękojmia. 1) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane dzieło
budowlane na okres zgodny z deklaracją w Formularzu Ofertowym, przy czym nie krócej niż na 36
miesięcy i nie dłużej niż na 72 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Uwaga: 1)
Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. 2) Termin gwarancji jakości należy zadeklarować
w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Określenie terminu gwarancji
w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 36 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem
oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4) W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu
Ofertowym powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert przyjęte zostaną 72
miesiące, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 5) W
przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji jakości Zamawiający
przyjmie gwarancję minimalną tj. 36 miesięcy. 6) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony,
dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu
gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem
zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 7) Wykonawca
udziela rękojmi za wady fizyczne rzeczy na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego.
8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od
uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie
gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po
uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
11. Warunki płatności. 1) Kwota wynagrodzenia ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszelkie koszty jakie
poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy. Płatności częściowe realizowane będą za
skończone elementy robót wynikające z harmonogramu rzeczowo-finansowego. Wynagrodzenie będzie
płatne częściowo: a) faktury częściowe – wystawiane nie częściej niż raz w miesiącu zgodnie ze stopniem
zaawansowania robót, do wysokości maksymalnie 80 % wynagrodzenia wykonawcy, b) faktura końcowa.
2) Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do faktury protokół odbioru wykonanych
robót podpisanego przez inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego oraz oświadczenia
podwykonawcy(-ów) o braku zaległości finansowych za wykonane roboty przez podwykonawcę/dalszego
podwykonawcę (oświadczenia wymagane w sytuacji kiedy Wykonawca zlecił wykonanie części prac
podwykonawcy). 3) Roboty zamienne. a) Wszystkie ceny jednostkowe, stawka R-g, Kp, Kz, i Zysk
określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym pozostaną stałe, na okres ważności umowy i nie
będą podlegały zwiększeniu. b) Roboty zamienne, zaakceptowane przez Zamawiającego, wynikłe w
trakcie realizacji przedmiotu umowy będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu
ofertowego, oraz na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót. c) W przypadku robót, dla których
brak jest cen jednostkowych w ofercie, rozliczone będą kosztorysami powykonawczymi wykonanymi
metodą szczegółową, sporządzonymi na podstawie potwierdzonej przez Zamawiającego książki obmiaru
robót oraz wg danych wyjściowych do kosztorysowania jak w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów
będą przyjmowane wg średnich cen bez kosztów zakupu z wydawnictwa Sekocenbud z okresu realizacji
robót + %Kz wg wskaźnika z kosztorysu ofertowego, a w przypadku braku w/w cen w Sekocenbudzie,
cena zostanie przyjęta z faktury zakupu (cena po upuście jeżeli taka na fakturze istnieje) + %Kz wg
wskaźnika z kosztorysu ofertowego. Ceny sprzętu będą przyjmowane wg średnich cen pracy z
wydawnictwa Sekocenbud z okresu wykonanych robót + %Kp i %Zysku j.w., a w przypadku braku w/w
cen w Sekocenbudzie cena zostanie przyjęta z faktury najmu. Do cen sprzętu przyjętych z faktury najmu
nie będą doliczane żadne narzuty (ani Kp ani zysk). Do wyceny robót metodą szczegółową należy
stosować, zachowując kolejność jak w zapisie: KNR, KNNR i kalkulacje własne. d) W przypadku
wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub robót nie ujętych w przedmiarach robót, a
których wykonanie wynika z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót, jest objęte zakresem zamówienia i decyzją pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest
uzyskać zgodę Zamawiającego przed przystąpieniem do ich wykonania. Przyjmuje się, że roboty takie
będą mogły być wykonane po podpisaniu przez Zamawiającego, Nadzór Inwestorski i Wykonawcę
odpowiedniego Protokołu konieczności. 4) Szczegółowe zasady płatności zostały opisane w § 8 umowy -
załącznik nr 4 do SIWZ.
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45112000, 45232150, 45232151, 45233140
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10424928 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłącza wodociągowego do Tłoczni Gazu Wronów
10430684 2024-04-30
godz. 13:59
Śląskie Naprawa infrastruktury technicznej trzech zbiorników podziemnych wody p.poż. (V 300 m3) oraz zbiornika stalowego naziemnego (V 1000 m3) – teren zakładu UNIOMOT Terminale Sp. z o.o. Oddz...
10457767 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie dwóch studni głębinowych o wydajności 30m3/h każda, dwóch zbiorników naziemnych do magazynowania wody wraz z rurociągami oraz rozbiórkę istniejącego ujęcia wody. 1. Pr...
10427721 2024-05-06
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie przyłączenia budynków przy ul. Bat. Chłopskich 119a, 120, 120a i Lnianej 12 do sieci miejskiej kanalizacji sanit. oraz wymiana przyłącza wodoc. z rozdziałem inst. w budynku ...
10463493 2024-05-07
godz. 09:00
Dolnośląskie Przebudowa drogi gminnej wraz z budową przepustu, sieci kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia drogowego i przebudową istniejącej sieci teletechnicznej w...
10370899 2024-05-08
godz. 11:30
Wielkopolskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn: 5-05-16-094-1 - Poznań - kanalizacja sanitarna w ulicy bocznej od Spławie Przedmiotem zamówienia jest:• Budowa s...
10464274 2024-05-09
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Zarządzanie, utrzymanie i eksploatacja sieci, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,zarządzanie gospodarką energ...
10423807 2024-05-10
godz. 08:00
Dolnośląskie Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Przemkowa. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą...
10483382 2024-05-13
godz. 09:00
Łódzkie Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwsz...
10473833 2024-05-17
godz. 09:00
Śląskie ROBOTY BUDOWLANE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 789 (...) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI KOZIEGŁOWY (...) ROBOTY BUDOWLANE ...