Przetarg 8923880 - Ubezpieczenie majątkowe i OC Miasta Orzesze i jednostek...

   
Analizuj Zamówienie 8923880 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-23
przedmiot ogłoszenia
Ubezpieczenie majątkowe i OC Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych, Ubezpieczenie NNW dla członków OSP, Ubezpieczenie komunik
acyjne

Część 1: A) Część nr 1: „Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Miasta Orzesze (Urzędu Miejskiego Orzesze i jednostek organizacyjnych Miasta Orzesze) na okres od 01.07.2022 r. do 30.06.2024 r.” 1) Przedmiotem ubezpieczenia są poniższe ryzyka ubezpieczeniowe:a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,b) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, rozbicia szyb,c) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem dewastacji, wandalizmu, graffiti,d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej, zwaną dalej „SWZ” i ofertą. 3) Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej regulują Załączniki do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 1- załącznik nr 4a Opis przedmiotu zamówienia, 7a Arkusze Oceny Ryzyka, 7b Sumy Ubezpieczenia dla jednostek i 9a Szkodowość 1.3. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).1.5. KODY CPVCześć nr 1- 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe,- 66.51.60.00-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,- 66.51.50.00-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty,- 66.51.51.00-4 Usługi ubezpieczenia od ognia,- 66.51.52.00-5 Usługi ubezpieczenia własności,- 66.51.53.00-6 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej,- 66.51.54.00-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów.1.6. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.1.7. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności wykonywane podczas realizacji zamówienia.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. 1.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

Część 2: Część nr 2: „Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, auto-casco, NNW, assistance, auto szyby) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze, a także użytkowanych przez jednostki ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Orzesze na okres od 01.07.2022 r. do 30.06.2024 r.” 1) Przedmiotem ubezpieczenia są poniższe ryzyka ubezpieczeniowe:a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC i „Zielona Karta”),b) ubezpieczenie pojazdów autocasco (AC+KR) ,c) ubezpieczenie komunikacyjnego assistance (ASS),d) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW),e) ubezpieczenie szyb samochodowych.2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej, zwaną dalej „SWZ” i ofertą.3) Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej reguluje Załącznik do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 2 - załącznik nr 4b Opis przedmiotu zamówienia, 8a Wykaz pojazdów i 9b Szkodowość 1.3. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).Cześć nr 2- 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe- 66.51.41.10-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych,- 66.51.61.00-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej,- 66.51.21.00-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,- 66.51.50.00-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty (w odniesieniu do ryzyka auto-casco),1.6. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.1.7. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności wykonywane podczas realizacji zamówienia.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. 1.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

Część 3: C) Część nr 3: „Ubezpieczenie grupowe następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków ratowników OSP i kandydatów na strażaków ratowników OSP, oraz członków młodzieżowych i dziecięcych drużyn pożarniczych z terenu Miasta Orzesze na okres od 01.07.2022 r. do 30.06.2024 r.”1) Przedmiotem ubezpieczenia są poniższe ryzyka ubezpieczeniowe:a) grupowe, bezimienne, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych (OSP) i kandydatów na strażaków ratowników OSP, oraz członków młodzieżowych i dziecięcych drużyn pożarniczych z terenu Miasta Orzesze.2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej, zwaną dalej „SWZ” i ofertą, stanowiącymi integralną część umowy. 3) Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej reguluje Załącznik do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia do Części nr 3- załącznik nr 4c Opis przedmiotu zamówienia i 9c Szkodowość 1.3. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).Cześć nr 3- 66.51.00.00-8 Usługi ubezpieczeniowe- 66.51.21.00-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,1.6. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.1.7. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności wykonywane podczas realizacji zamówienia.Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. 1.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.

WRZP.271.9.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00185169/01 z dnia: 2022-05-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.1. Rola zamawiającego Przed zmianą:
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Po zmianie:
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.9. Podział obowiązków - zamówienie wspólne Przed zmianą:

Po zmianie:
przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Żorska 101
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp5@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://orzesze.pl/p,79,szkola-podstawowa-nr-5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. 1000- lecia 3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp6@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
www.sp6.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Uczniowska 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp7@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://www.orzesze.pl/p,81,szkola-podtawowa-nr-7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Chrobrego 64
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
sekretariat@sp8.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
www.sp8.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Kobiórska 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp9orzesze@poczta.onet.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
www.sp9.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Norwida 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-188
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp10wosz@tlen.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://orzesze.pl/p,84,szkola-podstawowa-nr-10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Karola Miarki 4a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
p1orzesze@o2.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
www.przedszkolenr1.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Miła 1a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
p2@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://orzeszkowebrzdace.edupage.org
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Szkolna 55
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
p3@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://orzesze.pl/p,87,przedszkole-nr-3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Mikołowska 128
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
p6@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://orzesze.pl/p,88,przedszkole-nr-6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Rynek 2a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
mops@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=405
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Mleczna 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
p7@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
p7.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Wieniawskiego 4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
zgkim@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://orzesze.pl/p,97,zaklad-gospodarki-komunalnej-i-mieszkaniowej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
św. Wawrzyńca 23
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
biborz@poczta.onet.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://biblioteka.orzesze.pl/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Rynek 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
impreza@mok-orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
http://mok-orzesze.pl/new
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Mleczna 44A
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
zlobek@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/index.php?id=1029
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Karola Miarki 1a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
zsorzesze.sekretariat@wp.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
https://sp1orzesze.edupage.org/
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Bukowina 21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp2@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
www.sp2.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Szkolna 44
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-180
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp3@orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
www.sp3.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
ul. Stuska 10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
Orzesze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
43-183
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
śląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
Tyski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
sp4orzesze@interia.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
www.sp4.orzesze.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 10) Przed zmianą:

Po zmianie:
6351636809
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 11) Przed zmianą:

Po zmianie:
635 163 68 15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 12) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-18-43-201
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 8
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 13) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-844
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 9
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 14) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-850
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 15) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-867
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole z Oddziałem Integracyjnym nr 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 16) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-672
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Nr 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 17) Przed zmianą:

Po zmianie:
635 16 36 689
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Nr 3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 18) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-695
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Nr 6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 19) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-703
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:

Po zmianie:
6351606990
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedszkole Nr 7
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 20) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-726
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 21) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-10-42-518
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
Miejska Biblioteka Publiczna w Orzeszu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:

Po zmianie:
6351711474
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
Miejskiego Ośrodka Kultury
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-15-78-762
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
Miejski Żłobek w Orzeszu
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:

Po zmianie:
6351847788
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 6) Przed zmianą:

Po zmianie:
6351848032
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 7) Przed zmianą:

Po zmianie:
6351636778
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 8) Przed zmianą:

Po zmianie:
6351843218
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
Szkoła Podstawowa nr 4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 9) Przed zmianą:

Po zmianie:
635-16-36-790
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-31 09:00
Po zmianie:
2022-06-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-31 10:00
Po zmianie:
2022-06-03 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-29
Po zmianie:
2022-07-02


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00186993/01 z dnia: 2022-05-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-03 09:00
Po zmianie:
2022-06-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-03 10:00
Po zmianie:
2022-06-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-02
Po zmianie:
2022-07-05
branża Finanse - ubezpieczenia
podbranża majątkowe i komunikacyjne
kody CPV 66510000, 66512100, 66514110, 66515000, 66515100, 66515200, 66515300, 66515400, 66516000, 66516100
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: majątkowe i komunikacyjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10367151 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej ogólnej KZN nr:DO-ZP.261.12.2024
10392639 2024-04-05
godz. 09:48
Mazowieckie Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego - SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Ubezpieczenie sprzętu Ubezpieczenie winno obejmować szkody w ubezpieczonym mieniu pows...
10393117 2024-04-17
godz. 10:00
Śląskie Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Strumień w latach 2024-2026 Część 1: Część I: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Strumień wraz z jednostkami or...
10399002 2024-04-17
godz. 10:00
Świętokrzyskie KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KAZIMIERZY WIELKIEJ Część 1: Przedmiotem zamówienia są Usługi Ubezpieczenia CPV 66510000-8 : 1) Obowi...
10413638 2024-04-18
godz. 11:00
Łódzkie Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek Część 1: Część 1 Ubezpieczenia mienia i ...
10427731 2024-04-19
godz. 09:00
Śląskie Wykonywanie usług ubezpieczeniowych dla Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług:• ubezpieczenia majątku Zarządu Bud...
10429266 2024-04-19
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Ubezpieczenie zasiewów zbóż dla Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Kołuda Wielka: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie zasiewów psze...
10293911 2024-04-23
godz. 12:00
Dolnośląskie Usługa ubezpieczenia Gminy Jelcz - Laskowice wraz z jednostkami organizacyjnymi Część 1: 3. 2 Przedmiotem postępowania jest:PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymi...
10462938 2024-05-08
godz. 11:00
Podkarpackie USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY CHMIELNIK WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI Część 1: PAKIET IUbezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ1. Ubezpieczenie odpowiedzialnośc...
10452092 2024-05-10
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasto Boguszów-Gorce i jej jednostek organizacyjnych Część 1: CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odp...