Przetarg 7173491 - Termomodernizacja obiektu Samodzielnego Publicznego Zakładu...

   
Analizuj Zamówienie 7173491 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-11-21
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja obiektu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w ramach projektu „Termomodern
izacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”
Numer referencyjny: 01/CR/PZP/2019

1. Przedmiot zamówienia:

Termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w ramach projektu „Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii”

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji przy ul. Królewieckiej 15 w Elblągu wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii na działkach nr 35/3; 35/4 obręb 15.

Przedmiot główny:
CPV: 45320000-6 Nazewnictwo wg CPV: Roboty izolacyjne

Przedmiot dodatkowy:
CPV: 45443000-4 – Nazewnictwo wg CPV: Roboty elewacyjne
CPV: 09331200-0 – Nazewnictwo wg CPV: Słoneczne moduły fotoelektryczne
CPV: 09332000-5 – Nazewnictwo wg CPV: Instalacje słoneczne
CPV: 42122460-2 – Nazewnictwo wg CPV: Pompy powietrza

Miejsce wykonania robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji, ul. Królewiecka 15, 82-300 Elbląg

Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej
z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 –2020 Osi Priorytetowej IV Efektywność energetyczna, Działanie: 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, podziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.

2. Zakres zamówienia.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych:
2.1. związanych z termomodernizacją budynku Centrum (bez oświetlenia zewnętrznego):
a) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji,
b) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
c) docieplenie stropodachów,
d) wymiana instalacji c.w.u.,
e) wymiana instalacji wewnętrznej co.,
f) wymiana instalacji węzła co. i c.w.u.
g) wymiana oświetlania na oświetlenie typu LED

2.2. związanych z montażem instalacji fotowoltaicznej
a) instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych,
b) montażu modułów fotowoltaicznych,
c) demontażu i montażu instalacji odgromowej,
d) podłączenia obudowy modułów fotowoltaicznych do głównej szyny wyrównawczej (ekwipotencjalnej),
e) montażu instalacji na potrzeby instalacji fotowoltaicznej, w tym: kablowanie solarne,
f) montaż rozdzielni wyposażonych w zabezpieczenia obwodów elektrycznych: przeciwprzepięciowych, przeciwzwarciowych, rozłączników elektrycznych
g) przemiennik częstotliwości (falownik fotowoltaiczny),
h) instalacji systemu zarządzania i monitoringu pracy instalacji fotowoltaicznej,
i) środków dodatkowej ochrony od porażeń,
j) ochrony przepięciowej,
k) usługi serwisowej w okresie gwarancji,

2.3. związane z montażem pompy ciepła:
a) konstrukcja wsporcza pod pompę ciepła:
b) Projektowane pompy prod. to:
i. obiegowa dla potrzeb c.o. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru
ii. obiegowa dla potrzeb went. mech. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru
iii. cyrkulacyjna c.w.u. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru
iv. ładująca zasobnik c.w.u. - punkt pracy oraz wymagane parametry określa karta doboru

2.4. wykonanie i zamontowanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej informujących o realizacji projektu zgodnie z zasadami promocji wg „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 - 2020 w zakresie informacji i promocji”, znajdującego się pod linkiem: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: EURO-PROJEKT Zbigniew Kuśmierz, ul. Zofii Nałkowskiej 32, Elbląg (82-300).

A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA

1. PRZEDMIARY ROBÓT
1) PRZEDMIAR
NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
INWESTOR: SP ZOZ Centrum Rehabilitacji
BRANŻA: Budowlana

2) PRZEDMIAR
NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
INWESTOR: SP ZOZ Centrum Rehabilitacji
BRANŻA: Elektroenergetyczna

3) PRZEDMIAR
NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku SP ZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
INWESTOR: SP ZOZ Centrum Rehabilitacji
BRANŻA: sanitarna

Zamawiający informuje, że przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ.

2. PROJEKTY:
1) PROJEKT BUDOWLANY
Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem
odnawialnych źródeł energii położonego na działkach 35/3; 35/4 obręb 15, przy ul. Królewieckiej 15 w Elblągu
Elbląg, ul. Królewiecka 15, gm. Elbląg, Dz. Nr 35/3; 35/4
INWESTOR: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji
KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: XI
a. BRANŻA ARCHITEKTURA
KONSTRUKCJA
b. BRANŻA INSTALACJA SANITARNA
c. BRANŻA INSTALACJA ELEKTRYCZNA

2) PROJEKTOWANA CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA dla budynku stanowiącego samodzielną całość techniczno-użytkową Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji
Nazwa obiektu Centrum Rehabilitacji
Adres obiektu 82-300 Elbląg ul. Królewska 15
Nazwa inwestora Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji
Adres inwestora ul. Królewska 15
Kod, miejscowość 82-300, Elbląg



3) PROJEKT WYKONAWCZY
Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem
odnawialnych źródeł energii położonego na działkach 35/3; 35/4 obręb 15, przy ul. Królewieckiej 15 w Elblągu
Elbląg, ul. Królewiecka 15, gm. Elbląg, Dz. Nr 35/3; 35/4
INWESTOR: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji ul. Królewiecka 15, 82-300 Elbląg
KATEGORIA OBIEKTU BUDOWLANEGO: XI
a. BRANŻA ARCHITEKTURA
KONSTRUKCJA
b. BRANŻA INSTALACJA SANITARNA
c. BRANŻA INSTALACJA ELEKTRYCZNA


B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH

TEMAT: Termomodernizacja budynku SPZOZ Centrum Rehabilitacji w Elblągu z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii
LOKALIZACJA INWESTYCJI: Elbląg, ul. Królewiecka 15, działka Nr. 35/3; 35/4, obręb 15
INWESTOR: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji


Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt III. ppkt 2. lit A. pkt 2. SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt III. ppkt 2. lit B. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ.

W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlano-wykonawczym a przedmiarem, należy uwzględnić stan wynikający z projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót.

3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia.

1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania.

2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.

3) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego:
a. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia,
b. ubezpieczenie wobec osób trzecich.
Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego.

4) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inżynierem Kontraktu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go do zatwierdzenia Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.

5) Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie. Wykonanie robót nie może zakłócać pracy Centrum.

6) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia w czasie budowy na terenie budowy,
w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów BHP, ochrony znajdujących się na terenie budowy obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywania ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkowania terenu.

7) Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt.

8) Wykonawca będzie zobowiązany do przetransportowania i zmagazynowania odpadów powstałych w wyniku realizacji robót w miejsce unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania.

9) Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie w zakresie OZE w ramach realizacji zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej.

10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym.

11) Wykonawca będzie zobowiązany dokonać uruchomienia urządzeń OZE.

12) Wykonawca będzie zobowiązany dokonać przeszkolenia w zakresie użytkowania urządzeń OZE min. 2 osób wskazanych przez Użytkownika.

13) Wykonawca zapewni wsparcie techniczne online oraz telefoniczne przez okres równy okresowi gwarancji oraz bezpłatną aktualizację oprogramowania 2 razy w okresie gwarancyjnym.

14) Wykonawca będzie zobowiązany wykonać instrukcje stanowiskowe urządzeń OZE.

15) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji serwisu gwarancyjnego maksymalnie do 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii oraz do 2 przeglądów serwisowych rocznie. Serwis w okresie gwarancji i przeglądy będą bezpłatne.

16) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ.


4. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych.

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

6. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego.

7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.

9. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.):
1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.

11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz instalacyjnych stanowiące przedmiot zamówienia licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót.

Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540262098-N-2019 z dnia: 2019-12-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie:
a) Kierownikiem budowy, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy,
- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) Kierownikiem robót budowlanych, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych,
- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający informuje, że dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót budowlanych.
c) Kierownikiem robót sanitarnych, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych,
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń,
d) Kierownikiem robót elektrycznych, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych,
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- kwalifikacje do instalowania systemów fotowoltaicznych potwierdzone certyfikatem wystawionym przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie instalowania systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 136, art. 145 Ustawy o odnawialnych źródłach energii (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2389 z późn. zmianami.),
Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1186 z późn. zm).
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).
W ogłoszeniu powinno być:
2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie:
a) Kierownikiem budowy, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik budowy,
- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) Kierownikiem robót budowlanych, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych,
- uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający informuje, że dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót budowlanych.
c) Kierownikiem robót sanitarnych, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót sanitarnych,
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń,
d) Kierownikiem robót elektrycznych, który musi posiadać:
- minimum 5 letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych,
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
e) Osobą – instalatorem, która musi posiadać kwalifikacje do instalowania systemów fotowoltaicznych potwierdzone certyfikatem wystawionym przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie instalowania systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 136, art. 145 Ustawy o odnawialnych źródłach energii (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2389 z późn. zmianami.),
Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1186 z późn. zm).
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65).


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
pkt 3):
Uwaga:
b) w WYKAZIE OSÓB dla kierownika budowy oraz dla poszczególnych kierowników robót należy podać rodzaj/zakres posiadanych uprawnień, numer uprawnień oraz liczbę lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy oraz poszczególnych kierowników robót w swojej branży oraz dla kierownika robót elektrycznych należy podać dodatkowo informacje, czy ta osoba posiada kwalifikacje do instalowania systemów fotowoltaicznych potwierdzone certyfikatem wystawionym przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie instalowania systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 136, art. 145 Ustawy o odnawialnych źródłach energii (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2389 z poźn. zmianami.)
W ogłoszeniu powinno być:
pkt 3):
Uwaga:
b) w WYKAZIE OSÓB dla kierownika budowy oraz dla poszczególnych kierowników robót należy podać rodzaj/zakres posiadanych uprawnień, numer uprawnień oraz liczbę lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy oraz poszczególnych kierowników robót w swojej branży; dla osoby – instalatora należy podać informacje, czy ta osoba posiada kwalifikacje do instalowania systemów fotowoltaicznych potwierdzone certyfikatem wystawionym przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie instalowania systemów fotowoltaicznych zgodnie z art. 136, art. 145 Ustawy o odnawialnych źródłach energii (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2389 z poźn. zmianami.)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
06/12/2019
W ogłoszeniu powinno być:
11/12/2019
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje, Energia odnawialna (OZE)
podbranża obiekty użyteczności publicznej, termomodernizacja, energia solarna
kody CPV 9331200, 9332000, 42122460, 45320000, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , termomodernizacja , energia solarna

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10267883 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych p.n. „Modernizacja budynku...
10365859 2024-04-30
godz. 09:15
Małopolskie Budowa instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 500kWp zlokalizowanej na gruncie w Oczyszczalni Ścieków „Kujawy” w Krakowie Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa, m...
10432552 2024-04-30
godz. 11:00
Śląskie Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani...
10451653 2024-05-06
godz. 08:30
Mazowieckie Termomodernizacja Urzędu Miejskiego w Halinowie Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Halinowie (zakres prac od strony ulicy Spółdzielczej 1 i parkingu). Zakres robót obejmuje:...
10337377 2024-05-06
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Budowa wielofunkcyjnego budynku usług społecznych na terenie osiedla Niepodległości. 2. Prace obejmują: ...
10378380 2024-05-06
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie wykonanie docieplenia ścian z remontem balkonów budynku ul. Powstańców Wlkp 41B w Mogilnie.
10463515 2024-05-07
godz. 10:00
Lubelskie Adaptacja budynku na utworzenie Klubu Dziecięcego Maluch w Grodysławicach 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Adaptacja budynku na utworzenie Klubu DziecięcegoMa...
10399409 2024-05-08
godz. 11:00
Lubelskie „Budowa przedszkola miejskiego w Międzyrzecu Podlaskim. Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w Żłobku miejskim nr 2 w Międzyrzecu P...
10474786 2024-05-09
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiot zamówienia:Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka. Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu ...
10324766 2024-05-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja budynku dawnego kina Fala na Giżyckie Centrum Pokoleń -etap I - w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Giżyckiego Centru...