Przetarg 6705479 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej....

   
Analizuj Zamówienie 6705479 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-15
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. Termomodernizacja i remont obiektów Szkoły Podstawowej nr 1 w Sulechowie w czę
ści dotyczącej budynków C i D.
Numer referencyjny: ZPB.271.8.2019

1.1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczno-ści publicznej. Termomodernizacja i remont obiektów Szkoły Podstawowej
nr 1 w Sulechowie” w części dotyczącej budynków C i D. Budynki C i D Szkoły Podstawo-wej nr 1 zlokalizowane są na nieruchomościach oznaczonej w ewidencji gruntów nume-rami 367/1, 368 i 369 przy ul. Styczniowej 21 w Sulechowie. Realizacja zadania przewi-dziana jest z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 w ramach Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.3 Efektywność energetyczna – ZIT Zielona Góra.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, projekty wy-konawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, opracowane przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Budownictwa Zygmunt Sztuka z siedzibą w Zielonej Górze Przy ul. Monte Cassino 33, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1.3. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowa-nia wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględ-niony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Za-mawiającego.
1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z od-powiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem okre-ślonych materiałów i urządzeń.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przekazania Zamawiającemu, w dniu podpisania umowy, oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązków,
2) przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w terminie do 14 dni od dnia przekazania terenu budowy,
3) przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji, w terminie do 14 dni od dnia podpisa-nia umowy, harmonogramu realizacji robót,
4) zabezpieczenia i ogrodzenia terenu budowy,
5) zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt,
6) zapewnienia obsługi geodezyjnej, obejmującej wytyczenie geodezyjne oraz geodezyj-ną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnione służby geodezyjne,
7) zabezpieczenia punktów osnowy geodezyjnej występujących w obrębie prowadzonych robót, a w przypadku zniszczenia ww. punktów ich odtworzenia na własny koszt,
8) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego,
9) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków, a także dopełnienia wszelkich formalności i pokrycia kosztów z tym związanych, oraz pokrycia kosztów zużycia poszczególnych mediów,
10) zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt:
a) zaplecza socjalno-magazynowego budowy w miejscu przez siebie uzgodnionym z właścicielem terenu,
b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń,
przy czym Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp.,
11) wykonania robót będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wie-dzy technicznej i należytą starannością oraz zgodnie z Polskimi Normami, w tym nor-mami technicznymi oraz zgodnie z innymi właściwymi normami,
12) stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy; opłaty i kary za przekrocze-nie w trakcie robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochro-ny środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca,
13) przedstawiania inspektorowi nadzoru na piśmie materiałów i urządzeń do akceptacji przed ich zakupem, przy czym parametry proponowanych materiałów nie mogą być gorsze niż opisane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów bądź urządzeń, które nie zostały zaakceptowane przez inspektora nadzoru, Zamawiający może od-mówić zapłaty za roboty wykonane z użyciem takich materiałów bądź urządzeń,
14) zgłaszania inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu gotowości do odbiorów robót, w tym robót zanikających i ulegających zakryciu, z odpowiednim wyprzedzeniem, ce-lem umożliwienia dokonania odbioru we właściwym terminie,
15) zabezpieczenia terenu budowy i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez czas trwania realizacji zadania, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi,
16) utrzymania terenu budowy:
a) w należytym porządku, w tym przestrzegania przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz zasad właściwej gospodarki materiałami,
b) w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco
zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na własny koszt,
17) zapewnienia bezpiecznego korzystania z terenu przylegającego do terenu budowy oraz zapewnienia, na własny koszt, podczas całego okresu robót, dostępu do terenów i nieruchomości położonych w pobliżu terenu budowy,
18) wykonania, w jednym egzemplarzu, pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji robót w wersji drukowanej i elektronicznej,
19) przygotowania i przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy geodezyjnej doku-mentacji powykonawczej,
20) przekazania Zamawiającemu, po zakończeniu robót, nie później jednak niż przed roz-poczęciem odbioru końcowego:
a) kompletu dokumentów - atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. - potwier-dzających dopuszczenie materiałów wykorzystanych do realizacji robót do stoso-wania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, a nadto badań i sprawdzeń, wraz z ich zestawieniem,
b) dokumentacji fotograficznej, o której mowa w pkt. 18 powyżej,
c) geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, o której mowa w pkt. 19 powyżej, bądź zaświadczenia uprawnionego geodety, że prace geodezyjne dotyczące pomiarów powykonawczych zostały zrealizowane, a dokumentacja powykonawcza zostanie przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po jej otrzymaniu ze Starostwa Powia-towego, a także informację uprawnionego geodety o zgodności usytuowania obiek-tu budowlanego z projektem budowlanym,
d) wszelkich innych dokumentów, wraz z wykazem tych dokumentów,
ww. dokumenty mają być spakowane w odpowiedni karton lub wpięte w segregator; do tak spakowanych dokumentów musi być załączony szczegółowy spis zawartości,
21) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończe-niu,
22) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadują-cych, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy
23) ponoszenia odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z nienależytym wykonaniem lub niewykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umo-wy, prowadzenia robót w sposób wyłączający powstanie szkód; w przypadku powsta-nia szkód, koszt ich usunięcia obciąża Wykonawcę,
24) ubezpieczenia realizowanego przedmiotu umowy na czas realizacji umowy od wszel-kich ryzyk, łącznie z klauzulą zabezpieczającą szkody powstałe w częściach ukończo-nych, w takim zakresie, by ochroną ubezpieczeniową objęte były również roboty wy-konywane przez podwykonawców, jeśli Wykonawca posługuje się podwykonawcami, w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy,
25) posiadania przez cały czas realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cy-wilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym robót realizowanych na podstawie niniejszej umowy,
26) prowadzenie robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczniów, personelu szkoły oraz osób trzecich.
1.6. Wykonawca musi uwzględnić:
1) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót oraz ich realizację etapami uzgodnionymi z inspektorami nadzoru, uwzględniającymi możliwość funkcjonowania jednostki – poza okresem wakacji i ferii nie planuje się przerw w funkcjonowaniu szkoły; w trakcie budowy należy przewidzieć realizację robót w taki sposób, aby zapewniony był dostęp do obiektu,
2) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada,
3) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem.
1.7. Ponieważ roboty budowlane wykonywane będą w obrębie funkcjonującej szkoły Zama-wiający dopuszcza wykonywanie części robót poza godzinami pracy jednostki oraz w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i dyrektorem szkoły. Prace uciążliwe tj. powodujące hałas, kurz, pylenie itp. powinny być wykonane poza godzinami pracy szkoły. Pomieszczenia, w których będą wykonywane roboty należy oddzielić i za-bezpieczyć przeciwpyłowo od pozostałych foliami odgradzającymi.
1.8. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca:
1) w okresie wakacji wykona wszystkie roboty wewnątrz budynku w zakresie umożliwia-jącym prowadzenie zajęć dydaktycznych od 1 września 2019 r.,
2) będzie równolegle wykonywać inne roboty objęte przedmiotem zamówienia.
1.9. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Ko-deks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia.
1.10. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 1.9. powyżej. W ramach upraw-nień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności:
1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrud-niania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.9. powyżej,
2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 1.9. powyżej,
3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.9. po-wyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
1.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
1.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6
i 7.
1.13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych.
1.14. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
1.15. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona w 2019 r. roboty o wartości ok. 0,5 mln zł. Należność Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za realizację przedmiotu za-mówienia uiszczana będzie w roku 2019 i w roku 2020 do wysokości środków prze-znaczonych w budżecie Gminy Sulechów na realizację zadania.
1.16. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrze-ga sobie możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie zostaną mu przydzielone środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które za-mierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540084483-N-2019 z dnia: 2019-04-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-06, godzina: 10:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-10, godzina: 10:30
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 45111200, 45111300, 45233200, 45260000, 45261215, 45262100, 45262500, 45262690, 45310000, 45320000, 45331000, 45331100, 45332000, 45333000, 45410000, 45421000, 45430000, 45442100, 45443000, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10324081 2024-04-02
godz. 10:00
Pomorskie Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łebuni Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Łebuni.Inwestycja została dofinansowana ze...
10372202 2024-04-03
godz. 11:00
Podkarpackie Termomodernizacja Krytej pływalni w Jarosławiu. Zadanie inwestycyjne dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych”. Zakres: Pełnienie nadzor...
10304131 2024-04-04
godz. 09:00
Lubuskie Termomodernizacja obiektów oświatowych – CKZiU nr 1 Budowlanka 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie: termomodernizacji obiektu wraz z wymianą instalacji c.o., częściową...
10314070 2024-04-05
godz. 08:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Janiego 57C w Rybniku.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:1. Roboty ogólnobudowlane (iz...
10343860 2024-04-08
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Remont świetlicy wiejskiej w Maradkach 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu art. 34 ust. 1 pkt 2 uPzp, polegająca na wykonaniu wielobranżowego projektu budowlane...
10375387 2024-04-09
godz. 15:00
Śląskie Wykonanie robót budowlanych, usług: Wykonanie docieplenia ścian, strefy cokołowej oraz izolacja i docieplenie ścian funda-mentowych w budynku przy ul. Wojska Polskiego 8-10 w Zabrzu. Za...
10375309 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zalesiu. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Zalesiu zlokalizowanej w...
10379557 2024-04-15
godz. 11:00
Mazowieckie Ocieplenie ścian - etap 01 i 06 zgodnie z grafiką z dnia 28.02.2024 r. budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Jana Cybisa 10 w Warszawie
10374461 2024-04-15
godz. 12:00
Śląskie Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego w Sosnowcu przy ul. Akacjowej 37-39 w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Południe w Sosnowcu
10135464 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie Docieplenie stropodachu bud. A oraz wewnętrznych instalacji podlegających remontowi, przebudowie oraz budowie instalacja ciepłej wody użytkowej, cwu wraz z remontem instalacji i źróde...