Przetarg 7298054 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach...

   
Analizuj Zamówienie 7298054 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-23
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach przebudowy świetlicy wiej-skiej w Drągowinie i instalacji wewnętrznej o
raz źródeł ogrzewania (OZE)
Numer referencyjny: GKZ.271.1.11.2019.MK

1) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr 509/1 i 509/2 w m. Drągowina ul. Kościelna 6 w zakresie prac – ocieplenia ścian warstwą styropianu, ocieplenia stropodachu wełna mineralną, wykonania utwardzenia wokół budynku świetlicy w postaci opaski z kostki betonowej, wymiany obróbek blacharskich, wykonania instalacji CO wraz z zasilaniem i montażem pomp ciepła, wykonania instalacji rekuperacji wraz z rekuperatorem.

Świetlica wiejska składa się z dwóch budynków wykonanych w technologii tradycyjnej murowanej z dachem o konstrukcji drewnianej. Dach pokryty papą na deskowaniu z desek.

Dane techniczne budynku:
- powierzchnia zabudowy – 379,14 m2
- powierzchnia użytkowa – 320,15 m2
- kubatura budynku – 1422,40 m3
- ilość kondygnacji – 2
- wysokość budynku: 5,85 m
- długość budynku: 26,00 m
- szerokość budynku: 18,00 m


Zakres robót – Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w zakresie przeprowadzenia prac:
a) Roboty ziemne – wykop wokół ścian budynku w celu osuszenia ścian budynku,
b) Wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku, wy-konanie iniekcji,
c) Ocieplenie ścian warstwa styropianu gr 15 cm,
d) Ocieplenie stropodachu wełną mineralna gr 20 cm, wykonanie paroizolacji,
e) Wykonanie okładzin stropów płytami g-k, malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem,
f) Wykonanie utwardzenia wokół budynku świetlicy w postaci opaski szer. 50 cm z kostki be-tonowej gr. 6 cm, zamkniętej krawężnikiem chodnikowym 8 x 20 cm,
g) Remont schodów zewnętrznych – naprawa gładzi cementowej schodów, ułożenie płytek gresowych antypoślizgowych, wykonanie balustrady o wys. 110 cm ze stali kwasoodpornej,
h) Wymiana obróbek blacharskich,
i) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
j) Wymiana instalacji CO i CW wraz z zasilaniem i montażem dwóch pomp ciepła solanka-woda o mocy 17 kW, dla których dolnym źródłem będzie 9 szt. sond głębinowych po 100 m każda,
k) Wykonanie instalacji rekuperacji wraz z rekuperatorem,
l) Wykonanie instalacji elektroenergetycznej dla zasilania pompy ciepła i systemu rekuperacji,
m) Wykonanie i montaż paneli fotowoltaicznych,
n) Wykonanie zasilania pom. technicznego, wykonanie instalacji oświetlenia, instalacji siły i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, instalacji FV.

Uwaga: Ze względu na dodatkowe elementy ułożone na dachu w postaci kolektorów PV oraz podwieszonych elementów rekuperacji do konstrukcji dachu, przed przystąpieniem do realizacji prac należy sprawdzić wytężenie poszczególnych elementów konstrukcji oraz stan. W przypadku znaczących ugięć elementów lub uszkodzeń, elementy należy wymienić.

Szczegółowy zakres w/w robót jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.

Uwaga: Zamawiający wykonał badanie termowizyjne obiektu – raport z badania stanowi załącznik do niniejszego postępowania. Po wykonaniu wszystkich robót Zamawiający dokona kontroli termowizyjnej budynku. Badanie przeprowadza się w odpowiednich warunkach, najlepsze warunki do przeprowadzenia badania termowizyjnego w naszej strefie klimatycznej występują od połowy października do połowy kwietnia. W związku z czym Zamawiający informuje, iż odbiór wykonanych robót pod względem jakościowym zostanie wykonany najszybciej jak się da, ale w sprzyjających warunkach.


2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego.
3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia.
4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót.
5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.

6) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną.
7) Ponadto zakres zadania obejmuje:
a) przed przystąpieniem do prac, projektowane urządzenia należy wytyczyć geodezyjnie przez uprawnionego geodetę.
b) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłączeniu ich spod napięcia.
c) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace muszą zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urzą-dzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania.
d) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.
e) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu,
f) Zapewnienie kierownika budowy
g) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia,
h) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
i) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach.
j) po zakończeniu prac, Wykonawca ma obowiązek wykonane urządzenia zainwentaryzować powykonawczo przez uprawnionego geodetę i przekazać do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
k) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.
l) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
m) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia.
n) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, STWiORB i programem zapewnienia jakości.
o) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych.
p) Wykonawca dokonuje wszelkie formalności i ponosi wszelkie koszty związane z dopuszczeniem do prac na instalacji oświetlenia drogowego na 1 zasięgu (obejmuje przygotowanie i likwidacje miejsca pracy wraz z odłączeniem i ponownym załączeniem zasięgu w SO).
q) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych.
i Informacja dotycząca robót zamiennych:
- Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano.
- Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia.
- Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót.
- Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych.
- Roboty zamienne mogą wynikać:
- ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa,
- z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia:
7. na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych,
8. z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540022656-N-2020 z dnia: 2020-02-06
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-07, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-17, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 45212300, 45300000, 45330000, 45331000, 45331200, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10312421 2024-04-02
godz. 15:30
Dolnośląskie Remont elewacji frontowej i podwórzowej wraz z balkonami, w tym elewacji podwórzowej z dociepleniem, budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Westerplatte 4 we Wrocławiu
10315850 2024-04-03
godz. 14:00
Świętokrzyskie Docieplenie docieplenie ściany szczytowej budynku ul. Hugo Kołłątaja 3 ściana szczytowa ( pow 200m2)
10377861 2024-04-12
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.4.1 Zakres prac obejmuje:1) Termomodernizacja budynku A:a. ocieplenie...
10397748 2024-04-16
godz. 00:00
Podlaskie Docieplenie ściany frontowej na odcinku między klatkami numer 1 i 2 budynku Daszyńskiego 15.
10399683 2024-04-16
godz. 11:00
Mazowieckie Remont budynków zlokalizowanych na terenie Sekcji Eksploatacji Tarnowskie Góry i Herby Nowe z podziałem na 5 zadań: Zadanie nr 1 - remont elewacji i elementów orynnowania dachu oraz izo...
10395894 2024-04-18
godz. 09:00
Wielkopolskie Remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego w budynkach Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i wymiana pokrycia dachowego wraz...
10400002 2024-04-24
godz. 09:00
Mazowieckie Termomodernizacja budynku wraz z zagospodarowaniem terenu w Zespole Szkół nr 59 przy ul. Jana III Sobieskiego 68 - II etap. Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budyn...
10442102 2024-04-30
godz. 09:30
Śląskie Termomodernizacja wraz z przebudową, rozbudową oraz częściową zmianą sposobu użytkowania budynku Klubu Sportowego UNIA w Turzy Śląskiej Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje prac...
10451653 2024-05-06
godz. 08:30
Mazowieckie Termomodernizacja Urzędu Miejskiego w Halinowie Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Halinowie (zakres prac od strony ulicy Spółdzielczej 1 i parkingu). Zakres robót obejmuje:...
10089440 2024-06-03
godz. 11:00
Dolnośląskie „Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego ul. 11 Listopada 42 w Wałbrzychu” 1. Przedmiotem zamówi...