Przetarg 7293676 - „Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3...

   
Analizuj Zamówienie 7293676 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-22
przedmiot ogłoszenia
„Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 3 zlokalizowanego przy ulicy Skarbowej 24 w Żaganiu” w ramach części II zadan
ia pn. „Termomodernizacja budynków Przedszkola Miejskiego nr 2, Przedszkola Miejskiego nr 3 oraz Filii Przedszkola Miejskiego nr 5 w Żaganiu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
Numer referencyjny: WZP.271.4.2020

: Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynku Miejskiego Przedszkola nr 3, przy ul. Skarbowej 24, 68-100 Żagań usytuowanego na terenie działki o nr ewidencyjnym 904/1. poprzez termomodernizację budynku. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie:
W zakresie termomodernizacji:
1. Wymiana stolarki otworowej budynku,
2. Wykonanie izolacji ścian fundamentowych i piwnic,
3. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych,
4. Wykonanie termomodernizacji dachów,
5. Wykonanie izolacji i pokrycia zadaszenia nad wejściem,
6. Modernizacja schodów zewnętrznych,
7. Renowacja balustrad, krat, barierek i schodów stalowych zewnętrznych,
8. Wymiana opierzeń i parapetów,
9. Wymiana rynien i rur spustowych,
10. Naprawa kominów, naprawa studzienek doświetlających,
11. Odtworzenie instalacji odgromowej,
12. Zmiana kolorystyki elewacji budynku,
13. Wykonanie naprawy uszkodzonej nawierzchni wokół budynku.
W zakresie instalacji sanitarnych:
1. Demontaż istniejącej instalacji c.o.,
2. Montaż nowych pionów i podejść do grzejników,
3. Wymiana grzejników,
4. Montaż węzła ciepłowniczego opartego na odnawialnych źródłach ciepła, wymiana źródła ciepła systemu c.o. i c.w.u. na pompę ciepła,
5. Montaż dolnego źródła, studni kolektorowych wielofunkcyjnych, przewodów, rurociągów rozprowadzających, rurociągów dobiegowych,
6. Montaż wentylacji mechanicznej opartej o wysokosprawne urządzenia z funkcją odzysku ciepła
7. Montaż automatyki do sterowania c.o.,
8. Montaż systemu monitoringu zużycia energii elektrycznej oraz cieplnej budynku.
W zakresie instalacji elektrycznych:
1. Roboty demontażowe,
2. Roboty montażowe – rozprowadzenie przewodów w bruzdach, wykończenie powierzchni,
3. Wymiana opraw oświetleniowych ( które oprócz powyższego należy wyposażyć w czujniki obecności w ciągach komunikacyjnych i łazienkach).
W zakresie instalacji fotowoltaicznych:
1. Montaż konstrukcji nośnej na panele FV,
2. Montaż paneli fotowoltaicznych,
3. Montaż falowników,
4. Montaż okablowania, rozdzielnice systemu,
5. Montaż monitoringu ilości wyprodukowanej energii.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodów CPV: 45320000-6, 45262100-2, 45210000-2, 45330000-9, 45324000-4, 45443000-4, 45331110-0, 09331200-0, 45400000-1, 45410000-4.
Inwestycja jest realizowana na obszarze otoczenia zabytku wpisanego do rejestru zabytków.
Szczegółowy zakres inwestycji przedstawia załączona dokumentacja projektowa.
Przedmiary robót załączone do SIWZ mają wyłącznie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia i oszacowania ilości wymaganych robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na fakt, że wynagrodzenie za realizację umowy na przedmiotowe roboty będzie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej obmiarowej ilości określonych ujętych w projekcie robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe i nie będzie stanowiło podstawy do żądania z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. W związku z powyższym Wykonawca nie może powoływać się na jakiekolwiek braki w przedmiarze i w oparciu o nie żądać zwiększenia wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w każdym z dokumentów stanowiących załącznik do SIWZ. Wykonawca, dla obliczenia ceny we własnym zakresie ma prawo na podstawie projektu oraz specyfikacji skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości ustalonej według własnych obliczeń..
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.

3.2. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia :

1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego.

2. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie (lub równoważnych) oraz :
- użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące
i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować
materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych
odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w
projektach. W przypadku zastosowania materiałów innych niż przewidzianych w
projekcie na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, że materiały te są
równoważne w zakresie ilościowym i jakościowym,
- Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń
dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty,
aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca zobowiązany będzie do
przedstawiania Zamawiającemu wykazu materiałów i wyrobów budowlanych
przewidzianych do wbudowania, celem jego zatwierdzenia przez Zamawiającego;
- zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom PN - EN lub
równoważnym oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.

3. Wykonawca wykona i przygotuje w języku polskim oraz złoży Zamawiającemu w formie trwale spiętej w dniu zgłoszenia gotowości odbioru końcowego wszelkie dokumenty przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza:
a) instrukcje użytkowania zamontowanych urządzeń,
b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych
urządzeń,
c) protokoły z badania materiałów i urządzeń,
d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania
przedmiotu zamówienia,
e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.

4. Wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru.

5.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu elementów z demontażu i rozbiórek przedstawiających w ocenie Zamawiającego wartość użytkową, ich załadunku, transportu i rozładunku na własny koszt na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Żagania. Pozostałe elementy z rozbiórek Wykonawca musi zutylizować własnym staraniem i na własny koszt ze wskazaniem Zamawiającemu miejsca i sposobu utylizacji lub wskazania innego sposobu wykorzystania tych materiałów. Wykonawca w trakcie realizacji robót zobowiązany jest dostarczyć / okazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, lub przekazanie Zamawiającemu zestawienia ilościowego zeskładowanego materiału.

6. Podczas realizacji robót należy przestrzegać zasad gospodarki odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności obowiązującą ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach.

7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego korzystania z obszaru przylegającego do terenu budowy oraz do dbania o porządek na terenie budowy, utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania.

8. Wykonawca zobowiązuje się do wypełnienia wszelkich warunków zawartych w uzgodnieniach. Wszelkie koszty z tego tytułu leżą po stronie Wykonawcy.

9. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zapewnia sobie na potrzeby związane z realizacją zamówienia zasilanie na czas budowy np. w energię elektryczną, wodę i odbiór ścieków.

10. Wszelkie prace podczas realizacji inwestycji nie mogą zakłócić dostaw wody, energii elektrycznej, gazu, odbioru ścieków oraz ciągłości usług teletechnicznych. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca i winien je ująć w kosztach ogólnych.

11. Wykonawca ma obowiązek informować opinię publiczną o fakcie dofinansowania na realizację zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 - formie tablic informacyjnych o wymiarach 80x120 cm (z tekstem i logo podanym przez Zamawiającego), w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu.

12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za spowodowanie uszkodzeń w sieci uzbrojenia terenu w czasie wykonywania robót oraz za przerwy w korzystaniu z sieci, a także za uszkodzenia i szkody, które w przyszłości mogłyby powstać na skutek prowadzonych robót.

13. Dla prawidłowego monitorowania przebiegu robót w zadaniu Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłego zestawienia ilości i wartości robót wg pozycji wynikających z kosztorysu ofertowego i harmonogramu.

14. Wykonawca po zakończeniu realizacji robót sporządzi rozliczenie rzeczowe i finansowe wykonanych robót, które będzie stanowiło podstawę do sporządzenia przez Zamawiającego dokumentu OT.

15. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dostępną dokumentacją i że jest ona wystarczająca do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i z dochowaniem najwyższej staranności wymaganej od profesjonalnego przedsiębiorcy budowlanego;

15.1.Wykonawca nie może wykorzystywać wad w dokumentacji projektowej a o ich wykryciu
winien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego;
15.2. Zamawiający nie dysponuje projektem robót geologicznych dla ustalenia rozpoznania
warunków geologicznych w celu wykorzystania ciepła ziemi dla pompy ciepła.
15.3. Stan istniejącej instalacji odgromowej stanowi część dodatkowej/pomocniczej
dokumentacji technicznej - opracowanej z natury.
15.4. Wymianie podlega 100% istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. Zestawienie ww.
stolarki stanowi część dodatkowej dokumentacji technicznej- opracowanej z natury,-
mającej charakter pomocniczy.
15.5. Zamawiający nie dysponuje wynikami badan pod kątem obciążeń statycznych dachu.
Przedmiotem zamówienia objęta jest kotwiona konstrukcja wsporcza pod moduły
fotowoltaiczne.
15.6. Projektant dopuszcza zastosowanie innych urządzeń niż zaprojektowane, pod
warunkiem zachowania PODSTAWOWYCH I KLUCZOWYCH parametrów
technicznych, takich jak :
- moc urządzenia,
- rodzaj sprężarki,
- współczynnik COP,
- pobór mocy,
- napięcie znamionowe,
- zakres mocy sprężarki,
- temperatura obiegu grzewczego,
- moc akustyczna.
Należy zauważyć, że podane parametry są parametrami minimalnymi. Dopuszcza się
zmianę urządzenia pod warunkiem, że jego parametry będą takie same lub lepsze w
stosunku do zaprojektowanego. Pozostałe parametry tj. takie jak waga, ilość czynnika,
ciśnienia na układzie chłodniczym itd. nie musza pozostać zachowane. Z
projektowanego punktu widzenia nie jest istotny producent urządzenia, tylko parametry
techniczne urządzenia.
15.7. W ramach przedmiotowej termomodernizacji projektant przewidział wymianę całego
zespołu wejściowego.
15.8. Do budowy/wykonania zaprojektowanej instalacji fotowoltaicznej zaleca się przewidzieć
użycie/zastosowanie/zamontowanie technologii nie starszej niż 1 rok.
3.3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone we wzorze umowy oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki SIWZ.
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 9331200, 45210000, 45262100, 45320000, 45324000, 45330000, 45331110, 45400000, 45410000, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10337399 2024-04-09
godz. 10:00
Łódzkie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wyborowie” w ramach zadania...
10375323 2024-04-09
godz. 15:00
Śląskie na wykonanie robót budowlanych, usług: Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Roosevelta 72 w Zabrzu - zgodnie z projektem i przedmiarem robót.
10343546 2024-04-10
godz. 13:00
Małopolskie Ocieplenie cokołu i remont opaski wokół budynku os. Niepodległości 7 w Krakowie
10313910 2024-04-12
godz. 08:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków zaplecza technicznego Szpitala – ETAP II, w skład których wchodzą: Kotłownia i Warsztaty. Termomodernizacja obejmuje m.in.: doc...
10376130 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Wadowice Górne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji siedziby Gminn...
10427483 2024-04-23
godz. 10:00
Lubelskie Remont balkonów z dociepleniem ścian w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wyszyńskiego 11 w Radzyniu Podlaskim. Metoda: System; Mapei, Ceresit, Atlas Stopter, Arsanit.
10403120 2024-04-24
godz. 10:00
Podlaskie Termomodernizacja ściany szczytowej oraz od podwórka w budynku przy ul. 3 Maja 25 w Augustowie Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. 3 Maja 25 w Aug...
10433294 2024-04-25
godz. 08:00
Śląskie Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z pracami towarzyszącymi (m. innymi: zdjęcie i utylizację azbestu, malowanie klatek schodowych, remont dachu, remont instalacji elektryczne...
10431742 2024-05-06
godz. 12:00
Pomorskie Wykonanie termomodernizacji budynku.
10447342 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie Docieplenia ściany szczytowej budynku mieszkalnego przy ul. Gwiezdnej 1-27-ściana szczytowa przy klatce nr 1 (rozbiórka docieplenia typu siding, wykonanie docieplenia metodą lekko-mokrą...