Przetarg 7903707 - „Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17” - II...

   
Analizuj Zamówienie 7903707 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
„Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17” - II postępowanie
Numer referencyjny: SA.270.1.9.2020

Przedmiotem zamówienia jest
zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynku o nr inw. 165/17.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego oraz wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę bądź zgłoszeniem robót - a w przypadku gdy roboty budowlane nie będą wymagały pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót Wykonawca winien jest przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o braku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót z właściwego miejscowo urzędu, tj.: Starostwa Powiatowego w Leżajsku, uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie - jeżeli taka będzie wymagana lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych właściwy miejscowo organ PINB - jeżeli będzie wymagane,
b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację,
c) Uprzątnięcie terenu po realizacji zadania,
d) Zapewnienie gwarancji na wykonane prace.

Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej
Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się wnikliwie ze stanem istniejącego budynku w stopniu pozwalającym na rzetelne sporządzenie oferty. Koncepcję projektową należy przedłożyć Inwestorowi do akceptacji w terminie 30 dni od daty podpisania umowy przez Strony.
Na dokumentację projektową będą się składać:
- projekt budowlano-wykonawczy (4 egzemplarze w wersji papierowej),
- trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego - jeżeli będą wymagane,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- kosztorys inwestorski,
- sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu przed oddaniem budynku do użytkowania,
Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania projektu budowlanego i materiałów wykorzystanych do termomodernizacji budynków w taki sposób aby po zakończeniu inwestycji osiągnąć minimalną oszczędność energii w przeliczeniu na energię końcową - nie mniejszą niż 25%.

3.2. Ogólne dane techniczne obiektu:
Konstrukcja/technologia budynku - tradycyjna
Kubatura budynku - 452.53 m3
Kubatura ogrzewania - 245.70 m3
Powierzchnia użytkowa budynku - 94.09 m2
Powierzchnia zabudowy budynku - 132.00 m2
Ocena stanu technicznego budynku w zakresie istotnym dla wskazania właściwych usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych szczegółowo opisana jest w pkt. 3.3. siwz.
Karta audytu energetycznego budynku szczegółowo opisano w pkt. 3.4. siwz.
W ramach robót budowlanych związanych z termomodernizacją planuje się:
- wymianę źródła ciepła dla potrzeb ogrzewania budynku i podgrzewania ciepłej wody użytkowej,
- wymianę stolarki - okien,
- docieplenie przegród zewnętrznych,
- docieplenie stropu,
- montaż kolektorów słonecznych,
- montaż zaworów termostatycznych,
- wymianę opraw na energooszczędne oprawy LED

W ramach robót budowlanych planuje się:

- izolację połaci dachowej wełną mineralną,
- wymianę rynien i rur spustowych,

3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962) - w szczególności:
1) Operatorzy (kierowcy) sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia prac objętych zamówieniem oraz pracowników zatrudnionych bezpośrednio przy wykonywaniu prac fizycznych/budowlanych (np. zagospodarowanie terenu, prace przy robotach ziemnych).
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1) i 6.2.3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1 i 6.2.3.3 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
3) SANKCJA GROŻĄCA ZA NIESPEŁNIENIE WYMOGU ZATRUDNIENIA
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1 i 6.2.3.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.2.1 i 6.2.3.3 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4) Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn . zm.).

5) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 i 2255 oraz z 2017 r. poz. 60 i 962.

6) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności wymienione w punkcie 3.2.1. i 6.2.3.3 Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i Nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
3.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w treści składanej oferty. Jeżeli Wykonawca nie wskaże takowych części, będzie to oznaczało, że zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Na podstawie art. 36 b ust. 1a Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, (o ile są już znane), podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. (art. 36 b Ustawy). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie i zgodnie z zasadami wskazanymi w siwz i zapisami ustawy pzp.
3.7. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia
1) Przepisy prawne i normy związane z wykonaniem zamierzenia budowlanego:
- Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717),
- Ustawa z dnia 04.02.1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2016 r. poz. 1131 z późniejszymi zmianami),
- Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 788 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 2249 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 21 kwietnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2011 nr 99 poz. 573)
-rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r., Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.),
- Normy Polskie i ISO i normy związane oraz inne obowiązujące PN (EN-PN) lub odpowiednie normy UE w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo.

2) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oprócz przepisów prawa obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca będzie obowiązany do stosowania i przestrzegania obowiązków i zasad wynikających z niżej wymienionych dokumentów:
- Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej PEFC

Dokumenty wskazane w pkt. 3.4.1 - 3.4.2 powyżej są dostępne na stronie internetowej pod adresem: http://isap.sejm.gov.pl/, https://www.pefc.pl/images/PEFC_PL_1003v.2-pol_final.pdf https://www.pefc.pl/images/PEFC_ST_2002-PL-drugie_wydanie.pdf http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lezajsk/zamowienia_publiczne
3.8. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia stosując:
- wymagania ustawy Prawo budowlane i innych ustaw, rozporządzeń polskich i rozporządzeń unijnych, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do przyjęcia odpowiedzialności od następstw za wyniki działalności w zakresie:
- organizacji robót,
- zabezpieczenia osób trzecich,
- ochrony środowiska,
- warunków bhp,
- zabezpieczenie terenu robót,
- zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót,
a) W przypadku, gdy w jednym miejscu będą wykonywali usługi pracownicy Wykonawcy i Podwykonawcy pracodawcy ci zobowiązani są do wyznaczenia koordynatora wykonania usług w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Jeżeli wystąpią zagrożenia zawarte w załączniku - „Informacja o zagrożeniach” stanowiącym załącznik do umowy, Wykonawca zapozna swoich pracowników i podwykonawców z informacjami dotyczącymi zagrożeń zawartymi w tym załączniku.
3) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów wykonawcy. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów prawa, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają odpowiednie parametry.
4) Zamawiający przewiduje bieżące kontrole wykonywania robót. W celu zapewnienia współpracy z wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonanych robót, zamawiający powierzy obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
5) Kontroli w szczególności będą podlegały:
- stosowane wyroby budowlane w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w projekcie - jeżeli był wymagany,
- wyroby budowlane lub elementy wytworzone na budowie,
- jakość i dokładność wykonania prac,
- prawidłowość funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia,
- sposób wykonania przedmiotu umowy w aspekcie zgodności wykonania z dokumentacją projektową i umową.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku oraz likwidacji wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonanie robót tymczasowych Zamawiający nie będzie opłacał odrębnie. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów:
- odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu (w trakcie wykonywania robót) - jeżeli takowe będą występowały,
- odbiór częściowy (w trakcie kolejnych etapów prac, po zgłoszeniu do odbioru przez Wykonawcę),
- odbiór końcowy (przekazanie zamawiającemu gotowego obiektu).
6) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po realizacji przedmiotu zamówienia oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.).
7) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn i urządzeń pracujących na powierzchni placu budowy w odpowiednie zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) do pochłaniania rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach i innych urządzeniach pracujących na terenie placu budowy oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) – w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
3.9. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie i zgodnie z zasadami wskazanymi w siwz i zapisami ustawy pzp.
3.10. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualne podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 oraz art. 7 ustawy PZP, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymagań minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy PZP, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca okaże na każde żądanie Zamawiającego stosowny dokument wystawiony przez producenta.
3.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia w częściach.
3.12. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540400061-N-2021 z dnia: 2021-01-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 200.00 zł (słownie: jeden tysiąc
dwieście złotych i 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia: 13.01.2021 r. do godz. 12:00

W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający wymaga skutecznego wniesienia wadium w wysokości: 1 200.00 zł (słownie: jeden tysiąc
dwieście złotych i 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia: 21.01.2021 r. do godz. 12:00



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13.01.2021, godzina: 12:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.01.2021, godzina: 12:00,



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.4)
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie

W ogłoszeniu powinno być:
tak bo w sekcji II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
przetargowego na każdym etapie postępowania w przypadku nie otrzymania środków z funduszu leśnego na realizację zadania.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: 11.7 Ofertę można złożyć w kopercie
lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) ma być opisana: Adres Zamawiającego
Oferta - przetarg nieograniczony na: „Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17” - II postępowanie
nie otwierać przed 13.01.2021 r. godz. 12:15 Adres Wykonawcy
12.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego do dnia: 13.01.2021 r. do godz. 12:00, w Nadleśnictwie Leżajsk, ul. Tomasza Michałka
48, 37 - 300 Leżajsk, pokój nr 1 - Sekretariat.
12.2. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 13.01.2021 r. o godz. 12:15 w Nadleśnictwie Leżajsk pokój nr 10 - Sala Konferencyjna

W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe:
11.7 Ofertę można złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta (opakowanie) ma być opisana: Adres Zamawiającego
Oferta - przetarg nieograniczony na: „Termomodernizacja budynku o nr inw. 165/17” - II postępowanie
nie otwierać przed 21.01.2021 r. godz. 12:15 Adres Wykonawcy
12.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego do dnia: 21.01.2021 r. do godz. 12:00, w Nadleśnictwie Leżajsk, ul. Tomasza Michałka
48, 37 - 300 Leżajsk, pokój nr 1 - Sekretariat.
12.2. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 21.01.2021 r. o godz. 12:15 w Nadleśnictwie Leżajsk pokój nr 10 - Sala Konferencyjna
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10406718 2024-04-12
godz. 23:59
Pomorskie Zlecę Ocieplenie domu
10311808 2024-04-15
godz. 09:00
Łódzkie Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Ma...
10416112 2024-04-26
godz. 09:30
Mazowieckie Docieplenie cokołów budynków wielorodzinnych przy ul. Wasilkowskiego 4,7, Warchałowskiego 6,7, Hawajska 2
10429699 2024-04-26
godz. 11:00
Mazowieckie Termomodernizacja budynku gospodarczego Urzędu Gminy w Zakrzewie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku gospodarczego, Zakrzew 5...
10441077 2024-04-30
godz. 10:00
Opolskie Poprawa efektywności energetycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu Zamówienie polega na poprawie efektywności energetycznej II Liceum Ogól...
10457258 2024-04-30
godz. 14:00
Podlaskie Poprawa standardów usług kulturalnych i społecznych poprzez modernizację świetlicy w Sielcu, w ramach Programu odnowy wsi województwa podlaskiego - Kreatywna wieś Projekt współfinan...
10432222 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach - Etap II. Zakres robót obejmuje w...
10400940 2024-05-06
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Termomodernizacja zabytkowej plebanii w Brzoziu
10191692 2024-05-09
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Muszakach wraz z rozbudową i termomodernizacją szkoły. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ...
10089395 2024-06-05
godz. 11:00
Dolnośląskie Remont z dociepleniem budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Pocztowej 17 w Wałbrzychu Przedmiotem zamówienia jest remont wraz z dociepleniem budynku mieszkalnego wiel...