Przetarg 7906247 - Termomodernizacja budynku komunalnego w Jasionce Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7906247 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja budynku komunalnego w Jasionce
Numer referencyjny: BR.271.1.27.2020

Przedmiotem zamówienia jest robota budow
lana pn.: Termomodernizacja budynku komunalnego w Jasionce
Budynek przeznaczony do remontu zlokalizowany jest na działce nr ewid. 2866
w miejscowości Jasionka gmina Trzebownisko. W części przewidzianej do remontu znajduje się sklep spożywczy, komunikacja, sanitariat, urząd pocztowy, magazynek oraz wiatrołap.
Budynek jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z dachem mansardowym, o konstrukcji drewnianej z pokryciem blachą trapezową. Ściany wykonane z cegły pełnej, grubość ścian zewnętrznych ok. 45cm, wewnętrznych – ok. 40cm. Budynek nieocieplony, otynkowany. Ściany działowe murowane grubości 12cm. Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne. Posadzki z płytek ceramicznych. Stolarka okienna i drzwiowa drewniane i PVC. Okna dwudzielne, dwurzędowe oraz jednorzędowe z wbudowanymi kratami.
Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, gazową, wod-kan, c.o.
1. Zakres robót, obejmuje;
roboty wewnętrzne remontowe w następujących pomieszczeniach budynku polegające na:
I. WIATROŁAP:
• remont instalacji elektrycznej,
• wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych,
• wykonanie sufitu podwieszanego,
• roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach,
• malowanie ścian wewnętrznych i sufitu,
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa)
• doprowadzenie wentylacji,
• remont systemu grzewczego.
II. SKLEP:
• remont instalacji elektrycznej,
• remont instalacji wod.-kan.
• wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych,
• wykonanie sufitu podwieszanego,
• roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach,
• malowanie ścian wewnętrznych i sufitu,
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa)
• udrożnienie wentylacji,
• remont systemu grzewczego.
III. KOMUNIKACJA:
• remont instalacji elektrycznej,
• wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych,
• wykonanie sufitu podwieszanego,
• roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach,
• malowanie ścian wewnętrznych i sufitu,
• wymiana stolarki drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa)
• doprowadzenie wentylacji.
IV. WC
• remont instalacji elektrycznej,
• remont instalacji wod.-kan.
• wymiana warstwy wykończeniowej posadzki – płytek ceramicznych,
• remont węzła sanitarnego,
• wykonanie sufitu podwieszanego,
• roboty polegające na wykonaniu nowych tynków na ścianach,
• malowanie ścian wewnętrznych i sufitu,
• wymiana stolarki drzwiowej,
• doprowadzenie wentylacji i przewodu spalinowego,
• wymiana wyłazu dachowego,
• doposażenie o piecyk gazowy.
• remont systemu grzewczego
V. MAGAZYNEK
• remont instalacji elektrycznej,
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka zewnętrzna antywłamaniowa),
• doprowadzenie wentylacji,
• remont systemu grzewczego.
VI POCZTA
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka antywłamaniowa),
VII POMIESZCZENIE GOSPODARCZE
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka antywłamaniowa),
Projektuje się roboty zewnętrzne remontowe budynku polegające na:
• odkopanie i ocieplenie fundamentów styropianem gr. 10cm
• izolacja fundamentów
• ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm,
• ocieplenie stropu wełną mineralną gr. 25cm
• wykonanie elewacji,
• usunięcie krat na elewacji
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, (stolarka antywłamaniowa),
• remont chodnika wokół remontowanego budynku,
• ocieplenie kominów
• wykonanie ogrodzenia
• wymiana skrzynek gazowych
• ściągnięcie oraz renowacja jednostek klimatyzacyjnych
• remont instalacji elektrycznej
• wykonanie instalacji SSWIN, CCTV
• wykonanie instalacji odgromowej
• wymiana odcinka kanalizacji deszczowej
2. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia przepisami techniczno–budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi oraz zasadami wiedzy budowlanej.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
4. Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych oraz zapewni ich właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie wykonywanych prac. W przypadku nieprzewidzianych kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego wykonawca zgłosi fakt zamawiającemu i właścicielowi sieci celem uzyskania odpowiednich uzgodnień dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć;
1) kosztorys ofertowy - opracowanego metoda kalkulacji szczegółowej. Wyliczone w tych kosztorysach ceny poszczególnych elementów, jak również cena całkowita musi być zgodna z cenami przedstawionymi w ofercie przetargowej. Ceny tych składników cenotwórczych (R, Ko, Z, M, S) muszą być takie same dla wszystkich wycenionych pozycji przedmiarowych z danej branży robót. Tak opracowane kosztorysy będą podstawą do rozliczenia: „dodatkowych robót budowlanych, wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego”, w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art.144 ust.1 pkt 2 ustawy PZP
2) harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram powinien m.in. pokazać kolejność postępowania, etapowanie robót, czas w jakim wykonawca proponuje wykonać roboty, niezbędną ilość sprzętu i pracowników na każdym etapie robót oraz planowany miesięczny przerób. Harmonogram należy dostarczyć w formie papierowej i elektronicznej i aktualizować każdorazowo, bez wezwania w razie zmian terminów wykonania planowanych robót. Harmonogram każdorazowo wymaga akceptacji Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dla każdej branży dokumentacja techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Zamawiający dopuszcza jedynie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Wymóg zatrudnienia na umowę o prace
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lud podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudniania na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy – załącznik do SIWZ
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
branża Elewacje, termomodernizacje
podbranża termomodernizacja
kody CPV 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10324852 2024-03-28
godz. 12:00
Dolnośląskie Docieplenie dylatacji oraz likwidacja przecieków pomiędzy kl. nr 3 i 5 w budynku mieszkalnym przy ul. Moniuszki 1-7 w Polkowicach
10325596 2024-04-08
godz. 09:00
Małopolskie Termomodernizacja stropu nad ostatnią kondygnacją w budynku biurowym Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie przy ul. Basztowej 22 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót...
10291722 2024-04-08
godz. 10:00
Lubuskie Głęboka termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na przeprowadzeniu termomodernizacji budynków użyteczności publ...
10375376 2024-04-09
godz. 15:00
Śląskie Na wykonanie robót budowlanych, usług: Docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachu, izolacja ścian piwnic oraz remont loggi w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym ...
10370626 2024-04-10
godz. 11:00
Śląskie Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola Miejskiego nr 9 przy ul. Obywatelskiej 6 w Bytomiu Część 1: 1. Przedmiot zamówienia dot. części 1 postępowania pn. „Moderniz...
10342121 2024-04-10
godz. 11:00
Świętokrzyskie Wykonanie ocieplenia ściany budynku położonego w Woli Wiśniowskiej 1 Wykonanie ocieplenia ściany budynku położonego w Woli Wiśniowskiej 1. 3. Sposób realizacji zamówienia: 3.1.Wyko...
10379681 2024-04-12
godz. 10:00
Podkarpackie Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Dębowiec Zakres zadania obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Domu Ludowego w miejscowości ...
10135455 2024-04-30
godz. 10:00
Dolnośląskie Termomodernizacja kompleksu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu w zakresie: budowa sieci fotowoltaicznej z magazynami energii 67/PN/2023 **************************** UWAGA ZMIANA O...
10089425 2024-06-03
godz. 10:00
Dolnośląskie „Remont elewacji z dociepleniem ścian, wykonanie izolacji ścian piwnicznych oraz docieplenie stropów budynku wielorodzinnego przy ul. Daszyńskiego 25 w Wałbrzychu” 1. Przedmiotem z...
10089424 2024-06-05
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont elewacji, docieplenie ścian i stropodachu przy ul. Niepodległości 104B w Wałbrzychu 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, docieplenie ścian i stropodachu budynku przy...