Przetarg 7333527 - Termomodernizacja budynku byłego dworca PKP Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7333527 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-02-13
przedmiot ogłoszenia
Termomodernizacja budynku byłego dworca PKP
Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomoderniza
cja budynku byłego dworca PKP”.
2. Budynek byłego dworca PKP znajduje się na działce o nr ew. 318/6 - obręb 0010 Niedrzwica Duża.
3. Zamówienie składa się z dwóch następujących zadań:
1) Zadanie nr 1 – „Termomodernizacja budynku byłego dworca PKP – część mieszkalna”. Zadanie nr 1 jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna sektora mieszkaniowego.
2) Zadanie nr 2 – „Termomodernizacja budynku byłego dworca PKP – część publiczna”. Zadanie nr 2 jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność Energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.
4. Zadanie nr 1 obejmuje w szczególności:
1) wydłużenie okapów z wykonaniem pokrycia na wydłużonych okapach wraz z podbitką oraz wymianą orynnowania,
2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
3) wymianę stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej na klatce schodowej,
4) montaż stolarki drzwiowej – wejście do budynku,
5) naprawę i uzupełnienie tynków zewnętrznych,
6) docieplenie budynku,
7) wykonanie izolacji pionowych i poziomych ścian fundamentowych wraz z ich osuszeniem,
8) wykonanie opaski odwadniającej,
9) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, montaż rozdzielni oraz oświetlenia klatki schodowej,
10) wykonanie instalacji gazu ziemnego wraz z montażem i uruchomieniem urządzeń gazowych oraz przewodów spalinowych i wykonaniem robót budowlanych z nią związanych,
11) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i robót budowlanych z nią związanych,
12) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej i robót budowlanych z nią związanych,
13) wykonanie inwentaryzacji kanałów wentylacji grawitacyjnej, spalinowych i dymowych przed wpięciem przewodów spalinowych z zaprojektowanych kotłów gazowych wraz z ich udrożnieniem i napraw,
5. UWAGA dotycząca zadania nr 1:
1) Zakres robót został przedstawiony na załączniku graficznym nr 1 do dokumentacji projektowej.
2) Prace związane z komórkami lokatorskimi (także wymiana drzwi wejściowych do komórek) nie wchodzą w zakres robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem.
3) Współczynniki przenikania ciepła, materiał oraz grubość izolacji przegród budowlanych należy wykonać zgodnie z audytem energetycznym dla części mieszkalnej.
4) Kolor elewacji oraz pokrycia dachowego do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.
6. Zadanie nr 2 obejmuje w szczególności:
1) wymianę stolarki drzwiowej i okiennej – całość cz. publicznej budynku,
2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych,
3) docieplenie budynku – całość cz. publicznej budynku (ściany, stropy, fundamenty itp.),
4) wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentowych wraz z ich osuszeniem całość cz. publicznej budynku,
5) wymianę pokrycia dachowego z orynnowaniem i obróbkami blacharskimi na części publicznej, wraz z wydłużeniem okapów dachu i wykonaniem podbitki,
6) wykonanie podwieszanego sufitu na niezależnej konstrukcji (w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących),
7) rozbiórkę części ścianek działowych i wykonanie nowych ścianek działowych w celu utworzenia nowego układu komunikacyjnego (w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących),
8) naprawę i uzupełnienie tynków wewnętrznych (w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących),
9) remont podłóg i posadzek (w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących),
10) wykonanie nowych powłok malarskich (w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących),
11) wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych i przebudowę schodów zewnętrznych,
12) przemurowanie kominów w części publicznej,
13) dobudowanie komina spalinowego,
14) wykonanie instalacji wodociągowej w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących,
15) wykonanie instalacji kanalizacyjnej w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących,
16) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania dla całości cz. publicznej budynku,
17) wykonanie kotłowni gazowej wbudowanej,
18) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących,
19) wykonanie instalacji gazowej w zakresie małej poczekalni i pomieszczeń towarzyszących.
20) wykonanie instalacja fotowoltaicznej,
21) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej LED w małej poczekalni i pomieszczeniach towarzyszących.
22) wykonanie instalacji oświetlenia LED zewnętrznego,
23) montaż rozdzielni elektrycznej,
24) montaż gniazd wtykowych,
25) wykonanie instalacji komputerowej dla małej poczekalni,
26) wykonanie instalacji RTV dla małej poczekalni,,
27) wykonanie instalacji nagłośnienia dla małej poczekalni,
28) wykonanie instalacji monitoringu,
29) wykonanie instalacji systemu alarmowego,
30) wykonanie instalacji odgromowej.
7. UWAGA dotycząca zadania nr 2:
1) Współczynniki przenikania ciepła, materiał oraz grubość izolacji przegród budowlanych należy wykonać zgodnie z audytem energetycznym dla części publicznej.
2) Zakres robót został przedstawiony na załączniku graficznym nr 2 do dokumentacji projektowej.
3) Kolor elewacji oraz pokrycia dachowego do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia.
8. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9a (dot. zadania nr 1) i 9b (dotyczy zadania nr 2) do SIWZ z uwzględnieniem zapisów niniejszej umowy.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa (w szczególności projekty wykonawcze),
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
10. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 i 2 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 11-12 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
12. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
13. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.).
14. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.
15. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
16. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
branża Budowlana - obiekty, Elewacje, termomodernizacje
podbranża obiekty użyteczności publicznej, termomodernizacja
kody CPV 9331200, 45111200, 45111300, 45260000, 45262700, 45300000, 45310000, 45311000, 45312100, 45312200, 45312310, 45321000, 45330000, 45331000, 45331100, 45333000, 45400000, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , termomodernizacja

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10396206 2024-04-25
godz. 10:00
Dolnośląskie Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Ostrowina i Spalice w systemie „zaprojektuj i wybuduj” Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla z...
10424234 2024-04-26
godz. 09:00
Małopolskie „Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XII” Część 1: 1. Część nr 1 Audyt nr 87 – Zabłędza 89 Termomodernizacja budynku – ...
10384888 2024-04-26
godz. 11:00
Lubelskie 4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnym pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Milejowie połączona z częściowym remontem wn...
10401049 2024-04-29
godz. 11:00
Pomorskie 2024.16 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, termomodernizacji i rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sopocie, o obserwatorium astronomiczne 1. Przedmiot zam...
10432552 2024-04-30
godz. 11:00
Śląskie Przebudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach zadania pn. „Utworzenie instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonani...
10445636 2024-05-06
godz. 10:00
Pomorskie Adaptacja budynku na cele prowadzenia Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Kościerzynie ZP.272.3.2024
10458706 2024-05-07
godz. 09:00
Wielkopolskie Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie platformy dla osób niepełnosp...
10447342 2024-05-07
godz. 10:00
Dolnośląskie Docieplenia ściany szczytowej budynku mieszkalnego przy ul. Gwiezdnej 1-27-ściana szczytowa przy klatce nr 1 (rozbiórka docieplenia typu siding, wykonanie docieplenia metodą lekko-mokrą...
10439448 2024-05-07
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostosowanie budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegając...
10089424 2024-06-05
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont elewacji, docieplenie ścian i stropodachu przy ul. Niepodległości 104B w Wałbrzychu 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, docieplenie ścian i stropodachu budynku przy...