Zlecenie 7416769 - Szkolenie kadry kierowniczej i Rady Pedagogicznej z Zespołu...

   
Zamówienie 7416769 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-04-07
przedmiot zlecenia
Szkolenie kadry kierowniczej i Rady Pedagogicznej z Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach oraz Rady Pedagogicznej ze
Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo im. Marii Grzegorzewskiej w Policach
Zamawiający prosi o podanie wartości netto każdej z części zamówienia
Przedmiot zamówienia:
I. Część I zamówienia:
1. Trzy szkolenia 2 dniowe dla kadry kierowniczej z Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (3 szkolenia po ok 7 osób przy czym ostateczna liczba osób biorących udział w szkoleniu będzie określona nie później niż 3 dni robocze przed dniem rozpoczęcia szkolenia, dopuszcza się zmianę ilości uczestników poszczególnych szkoleń o 2 osoby więcej lub mniej):
1) w ramach pierwszego szkolenia poruszone muszą zostać następujące zagadnienia:
a) sposoby i formy skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi na różnych płaszczyznach,
b) kiedy motywować, a kiedy ukarać pracownika?;
2) w ramach drugiego szkolenia poruszone muszą zostać następujące zagadnienia:
✓ kreowanie wizerunku placówki w środowisku lokalnym-promocja szkoły
✓ skuteczne nowoczesne metody współpracy z rodzicami oraz instytucjami mogącymi potencjalnie wspomagać szkołę;
3) w ramach trzeciego szkolenia poruszone muszą zostać następujące zagadnienia:
✓ sposoby i formy angażowania pracowników (nauczycieli) w transformację placówki wynikającą ze zmieniającej się rzeczywistości,
✓ sposoby i formy skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi na różnych płaszczyznach.
2. Każde szkolenie ma mieć charakter warsztatowy i umożliwiać jednocześnie integrację zespołu pod okiem profesjonalnych trenerów oraz stworzenie atmosfery do wymiany refleksji i doświadczeń bez presji czasu.
3. Szkolenia muszą być prowadzone przez trenera, który posiada wiedzę i doświadczenie adekwatne do tematyki szkolenia.
4. Czas trwania szkoleń:
✓ pierwsze szkolenie - 2 dni, min. 6 h lekcyjnych dziennie, od ok. godz. 10.00 jednego dnia do ok. godz. 17.00 następnego dnia w terminie w okresie 15-31.08.2020 r.;
✓ drugie szkolenie 2 dni min. 6 h lekcyjnych dziennie od ok. godz. 10.00 jednego dnia do ok. godz. 17.00 następnego dnia w terminie 1-31.10.2020 r.
✓ trzecie szkolenie 2 dni min. 6 h lekcyjnych dziennie od ok. godz. 10.00 jednego dnia do ok. godz. 17.00 następnego dnia w terminie 1-31.10.2021 r.
✓ konkretny termin szkolenia pozostaje do ustalenia z zamawiającym,
5. Miejsce szkoleń: trzy gwiazdkowy hotel nad Bałtykiem w województwie zachodniopomorskim.
6. W ramach realizacji każdego ze szkoleń organizator zapewni:
1) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci teczki, notesu oraz długopisu;
2) nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym z wyżywieniem obejmującym obiad i kolację w pierwszy dzień oraz śniadanie i obiad w drugi dzień szkolenia wraz z napojami;
3) nocleg w pokojach dwuosobowych,
4) korzystanie z sali konferencyjnej na czas szkolenia wyposażona w stoły, krzesła, rzutnik multimedialny, komputer, tablice suchościeralne, tablice flipchart, bezprzewodowy dostęp do internetu WiFi;,
5) bufet kawowy w czasie szkolenia (kawa i herbata z dodatkami oraz drobne przekąski, woda, owoce) dla wszystkich uczestników szkolenia,
6) transport z Polic do miejsca docelowego oraz z powrotem dla wszystkich uczestników.
7) dodatkową formę integracji uczestników prowadzoną w trakcie kolacji lub bezpośrednio po kolacji.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) ustawy pzp oraz z uwagi na powiązania osobowe lub kapitałowe z zamawiającym;
2) przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
3) brak podstaw do wykluczenia z postępowania będzie oceniane według zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunku będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona;
4) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą trenera posiadającego wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu szkolenia
5) spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy według zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunku udziału w postępowaniu będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
II. Część II zamówienia:
1. Trzy szkolenia 2 dniowe dla Rady Pedagogicznej Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (3 szkolenia po ok 110 osób przy czym ostateczna liczba osób biorących udział w szkoleniu będzie określona nie później niż 3 dni robocze przed dniem rozpoczęcia szkolenia, dopuszcza się zmianę ilości uczestników poszczególnych szkoleń o 10 osób więcej lub mniej).
1) w ramach pierwszego szkolenia poruszone muszą zostać następujące zagadnienia:
a) motywowanie, w tym automotywacja oraz ocenianie kształtujące,
b) sposoby radzenia sobie z frustracją i wypaleniem zawodowym;
2) w ramach drugiego szkolenia poruszone muszą zostać następujące zagadnienia:
a) diagnoza pedagogiczna,
b) modelowanie meto pracy nauczyciela na podstawie przeprowadzonych diagnoz,
c) dostosowywanie wymagań do potrzeb uczniów;
3) w ramach trzeciego szkolenia poruszone muszą zostać następujące zagadnienia:
a) sposoby radzenia sobie z frustracją i wypaleniem zawodowym,
b) dostosowywanie wymagań do potrzeb uczniów.
2. Każde szkolenie ma mieć charakter warsztatowy i umożliwiać jednocześnie integrację zespołu pod okiem profesjonalnych trenerów oraz stworzenie atmosfery do wymiany refleksji i doświadczeń bez presji czasu.
3. Szkolenia muszą być prowadzone równolegle w czterech grupach przez trenerów, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie adekwatne do tematyki szkolenia.
4. Czas trwania szkoleń:
1) pierwsze szkolenie 2 dni od ok. godz. 10.00 jednego dnia do ok. godz. 17.00 następnego dnia, 6h szkolenia w blokach 2x3h zegarowe, w terminie 1-31.10.2020 r. Konkretny termin szkolenia do ustalenia z, z uwagi na koniczność zapewnienia ciągłości realizacji zadań placówki oświatowej
2) drugie szkolenie 2 dni od ok. godz. 10.00 jednego dnia do ok. godz. 17.00 następnego dnia, 6h szkolenia w blokach 2x3h zegarowe, w terminie po 20 sierpnia, a przed 01.09.2020 r. Konkretny termin szkolenia do ustalenia z zamawiającym;
3) trzecie szkolenie 2 dni od ok. godz. 10.00 jednego dnia do ok. godz. 17.00 następnego dnia, 6h szkolenia w blokach 2x3h zegarowe, w terminie 1-31.10.2021 r. Konkretny termin szkolenia do ustalenia z, z uwagi na koniczność zapewnienia ciągłości realizacji zadań placówki oświatowej
5. Miejsce szkolenia:
trzygwiazdkowy hotel nad Bałtykiem w województwie zachodniopomorskim.
6. W ramach realizacji każdego ze szkoleń organizator zapewni:
• materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci teczki, notesu oraz długopisu;
• nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym z wyżywieniem obejmującym obiad i kolację w pierwszy dzień oraz śniadanie i obiad w drugi dzień szkolenia wraz z napojami;
• nocleg w pokojach dwuosobowych
• korzystanie z 4 sali konferencyjnych do 30 osób obejmujących stoły, krzesła, rzutnik multimedialny, komputer, tablice suchościeralne, tablice flipchart, bezprzewodowy dostęp do internetu WiFi; na czas poszczególnych;
• bufet kawowy w czasie szkolenia (kawa i herbata wraz z dodatkami oraz drobne przekąski, woda, owoce) dla wszystkich uczestników szkolenia;
• transport z Polic do miejsca docelowego oraz z powrotem dla wszystkich uczestników;
• jedną z form integracji do przeprowadzenia podczas kolacji lub bezpośrednio po niej, szczegóły do ustalenia z Zamawiającym;
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) ustawy pzp oraz z uwagi na powiązania osobowe lub kapitałowe z zamawiającym;
2) przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
3) brak podstaw do wykluczenia z postępowania będzie oceniane według zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunku będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona;
6) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować przynajmniej czterema osobami trenerów posiadających wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu szkolenia
4) spełnienie warunku udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie oświadczenia wykonawcy według zasady spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunku udziału w postępowaniu będzie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
III. Część III zamówienia:
1. Szkolenie 2 dniowe dla Rady Pedagogicznej Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych im. Marii Grzegorzewskiej (ok 80 osób, przy czym ostateczna liczba osób biorących udział w szkoleniu będzie określona nie później niż 3 dni robocze przed dniem rozpoczęcia szkolenia, dopuszcza się zmianę ilości uczestników poszczególnych szkoleń o 5 osób więcej lub mniej).
2. W ramach szkolenia poruszone muszą zostać następujące zagadnienia:
1. edukacja seksualna osób z niepełnosprawnością intelektualną,
2. rola i współpraca rodziców oraz opiekunów w rozwiązywaniu trudności w sferze funkcjonowania seksualnego,
3. potrzeby seksualne osób niepełnosprawnych,
4. rozwijanie świadomości seksualnej osób z niepełnosprawnością intelektualną,
5. modyfikowanie niepożądanych zachowań seksualnych u osób niepełnosprawnych intelektualnie,
6. specyfika zachowań seksualnych u osób niepełnosprawnych intelektualnie.
3. Każde szkolenie ma mieć charakter warsztatowy i umożliwiać jednocześnie integrację zespołu pod okiem profesjonalnych trenerów oraz stworzenie atmosfery do wymiany refleksji i doświadczeń bez presji czasu.
4. Szkolenia muszą być prowadzone równolegle w dwóch grupach przez trenerów, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie adekwatne do tematyki szkolenia.
5. Czas trwania szkoleń:
szkolenie 2 dni od ok. godz. 10.00 jednego dnia do ok. godz. 17.00 następnego dnia, po min 8 h lekcyjnych dziennie, szkolenia w blokach 2x3h zegarowe dziennie zegarowe, w terminie październik 2020 r. Konkretny termin szkolenia do ustalenia z Zamawiającym, z uwagi na koniczność zapewnienia ciągłości realizacji zadań placówki oświatowej.
6. Miejsce szkolenia: trzygwiazdkowy hotel nad Bałtykiem w województwie zachodniopomorskim.
7. W ramach realizacji każdego ze szkoleń organizator zapewni:
a) materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w postaci teczki, notesu i długopisu,
b) nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym z wyżywieniem obejmującym obiad i kolację w pierwszy dzień oraz śniadanie i obiad w drugi dzień szkolenia wraz z napojami,
c) nocleg w pokojach, dwuosobowych,
d) korzystanie z sali konferencyjnych na czas szkolenia obejmujących stoły, krzesła, rzutnik multimedialny, komputer, tablice suchościeralne, tablice flipchart, bezprzewodowy dostęp do internetu WiFi;
e) bufet kawowy w czasie szkolenia (kawa i herbata wraz z dodatkami oraz drobne przekąski, woda, owoce) dla wszystkich uczestników szkolenia;
f) transport z Polic do miejsca docelowego oraz z powrotem dla wszystkich uczestników;
g) jedną z form integracji do przeprowadzenia podczas kolacji lub bezpośrednio po niej, szczegóły do ustalenia z Zamawiającym;
branża Edukacja, szkolenia, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża kursy i szkolenia inne, wycieczki i wypoczynek
kody CPV 80500000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , wycieczki i wypoczynek

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10306432 2024-03-28
godz. 10:00
Łódzkie Usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia on-line pn.: „Oracle – poziom podstawowy” Powstaje w kontekście projektu FELD.10.01-IZ.00-0002/23 - Komunikacja i Wido...
10314585 2024-03-29
godz. 14:00
Dolnośląskie Szkolenia dla GK Farmacol.
10365001 2024-04-02
godz. 11:00
Lubelskie Organizacja wycieczki dla pracowników Urzędu Gminy, jednostek oświatowych i jednostek podległychPrzedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki samolotowej w kierunku Lazurowe Wybrze...
10364602 2024-04-04
godz. 09:00
Śląskie Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota PPL(A). Znak sprawy: IA1.283.19.2024.EK ...
10365588 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej tj. usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus+, nr projektu 2023-1-PL01-KA121-SCH-000116791 Załącznik nr 1 do SWZ ZSCKR.0...
10375736 2024-04-05
godz. 10:00
Lubelskie Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu „Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki” Część 1: organizacja wyjazdu edukacyjnego: Ojców-Kraków-Wilelicz...
10376567 2024-04-05
godz. 10:00
Mazowieckie Usługi organizacji wyjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ –Opis Przedmiotu Zamówienia, warunki realizacji zamówienia zostały określ...
10376113 2024-04-08
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w zakresie tworzenia i prowadzenia przedsiębiorstwa społecznego w oparciu o obwiązujący stan prawny. Szkolenia odbywać si...
10374976 2024-04-10
godz. 09:00
Lubelskie „Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie” NR 16/24/P Część 1: ZADANIE I - teorety...
10376329 2024-04-12
godz. 15:30
Dolnośląskie Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Barber (od podstaw)