Przetarg - Szkolenia specjalistyczne dla studentów PWSZ w Raciborzu do...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 6343213
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2018-10-12 |
przedmiot ogłoszenia | Szkolenia specjalistyczne dla studentów PWSZ w Raciborzu do projektu: Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Oper acyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer referencyjny: PWSZ 2/2018/POWR.03.05.00-00-Z029/17-00 1. Przedmiotem zamówienia są szkolenia specjalistyczne dla studentów i nauczycieli PWSZ w Raciborzu do projektu: Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I – Kurs: „Arteterapia dziecięco-młodzieżowa” dla studentów kierunku Pedagogika. Część II – Szkolenie: „Techniki pamięciowe w nauczaniu ortografii – metody słowno-plastyczne” dla studentów kierunku Pedagogika i Filologia. Część III – Warsztaty: „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne” dla studentów wszystkich kierunków. Część IV – Warsztaty: „Negocjacje z elementami programowania neurolingwistycznego (NLP)” dla studentów wszystkich kierunków. Część V – Warsztaty: „Coaching w edukacji” dla studentów kierunku pedagogika i kierunków prowadzących specjalność nauczycielską tj. edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, wychowanie fizyczne, filologia nauczycielska. Część VI: Kurs: „Animator czasu wolnego” dla studentów kierunku wychowanie fizyczne. Część VII: Szkolenie: „Wykorzystywanie techniki design thinking i nauczanie poprzez doświadczenie” dla nauczycieli akademickich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Kurs: „Arteterapia dziecięco-młodzieżowa” dla studentów kierunku Pedagogika. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kursu pn. „Arteterapia dziecięco-młodzieżowa” dla studentów kierunku Pedagogika w ramach projektu pt. „Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego za środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Cel kursu Celem kursu jest uzyskanie przez studentów kierunku Pedagogika wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych w zakresie w/w kursu. Kurs ma przygotować studentów do prowadzenia w przyszłości zajęć z grupami dziecięco młodzieżowymi w oparciu o różne formy aktywności twórczej. Wiedza i umiejętności uzyskane w czasie kursu mają mieć zastosowanie w edukacji, socjoterapii, terapii pedagogicznej, pracy opiekuńczo wychowawczej, pracy wspierającej uzdolnienia oraz rozwijającej kreatywność. Tematyka zajęć powinna obejmować zajęcia o charakterze teoretycznym, ale przede wszystkim zajęcia praktyczne. Część nr: 2 Nazwa: Szkolenie: „Techniki pamięciowe w nauczaniu ortografii – metody słowno-plastyczne” dla studentów kierunku Pedagogika i Filologia. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie szkolenia pn. „ Techniki pamięciowe w nauczaniu ortografii - metody słowno-plastyczne” dla studentów kierunku Pedagogika i Filologia w ramach projektu pt. „Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego za środków Europejskiego Funduszu Społecznego”. Cel szkolenia Celem szkolenia jest uzyskanie przez studentów kierunku Pedagogika i Filologia wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych w zakresie w/w szkolenia, a w szczególności nabycie umiejętności posługiwania się technikami pamięciowymi, jako skutecznymi narzędziami nauki ortografii oraz poznanie zakładkowej metody nauki ortografii. Część nr: 3 Nazwa: Warsztaty: „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne” dla studentów wszystkich kierunków. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie warsztatów pn. „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne” dla studentów wszystkich kierunków PWSZ w Raciborzu w ramach projektu pt. „Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego za środków Europejskiego Funduszu Społecznego”. Cel warsztatów Celem warsztatów jest uzyskanie przez studentów wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych w zakresie w/w szkolenia, a w szczególności: podniesienie kompetencji komunikacyjnych uczestników w kontaktach z publicznością, z rozmówcą czy z mediami; rozwijanie umiejętności publicznego prezentowania pomysłów i przekonań; opanowanie umiejętności minimalizowania tremy; nabycie umiejętności efektywnego prezentowania produktu, przekazywania koncepcji i projektów różnym grupom odbiorców; umiejętność przygotowania i przeprowadzenia prezentacji tak, aby osiągnąć zamierzony cel; utrzymanie zainteresowania słuchaczy i zapobieganie ich znużeniu; radzenie sobie z obiekcjami słuchaczy, odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości; wywieranie na słuchaczach wrażenia doskonałej znajomości tematu i pewności siebie. Część nr: 4 Nazwa: Warsztaty: „Negocjacje z elementami programowania neurolingwistycznego (NLP)” dla studentów wszystkich kierunków. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie warsztatów pn. „Negocjacje z elementami programowania neurolingwistycznego (NLP)” dla studentów wszystkich kierunków prowadzonych w PWSZ w Raciborzu w ramach projektu pt. „Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego za środków Europejskiego Funduszu Społecznego”. Nr projektu: POWR.0305.00-00-Z029/17-00. Zajęcia warsztatowe rozwijające kompetencje interpersonalne studentów oczekiwanych przez pracodawców. W ramach kompetencji interpersonalnych zaplanowano certyfikowane szkol. w formie warsztatowej. Warsztat "Negocjacje z elementami NLP" w wym. 30 h, zaplanowano jako 3 edycje po 2 gr. x 12 os. Łącznie zaplanowano przeszkolenie 72 studentów z wszystkich kierunków. W ramach szkol. zamkniętego zaplanowano 30 h zajęć warsztat., podręcznik ISBN oraz walidację umiejętności w formie certyfikowanego egzaminu. Cel warsztatów Celem warsztatów jest uzyskanie przez studentów wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych w zakresie w/w szkolenia, a w szczególności: • Umiejętność analizy sytuacji negocjacyjnej i wykonania BATNY • Umiejętność zastosowania wybranych technik negocjacyjnych • Umiejętność zastosowania elementów sprzedaży perswazyjnej w praktyce (np. przedstawianie korzyści, kreowanie potrzeb, stosowanie języka perswazji) • Praktyczne umiejętności ułatwiające skuteczny udział w negocjacjach problemowych i pozycyjnych • Umiejętność poradzenia sobie z manipulacjami ze strony uczestników negocjacji • Umiejętność zastosowania zasad psychologii w negocjacjach, w celu stawania się skutecznym negocjatorem • Umiejętność wychodzenia sobie z impasu w negocjacjach • Umiejętność stosowania i odpowiadania odpowiednim językiem • Umiejętność dostosowania strategii rozwiązywania konfliktów, w zależności od sytuacji negocjacyjnej. Część nr: 5 Nazwa: Warsztaty: „Coaching w edukacji” dla studentów kierunku pedagogika i kierunków prowadzących specjalność nauczycielską tj. edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, wychowanie fizyczne, filologia nauczycielska. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie warsztatów pn. „Coaching w edukacji” dla kierunku pedagogika i kierunków prowadzących specjalność nauczycielska tj. edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych, wychowanie fizyczne, filologia nauczycielska w ramach projektu pt. „Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego za środków Europejskiego Funduszu Społecznego”. Cel warsztatów Celem warsztatów jest uzyskanie przez studentów wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych w zakresie w/w szkolenia. Tematyka zajęć: • podstawowe zagadnienia z coachingu, • coaching a tradycyjne szkolenie dotyczące wspomagania rozwoju – różnice w efektywności • praktyczne techniki diagnozowania celów i potrzeb rozwojowych. • jak poradzić sobie z brakiem motywacji uczniów do nauki, • budowanie trwałej relacji nauczyciel – uczeń • narzędzia coachingowe analizowania sytuacji i planowania możliwych rozwiązań. • praktyczne zastosowania coachingu w pracy nauczyciela • jak umiejętnie pracować z problemami uczniów, takimi jak np. dysleksja, dysgrafia, dysortografia • podstawowe kompetencje psychospołeczne stosowane w coachingu- wykorzystanie technik dwustronnej komunikacji w rozmowie coachingowej • autodiagnoza potrzeb rozwojowych uczestników szkolenia Część nr: 6 Nazwa: Kurs: „Animator czasu wolnego” dla studentów kierunku wychowanie fizyczne. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego „Animator czasu wolnego” dla studentów kierunku wychowanie fizyczne PWSZ w Raciborzu w ramach projektu pt. „Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego za środków Europejskiego Funduszu Społecznego”. Cel kursu Kurs kwalifikacyjny animatora czasu wolnego. Zaplanowano 3 edycje dla 1 gr (12 studentów kierunku wychowanie fizyczne). Kurs obejmuje zajęcia praktyczne z trenerem. Krótka charakterystyka kwalifikacji. Animator czasu wolnego wykazuje inicjatywę w samodzielnym podejmowaniu zadań, wynikających ze zmieniających się warunków realizacji imprez turystycznych, zajęć rekreacyjnych i zadań animacyjnych. Jest gotowy do uzupełniania i doskonalenia swoich kompetencji – potrafi samodzielnie rozwijać wiedzę i umiejętności w zakresie specjalności zawodowej. Wykazuje dbałość o bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach rekreacyjnych, animacyjnych i imprezach turystycznych. Kwalifikacja potwierdza kompetencje niezbędne do planowania i organizacji np. aktywnego wypoczynku lub rodzinnego spędzania czasu wolnego, wspólnej zabawy, niezależnie od zainteresowań i stopnia aktywności fizycznej odbiorców usług. Tematyka zajęć: Zakres tematyczny kursu obejmuje bloki tematyczne: - Animacja i animator - idea animacji, cele animacji, cechy animatora, zasady zachowania w animacji. Psychologiczne aspekty pracy animatora. Metodyka prowadzenia zajęć ruchowych. Zasady bezpieczeństwa turystów w animacji. Gry i zabawy animacyjne. Organizacja czasu wolnego dzieci, młodzieży i dorosłych. Kurs w form zamkniętej obejmuje 2 dni szkoleniowe w łącz. wym. 16h., Na zakończenie kursu zaplanowano walidację i certyfikację. Celem kursu jest uzyskanie przez studentów wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych w zakresie w/w szkolenia. Część nr: 7 Nazwa: Szkolenie: „Wykorzystywanie techniki design thinking i nauczanie poprzez doświadczenie” dla nauczycieli akademickich. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie szkolenia z zakresu wykorzystania techniki design thinking i nauczania poprzez doświadczenie” dla nauczycieli akademickich PWSZ w Raciborzu, w ramach projektu pt. „Zintegrowany Program PWSZ w Raciborzu w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego za środków Europejskiego Funduszu Społecznego”. 2. Cel szkolenia Celem szkolenia jest uzyskanie przez nauczycieli akademickich PWSZ w Raciborzu wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych w zakresie w/w szkolenia, a w szczególności nabycie umiejętności posługiwania się technikami design thinking i nauczania poprzez doświadczenie. Udział w szkoleniu pozwoli na zdobycie umiejętności praktycznego zastosowania design thinking w codziennej pracy - metody rozwiązywania problemów i tworzenia innowacyjnych rozwiązań w pracy dydaktycznej oraz zespołach projektowych. Zdobędziesz know-how do samodzielnego poprowadzenia zajęć, spotkań, warsztatów i projektów oraz zestaw narzędzi i ćwiczeń pozwalających dostosować warsztat pod konkretne wyzwanie i projekt. Efektem udziału w szkoleniu będzie nabycie przez nauczycieli akademickich kompetencji, które pozwolą: • Generować pomysły za pomocą technik kreatywnych oraz testować je wykorzystując prototypy. • Zarządzać procesem tworzenia i projektowania rozwiązań. • Prowadzić badanie potrzeb odbiorcy i pozyskiwać wartościowe spostrzeżenia konsumenckie. • Selekcjonować pozyskane informacje i wybierać te najważniejsze. • Formułować propozycję wartości i język korzyści dla studentów, pracowników lub odbiorców. • Uwalniać kreatywność w ludziach, aktywizować, integrować i angażować wokół wyzwania cały zespół. • Tworzyć szybkie i tanie „action plan” rozwiązań oraz testować swoje pomysły • Moderować spotkania projektowe, projekty wdrożeniowe, efektywne burze mózgów, warsztaty. • Rozumieć i stosować metodę i narzędzia Design Thinking w praktyce oraz szkolić z metody studentów i kształtować nową kulturę organizacyjną w PWSZ. • Efektem kształcenia w ramach szkolenia powinna być nabyta i możliwa do wykorzystania w działaniu praktycznym, w szczególności prowadzeniu zajęć ze studentami, wiedza z zakresu wykorzystywania techniki design thinking i nauczania poprzez doświadczenie przez nauczycieli akademickich w zakresie zgodnym z założonym programem, potwierdzona przygotowanym scenariuszem i sylabusem zajęć z wykorzystaniem techniki design thinking i nauczania poprzez doświadczenie, które oceniane będą przez eksperta merytorycznego zatrudnionego u Zamawiającego. Uznanie wskazanych dokumentów za prawidłowe wymaga uzyskania pozytywnej oceny eksperta. Wykonawca może wprowadzić dodatkowe wymogi dla uczestników szkolenia, o ile uzna to za zasadne. **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 500251060-N-2018 z dnia: 2018-10-18 Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: II Punkt: II.8 W ogłoszeniu jest: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:Data zakończenia: 2021-12-31 W ogłoszeniu powinno być: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:Data zakończenia: 2021-03-31 Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.2 W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2018-10-22, godzina: 10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2018-10-23, godzina: 10:00 Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.6 W ogłoszeniu jest: Część nr 2 pkt 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia 2021-12-31 W ogłoszeniu powinno być: Część nr 2 pkt 4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia 2021-03-31 Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.6 W ogłoszeniu jest: Część nr 6 pkt 4) Czas trwania lub termin wykonania:data zakończenia: 2021-06-15 W ogłoszeniu powinno być: Część nr 6 pkt 4) Czas trwania lub termin wykonania:data zakończenia: 2020-06-15 |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | kursy i szkolenia inne, szkolenia miękkie |
kody CPV | 80000000, 80500000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | śląskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | śląskie |