Zlecenie 8046851 - Szkoła Robotów - Centrum Badawczo-Rozwojowe...

   
Zamówienie 8046851 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-03-29
przedmiot zlecenia
Szkoła Robotów - Centrum Badawczo-Rozwojowe wysokoinnowacyjnych technologii automatyzacji procesów w oparciu o praktyczne wykorzys
tanie rozwiązań Industry 4.0 w branży elektroniki profesjonalnej

1. Cel zamówienia Wybór dostawcy na dostawę sprzętu: SYSTEM WIZYJNY (1 komplet), wg specyfikacji określonej w załączniku nr 1 – Specyfikacja. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez dostawcę sprzętu: SYSTEM WIZYJNY (1 komplet), wg specyfikacji określonej w załączniku nr 1- Specyfikacja. SYSTEM WIZYJN będzie w projekcie wchodzić w skład komponentów tworzących Stanowisko do nauki procesu obsadzania elementów. 3. Miejsce i sposób składania ofert Oferty należy składać: pocztą elektroniczną na adres e-mail – jolanta.wajdzik@fitech.pl (skan podpisanej oferty wraz z załącznikami), pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście na recepcji Zakładu (adres: ul. Kościelna 5; 34-200 Sucha Beskidzka, w dniach roboczy w godzinach 8-16). Oferty składane pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście powinny zostać złożone w kopertach oznaczonych dopiskiem: „ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 29.03.2021 - SYSTEM WIZYJNY Numer projektu POIR.02.01.00-00-0018/19-00” Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do siedziby Zamawiającego lub wpływu na wskazany adres mailowy. 4. Harmonogram realizacji zamówienia Zamówienie winno być zrealizowane do 6 tygodni (42 dni) od daty otrzymania zamówienia, na podstawie wiadomości mailowej potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji. 5. Dodatkowe warunki Zapytania dotyczące treści postepowania należy składać najpóźniej do dnia 06.04.2021. Zamawiający odpowie na pytanie w najkrótszym możliwym terminie, nie później niż 2 dni robocze. Zamawiający: • nie dopuszcza składania ofert częściowych/wariantowych, • zastrzega sobie prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. O wprowadzonych zmianach Zamawiający niezwłocznie poinformuje na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, oraz tych oferentów którzy złożą już oferty, • zastrzega sobie prawo do wezwania oferentów do złożenia dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień, dotyczących złożonej oferty, • zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru żadnej oferty i zamknięcia postępowania bez podania przyczyny, • zastrzega sobie prawo do prowadzenia dodatkowych negocjacji z wybranymi oferentami, • zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny, • zastrzega sobie prawo do przekazania właściwej instytucji publicznej ofert w ramach składania dokumentów do rozliczenia w ramach umowy dofinansowanie projektu. 6. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.. Załącznik nr 3 Formularz oferty (wypełniony, podpisany). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych elementów może skutkować odrzuceniem oferty. 7. Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria: 1. Cena netto (C) = 80% 2. Termin płatności (T) = 10% 3. Gwarancja (G) = 10% RAZEM 100% Kryterium 1 - Cena netto – 80% (80 pkt) Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym koszty dostawy). W przypadku podania ceny w EUR – dla potrzeby dokonania wyboru oferty - oferta przeliczona zostanie na PLN wg kursu – 4,2693 zł. (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.12.2019 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2453)). W przypadku wyrażenia ceny w innej walucie obcej dla potrzeby dokonania wyboru oferty – oferta przeliczona zostanie na PLN wg kursu średniego tej waluty z ostatniego dnia składania ofert publikowanego przez NBP. Ocena oferty, w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru: Cn = (C min/C of)*80, gdzie: Cn - ilość przyznanych punktów za kryterium analizowanej oferty C min - cena netto oferty z najniższą ceną C of - cena netto oferty ocenianej Kryterium 2 – Termin płatności – 10% (10pkt) W zakresie kryterium „Termin płatności ” ( w dniach) najwyżej punktowana będzie oferta z najdłuższym terminem płatności. Ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Termin płatności” będzie przyznawana według poniższego założenia: • Za termin płatności od 14 dni do 29 dni - Oferent otrzyma 0punktów, • Za termin płatności od 30 dni do 59 dni - Oferent otrzyma 5punktów, • Za termin płatności od 60 dni do 90 dni – Oferent otrzyma 10punktów. Oferty z terminem płatności krótszym niż 14 dni zostaną odrzucone. Kryterium 3 – Gwarancja – 10% (10pkt) W zakresie kryterium „Gwarancja ” najwyżej punktowana będzie oferta z najdłuższym okresem gwarancji (podanym w miesiącach). Ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Gwarancja” będzie przyznawana według poniższego założenia: • Za udzielenie 12 miesięcznej gwarancji. Oferent otrzyma 0 punktów, • Za udzielenie gwarancji od 13 do 23 miesięcy włącznie. Oferent otrzyma 5 punktów, • Za udzielenie 24 miesięcznej lub większej gwarancji. Oferent otrzyma 10 punktów. Oferty z terminem gwarancji krótszym niż 12 miesięcy zostaną odrzucone. Ilość punktów danej oferty będzie wyliczana na podstawie wzoru: S = C + T +G S - suma uzyskanych punktów C - Cena netto T - Termin płatności G - Gwarancja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ofertowym w oparciu o dokumenty złożone przez Oferenta. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje się spośród ofert spełniających wszystkie warunki formalne postawione w Zapytaniu ofertowym. W przypadku dwóch ofert z tą samą liczbą punktów zostanie wybrana oferta mająca więcej punktów w zakresie ceny/ z niższą ceną. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert opublikuje wynik postępowania na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl , a następnie zaproponuje oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zawarcie umowy. 8. Wykluczenia Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Weryfikacja spełnienia warunku odbywa się na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2) przesłanego przez Oferenta wraz ze składaną ofertą.
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38300000, 38651600
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10369375 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie SAT.2600.10.14.2024 Zakup i dostawa filtru do Demineralizatora dla PSSE w Ostrowi Mazowieckiej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Filtr wstępny do Demineralizatora Mechaniczny polipropylenowo wł...
10285493 2024-03-28
godz. 12:00
Wielkopolskie 2/DAM/2024 Centralne monitorowanie parametrów fizycznych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 System centralnego monitorowania parametrów fizycznych wg załączników Załacznik 2.pdf Załącznik 1...
10341830 2024-03-29
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego
10365203 2024-04-02
godz. 09:00
Śląskie Dostawa rurek wskaźnikowych do wykrywaczy gazów WG-2M dla Południowego Koncernu Węglowego S.A. - ZG Sobieski.
10351481 2024-04-03
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Usługi serwisowe, przeglądy techniczne, konserwacje oraz ewentualne naprawy chromatografu gazowego oraz spektrometru absorpcji atomowej FAAS wraz z wymianą lampy deuterowej. Część 1: ...
10344455 2024-04-03
godz. 10:00
Śląskie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora impedancji wraz z dodatkowym wyposażaniem (1 szt.) -określonego w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej urządzeniem. 2) Oferowane urz...
10366242 2024-04-04
godz. 10:00
Dolnośląskie SZP/242-058/2024_Dostawa kamery wraz z profilometrem do pomiaru profilu wiązki laserowej w zakresie podczerwieni THz na potrzeby Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów PWr. 1. Pr...
10371180 2024-04-09
godz. 23:59
Śląskie Dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego, optycznego i precyzyjnego (z wyjątkiem szklanego): Analizator mocy 3-fazowy ze zintegrowanym źródłem prądu i napięcia (1szt.) Analiz...
10343773 2024-04-12
godz. 14:00
Śląskie Zakup wraz z dostawą, szkoleniem oraz uruchomieniem mikroskopu na potrzeby Izby Ustawczej Narzędziowni.
10321268 2024-04-18
godz. 10:00
Pomorskie Dostawa mikroskopu stereoskopowego typu Greenough z kolorową kamerą dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego. 1. Prze...