Przetarg 7331544 - Świdczenie usług sprzątania Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7331544 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-02-12
przedmiot ogłoszenia
Świdczenie usług sprzątania Numer referencyjny: ZP-2401-1/20
Zadanie pierwsze - Świadczenie usług sprzątania - ul. Krakowskie Prz
edmieście 76 i 78 w LublinieZadanie pierwsze obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie przy ul. Krakowskie Przemieście 76 i 78 w Lublinie.Powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi: 6 229 m2, teren wokół budynków: 3 792 m2 z czego powierzchnia utwardzona: 3 312 m2 i powierzchnia zielona 480 m2.Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni (lamperie, ściany wyłożone glazurą), czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych (w tym dywanów) oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg.Wykonawca zobowiązany będzie do:1) świadczenia usług sprzątania minimum w każdy dzień pracujący dla Zamawiającego,2) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym mechanicznego urządzenia do czyszczenia posadzek - minimum po jednym urządzeniu, w każdym z obiektów,3) zapewnienia dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci, piachu oraz chlorku magnezu/chlorku wapnia,4) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia.Oprócz niezbędnego asortymentu, w który należy wyposażyć każdą osobę świadczącą usługi utrzymania czystości, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie świadczącej usługi sprzątania pomieszczeń indywidualnych środków do: czyszczenia mebli, dezynfekcji oraz czyszczenia monitorów LCD.Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa /przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.Co najmniej 7 osób sprzątających musi posiadać minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług sprzątania.Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt.Powierzchnia zewnętrzna obejmuje również chodniki miejskie sąsiadujące z terenem, na którym zlokalizowany jest Sąd.Pomieszczenia i teren zewnętrzny podlegające sprzątaniu muszą być utrzymane w bieżącej czystości.Wykonawca zapewni środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w ramach realizacji zamówienia usługi sprzątania codziennego. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia.
Zadanie drugie - Świadczenie usług sprzątania - ul. Boczna Lubomelskiej 13 w LublinieZadanie drugie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie.Powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania: 2 382 m2, teren wokół budynku: 1 426 m2 z czego powierzchnia utwardzona: 1308 m2 i powierzchnia zielona 118 m2.Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni (lamperie, ściany wyłożone glazurą), czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg.Wykonawca zobowiązany będzie do:1) świadczenia usług sprzątania minimum w każdy dzień pracujący dla Zamawiającego,2) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym mechanicznego urządzenia do czyszczenia posadzek,3) zapewnienia dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci, piachu oraz chlorku magnezu/chlorku wapnia,4) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia.Oprócz niezbędnego asortymentu, w który należy wyposażyć każdą osobę świadczącą usługi utrzymania czystości, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie świadczącej usługi sprzątania pomieszczeń indywidualnych środków do: czyszczenia mebli, dezynfekcji oraz czyszczenia monitorów LCD.Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa /przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.Co najmniej 3 osoby sprzątające muszą posiadać minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług sprzątania.Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt.Powierzchnia zewnętrzna obejmuje również chodniki miejskie sąsiadujące z terenem, na którym zlokalizowany jest Sąd.Pomieszczenia i teren zewnętrzny podlegające sprzątaniu muszą być utrzymane w bieżącej czystości.Wykonawca zapewni środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w ramach realizacji zamówienia usługi sprzątania codziennego. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om).Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia.
Zadanie trzecie - Świadczenie usług sprzątania - ul. Konrada Wallenroda 4d w LublinieZadanie trzecie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie przy ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie.Powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania: 7 704 m2, teren wokół budynku: 883 m2 z czego powierzchnia utwardzona: 727 m2 i powierzchnia zielona 156 m2.Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni (lamperie, ściany wyłożone glazurą), czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg.Wykonawca zobowiązany będzie do:1) świadczenia usług sprzątania minimum w każdy dzień pracujący dla Zamawiającego,2) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym mechanicznego urządzenia do czyszczenia posadzek,3) zapewnienia dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci, piachu oraz chlorku magnezu/chlorku wapnia,4) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia.Oprócz niezbędnego asortymentu, w który należy wyposażyć każdą osobę świadczącą usługi utrzymania czystości, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie świadczącej usługi sprzątania pomieszczeń indywidualnych środków do: czyszczenia mebli, dezynfekcji oraz czyszczenia monitorów LCD.Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa /przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.Co najmniej 7 osób sprzątających musi posiadać minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług sprzątania.Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt.Powierzchnia zewnętrzna obejmuje również chodniki miejskie sąsiadujące z terenem, na którym zlokalizowany jest Sąd.Pomieszczenia i teren zewnętrzny podlegające sprzątaniu muszą być utrzymane w bieżącej czystości.Wykonawca zapewni środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w ramach realizacji zamówienia usługi sprzątania codziennego. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om).Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 77314100, 77342000, 90620000, 90910000, 90914000, 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10341247 2024-03-28
godz. 10:00
Łódzkie Adm.VI.223.13.2024 Świadczenie usług porządkowych dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wynagrodzenie za świadczenie usług porządkowych nale...
10368310 2024-04-01
godz. 23:59
Pomorskie Opis W okresie wakacyjnym zlecę sprzątanie i wydawanie przyczepy na kempingu sun4hel w Jastarni. Praca dodatkowa , 2 razy w tygodniu,
10297319 2024-04-02
godz. 09:00
Dolnośląskie Usługi utrzymania czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie. Przedmiot zamówienia szczegółowo wskazano w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Projektu umowy) ora...
10374001 2024-04-02
godz. 23:59
Warmińsko-Mazurskie Opis Zlecę sprzątanie domku letniskowego pod wynajem . 90 m2 plus taras . Sprzątanie zajmuje 4-6 godzin . Osoby zainteresowane proszę o kontakt smsowy lub przez olx
10371230 2024-04-04
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach Przedmiotem umowy ramowej jest eksploatacja i utrzymanie szaletów miejskich w Policach przy ul. Rycerskiej i ...
10366886 2024-04-08
godz. 15:30
Dolnośląskie Usługa polegająca na świadczeniu usług porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości powierzchni wewnętrznej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkan...
10380605 2024-04-11
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – II postępowanie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi...
10271224 2024-04-18
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Zapewnienie obsługi sanitarnej podczas imprezy masowej pn. Zlot motocykli Nad Zalewem w Polanowie w dniach 12-14.07.2024 r. z zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie im...
10334432 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków Skarbu Państwa, budynków administracyjno-biurowych, terenów zewnętrznych przy budynkach SP oraz stałe...
10325009 2024-04-19
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Utrzymanie czystości w budynkach Szczecińskiego Parku Naukowo-Technologicznego Spółka z o.o. oraz na terenach posesji Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie w budynkach Sz...