Zlecenie 7353811 - Świadczenie w okresie od 01.05.2020 r. do 31.12.2020 r....

   
Zamówienie 7353811 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-02-24
przedmiot zlecenia
Świadczenie w okresie od 01.05.2020 r. do 31.12.2020 r. usług serwisowych Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Torunia.
1. System
monitoringu miejskiego składa się z 347 kamer (kamer IP - 286 i kamer analogowych - 61) zainstalowanych na:
a. budynkach mieszkalnych na wysokości od 12 m do 27m (98 szt.),
b. słupach trakcji tramwajowej do wysokości 4,5m,
c. lampach oświetleniowych do 5m.
2. Zakres prac serwisowych dla kamer analogowych:
a. lokalizowanie uszkodzeń systemu i bieżąca, niewymagająca zakupów części naprawa;
b. bieżąca, niewymagająca zakupów części naprawa uszkodzeń systemu wskazanych przez Zamawiającego (jeżeli do naprawy konieczny będzie zakup części, Wykonawca sporządzi protokół stanu technicznego urządzenia, w którym określi niezbędne do wymiany części - zakupu dokona Zamawiający, a demontażu i montażu części Wykonawca);
c. kwalifikowanie do naprawy uszkodzonych urządzeń systemu, które wymagają wysłania do serwisu, a następnie po uzgodnieniu z Zamawiającym ich demontaż;
d. odbiór z naprawy wysłanego wcześniej, zgodnie z zapisem w ppkt. e., sprzętu i jego ponownego montażu i uruchomienia w systemie monitoringu;
e. czyszczenie przed ponownym montażem każdego urządzenia zdemontowanego do naprawy, w tym również kloszy naprawianych kamer;
f. współpraca z operatorami, od których Zamawiający dzierżawi łącza telekomunikacyjne (analogowe i cyfrowe) dla potrzeb monitoringu, w zakresie pomiaru parametrów tych łączy, a także przywrócenia stanu pożądanego dla łączy uszkodzonych;
g. raz na trzy miesiące:
-odkręcenie klosza kamery obrotowej lub zdjęcie obudowy kamery mega pikselowej,
- umycie, od strony wewnętrznej i strony zewnętrznej klosza kamery obrotowej lub obudowy kamery mega pikselowej oraz szybki przysłaniającej obiektyw kamery mega pikselowej, a następnie ich osuszenie,
- przykręcenie, po umyciu, klosza kamery obrotowej lub obudowy kamery mega pikselowej,
- usunięcie z zewnętrznej strony obudowy kamery oraz jej uchwytu wszelkich zanieczyszczeń, w tym również ewentualnych odchodów ptasich lub pajęczyny,
- umycie, od strony zewnętrznej, obudowy kamery wraz z jej uchwytem.
3. Zakres prac serwisowych dla kamer IP:
a. dokonywanie zmian, zlecanych przez Zamawiającego, w konfiguracji kamer;
b. lokalizowanie uszkodzeń systemu i bieżąca, niewymagająca zakupów części naprawa;
c. w każdym przypadku zgłoszonym przez Zamawiającego, niedziałającej kamery sprawdzenie przyłączy energetycznych punktów kamerowych. W przypadku stwierdzenia zadziałania bezpiecznika przywrócenie zasilania;
d. raz na trzy miesiące:
- usunięcie z zewnętrznej strony obudowy kamery oraz jej uchwytu wszelkich zanieczyszczeń, w tym również ewentualnych odchodów ptasich lub pajęczyny,
- umycie klosza od strony zewnętrznej oraz szafkę instalacyjną znajdującą się przy kamerze.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
a. reakcji na zgłoszenie awarii punktu kamerowego - do 4 godzin;
b. usunięcia awarii nie wymagającej wymiany i naprawy osprzętu technicznego - do 24 godzin od zgłoszenia;
c. usunięcia awarii wymagającej zakupu i wymiany urządzeń lub ich części - do 2 dni roboczych licząc od daty dostarczenia przez Zamawiającego urządzenia lub jego części Wykonawcy potwierdzonego protokołem odbioru;
d. usunięcia awarii wymagającej naprawy urządzenia lub jego części - do 2 dni roboczych, licząc od daty otrzymania przez Wykonawcę urządzenia lub jego części z naprawy;
e. sporządzenia protokołu wykonanych prac serwisowych, w odniesieniu do każdej pracy wykonywanej w związku z przedmiotem zamówienia i dostarczenia go Zamawiającemu do 5 dnia następnego miesiąca;
f. wykonywania prac przy użyciu sprzętu własnego lub na swój koszt wypożyczonego;
g. bieżącej współpracy z Zamawiającym w trakcie wykonywania niniejszej umowy;
h. sprawdzenia działania przyłączy elektrycznych dla kamer zgodnie z zapisem pkt.3c do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia w dni robocze i 5 godzin w dni świąteczne;
i. wykonawca zapewni obsługę serwisową w trybie całodobowym (24/7/365).
5. Montaż i demontaż 3 kamer i rejestratora w Szopce Bożonarodzeniowej na Rynku Nowomiejskim oraz nadzór nad prawidłowym działaniem (2 miesiące). Dokładne terminy Zamawiający określi w miesiącu grudniu 2020 r.
6. Rozbudowa Systemu Kontroli Dostępu w Toruńskim Centrum Zarządzania Kryzysowego i zintegrowanie z systemem monitoringu wizyjnego Genetec:
1) Modernizacja drzwi wejściowych do Legionów 70/76.
Zakres prac do wykonania drzwi wejściowych:
• zakup i montaż sterownika VertX V100 wraz z licencją do systemu Genetec,
• zakup i montaż 2 sztuk czytników zbliżeniowych EM 125 KHz (PRT12EM-BK- G) i połączenie ze sterownikiem drzwi VerteX V100,
• przeprowadzenie okablowanie od sterownika drzwi VerteX V100 do sterownika VerteX V1000 znajdującego się w serwerowni TCZK,
• uruchomienie drzwi w systemie dostępowym Genetec.
2) Modernizacja drzwi bocznych od podwórka (drzwi PSP).
Zakres prac do wykonania drzwi PSP:
• zakup i montaż sterownika VertX V100 wraz z licencją do systemu Genetec,
• zakup i montaż 2 sztuk czytników zbliżeniowych EM 125 KHz (PRT12EM-BK- G) i połączenie ze sterownikiem drzwi VerteX V100,
• przeprowadzenie okablowanie od sterownika drzwi VerteX V100 do sterownika VerteX V1000 znajdującego się w serwerowni TCZK,
• uruchomienie drzwi w systemie dostępowym Genetec.
3) Modernizacja drzwi serwerowni TCZK.
Zakres prac do wykonania drzwi serwerowni TCZK:
• zakup i montaż sterownika VertX V100 wraz z licencją do systemu Genetec,
• zakup i montaż 2 sztuk czytników zbliżeniowych EM 125 KHz (PRT12EM-BK- G) i połączenie ze sterownikiem drzwi VerteX V100,
• przeprowadzenie okablowanie od sterownika drzwi VerteX V100 do sterownika VerteX V1000 znajdującego się w serwerowni TCZK,
• uruchomienie drzwi w systemie dostępowym Genetec.
4) Modernizacja drzwi przejście służbowe TCZK/WOL.
Zakres prac do wykonania drzwi przejście służbowe TCZK/WOL:
• zakup zakup i montaż sterownika VertX V100 wraz z licencją do systemu Genetec,
• zakup i montaż 2 sztuk czytników zbliżeniowych EM 125 KHz (PRT12EM-BK- G) i połączenie ze sterownikiem drzwi VerteX V100,
• przeprowadzenie okablowanie od sterownika drzwi VerteX V100 do sterownika VerteX V1000 znajdującego się w serwerowni TCZK,
• uruchomienie drzwi w systemie dostępowym Genetec.
5) Modernizacja drzwi sala odpraw WOL.
Zakres prac do wykonania drzwi sala odpraw WOL:
• zakup i montaż sterownika VertX V100 wraz z licencją do systemu Genetec,
• zakup i montaż 2 sztuk czytników zbliżeniowych EM 125 KHz (PRT12EM-BK- G) i połączenie ze sterownikiem drzwi VerteX V100,
• przeprowadzenie okablowanie od sterownika drzwi VerteX V100 do sterownika VerteX V1000 znajdującego się w serwerowni TCZK,
• uruchomienie drzwi w systemie dostępowym Genetec.
branża Ochrona
podbranża instalacje
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10375878 2024-03-29
godz. 12:00
Mazowieckie Czujniki, kamery, osprzęt rejestracyjny i alarmowy Przedmiot postępowania 0929-901-232 CZUJKA DYMU TEMPERATURY TSD-1: 3 szt 0923-145-447 KLAWIATURA INT-SCR-BL: 2 szt 0657-165-062 KONT...
10405406 2024-04-12
godz. 00:00
Śląskie Remont systemu kontroli dostępu wraz z wymianą bramki obrotowej w Komendzie Śląskiego Oddziału Straży Granicznej w Raciborzu
10422042 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie Przegląd, konserwacja i utrzymanie w sprawności działania systemów: SAP, wentylacji i klap ppoż. CCTV IP, SSWiN, systemów automatyki na parkingach
10384906 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie Świadczenie usługi przeglądów serwisowych oraz napraw instalacji i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku Część 1: Część nr 1 – Instalacje teletechniczne zwi...
10398970 2024-04-12
godz. 23:59
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienek, kotłowni i kuchni oraz monitoringu dla Niepublicznego Przedszkola „Tęczowa Dolina” w Pilźnie. 2. Zamówienie podzielone...
10402253 2024-04-15
godz. 12:00
Lubuskie Licytacja elektroniczna Wykonanie przeglądu monitoringu wizyjnego lokomotyw serii ST48 typ 15D (5 lok.) w ramach napraw okresowych na poziomie P4.: 5 szt.;
10340564 2024-04-19
godz. 09:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia ulicznego w gminie Końskie wraz z budową i modernizacją monitoringu.Przedmiot zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj” poleg...
10433653 2024-04-23
godz. 10:00
Pomorskie Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Plac...
10458870 2024-04-25
godz. 10:00
Mazowieckie 32/2024/WTI Zakup mobilnej instalacji przyzywowo-napadowej PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Odbiornik 2-kanałowy Odbiornik 2-kanałowy (Gorke OPC-K02) 6 szt. 2 Nadajnik SOS zegarkowy Nadajnik SO...
10457781 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu parkingowego Oddziału Zakładu Gazowniczego w Olsztynie w dwóch lokalizacjach : w Gazowni w Elblągu i Ostródzie.