Przetarg 7283842 - Świadczenie w 2020 roku usług utrzymania porządku i...

   
Analizuj Zamówienie 7283842 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-16
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie w 2020 roku usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzany
ch przez Bytomskie Mieszkania - II postępowanie
Numer referencyjny: DZ-PN-1/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2020 roku usług utrzymania porządku i czystości
w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
utrzymanie porządku i czystości wewnątrz budynków (w częściach wspólnego użytkowania budynków tj. klatkach schodowych, piwnicach, strychach itp.);
utrzymanie porządku i czystości na terenach zewnętrznych nieruchomości (w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych – przy kontenerach na odpady tzw. Placykach gospodarczych, w bramach przejazdowych / prześwitach pomiędzy budynkami, na chodnikach, miejscach utwardzonych, trawnikach, terenach zielonych itp.).
3. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 6 części.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
7. Wykazy adresowe wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości w każdej części zamówienia, stanowią odpowiednio Załączniki od 1.1. do 1.6. do SIWZ.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
9. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, Zamawiający rozumie również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby
(w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujące prace proste obejmujące czynności usuwania zanieczyszczeń, zamiatania powierzchni wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości, mycia powierzchni wewnątrz nieruchomości, usuwania oblodzeń, odśnieżania.
10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt 1 powyżej czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wskazane w lit. a powyżej (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne
i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1. czynności.
13. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umownych.
14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30
Część I – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 1 – 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.1. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 17.295,89 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 7.073,25 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.445,92 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.795,79 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 1.063,33 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.000,08 m2.

Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 - 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b
Część II – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 2 – 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.2. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20.992,69 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 6.808,98 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 772,50 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. miejsca ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.927,40 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 1.151,00 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 4.733,24 m2.

Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 - 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1
Część III – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 – 41-905 Bytom, ul. Baczyńskiego 1, których wykaz adresowy stanowi Załącznik nr 1.3. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 23.676,37 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 10.071,78 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.024,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych – ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 208,74 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 150,83 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 709,23 m2. 3) Zadanie III Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Zielnej 25b w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 635,00 m2.

Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 - 41-902 Bytom, ul.
Część IV – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 – 41-902 Bytom, ul. Alojzjanów 4, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 27.358,97 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 9.498,18 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.158,14 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych – ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 5.507,40 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 1.842,10 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 8.357,38 m2 3) Zadanie III Utrzymanie porządku i czystości na terenie zewnętrznym nieruchomości położonej przy ul. Matejki 13 w miesiącach marcu, lipcu, listopadzie 2020 r., (3 miesiące) z uwagi na wspólne korzystanie z placyku gospodarczego przez użytkowników nieruchomości ul. Matejki 7, 9, 11 w Bytomiu. Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 20,31 m2.

Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 - 41-402 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30
Część V – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 – 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 30, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 16.142,28 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 4.715,51 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 467,00 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych tj. ustawienia kontenerów na odpady i ich otoczenie, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.293,17 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 694,09 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 5.481,86 m2.

Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 - 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77
Część VI – obejmuje świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 – 41-902 Bytom, ul. Piekarska 77, których wykaz adresowy stanowi załącznik nr 1.6. do SIWZ: 1) Zadanie I Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 15.235,13 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 5.375,12 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 1.639,71 m2 (miejsca gromadzenia odpadów komunalnych – ustawienia kontenerów na odpady, bramy przejazdowe / prześwity). 2) Zadanie II Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych nieznanych z miejsca pobytu: Ogółem powierzchnia wewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 2.700,11 m2 (w tym powierzchnia schodów i podestów tzw. płaska – 862,15 m2). Ogółem powierzchnia zewnętrzna do utrzymania porządku i czystości: 6.680,46 m2.
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze, sprzątanie terenu
kody CPV 77314100, 77342000, 90600000, 90620000, 90630000, 90911200, 90923000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi pralnicze , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10405376 2024-04-12
godz. 12:00
Opolskie DAG.260.6.2024 Szacowanie wartości zamówienia - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, operacyjnej, zabiegowej oraz świadczenie usługi prania as...
10416017 2024-04-12
godz. 13:00
Lubelskie Wynajem zaplecza sanitarnego dla potrzeb organizacji imprezy masowej IV Świdnik Air Festiwal 2024 w terminie 15-16.06.2024 r. na terenie trawiastego lotniska położonego przy ul. Sportowej...
10406066 2024-04-15
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Utrzymanie zieleni miejskiej i parków, bieżące utrzymanie czystości ulic, chodników, placów i wiat przystankowych oraz wałów i ścieżki rowerowej na terenie miasta i gminy Pyrzyce ...
10315189 2024-04-16
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Sprzątanie pomieszczeń biurowych NFZ i terenów przyległych w Bydgoszczy przy ul. Łomżyńskiej 33, w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 30 i we Włocławku przy ul. Kilińskiego 16 Wy...
10405306 2024-04-18
godz. 10:00
Lubuskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym p...
10399606 2024-04-18
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonywanie usług serwisu, przeglądów, mycia oraz napraw samochodów ciężarowych i specjalnych o DMC powyżej 3,5 tony oraz wymiany i naprawy ogumienia w tych pojazdach, będących w dy...
10449367 2024-04-19
godz. 10:00
Małopolskie Świadczenie usług pralniczych wraz z dowozem dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z dowozem ...
10451943 2024-04-24
godz. 08:00
Mazowieckie Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach i na terenie zewnętrznym na obszarze działania Zakładu Linii Kolejowych w Gdyni.
10385494 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie Usługa prania wodnego i chemicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Przedmiotem zamówienia jest: usługa prania wodnego i chemicznego z podziałem na 3 (trzy) części zamówienia.Kod Ws...
10440754 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe sprzątanie pomieszczeń w VII kondygnacyjnym gmachu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie ul. Wspólna 1/3, terenów zielonych wokó...