Przetarg 6780596 - Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w budynku A ...

   
Analizuj Zamówienie 6780596 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-05-22
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli .
Numer referencyj
ny: SP1.1.2019

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego (od poniedziałku do piątku) utrzymania czystości i porządku w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli, o łącznej powierzchni 2.560,77m2. 2. Usługi sprzątania budynku wykonywane będą własnym sprzętem oraz przy zastosowaniu środków chemicznych, które zapewni wykonawca. Wykonawca zapewni także środki ochrony osobistej oraz odzież ochronną dla osób wykonujących usługę. 3. Czynności, które należy wykonywać codziennie: a) uzupełnianie brakujących środków higieny (m. in. papier, mydło, ręczniki w sanitariatach), b) sprzątanie szafek uczniowskich oraz krzesełek ustawionych na korytarzach, c) zamiatanie, mycie na mokro podłóg w całym budynku szkoły oraz usuwanie zanieczyszczeń stałych (np. guma do żucia), d) mycie na mokro ławek uczniowskich, e) wycieranie na mokro mebli, biurek, parapetów oraz poręczy schodów, f) wycieranie z kurzu sprzętu komputerowego, g) konserwacja paneli podłogowych i parkietów środkami przeznaczonym do tego typu nawierzchni, h) mycie na mokro drzwi do pomieszczeń szkolnych, i) odkurzanie powierzchni dywanowych w salach nr 14, nr 22 i nr 23, j) mycie i dezynfekcja sedesów, desek sedesów, pisuarów, umywalek, brodzików, k) mycie i dezynfekcja glazury łazienkowej, armatury, luster, posadzek, l) usuwanie i segregacją śmieci na papier, plastik, szkło i bio z koszy wewnątrz budynku do pojemników/worków przeznaczonych do segregacji, wraz z wymianą worków na śmieci i czyszczeniem koszy, m) ustawianie i wstawianie krzeseł i stolików w salach lekcyjnych i innych pomieszczeniach – po zakończonych zajęciach oraz w zależności od potrzeb, n) zmywanie tablic sucho ścieralnych odpowiednimi środkami - środki do zmywania tablic sucho ścieralnych zapewni wykonawca, o) mycie ścian i drzwi szklanych w pomieszczeniach administracyjnych (gabinety dyrektora i wicedyrektora, księgowość, sekretariat). 4. Czynności, które należy wykonywać przynajmniej raz w tygodniu: a) przecieranie na mokro lamperii i boazerii na ścianach, b) przecieranie na mokro kaloryferów, c) przecieranie okien od wewnątrz budynku, d) mycie z zewnątrz gablot na korytarzach szkolnych, e) konserwacja odpowiednimi środkami mebli i biurek, f) czyszczenie na mokro dywanów, g) czyszczenie odpowiednimi środkami sprzętu komputerowego, h) konserwacja tablic sucho ścieralnych odpowiednimi środkami - środki do konserwacji tablic sucho ścieralnych zapewni zamawiający, i) konserwacja drzwi do pomieszczeń szkolnych odpowiednimi środkami, j) usuwanie pajęczyn w sposób niepowodujący zabrudzenia ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach. 5. Czynności, które należy wykonywać przynajmniej raz na kwartał: a) obustronne mycie gablot na korytarzach, b) mycie lamp oświetleniowych przynajmniej, c) obustronne mycie okien, ram okiennych wraz z praniem i wieszaniem firan w miesiącach sierpień, listopad, luty i kwiecień. Do mycia okien w sali gimnastycznej konieczne jest zastosowanie metod specjalistycznych do wyboru wykonawcy. 6. Czynności, które należy wykonywać w razie potrzeby: a) wykładanie papieru toaletowego we wszystkich pomieszczeniach (sale lekcyjne, pokój nauczycielski, świetlica, biblioteka, gabinet logopedy, gabinet pedagoga, toaleta personelu, pomieszczenia socjalne), b) pomoc w organizacji uroczystości szkolnych, odbywających się 6 razy w roku. Pomoc w organizacji będzie polegała m. in. na ustawianiu krzeseł, stolików oraz ich późniejszym posprzątaniu, c) sprzątanie po remoncie, malowaniu. 7. Czynności, które należy wykonywać w innych okresach: a) opiekowanie się kwiatami we wszystkich pomieszczeniach poprzez ich podlewanie raz na 3 dni oraz przecieranie ich z kurzu raz na miesiąc. b) dwa razy w roku pranie dywanów. c) dwa razy w roku (w okresie wakacji i w okresie ferii zimowych) czyszczenie i konserwacja linoleum za pomocą maszyny, 8. Zakres codziennego pełnienia dyżuru w godz. od 10.00 do 13.00 obejmuje w szczególności: a) uzupełnianie brakujących środków higieny (m. in. papier, mydło, ręczniki w sanitariatach), b) utrzymanie na bieżąco czystości w budynku szkoły, c) dbanie o czystość w toaletach (wizja lokalna po każdej przerwie), d) zmywanie z podłóg plam po rozlanych płynach, e) podczas deszczowej pogody zmywanie, po każdej przerwie, klatek schodowych wewnątrz budynku.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90919000, 90919200, 90919300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10309452 2024-04-10
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym ...
10341121 2024-04-12
godz. 10:00
Mazowieckie Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie oraz terenu przyległego do tych budynków Część 1: Usługi sprzątania polegające na stałym utrzymaniu czystości p...
10291668 2024-04-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach UAM – przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części 1.Przedmiotem zamówienia jest usługę sprzątania i utrzymania czyst...
10429911 2024-04-22
godz. 10:00
Małopolskie Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń budynków Karpackiego Od...
10451000 2024-04-22
godz. 12:00
Mazowieckie Licytacja Elektroniczna na wykonanie usługi utrzymania w należytej czystości w wyniku sprzątania obiektów zakładowych w PKP CARGOTABOR sp. z o.o. Zachodni ZNT Sekcja w Szczecinie - 12 ...
10341799 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku Wydziału Nauk Biologicznych UWr przy ul. Przybyszewskiego 63, 65 we Wrocławiu”2. Łączna p...
10462390 2024-04-29
godz. 11:00
Łódzkie Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach Usługa...
10445209 2024-04-29
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie usług w zakresie sprzątania i obsługi budynków wraz z pielęgnacją terenów zielonych przylegających do budynków mieszkalnych wielorodzinnych mieszczących się w Warszawie ...
10450630 2024-05-02
godz. 10:00
Wielkopolskie Kompleksowe usługi sprzątania obiektów biurowych ENEA S.A. w lokalizacjach w Poznaniu, Szamotułach i Warszawie
10480264 2024-05-29
godz. 10:00
Małopolskie Sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń szpitalnych oraz budynku przyszpitalnego (część administracyjna) Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem 1. Przedmiot...