Przetarg 11947988 - Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie...

   
Analizuj Zamówienie 11947988 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-10
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Po
dstawowej nr 5 w Świdniku w 2026 roku

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia zlokalizowanym w Świdniku przy ul. Fabrycznej 3 oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Janusza Kusocińskiego zlokalizowanej przy ul. Jarzębinowej 6 w Świdniku.2. Usługa będzie prowadzona na terenie pływalni krytych (w trybie ciągłym w okresie od 01 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku) oraz pływalni odkrytej (usługa świadczona będzie od 01 czerwca 2026 roku do 06 września 2026 roku) przy czym:a. baseny wewnętrzne w Parku Avia będą czynne od poniedziałku do soboty godz. 6.00 - 22.00, niedziela godz. 8.00 - 21.00, min. 3 stanowiska ratownicze (3 osoby),b. baseny zewnętrzne w Parku Avia będą czynne codziennie w godz. 9.00 - 20.00, min. 4 stanowiska ratownicze (4 osoby),c. kryta pływalnia przy Szkole Podstawowej nr 5 będzie czynna od poniedziałku do piątku godz. 06.00-8.00 oraz 15.00 - 20.00, sobota - niedziela godz. 10.00 - 18.00, min. 1 stanowisko ratownicze (1 osoba),d. godziny pracy obiektu mogą ulec zmianie, e. usługi realizowane będą w sposób ciągły, z wyłączaniem przerw technologicznych, przerw w wyniku awarii, dni świątecznych wolnych oraz zdarzeń o charakterze przypadkowym, których nie można było przewidzieć i zapobiec. 3. Szacunkowa liczba godzin świadczenia usług w trakcie trwania umowy nie przekroczy liczby 22 830 (słownie: dwadzieścia dwa tysiące osiemset trzydzieści), w tym:a. 15 800 to liczba godzin usługi 3 stanowisk ratowniczych na krytej pływalni (do kalkulacji przyjęto okres od 01.01.2026r. - 31.12.2026r.),b. 4 550 to liczba godzin usługi min. 4 stanowisk ratowniczych na basenie zewnętrznym (do kalkulacji przyjęto okres od 01.06.2026r. - 06.09.2026r.)c. 2 480 to liczba godzin usługi min. 1 stanowiska ratowniczego na krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 (do kalkulacji przyjęto okres od 01.01.2026r. - 31.12.2026r.)4. Podane ilości uwzględniają przerwę technologiczną oraz wolne dni świąteczne, jednakże mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie.5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku do SWZ.7. Zamawiający określa, iż osoby wykonujące czynności Koordynatorów Ratowników mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy ratowników. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności, Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość żądania w szczególności: a. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,b. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,c. innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika.Zamawiający najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanych poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników oraz zanonimizowanych zaświadczeń Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 75252000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych