Przetarg 10732654 - „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i...

   
Analizuj Zamówienie 10732654 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2024-08-05
przedmiot ogłoszenia
„Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamies
zkują mieszkańcy, powstałych na terenie 3 (trzech) Gmin w województwie śląskim.”

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie 3 (trzech) Gmin w województwie śląskim” tj.: 1) Gmina Żarnowiec2) Miasto i Gmina Pilica3) Gmina Irządze.2. Zakres przedmiotu zamówienia:W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie 3 (trzech) gmin, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nieprzekraczających poziomów składowania w ramach powierzonego zadania.Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 A do SWZ.3. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. nr 1465 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać poniższe czynności:- odbiór odpadów komunalnych (kierowcy oraz osoby zajmujące się załadunkiem odpadów);- nadzór nad realizacją umowy oraz kierowanie i rozdysponowanie taboru samochodowego. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia (PPU) stanowiących załącznik nr 3.2 do SWZ.4. Minimalne ilości odpadów:Minimalna ilość odpadów niesegregowanych (zmieszanych) w tonach na 24 miesiące - 4384,242;Minimalna ilość selektywnych odpadów komunalnych w tonach na 24 miesiące - 1764,284;Minimalna ilość odpadów: meble i inne odpady wielkogabarytowe w tonach na 24 miesiące - 346,707.5. Łączna powierzchnia ww. Gmin wynosi 341,18 km2, liczba mieszkańców ogółem – 13 753 os., natomiast liczba nieruchomości zamieszkałych tzw. punktów odbiorowych 4 491 jednorodzinnych oraz 8 wielolokalowych. W tym liczba nieruchomości o utrudnionym dojeździe - 148 (wykaz nieruchomości o utrudnionym dojeździe stanowi załącznik nr 6 do SWZ).6. W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie 3 (trzech) gmin, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nieprzekraczających poziomów składowania w ramach powierzonego zadania.7. Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399 z późn. zm.), zgodnymi z wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla województwa śląskiego, w szczególności poprzez:a) przekazywanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośredni do instalacji komunalnej, o której mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.). Zgodnie z art. 6d ust.4 pkt 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności instalacji komunalnych, do których będzie przekazywał odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpady komunalne;b) przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).8. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nieprzekraczających poziomów składowania.7. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych musi być zgodne z hierarchią postępowania z odpadami określoną w art. 4 ust. 1 Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L 2008.312.3 ze zm.).9. Wykonawca w ramach umowy z Zamawiającym wyposaży nieodpłatnie nieruchomości w pojemniki o minimalnej pojemności określonej w Regulaminie utrzymania czystości i porządku każdego Zamawiającego – Uczestnika. 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie 3 (trzech) Gmin w województwie śląskim” tj.: 1) Gmina Żarnowiec2) Miasto i Gmina Pilica3) Gmina Irządze.2. Zakres przedmiotu zamówienia:W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie 3 (trzech) gmin, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nieprzekraczających poziomów składowania w ramach powierzonego zadania.Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 A do SWZ.3. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. nr 1465 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać poniższe czynności:- odbiór odpadów komunalnych (kierowcy oraz osoby zajmujące się załadunkiem odpadów);- nadzór nad realizacją umowy oraz kierowanie i rozdysponowanie taboru samochodowego. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia (PPU) stanowiących załącznik nr 3.2 do SWZ.4. Minimalne ilości odpadów:Minimalna ilość odpadów niesegregowanych (zmieszanych) w tonach na 24 miesiące - 4384,242;Minimalna ilość selektywnych odpadów komunalnych w tonach na 24 miesiące - 1764,284;Minimalna ilość odpadów: meble i inne odpady wielkogabarytowe w tonach na 24 miesiące - 346,707.5. Łączna powierzchnia ww. Gmin wynosi 341,18 km2, liczba mieszkańców ogółem – 13 753 os., natomiast liczba nieruchomości zamieszkałych tzw. punktów odbiorowych 4 491 jednorodzinnych oraz 8 wielolokalowych. W tym liczba nieruchomości o utrudnionym dojeździe - 148 (wykaz nieruchomości o utrudnionym dojeździe stanowi załącznik nr 6 do SWZ).6. W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie 3 (trzech) gmin, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nieprzekraczających poziomów składowania w ramach powierzonego zadania.7. Wykonawca jest zobowiązany do postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399 z późn. zm.), zgodnymi z wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla województwa śląskiego, w szczególności poprzez:a) przekazywanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych bezpośredni do instalacji komunalnej, o której mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 i 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.). Zgodnie z art. 6d ust.4 pkt 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności instalacji komunalnych, do których będzie przekazywał odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpady komunalne;b) przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).8. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów: przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych, ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz nieprzekraczających poziomów składowania.7. Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych musi być zgodne z hierarchią postępowania z odpadami określoną w art. 4 ust. 1 Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L 2008.312.3 ze zm.).9. Wykonawca w ramach umowy z Zamawiającym wyposaży nieodpłatnie nieruchomości w pojemniki o minimalnej pojemności określonej w Regulaminie utrzymania czystości i porządku każdego Zamawiającego – Uczestnika.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00522744-2024 z dnia: 2024-08-30
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 468563-2024 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : 1. Zmiana terminów: - składania ofert: z 04.09.2024 r., do godz.10:00:00 na 11.09.2024r., do godz. 10:00:00, - otwarcia ofert: z 04.09.2024 r., o godz. 10:30:00 na 11.09.2024r., o godz. 10:30:00.2. Zmiana w sekcji 5.1.9 ogłoszenia o zamówieniu - Kryteria kwalifikacji- otrzymuje brzmienie: 1. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponować pojazdami w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej:1) Samochód ciężarowy bezpylny typu śmieciarka o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t - 3 szt.2) Samochód przystosowany do odbierania worków z selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi - 2 szt.3) Samochód typu śmieciarka do odbioru selektywnie zebranych i niesegregowanych (zmieszanych) odpadów z pojemników (śmieciarka małogabarytowa przystosowana do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe) - 1 szt. 4) Samochód tzw. bramowiec lub hakowiec przeznaczony do odbioru kontenerów z odpadami (gruz, opony, wielkogabaryty) z PSZOK -1 szt.Razem: 7 szt.Uwaga:Wyżej wymieniona ilość sprzętu (określona w tabeli) jest ilością minimalną, faktyczna ilość sprzętu, jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb oraz winna gwarantować terminowe i jakościowe wykonanie usługi (tak aby odpady komunalne z terenu gmin oraz PSZOKu - danego Uczestnika Grupy Zamawiającej były na bieżąco odbierane i zagospodarowaneUwaga:Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych powinny spełniać normy dopuszczalnej emisji spalin co najmniej norma Euro 5 oraz winny być wyposażone zgodnie z wymaganiami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w SWZ), na podstawie art. 126 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):- wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 29/08/2024
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10766287 2024-09-12
godz. 16:00
Małopolskie Wykonanie usługi czyszczenia przemysłowego z osadów zaolejonych zbiorników magazynowych oraz studzienek bezodpływowych będących w zasobach Orlen OIL Sp. z o.o. Zakład w Czechowicach-...
10792852 2024-09-16
godz. 12:00
Zachodniopomorskie Obsługa 7 pojemników tzw. konfiskatorów do zbiórki przeterminowanych leków zlokalizowanych w aptekach na terenie miasta Nowogard: Apteka Dr Max, ul. 15 Lutego 17 d Apteka Cefarm, pl. Wo...
10786672 2024-09-23
godz. 10:00
Małopolskie Odbiór i transport odpadów powstających w wyniku działalności eksploatacyjnej TAURON Dystrybucja S.A. oddział w Krakowie
10761529 2024-09-26
godz. 11:00
Wielkopolskie Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno- wypoczynkowe na których pow...
10782894 2024-09-27
godz. 10:00
Podlaskie Usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Raczki oraz PSZOK Przedm...
10776167 2024-10-07
godz. 12:00
Wielkopolskie Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zbąszyń - Sektor XIX. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu następujących gmi...
10776143 2024-10-07
godz. 12:15
Wielkopolskie Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kaźmierz - Sektor IX. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu następujących gmin...
10791446 2024-10-08
godz. 12:00
Pomorskie Usługa odbioru odpadów z obiektów administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów z obiektów administrowany...
10778584 2024-10-09
godz. 11:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i mieszanych oraz transport odpadów z terenu Gminy Gryfice do Stacji Przeładunko...
10791526 2024-10-16
godz. 12:00
Podkarpackie Odbiór i transport odpadów segregowanych i zmieszanych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych z terenu Gminy Kolbuszowa. 1. Przedmiotem zamówienia je...